Ik zou met de 7 heuvelen best wel kennis willen maken met wat fokkers, voor of achteraf! Helemaal naar nijmegen voor een ruim uur hardlopen en dan meteen weer terug is ook weer zo zonde :pquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
16 november 2014 - Scholten Awater Zevenheuvelenloop (Nijmegen)
• Yuki - 15 km
• sylvesterrr - 15 km
• Miezziej - 15 km
• Serinde - 15 km
• _MvN_ - 15 km
• Guppyfriend - 15 km
• Gogo83 - 15 km
• Quoi - 15 km
• Happel - 15 km
• Devv - 15 km
• Arquero - 15 km
• Corniel - 15 km
• GlenHighland - 15 km
• ..-._---_-.- - 15 km
• La_Tramposa - 15 km
• Mr B. - 15 km
• mosselmossel - 15 km
• Ajaxfan - 15 km
En kijk in de OP ook ff bij tisvoorniks en bruggenloop
Niet iedereen spreekt elkaar maar deels toch wel denk ik.
Ekiden is een estafette met teams waar je elkaar sowieso wel spreekt.
Ik als introvert verlegen jochie dan niet heel veel mensen, maar dat hoeft ik niet.
Slimme mensen luisteren veel en spreken minder
Dat wordt de marathon van Rotterdam toch? Zo algemeen en gewoon om die te lopen als fok!er in 2015.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar het wordt wel weer eens tijd voor een gewone algemene Fok-hardloopmeet. Een vervolg op de Puinduinmeet van juni, zeg maar.
Gisteren toevallig, dat digitale pakket. Maar ze zijn nog niet gereed om te downloaden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:53 schreef Devv het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een foto bij marathonfoto's besteld?
hoe verwacht je met een horloge je tempo wel te kunnen houden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef GoWithIt het volgende:
[..]Impressive! Ik ga het aan hem doorgeven.
[..]
Hmm ga ik toch nog even over nadenken, klinkt wel super. Zeker voor het buiten lopen. Ik vind het nog erg moeilijk om mijn tempo dan goed te houden.
goed idee, zomer volgend jaar in t Zuidenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar het wordt wel weer eens tijd voor een gewone algemene Fok-hardloopmeet. Een vervolg op de Puinduinmeet van juni, zeg maar.
En in de herfst nota bene! Dan moeten het wel blijvers zijn..quote:
Een strenge winter zou een goede ultimate test zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En in de herfst nota bene! Dan moeten het wel blijvers zijn..
goed gelovigequote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En in de herfst nota bene! Dan moeten het wel blijvers zijn..
Vergeet het maar. In de herfst vallen de meesten al af en in de winter nog een zwik. Als er vijf van de mensen die hier sinds april voor het eerst kwamen blijven lopen en posten, hebben we weer mooie aanwas.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed gelovige;-)
Hoop dat mensen idd ook echt willen en vol kunnen houden
Ik weet niet of je mij bedoeld, maar ik lees wel veel mee. Ik post alleen niet zoveel en ik sla nog wel eens wat topics over. Gaat ook zo hard hierquote:
Een shirtje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:36 schreef Ynske het volgende:
Wat ik gister aan t denken was, met die wind nu, wat trekken jullie dan aan?
Shirtje was in principe genoeg qua temperatuur maar merkte dat ik toch wel last had van de wind.
Hangt van de training af.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:36 schreef Ynske het volgende:
Wat ik gister aan t denken was, met die wind nu, wat trekken jullie dan aan?
Shirtje was in principe genoeg qua temperatuur maar merkte dat ik toch wel last had van de wind.
succes!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:54 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga nu in 3/4-kort. Met tegenzin want brr!
Maar intervaltraining dus geen warme kleding nodig in feite.
Ik vind het leuk dat er veel nieuwe posters zijn.
S15, ik vind jou semi nieuw. De afgelopen weken hebben we je hier al gezien toch?
De afgelopen dagen zijn er veel echt nieuwe.
Hopelijk met meer doorzettingsvermogen dan ik in het begin had. Ik ben pas sinds oktober vorig jaar een goed voorbeeld
Als je mijn blessures wegdenkt
Enniewee... Rondje lopen gaat (7x400p400) met dank aan zwab.
Dag!
Ik post zelden iets, zeker nu ik geblesseerd ben heb ik niet zoveel toe te voegenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:56 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
Ik post zelden iets, zeker nu ik geblesseerd ben heb ik niet zoveel toe te voegenMaar lezen doe ik alles, en dat is al een flinke opgave
Ik ben verre van een marathon op dit moment maar het heeft mij persoonlijk altijd gefascineerd, het is voor mij een soort van het ultieme doel... De voldoening lijkt me ook geweldig groot als je zo'n afstand hebt kunnen afleggenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:59 schreef m0ridin het volgende:
Aan alle marathon lopers hier trouwens, hoe is die passie bij jullie ontstaan? Is het er altijd al geweest, of was de eerste meer 'iets wat je een keer wilde of een keer moest doen' en is daarna het virus opgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |