Ik heb er een, geloof Devv en nog iemand ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:31 schreef raptorix het volgende:
Heeft trouwens iemand ervaring met die TomTom watch? Ik hoor er best verschillende verhalen over.
Ehm genoeg hardloopervaring, o.a. 10 mijl in 1:02, alleen heb ik laatste jaren feitelijk niet meer getrained.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb er een, geloof Devv en nog iemand ook.
En omdat je niet weet hoe je je water mee moet nemen ben ik in kamp anti-rapi. Ga eerst jezelf (en het hardlopen) maar eens leren kennen het komende jaar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is toch normaal?Is de nagel er al af? En is de bloedblaar nog intact?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, wel gelezen niet gereageerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie![]()
Ik was al even bang dat het onzichtbaar was.
Hmm als dat het enige verschil is, dan moet ik er nog maar eens over nadenken. Die horloges vind ik namelijk wel behoorlijk duur. En zo'n telefoon om je arm is niet ideaal nee, maar het went op zich wel. Mijne is niet zo heel groot.
Heeft ie het gehaald?quote:
God, dat weet ik eigenlijk niet. Ik vraag me af of het ergens op DVD te krijgen is. Hij heeft later nog 27 marathons willen lopen in Zuid Afrika, voor Nelson Mandela, die heeft-ie níet gehaald.quote:
Snelheid is nu juist GEEN vereistequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ehm genoeg hardloopervaring, o.a. 10 mijl in 1:02, alleen heb ik laatste jaren feitelijk niet meer getrained.
Core instabilityquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef SEMTEX het volgende:
DJMO werkt eerder aan haar buik dan aan een marathon
Een hele tijd geleden toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ehm genoeg hardloopervaring, o.a. 10 mijl in 1:02, alleen heb ik laatste jaren feitelijk niet meer getrained.
Ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:42 schreef YUR het volgende:
Wordt wel een zuur topic zo eigenlijk. Ik hoop dat je t gaat halen raptorix. Zou stoer zijn
quote:Afstand startplaats voor-inschrijving
tot 1 juli 2015 voor-inschrijving
t/m 23 augustus 2015 na-inschrijving
Hardlopen 50 km Ter Apel ¤ 15,00 ¤ 17,50 ¤ 20,00
Hardlopen 34 km Ter Apel ¤ 15,00 ¤ 17,50 ¤ 20,00
Hardlopen 18 km Sellingen ¤ 10,00 ¤ 12,50 ¤ 15,00
Soms is het hier zo ontzettend druk, dat veel vragen niet gezien worden. Daar moet je even aan wennen. Desnoods nog een keer herhalen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie![]()
Ik was al even bang dat het onzichtbaar was.
Geeft niks, het kan nogal snel gaan in dit topicquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Sorry, wel gelezen niet gereageerd.
Garmin heeft de 10/15/20 serie. Die zijn simpel maar voldoen en zijn redelijk schappelijk geprijsd.
Ze is 18 weken zwanger.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Soms is het hier zo ontzettend druk, dat veel vragen niet gezien worden. Daar moet je even aan wennen. Desnoods nog een keer herhalen.
Ik heb DJMO hier de laatste weken niet meer gezien.
Is ze zwanger of zo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef SEMTEX het volgende:
DJMO werkt eerder aan haar buik dan aan een marathon
Ik vat het niet persoonlijk op, dat scheeltquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Soms is het hier zo ontzettend druk, dat veel vragen niet gezien worden. Daar moet je even aan wennen. Desnoods nog een keer herhalen.
Ik heb DJMO hier de laatste weken niet meer gezien.
De bloedblaar heb ik zondag met een steriele naald lekgeprikt. Nagel zit er nog wel op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is de nagel er al af? En is de bloedblaar nog intact?
Hij meet alles: wandelen, fietsen, schaatsen, als-ie waterdicht is zelfs zwemmen. Zodra je je route upload, kun je de activiteit aanpassen qua type.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef GoWithIt het volgende:
Mijn vader vroeg zich af of je die ook zou kunnen gebruiken voor tijdens het schaatsen, ik zie het nergens staan, maar zou moeten kunnen denk ik?
Je kan erop zien hoe ver/lang/hard/ je hebt gelopen en hoe hard je op dat moment looptquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Geeft niks, het kan nogal snel gaan in dit topic
Bedankt voor je tip. Die horloges zien er best goed uit.
Zie je er tijdens het lopen op hoe hard je gaat, of alleen om de zoveel tijd?
Mijn vader vroeg zich af of je die ook zou kunnen gebruiken voor tijdens het schaatsen, ik zie het nergens staan, maar zou moeten kunnen denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |