Ziet er ook wel mooi uit, maar zand trekt me meer dan bergenquote:
Hopelijk wel in wet suites?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:05 schreef Nat-Water het volgende:
Loop je langs de rand van de lokale zwemplas hier, zie je gewoon nog mensen het water induiken om even lekker te gaan windsurfen. En ik dacht dat ik gek was door in m'n korte broek te gaan rennen..![]()
Wel heerlijk loopweer
Jawel joh, hij komt er vanzelf. Elke dag 50m meer door het zand sprinten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zie net dat de MDS niet een marathon is, maar een stuk of zes. Zitten we nou weer iemand met een debiel plan serieus te nemen? Nee toch hè?
En produceert een hoop herrie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Valt er in ieder geval niet zomaar uit
En waarom zou het debiel zijn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zie net dat de MDS niet een marathon is, maar een stuk of zes. Zitten we nou weer iemand met een debiel plan serieus te nemen? Nee toch hè?
Omdat het gewoon een debiel plan is. Je gaat het niet halen. Geloof ik niet in. That simple, maar laten we over anderhalf jaar weer praten.quote:
En windruisquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En produceert een hoop herrie?
Zie mijn edit mbt de snelheid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een debiel plan is. Je gaat het niet halen. Geloof ik niet in. That simple, maar laten we over anderhalf jaar weer praten.
Het blijft 250+KM's in de bloedhitte door mul zand met dag etappes van 40 tot 80KM.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
En waarom zou het debiel zijn?
Wat je even schijnt te vergeten is dat het niet vergelijkbaar is met normale marathons omdat je een veel lager tempo loopt, zelfs met 9 kilometer per uur eindig je nog in de top 20.
Maar daarom des te uitdagender.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:17 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet minder debiel
Verslaafdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom wil ik toch gaan googlen op 'hoe toch te hardlopen met een open wond op je voet zonder dat 't erger wordt ofzo'![]()
Als het op je voet zit kan je natuurlijk blootvoets gaan rennen, doen al die negerts in Afrika ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom wil ik toch gaan googlen op 'hoe toch te hardlopen met een open wond op je voet zonder dat 't erger wordt ofzo'![]()
Neuh. Althans, zolang 't vrij gangbare vlakgestampte zand/moddertrails zijn niet nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef Stefanovic83 het volgende:
Leuk dat filmpje van devil's trail. Ik moet ook echt eens gaan trailen (geen mds)
Heb er geen geschikte schoenen voor maar als het niet zeiknat is, is dat niet zo'n probleem toch?
Amen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een debiel plan is. Je gaat het niet halen. Geloof ik niet in. That simple, maar laten we over anderhalf jaar weer praten.
Je hebt meer grip met trailschoenen. Ook als het droog is, maar het heeft net geregend, kun je overal uitglijden en wegzakken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef Stefanovic83 het volgende:
Leuk dat filmpje van devil's trail. Ik moet ook echt eens gaan trailen (geen mds)
Heb er geen geschikte schoenen voor maar als het niet zeiknat is, is dat niet zo'n probleem toch?
Ik leer iig het meest van mijn eigen fouten maken, niet dat iemand me zegt: "Nou SEMTEX, dat zou ik maar niet doen, want dat is niet gezond voor jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Amen.
Ik gun iedereen het allerbeste en allermooiste, maar nee dit is geen goed plan.
Raptorix je bent nu al veel te veel bezig. Je lichaam gaat je dat niet in dank afnemen.
Ik ook. Bergen en wolken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Alleen waarom de MDS? Ik vind de Hoge Veluwetrail al teveel mul zand hebben en dat is alleen maar mul zand.En je hebt alleen maar zand om naar te kijken en zand in je bilnaad en overal. Waarom?
Doe dan gewoon de Tor Des Geants, veel mooier ook. Prachtige zonsondergangen in de bergen, heerlijke paadjes, geen mul zand etc...![]()
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
Ik had het wel geweten...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee hoor, de eerste 10 kilo gaan natuurlijk altijd wat harder, bovendien ken ik mijn lichaam goed genoeg wat ik qua traininsarbeid kan hebben.
Ik ben hier nog wel even benieuwd naar...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
omdat deze post net bij Jero's quote nogmaals voorbij zag komen de, imo, belangrijkste vraag... hoe ver ken je je mentale toestand om te weten wat je aankan?
De belangrijkste training zal in je hoofd moeten gebeuren
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef raptorix het volgende:
Mjah ik ben niet zo bang voor de afstand, ik heb toen met die malle Fok actie ook bijna 90KM gelopen, en had toen 0, getrained, 5 biertjes van te voren genomen, en totaal niet voorbereid(kut hoe neem je je drinken allemaal mee
).
Wauwquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Clubgenoot postte eerder vandaag het hoogteprofiel van de Inca Trail Marathon op FB:
[ afbeelding ]
Mentaal zit het wel goed, met name omdat ik eigenlijk geen pijngrens heb qua duursport.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hier nog wel even benieuwd naar...
Hmmm dat is hier om de hoek. Interessant, even bookmarken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik overweeg inmiddels de Marathon van Dusseldorf, eind april
Zo'n ding is niet zo heel veel beter dan de nieuwste telefoons. Bij sommige telefoons is de gps-functie wat brak. Maar het is gewoon het gemak dat een horloge een stuk fijner loopt dan een band met een telefoon om je arm.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:19 schreef GoWithIt het volgende:
Vraagje, ik gebruik de endomondo app met het lopen maar zit te denken (als ik eenmaal de 5km aan een stuk heb gehaald, ik moet mezelf eerst een beetje bewijzen) om zo'n horloge te kopen. Hoeveel beter is dat dan zo'n app?
Ik heb de betaalde versie, dus met audio coach die om de zoveel tijd roept hoe hard ik ga enzo.
Das niet 6 dagen achter elkaar. Ik zeg niet dat het niet kan, maar bezint eer gij begint is in dit geval wel van toepassing.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef raptorix het volgende:
Mjah ik ben niet zo bang voor de afstand, ik heb toen met die malle Fok actie ook bijna 90KM gelopen, en had toen 0, getrained, 5 biertjes van te voren genomen, en totaal niet voorbereid(kut hoe neem je je drinken allemaal mee
).
Denk daar vast goed over na want volgens mij is MdS compleet zelfvoorzienend.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef raptorix het volgende:
).
Trolley heeft de tomtom runner, dacht dat het hem heel goed bevielquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:31 schreef raptorix het volgende:
Heeft trouwens iemand ervaring met die TomTom watch? Ik hoor er best verschillende verhalen over.
Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zo'n ding is niet zo heel veel beter dan de nieuwste telefoons. Bij sommige telefoons is de gps-functie wat brak. Maar het is gewoon het gemak dat een horloge een stuk fijner loopt dan een band met een telefoon om je arm.
Dat is toch normaal?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2014 20:34:34 ]
Dat ging om 'slechts' 1 marathon. Nog wat anders dan een extreme ultra in een extreem klimaat.quote:
Mijn idee was ook voor 2016, realiseer me dat ik misschien 2015 eerder poste, maar dat is veel te kort dag, heb wel ervaring met duursport in combinatie met niet eten/drinken (destijds uit mezelf gedaan omdat ik mogelijk militair zou worden uitgezonden)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:32 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ooit een artikel gelezen over een Nederlander die de MdS liep. Die had een uitputtend trainingsschema.
Je zou er verstandig aan doen om eerst een jaartje op te bouwen naar ultra's. Dasrna kijken hoe dat is in de zomer, in de ochtend, in de nacht. Twee dagen achter elkaar. Zonder eten.
Mij lijkt het te ambitieus om dat voor komend jaar te plannen.
Debiel plan is het hoe dan ook. Maar je moet ook gewoon een beetje debiel zijn om zoiets te doen.
Doet me denken aan DJMO.
Volgens mij klopt dat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Denk daar vast goed over na want volgens mij is MdS compleet zelfvoorzienend.
I'm with mossel in deze....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het ging me meer om het naieve, denken het wel even te doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat ging om 'slechts' 1 marathon. Nog wat anders dan een extreme ultra in een extreem klimaat.
Ik heb er een, geloof Devv en nog iemand ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:31 schreef raptorix het volgende:
Heeft trouwens iemand ervaring met die TomTom watch? Ik hoor er best verschillende verhalen over.
Ehm genoeg hardloopervaring, o.a. 10 mijl in 1:02, alleen heb ik laatste jaren feitelijk niet meer getrained.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb er een, geloof Devv en nog iemand ook.
En omdat je niet weet hoe je je water mee moet nemen ben ik in kamp anti-rapi. Ga eerst jezelf (en het hardlopen) maar eens leren kennen het komende jaar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is toch normaal?Is de nagel er al af? En is de bloedblaar nog intact?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, wel gelezen niet gereageerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie![]()
Ik was al even bang dat het onzichtbaar was.
Hmm als dat het enige verschil is, dan moet ik er nog maar eens over nadenken. Die horloges vind ik namelijk wel behoorlijk duur. En zo'n telefoon om je arm is niet ideaal nee, maar het went op zich wel. Mijne is niet zo heel groot.
Heeft ie het gehaald?quote:
God, dat weet ik eigenlijk niet. Ik vraag me af of het ergens op DVD te krijgen is. Hij heeft later nog 27 marathons willen lopen in Zuid Afrika, voor Nelson Mandela, die heeft-ie níet gehaald.quote:
Snelheid is nu juist GEEN vereistequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ehm genoeg hardloopervaring, o.a. 10 mijl in 1:02, alleen heb ik laatste jaren feitelijk niet meer getrained.
Core instabilityquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef SEMTEX het volgende:
DJMO werkt eerder aan haar buik dan aan een marathon
Een hele tijd geleden toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ehm genoeg hardloopervaring, o.a. 10 mijl in 1:02, alleen heb ik laatste jaren feitelijk niet meer getrained.
Ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:42 schreef YUR het volgende:
Wordt wel een zuur topic zo eigenlijk. Ik hoop dat je t gaat halen raptorix. Zou stoer zijn
quote:Afstand startplaats voor-inschrijving
tot 1 juli 2015 voor-inschrijving
t/m 23 augustus 2015 na-inschrijving
Hardlopen 50 km Ter Apel ¤ 15,00 ¤ 17,50 ¤ 20,00
Hardlopen 34 km Ter Apel ¤ 15,00 ¤ 17,50 ¤ 20,00
Hardlopen 18 km Sellingen ¤ 10,00 ¤ 12,50 ¤ 15,00
Soms is het hier zo ontzettend druk, dat veel vragen niet gezien worden. Daar moet je even aan wennen. Desnoods nog een keer herhalen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie![]()
Ik was al even bang dat het onzichtbaar was.
Geeft niks, het kan nogal snel gaan in dit topicquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Sorry, wel gelezen niet gereageerd.
Garmin heeft de 10/15/20 serie. Die zijn simpel maar voldoen en zijn redelijk schappelijk geprijsd.
Ze is 18 weken zwanger.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Soms is het hier zo ontzettend druk, dat veel vragen niet gezien worden. Daar moet je even aan wennen. Desnoods nog een keer herhalen.
Ik heb DJMO hier de laatste weken niet meer gezien.
Is ze zwanger of zo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef SEMTEX het volgende:
DJMO werkt eerder aan haar buik dan aan een marathon
Ik vat het niet persoonlijk op, dat scheeltquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Soms is het hier zo ontzettend druk, dat veel vragen niet gezien worden. Daar moet je even aan wennen. Desnoods nog een keer herhalen.
Ik heb DJMO hier de laatste weken niet meer gezien.
De bloedblaar heb ik zondag met een steriele naald lekgeprikt. Nagel zit er nog wel op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is de nagel er al af? En is de bloedblaar nog intact?
Hij meet alles: wandelen, fietsen, schaatsen, als-ie waterdicht is zelfs zwemmen. Zodra je je route upload, kun je de activiteit aanpassen qua type.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef GoWithIt het volgende:
Mijn vader vroeg zich af of je die ook zou kunnen gebruiken voor tijdens het schaatsen, ik zie het nergens staan, maar zou moeten kunnen denk ik?
Je kan erop zien hoe ver/lang/hard/ je hebt gelopen en hoe hard je op dat moment looptquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Geeft niks, het kan nogal snel gaan in dit topic
Bedankt voor je tip. Die horloges zien er best goed uit.
Zie je er tijdens het lopen op hoe hard je gaat, of alleen om de zoveel tijd?
Mijn vader vroeg zich af of je die ook zou kunnen gebruiken voor tijdens het schaatsen, ik zie het nergens staan, maar zou moeten kunnen denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |