Rustig opbouwen zal wel lukken, ik weet al welke HM ik als eerste wil lopen, en die is pas in november 2015quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leukleuk!
Probeer rustig de tijd te nemen voor de opbouw. Loop rustig een paar 5,10 en 15 km wedstrijdjes. En bouw dan op naar de halve. Wen aan die afstanden. De weg er naartoe is geweldig, geniet daarvan.
Duurlopen trainen is heerlijk!
Ik vind afstanden vanaf een km of 12 echt genieten. Tot 17, en daarna wordt het zwaar
Daar zit wel een groot verschil in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus we hebben nu van les 1 Evy tot MdS ambities.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marathon_des_Sablesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:33 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Daar zit wel een groot verschil in.
Ik weet niet eens waar MdS voor staat maar iets met een ultra ofzo.
Zeg je nu...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:36 schreef YUR het volgende:
Nja, die gaat me toch wat stapjes te ver...
Is die mooi?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik overweeg inmiddels de Marathon van Dusseldorf, eind april
Geen idee.Niet buitengewoon, denk ik. Wel lekker dichtbijquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marathon_des_Sables
Alleen waarom de MDS? Ik vind de Hoge Veluwetrail al teveel mul zand hebben en dat is alleen maar mul zand.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee hoor, de eerste 10 kilo gaan natuurlijk altijd wat harder, bovendien ken ik mijn lichaam goed genoeg wat ik qua traininsarbeid kan hebben.
zo zijn de meeste ultra's ook begonnenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:41 schreef GoWithIt het volgende:
[..]![]()
![]()
Omg...Dat is inderdaad wel heel ver bij les 1 Evy vandaan...
Kwestie van hardnekkig door blijven gaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo zijn de meeste ultra's ook begonnen
Mijn goedkopere uitvoering is mij ook uitstekend bevallen zondagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Yurbuds review![]()
Sowieso TD![]()
http://www.mudsweattrails.nl/review_yurbuds_venture_pro
omdat deze post net bij Jero's quote nogmaals voorbij zag komen de, imo, belangrijkste vraag... hoe ver ken je je mentale toestand om te weten wat je aankan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee hoor, de eerste 10 kilo gaan natuurlijk altijd wat harder, bovendien ken ik mijn lichaam goed genoeg wat ik qua traininsarbeid kan hebben.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Yurbuds review![]()
Sowieso TD![]()
http://www.mudsweattrails.nl/review_yurbuds_venture_pro
Valt er in ieder geval niet zomaar uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Die hoef ik dan weer niet in mijn oren...
Ziet er ook wel mooi uit, maar zand trekt me meer dan bergenquote:
Hopelijk wel in wet suites?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:05 schreef Nat-Water het volgende:
Loop je langs de rand van de lokale zwemplas hier, zie je gewoon nog mensen het water induiken om even lekker te gaan windsurfen. En ik dacht dat ik gek was door in m'n korte broek te gaan rennen..![]()
Wel heerlijk loopweer
Jawel joh, hij komt er vanzelf. Elke dag 50m meer door het zand sprinten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zie net dat de MDS niet een marathon is, maar een stuk of zes. Zitten we nou weer iemand met een debiel plan serieus te nemen? Nee toch hè?
En produceert een hoop herrie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Valt er in ieder geval niet zomaar uit
En waarom zou het debiel zijn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zie net dat de MDS niet een marathon is, maar een stuk of zes. Zitten we nou weer iemand met een debiel plan serieus te nemen? Nee toch hè?
Omdat het gewoon een debiel plan is. Je gaat het niet halen. Geloof ik niet in. That simple, maar laten we over anderhalf jaar weer praten.quote:
En windruisquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En produceert een hoop herrie?
Zie mijn edit mbt de snelheid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een debiel plan is. Je gaat het niet halen. Geloof ik niet in. That simple, maar laten we over anderhalf jaar weer praten.
Het blijft 250+KM's in de bloedhitte door mul zand met dag etappes van 40 tot 80KM.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
En waarom zou het debiel zijn?
Wat je even schijnt te vergeten is dat het niet vergelijkbaar is met normale marathons omdat je een veel lager tempo loopt, zelfs met 9 kilometer per uur eindig je nog in de top 20.
Maar daarom des te uitdagender.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:17 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet minder debiel
Verslaafdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom wil ik toch gaan googlen op 'hoe toch te hardlopen met een open wond op je voet zonder dat 't erger wordt ofzo'![]()
Als het op je voet zit kan je natuurlijk blootvoets gaan rennen, doen al die negerts in Afrika ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom wil ik toch gaan googlen op 'hoe toch te hardlopen met een open wond op je voet zonder dat 't erger wordt ofzo'![]()
Neuh. Althans, zolang 't vrij gangbare vlakgestampte zand/moddertrails zijn niet nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef Stefanovic83 het volgende:
Leuk dat filmpje van devil's trail. Ik moet ook echt eens gaan trailen (geen mds)
Heb er geen geschikte schoenen voor maar als het niet zeiknat is, is dat niet zo'n probleem toch?
Amen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een debiel plan is. Je gaat het niet halen. Geloof ik niet in. That simple, maar laten we over anderhalf jaar weer praten.
Je hebt meer grip met trailschoenen. Ook als het droog is, maar het heeft net geregend, kun je overal uitglijden en wegzakken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef Stefanovic83 het volgende:
Leuk dat filmpje van devil's trail. Ik moet ook echt eens gaan trailen (geen mds)
Heb er geen geschikte schoenen voor maar als het niet zeiknat is, is dat niet zo'n probleem toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |