Dat klinkt als pijllquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo ben ikEen ware internetheld. Al kan ik lullen als bruggeman als ik éénmaal los ben.
[..]
En dit ook idd.
quote:
Organiseer wat leuks...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar het wordt wel weer eens tijd voor een gewone algemene Fok-hardloopmeet. Een vervolg op de Puinduinmeet van juni, zeg maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:38 schreef wyccie het volgende:
Antwoord je op jezelf?
Achterhoekers zijn ook OK.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar het wordt wel weer eens tijd voor een gewone algemene Fok-hardloopmeet. Een vervolg op de Puinduinmeet van juni, zeg maar.
Nog 20 er aan vast ? Schrijf je dan maar meteen in voor de 60 van texel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe ik me gisteren voelde, dan moet het toch echt een hel zijn om de volgende dag meteen nog een marathon te lopen.. (laat staan nog 7x) ik had dan liever zondag nog 20km erachteraan gelopen.
Maar goed, de spierpijn zal natuurlijk wel minder zijn als je op duurtempo loopt..
wel bij marathonphotos, bedoel je die?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:53 schreef Devv het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een foto bij marathonfoto's besteld?
Inderdaad, in die mensenmassa kom je niemand tegen tenzij je een vast punt afspreektquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik gok dat ik zeker driekwart van dat lijstje niet ga zien die dag.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Starten met strip, en die op 13 km inhalen, da's het leukste van die dag
Ja, die bedoel ik. Hoe beviel de kwaliteit van de foto's? Je kunt namelijk nauwelijks iets afleiden aan de hand van de miniatuur preview foto's die ze beschikbaar stellen. Er valt ook nergens iets over de afmetingen te vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 06:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
wel bij marathonphotos, bedoel je die?
ja hoor, geen probleem. Ken een ervaren marathonloper en die doet dat al heel lang, 1 week voor de marathon een wedstrijd, meestal 10 km of een HM.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef Devv het volgende:
[..]
Zo willen wij ze graag horen. Ik zit er zelf overigens over na te denken om volgend jaar de halve van Berlijn mee te pakken als opwarmer voor Parijs. Ik weet alleen nog niet of het verstandig is om twee weken voor een marathon een halve te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |