Ik leer iig het meest van mijn eigen fouten maken, niet dat iemand me zegt: "Nou SEMTEX, dat zou ik maar niet doen, want dat is niet gezond voor jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Amen.
Ik gun iedereen het allerbeste en allermooiste, maar nee dit is geen goed plan.
Raptorix je bent nu al veel te veel bezig. Je lichaam gaat je dat niet in dank afnemen.
Ik ook. Bergen en wolken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Alleen waarom de MDS? Ik vind de Hoge Veluwetrail al teveel mul zand hebben en dat is alleen maar mul zand.En je hebt alleen maar zand om naar te kijken en zand in je bilnaad en overal. Waarom?
Doe dan gewoon de Tor Des Geants, veel mooier ook. Prachtige zonsondergangen in de bergen, heerlijke paadjes, geen mul zand etc...![]()
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
Ik had het wel geweten...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee hoor, de eerste 10 kilo gaan natuurlijk altijd wat harder, bovendien ken ik mijn lichaam goed genoeg wat ik qua traininsarbeid kan hebben.
Ik ben hier nog wel even benieuwd naar...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
omdat deze post net bij Jero's quote nogmaals voorbij zag komen de, imo, belangrijkste vraag... hoe ver ken je je mentale toestand om te weten wat je aankan?
De belangrijkste training zal in je hoofd moeten gebeuren
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef raptorix het volgende:
Mjah ik ben niet zo bang voor de afstand, ik heb toen met die malle Fok actie ook bijna 90KM gelopen, en had toen 0, getrained, 5 biertjes van te voren genomen, en totaal niet voorbereid(kut hoe neem je je drinken allemaal mee
).
Wauwquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Clubgenoot postte eerder vandaag het hoogteprofiel van de Inca Trail Marathon op FB:
[ afbeelding ]
Mentaal zit het wel goed, met name omdat ik eigenlijk geen pijngrens heb qua duursport.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hier nog wel even benieuwd naar...
Hmmm dat is hier om de hoek. Interessant, even bookmarken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik overweeg inmiddels de Marathon van Dusseldorf, eind april
Zo'n ding is niet zo heel veel beter dan de nieuwste telefoons. Bij sommige telefoons is de gps-functie wat brak. Maar het is gewoon het gemak dat een horloge een stuk fijner loopt dan een band met een telefoon om je arm.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:19 schreef GoWithIt het volgende:
Vraagje, ik gebruik de endomondo app met het lopen maar zit te denken (als ik eenmaal de 5km aan een stuk heb gehaald, ik moet mezelf eerst een beetje bewijzen) om zo'n horloge te kopen. Hoeveel beter is dat dan zo'n app?
Ik heb de betaalde versie, dus met audio coach die om de zoveel tijd roept hoe hard ik ga enzo.
Das niet 6 dagen achter elkaar. Ik zeg niet dat het niet kan, maar bezint eer gij begint is in dit geval wel van toepassing.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef raptorix het volgende:
Mjah ik ben niet zo bang voor de afstand, ik heb toen met die malle Fok actie ook bijna 90KM gelopen, en had toen 0, getrained, 5 biertjes van te voren genomen, en totaal niet voorbereid(kut hoe neem je je drinken allemaal mee
).
Denk daar vast goed over na want volgens mij is MdS compleet zelfvoorzienend.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef raptorix het volgende:
).
Trolley heeft de tomtom runner, dacht dat het hem heel goed bevielquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:31 schreef raptorix het volgende:
Heeft trouwens iemand ervaring met die TomTom watch? Ik hoor er best verschillende verhalen over.
Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zo'n ding is niet zo heel veel beter dan de nieuwste telefoons. Bij sommige telefoons is de gps-functie wat brak. Maar het is gewoon het gemak dat een horloge een stuk fijner loopt dan een band met een telefoon om je arm.
Dat is toch normaal?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom wil ik toch gaan googlen op 'hoe toch te hardlopen met een open wond op je voet zonder dat 't erger wordt ofzo'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2014 20:34:34 ]
Dat ging om 'slechts' 1 marathon. Nog wat anders dan een extreme ultra in een extreem klimaat.quote:
Mijn idee was ook voor 2016, realiseer me dat ik misschien 2015 eerder poste, maar dat is veel te kort dag, heb wel ervaring met duursport in combinatie met niet eten/drinken (destijds uit mezelf gedaan omdat ik mogelijk militair zou worden uitgezonden)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:32 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ooit een artikel gelezen over een Nederlander die de MdS liep. Die had een uitputtend trainingsschema.
Je zou er verstandig aan doen om eerst een jaartje op te bouwen naar ultra's. Dasrna kijken hoe dat is in de zomer, in de ochtend, in de nacht. Twee dagen achter elkaar. Zonder eten.
Mij lijkt het te ambitieus om dat voor komend jaar te plannen.
Debiel plan is het hoe dan ook. Maar je moet ook gewoon een beetje debiel zijn om zoiets te doen.
Doet me denken aan DJMO.
Volgens mij klopt dat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Denk daar vast goed over na want volgens mij is MdS compleet zelfvoorzienend.
I'm with mossel in deze....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een debiel plan is. Je gaat het niet halen. Geloof ik niet in. That simple, maar laten we over anderhalf jaar weer praten.
Het ging me meer om het naieve, denken het wel even te doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat ging om 'slechts' 1 marathon. Nog wat anders dan een extreme ultra in een extreem klimaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |