abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145739460

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 21-10-2014 14:51:12 ]
pi_145739665
pi_145739947
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef Devv het volgende:

[..]

Hoe lang voor de marathon was dat?
Ik heb 4 weken voor de marathon een HM-event gelopen. NIet voluit, maar wel lekker op tempo en de laatste 6kilometer wel lekker doorgetrokken. En een week voor de marathon heb ik nog een 6km-event gelopen. DIe wel helemaal voluit.

Ik zou als je nu echt specifiek voor de Parijs Marathon wil trainen die Mudmasters compleet laten schieten. Je hebt toch al heel veel kracht en inspanning nodig voor al die debiel lange duurlopen die je daarna gaat doen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_145739964
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:54 schreef Devv het volgende:
Ik heb even een vraag aan de marathonlopers. Hebben jullie tijdens de voorbereiding ook gewoon wedstrijden gelopen? Ik heb nu al wat in januari, februari en maart op de planning staan maar ik wil hier nog eens kritisch naar kijken. Zo ga ik waarschijnlijk de Mud Masters marathon in maart toch omzetten naar een kortere afstand. Ik wil mij voor Parijs nu eens een keer goed voorbereiden.
Gewoon wedstrijden lopen en je niet inhouden, behalve in de laatste paar weken.

Zoals met alles zijn er voor- en tegenstanders. De huidige generatie Nederlandse toplopers lopen relatief weinig wedstrijden, terwijl de generatie van Marti ten Kate (over helden gesproken) juist heel veel wedstrijden liep.
pi_145740032
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:09 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Gewoon wedstrijden lopen en je niet inhouden, behalve in de laatste paar weken.

Zoals met alles zijn er voor- en tegenstanders. De huidige generatie Nederlandse toplopers lopen relatief weinig wedstrijden, terwijl de generatie van Marti ten Kate (over helden gesproken) juist heel veel wedstrijden liep.
Daarom liepen die een stuk trager ;)

/end chargeermodus
pi_145740173
quote:
99s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:11 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

/end chargeermodus
Maar de amateurs liepen toen juist veel harder, maar dat kan ook komen doordat er veel minder waren dus alleen de goeden meededen aan evementen.

Mijn HM was 4 weken voor de M, daarna nog een 35km training gehad en 1 week van tevoren 10km voluit gegaan, maar niet in een wedstrijdje.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:18:27 #7
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145740315
:W

Even een vraagje: weet iemand een goede hardloopzaak in omgeving Rotterdam?

Heb een burn-out opgelopen en moet dus weer gaan sporten. Tijdje geprobeerd in de sportschool, maar omdat ik goede en slechte momenten heb is dit vrij lastig in te plannen. Zeker omdat ik toch +/- 10 minuten met de auto moet rijden en ik liever niet in de auto stap als ik mij niet helemaal lekker voel (beetje hetzelfde als met drank achter het stuur, ook een no-go).

Dus na lang wikken en wegen ga ik het hardlopen weer een kans geven. In het verleden ook gedaan en ook hier meegepost, maar nadat ik veel klachten kreeg durfde ik het niet echt meer aan. Inmiddels zijn mijn hardloopschoenen ook ouder dan 2 jaar en volgens de wet van de hardloopschoenen dan ook niet meer optimaal qua demping.

Wil dus nieuwe hardloopschoenen aanschaffen, maar wil hier goed advies bij :Y Zeker omdat ik een hardloopn00b ben.

Dus als iemand mij een zaak aan kan raden, heel graag!

Schoppen onder de kont zijn overigens ook heel erg welkom. Zit trouwens al wel klaar om een rondje te gaan lopen (Evy les 1 :'( ) :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_145740366
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:18 schreef Maraca het volgende:

Heb een burn-out opgelopen en moet dus weer gaan sporten. Tijdje geprobeerd in de sportschool, maar omdat ik goede en slechte momenten heb is dit vrij lastig in te plannen. Zeker omdat ik toch +/- 10 minuten met de auto moet rijden en ik liever niet in de auto stap als ik mij niet helemaal lekker voel (beetje hetzelfde als met drank achter het stuur, ook een no-go).

Dus na lang wikken en wegen ga ik het hardlopen weer een kans geven. In het verleden ook gedaan en ook hier meegepost, maar nadat ik veel klachten kreeg durfde ik het niet echt meer aan. Inmiddels zijn mijn hardloopschoenen ook ouder dan 2 jaar en volgens de wet van de hardloopschoenen dan ook niet meer optimaal qua demping.

Wil dus nieuwe hardloopschoenen aanschaffen, maar wil hier goed advies bij :Y Zeker omdat ik een hardloopn00b ben.

Schoppen onder de kont zijn overigens ook heel erg welkom. Zit trouwens al wel klaar om een rondje te gaan lopen (Evy les 1 :'( ) :7
Back! *G*

Run2Day zit op de Meent, maar dat kan je zelf uiteraard ook al googlen. Geen verstand verder van Rotterdamse zaken.
pi_145740376
quote:

Heb zowel schoenen bij Runnersworld, de Hardloopwinkel als Bob v/d Heijden gehaald. Met alle drie heb ik prima ervaringen al heb ik alleen bij Runnersworld een loopanalyse laten uitvoeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2014 17:20:46 ]
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:22:45 #10
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145740460
quote:
99s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:20 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Back! *G*

Run2Day zit op de Meent, maar dat kan je zelf uiteraard ook al googlen. Geen verstand verder van Rotterdamse zaken.
Mossel O+

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:20 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Heb zowel schoenen bij Runnersworld, de Hardloopwinkel als Bob v/d Heijden gehaald. Met alle drie heb ik prima ervaringen al heb ik alleen bij Runnersworld een loopanalyse laten uitvoeren.
Ik ben bij Runnersworld in Dordt geweest, maar vond ze daar echt heel erg onvriendelijk :@ Loopanalyse is overigens (voor mij) echt een must :)
pi_145740468
quote:
99s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:11 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

/end chargeermodus
Marti ten Kate heeft het record in Rotterdam nog altijd op zijn naam staan.

/end hapmodus

Maar zonder gekheid, ik zou tempotrainingen altijd zoveel mogelijk vervangen door een lekkere wedstrijd. Dat maakt de lol veel groter (als je van wedstrijdjes houdt natuurlijk).
pi_145740503
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mossel O+

[..]

Ik ben bij Runnersworld in Dordt geweest, maar vond ze daar echt heel erg onvriendelijk :@ Loopanalyse is overigens (voor mij) echt een must :)
Ehh sorry, vergeet Runnersworld, ik bedoelde Run2Day.
pi_145740614
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:23 schreef Zwabberhark het volgende:

Maar zonder gekheid, ik zou tempotrainingen altijd zoveel mogelijk vervangen door een lekkere wedstrijd. Dat maakt de lol veel groter (als je van wedstrijdjes houdt natuurlijk).
Ben ik met je eens. Mits je je kan houden aan het adagium dat je die wedstrijdjes niet hoeft te winnen. Ook niet van jezelf.
pi_145740662
Je hebt ook nog Lopers Company aan de Hoogstraat, tegenover de bibliotheek.

https://loperscompany.nl/stores/Rotterdam

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2014 17:28:53 ]
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:30:09 #15
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145740718
De Hardloopwinkel in Rotterdam is ook in orde :Y
F means you're fucked
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:36:07 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145740946
Top! Morgen even een rondje Rotterdam doen :P
pi_145741300
*O* vandaag gewerkt (kleuterjuf, dus alles behalve zittend werk) en helemaal nergens pijntjes. Ik merkte het al bij het uit bed stappen, niks stijfheid of spierpijn. Wat een kadootje na gisteravond toen ik als een zielig vogeltje rillerig met buikkrampen en hele pijnlijke benen om half 10 naar bed ging.

En nou niet zeggen dat die spierpijn morgen dan wel zal komen, dat verzekerden ze me op het werk.

TWC: :* Ik begrijp je wel, als is het gelukkig lang geleden dat ik me zo voelde.
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:53:18 #18
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145741589
Maraca! *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:59:14 #19
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145741778
Maraca welkom (terug) :W
De Hardloopwinkel bij Blaak is oké :Y

Angel-A dat is goed nieuws! Kleuterjuf. Élke dag zo'n kluit koters in bedwang houden. Ik vind het knap en zitten zal niet vaak gebeuren inderdaad.

Yur, hoe beviel gister eigenlijk de muziek? En de yurbuds?
pi_145741825
Lekker rondje gelopen, plan was een duurloopje van 70 min, maar het ging lekker dat ik er een tempoloopje van heb gemaakt.
Uurtje onderweg geweest, en een mooi rondje gemaakt, vlak voor het einde nog kunnen :W naar Cee die ook aan haar rondje bezig was.
Viel niks niet tegen na het zandhappen van gisteren. Happy :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145741848
Welkom terug maraca :W
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:03:23 #22
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145741921
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:59 schreef Quoi het volgende:
Maraca welkom (terug) :W
De Hardloopwinkel bij Blaak is oké :Y

Angel-A dat is goed nieuws! Kleuterjuf. Élke dag zo'n kluit koters in bedwang houden. Ik vind het knap en zitten zal niet vaak gebeuren inderdaad.

Yur, hoe beviel gister eigenlijk de muziek? En de yurbuds?
Mn buds en mn muziek bevielen me goed hoor :Y
F means you're fucked
pi_145742657
Ik ga zo weer naar de baan, ben benieuwd hoe het gaat. De training donderdag verteerde ik niet echt lekker. Maar op de baan kan ik wat rustiger aan doen. Dat scheelt wellicht.
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:24:53 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145742701
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Mn buds en mn muziek bevielen me goed hoor :Y
En wat voor muziek hoorde daarbij?

Succes Mossel!
pi_145742804
Uhoh, de #solefie, een selfie met de zolen van je schoenen 8)7
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:27:46 #26
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145742821
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:24 schreef Quoi het volgende:

[..]

En wat voor muziek hoorde daarbij?

Succes Mossel!
Eerst gewoon top100 populaire zooi in de shuffle, later een 170-180 bpm playlist waarin bijvoorbeeld ook de door jou genoemde nummers stonden
F means you're fucked
pi_145742880
Ik zat even door mijn schema voor de HM te neuzen, valt me op dat hij niet verder dan 17 km gaat, is het verstandig om een keer 20er te lopen of gewoon mijn schema aanhouden?
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:32:55 #28
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145743034
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:29 schreef HDLed het volgende:
Ik zat even door mijn schema voor de HM te neuzen, valt me op dat hij niet verder dan 17 km gaat, is het verstandig om een keer 20er te lopen of gewoon mijn schema aanhouden?
Tot ongeveer 17km is wel redelijk gebruikelijk
F means you're fucked
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:34:03 #29
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145743085
Pff.. les 1 van Evy achter de rug. Best confronterend als je een groot deel van je normale hardlooproute naar huis moet lopen :@ Weet nog dat er een tijd was dat ik die route moest uitbreiden omdat het te kort was ;(

Maar goed, over een paar weken ben ik weer op dat punt *) (als ik het deze keer wel volhou :'))
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:34:37 #30
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145743109
Zooo m'n eerste loopje sinds 28 september zit er weer op.
Moeiteloos 30 min duurloopje inclusief de nodige geluksmomenten door de regen en over onbekende paadjes O+ Laatste km nog versneld.
Happy!
pi_145743160
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Tot ongeveer 17km is wel redelijk gebruikelijk
Ja in januari een keer 17,5 comfortabel en in maart 3 zondagen achter elkaar 17 km tempo.. denk dat ik me dat maar gewoon aanhou dan :) thnks ^O^
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:39:09 #32
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145743282
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:35 schreef HDLed het volgende:

[..]

Ja in januari een keer 17,5 comfortabel en in maart 3 zondagen achter elkaar 17 km tempo.. denk dat ik me dat maar gewoon aanhou dan :) thnks ^O^
Die schema's zijn niet helemaal uit de dikke duim gezogen he ;)
Succes in ieder geval!
F means you're fucked
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:39:35 #33
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145743300
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:34 schreef Maraca het volgende:
Pff.. les 1 van Evy achter de rug. Best confronterend als je een groot deel van je normale hardlooproute naar huis moet lopen :@ Weet nog dat er een tijd was dat ik die route moest uitbreiden omdat het te kort was ;(

Maar goed, over een paar weken ben ik weer op dat punt *) (als ik het deze keer wel volhou :'))
Je hebt het moeilijkste deel alvast gehad *O*
F means you're fucked
pi_145743321
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Die schema's zijn niet helemaal uit de dikke duim gezogen he ;)
Succes in ieder geval!
Haha nee zou wat zijn ;) ik volg die van My.asics weet niet of iemand daar ervaringen mee heeft? hij bevalt me tot nu toe vrij prima!
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:41:08 #35
317680 GoWithIt
Just like that
pi_145743352
quote:

Dat zal inderdaad wel confronterend zijn, maar voor je het weet moet je je rondje weer uitbreiden :)
Dus. Dat.
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:41:58 #36
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145743385
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:40 schreef HDLed het volgende:

[..]

Haha nee zou wat zijn ;) ik volg die van My.asics weet niet of iemand daar ervaringen mee heeft? hij bevalt me tot nu toe vrij prima!
Ik heb er hier weleens vaker over gelezen, maar ik kan me ff zo snel niet herinneren door wie dat was.
Het belangrijkste is in ieder geval dat het je bevalt. Lekker blijven volgen dus :Y
F means you're fucked
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:45:56 #37
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145743549
quote:

Wat goed dat je weer bent begonnen! *O* Klote he, dat opbouwen? Maar voor je het weet ben je weer op je oude niveau :Y
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:51:01 #38
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145743718
Opbouwen is inderdaad vervelend. Maar het ging wel een stuk beter dan ik had gedacht, dus dat was een meevaller *O*
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:52:24 #39
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145743758
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:51 schreef Maraca het volgende:
Opbouwen is inderdaad vervelend. Maar het ging wel een stuk beter dan ik had gedacht, dus dat was een meevaller *O*
Hoppa, in the pocket :Y) Woensdag weer?
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:53:03 #40
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145743789
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef GotC het volgende:

[..]

Hoppa, in the pocket :Y) Woensdag weer?
Van Evy moet ik 3x per week.. dus woensdag inderdaad weer :Y :P
pi_145743805
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:40 schreef HDLed het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb er hier weleens vaker over gelezen, maar ik kan me ff zo snel niet herinneren door wie dat was.
Het belangrijkste is in ieder geval dat het je bevalt. Lekker blijven volgen dus :Y
Jup, that's me! ;)

Ik heb een schema via MyAsics om op 13 december een 10km onder het uur te lopen. En daar kom ik al aardig bij in de buurt. Vanochtend zoals gepost 7,5km gelopen op een pace van 6:08. Zaterdag heb ik een 7,5km wedstrijdloop en daar wil ik eigenlijk onder de 6:00min/km duiken (<45:00min), dan zit ik namelijk al op het beoogd wedstrijdtempo voor Ameland. Maar dat parcours zal wat zwaarder zijn, dus ik heb gelukkig nog even om daarvoor te trainen :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145743833
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Van Evy moet ik 3x per week.. dus woensdag inderdaad weer :Y :P
Goedzo, en volhouden he ^O^
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:54:14 #43
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145743853
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef HDLed het volgende:

[..]

Goedzo, en volhouden he ^O^
Ga gewoon hier veel posten. Dan moet ik wel :+ :P
pi_145743943
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ga gewoon hier veel posten. Dan moet ik wel :+ :P
Nou ik loop zelf ook nog maar een paar maand, en post hier nu sinds een week ofzo? Maar het motiveert je wel enorm wat anderen voor elkaar krijgen, dus ik wil het ook alleen maar meer voor elkaar krijgen, voor mij is het motiverend om hier actief te zijn, hoop dat het voor jou ook het geval kan wezen :)
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:00:33 #45
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145747302
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:56 schreef HDLed het volgende:

[..]

Nou ik loop zelf ook nog maar een paar maand, en post hier nu sinds een week ofzo? Maar het motiveert je wel enorm wat anderen voor elkaar krijgen, dus ik wil het ook alleen maar meer voor elkaar krijgen, voor mij is het motiverend om hier actief te zijn, hoop dat het voor jou ook het geval kan wezen :)
In het verleden hielp het wel altijd. Zeker Endomondo was confronterend :P
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:01:42 #46
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145747359
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:27 schreef Guard het volgende:
Uhoh, de #solefie, een selfie met de zolen van je schoenen 8)7
Is het dan geen zoolfie? :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:02:31 #47
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145747405
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Van Evy moet ik 3x per week..
dominant bitch.....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_145747519
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef SiIk het volgende:

[..]

Is het een zelfie?
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:07:09 #49
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145747609
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Is het een zelfie?
Moet het met de s beginnen dan?
Ik zag laatst ook al een 'koffie' voorbij komen.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145747705
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dominant bitch.....
Dankzij die mevrouw lopen er een heleboel mensen van dit forum nu hard. Een beetje respect voor Evy hoor. :P
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_145747771
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:51 schreef Maraca het volgende:
Ik vind het opbouwen juist het leukst! Vandaar dat ik al twee keer nadat ik de 5km heb aangetikt de boel weer helemaal heb laten versloffen zodat ik weer opnieuw kon beginnen... ;(
pi_145747926
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef SiIk het volgende:

[..]

Moet het met de s beginnen dan?
Ik zag laatst ook al een 'koffie' voorbij komen.
Van mij niet hoor, ik ben wel voor vernederlandsing. Maar volgens mij gebruikt de overgrote meerderheid selfie, en ik ben ook wel voor een uniforme spelling.

Oh, en je belastinggeld gaat ook naar een selfiewoordenlijst: http://www.inl.nl/onderzo(...)s/1045-selfictionary
pi_145748123
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef SiIk het volgende:

[..]

Tis een engelse hashtag, dus solefie....blijkbaar :P
pi_145748204
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Oh, en je belastinggeld gaat ook naar een selfiewoordenlijst: http://www.inl.nl/onderzo(...)s/1045-selfictionary
Och als ze het dan toch gaan verspillen, dan maar aan iets leuks :)
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:20:17 #55
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145748226
Stelletje halve zoolfies
F means you're fucked
pi_145748418
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Och als ze het dan toch gaan verspillen, dan maar aan iets leuks :)
Goed punt. Al laat het lijstje wel goed zien dat er inderdaad een aantal halve zoolfies rondlopen.
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:26:41 #57
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145748535
Speaking of zool...

Binnenkort wat cadeaubonnen inleveren bij de Runnersworld :9 :9
  ESF Reporter maandag 20 oktober 2014 @ 20:27:59 #58
87554 Cee
Welluk?
pi_145748601
Maraca, welkom terug :W Hoop dat je je rust kan vinden in je tweede hardloopleven!

Superprestaties weer van iedereen dit weekend! Met een speciale sticker voor La Tramposa en haar Jaloersmakende Marathon!

Zelf ook net een ronde gelopen, was eigenlijk van plan om 5km in het donker te doen maar ik was wat eerder thuis van het werk. Dus snel m'n sloffen aan en in het volle licht in heerlijke temperatuur gelopen. Na wat gezeur met mijn voet weer eens geprobeerd om 10km aan een stuk te lopen en dat ging perfect. O+ Nu hopen dat de voet morgenochtend nog steeds oké is en dan heb ik weer wat meer vertrouwen in de Zevenheuvelenloop. Oh ja, en *boks* aan Guard die ik tegemoet liep. Boks!
pi_145748626
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:26 schreef GotC het volgende:
Speaking of zool...

Binnenkort wat cadeaubonnen inleveren bij de Runnersworld :9 :9
Nieuwe sloffen O+ heb je al een beetje een idee welke?
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:31:18 #60
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145748797
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:28 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nieuwe sloffen O+ heb je al een beetje een idee welke?
Of kleding :9 Nog wat centjes richting Nike Dri-fit :+

M'n voeten-herstel-periode heeft goed uitgepakt, geen nieuwe blaren erbij vandaag. Dus misschien nog maar even wachten met nieuwe sloffen..
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:34:31 #61
317680 GoWithIt
Just like that
pi_145748984
Ik was best moe vanavond maar heb mezelf toch naar de sportschool geschopt en met het schema van endomondo gelopen. Het ging hartstikke lekker en aan het eind van de training was ik helemaal niet bekaf ofzo. Het voelde wel heel lekker om gewoon een beetje rustig aan te doen want nu voelde ik de pijn in mijn bovenbenen helemaal niet.

Hopen dat die morgen ook wegblijft :)
Dus. Dat.
pi_145749011
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:27 schreef Cee het volgende:
Maraca, welkom terug :W Hoop dat je je rust kan vinden in je tweede hardloopleven!

Superprestaties weer van iedereen dit weekend! Met een speciale sticker voor La Tramposa en haar Jaloersmakende Marathon!

Zelf ook net een ronde gelopen, was eigenlijk van plan om 5km in het donker te doen maar ik was wat eerder thuis van het werk. Dus snel m'n sloffen aan en in het volle licht in heerlijke temperatuur gelopen. Na wat gezeur met mijn voet weer eens geprobeerd om 10km aan een stuk te lopen en dat ging perfect. O+ Nu hopen dat de voet morgenochtend nog steeds oké is en dan heb ik weer wat meer vertrouwen in de Zevenheuvelenloop. Oh ja, en *boks* aan Guard die ik tegemoet liep. Boks!
*boks*
pi_145749170
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Of kleding :9 Nog wat centjes richting Nike Dri-fit :+

M'n voeten-herstel-periode heeft goed uitgepakt, geen nieuwe blaren erbij vandaag. Dus misschien nog maar even wachten met nieuwe sloffen..
O, dat zou nog beter zijn, als je er nog wat langer mee kunt doen :D
pi_145751233
Nanook, er is 1 november ook nog een Devil's trail, in Amsterdam.
Nijmegen zit vol en ik weet niet of ze aan het overnemen van startbewijzen doen, maar ik vrees een beetje dat ik niet mag starten. ;(
Of ik zou heel onverstandig toch moeten starten, want ik heb er heel veel zin in. Gisteren met Molenhoeks Makkie zo heerlijk over de boomwortels gesprongen en geklommen en weer naar beneden gespurt. O+
pi_145751740
Startbewijs overdragen mag: http://devilstrail.nl/algemene-voorwaarden-2/

quote:
Startbewijs gratis worden overdragen tot aan de dag van de wedstrijd. De deelnemer dient zelf een andere kandidaat aan te dragen.
het staat er een beetje krom, maar de strekking is duidelijk

Wel een goeie laatste voorwaarde:
quote:
Foto’s en filmpjes van deelnemers worden op internet openbaar gepubliceerd. Als u niet op foto’s of video wilt staan, dan kunnen we dat niet garanderen. Als u niet op foto of film wilt staan, dan adviseren wij u om niet mee te doen aan Stichting Ox evenementen.
:D
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:24:10 #66
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145751970
Zowaar een aardige foto van afgelopen weekend!

Je kan wel zien dat we enorm ons best aan het doen waren. :+
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:25:34 #67
317680 GoWithIt
Just like that
pi_145752043
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Wolve000 het volgende:

[ afbeelding ]

:D Wat een leuke foto!
Daar ga je gewoon zelf ook van lachen
Dus. Dat.
pi_145752335
Dat is er wel 1 om in te lijsten ^O^
pi_145752413
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:20 schreef Guard het volgende:
Startbewijs overdragen mag: http://devilstrail.nl/algemene-voorwaarden-2/

[..]

het staat er een beetje krom, maar de strekking is duidelijk

Wel een goeie laatste voorwaarde:

[..]

Oh f*ck, dan moet ik me sowieso afmelden. :P

MoBlo en Wolve: als ik jullie zo zie moet ik altijd aan stelletjes met matchende kleding denken. Van die fietsende mensen van middelbare leeftijd met semi-outdoorjassen op tourfietsen. :D
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:33:48 #70
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145752574
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef wyccie het volgende:
MoBlo en Wolve: als ik jullie zo zie moet ik altijd aan stelletjes met matchende kleding denken. Van die fietsende mensen van middelbare leeftijd met semi-outdoorjassen op tourfietsen. :D
Het aantal dubbele shirts is nogal groot omdat we er telkens beide een krijgen bij allerlei loopjes. We moeten dus altijd even coordineren dat we niet dezelfde aandoen. :X

Aleen club-tenue is een acceptabel excuus om te matchen! Heus! O-)
pi_145752656
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Het aantal dubbele shirts is nogal groot omdat we er telkens beide een krijgen bij allerlei loopjes. We moeten dus altijd even coordineren dat we niet dezelfde aandoen. :X

Aleen club-tenue is een acceptabel excuus om te matchen! Heus! O-)
Wolve doet zijn naam eer aan ^O^ bazenbaard
pi_145752929
Ik ga ook maar eens bij een club om een clubtenue te bemachtigen.

Dragen julie nou een borstband óver jullie shirt? :?
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:41:09 #73
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145753036
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef HDLed het volgende:

[..]

Wolve doet zijn naam eer aan ^O^ bazenbaard
De winter komt er aan, moet toch een beetje warm blijven!

Ja, ik moet me hoognodig weer eens scheren... :X

quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:39 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook maar eens bij een club om een clubtenue te bemachtigen.

Dragen julie nou een borstband óver jullie shirt? :?
Nee, dat is het design. Oranje met een zwarte band rondom. Zit gewoon in het shirt verwerkt.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:41:28 #74
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145753051
Zeg Mo, ligt het nu aan mij of ben jij wat afgevallen?
pi_145753107
quote:

[ afbeelding ]

Erg leuke foto.
Lopen jullie qua tempo een beetje gelijk?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_145753214
Volgens mij is het een redelijk voordelige foto, :P
Ja doei.
pi_145753220
quote:

[ afbeelding ]

Haha, hier word ik blij van :) Pittige klim op de achtergrond!
pi_145753288
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

De winter komt er aan, moet toch een beetje warm blijven!

[..]

Nee joh laten staan die baard ^O^
Maar hoe komt mijn naam in de Enschede HM?
code]Datum - Enschede)
• HdLed- Halve marathon[/code ]
Zo?
pi_145753313
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:42 schreef Cynic het volgende:

[..]

Erg leuke foto.
Lopen jullie qua tempo een beetje gelijk?
wolve is inmiddels iets sneller dan ik, maar we doen ook redelijk veel loopjes gewoon samen op hobbeltempo. Ik zou in theorie inmiddels ook wat sneller moeten kunnen, maar kan door voetproblemen nu ook gewoon niet optimaal trainen. Stiekem aan gisteren toch weer een open wond overgehouden :r
Ja doei.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:50:16 #80
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145753544
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Haha, hier word ik blij van :) Pittige klim op de achtergrond!
We kwamen daar juist van een bult afgezet: 50 meter daling in een halve kilometer. Bijd e fotograaf vlakte het net weer een beetje af.

Er zaten verder wel genoeg bulten in trouwens, waarvan een lange steile op het eind, altijd fijn. Zie ook: http://app.endomondo.com/workouts/426610545/10882483
pi_145753612
quote:

[..]

Nee, dat is het design. Oranje met een zwarte band rondom. Zit gewoon in het shirt verwerkt.
Ah, dan is het gewoon een optische illusie dat jouw zwarte band hoger ligt.

MoBlo, je hebt vast al wel eens andere schoenen geprobeerd? Zag op je vorige foto namelijk dat je Salomons hebt. Ik heb dat eens gepast en vond het echt heel kut zitten, als een soort harnas terwijl mijn New Balance echt als pantoffeltjes aanvoelen. O+
pi_145753696
Laatste touw van de wedstrijd. Ik kan zelf van de achterkant zien dat ik iets probeer wat door moet gaan voor een glimlach. Toch elke keer weer blij als ik het in 1 stuk haal :)

SPOILER
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_145753706
Oftewel, dacht dat wolve daar over ging? kun je mij plaatsen bij de Halve marathon van enschede? :)
pi_145753734
Mijn salomons zijn juist mijn slofjes, maar dit was een restant van een oude blaar die toch weer even moeilijk moest doen.
Ja doei.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:54:51 #85
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145753788
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:53 schreef HDLed het volgende:
Oftewel, dacht dat wolve daar over ging? kun je mij plaatsen bij de Halve marathon van enschede? :)
Devv heeft dit topic in de reeks geopend, hij mag het dus doen. Sterker nog, ik kan het niet eens doen. ;)
pi_145754004
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn salomons zijn juist mijn slofjes, maar dit was een restant van een oude blaar die toch weer even moeilijk moest doen.
;(
Heb je dat spul uit Amerika al binnen? En had je mijn tip over kamferspiritus en Gehwol voetcrème gezien?
pi_145754181
Ja, alles. Spul uit Amerika is binnen, heeft me geen nieuwe bladen bezorgd op plekken waar ik het gesmeerd heb (hoopvol dus) maar wond van nu was gewoon een stuk nog te kwetsbare huid die weer kapot ging. Geen nieuwe blaar dus, wel pijn en open en gevalletje niet goed beschermd/inschattingsfout van mijn kant :)
Ja doei.
pi_145754296
Nou, dat klinkt goed. Hoe heet dat spul?
pi_145754337
RunGoo!
Ja doei.
pi_145754371
Ok, dat klinkt vies. :D _O-
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:09:19 #91
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_145754604
Vandaag niet getraind zoals ik had moeten doen, allerlei excuses aan het bedenken, maar ik had gewoon moeten gaan. Nu morgen maar doen en alle trainingen een dag verplaatsen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_145754733
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef wyccie het volgende:
Nanook, er is 1 november ook nog een Devil's trail, in Amsterdam.
Ik maak net een afspraak met een vriendin die ik al veel te lang niet heb gezien. (En volgend jaar komt beter uit qua km's ;) )
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:14:37 #93
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_145754865
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:45 schreef HDLed het volgende:

[..]

Nee joh laten staan die baard ^O^
Maar hoe komt mijn naam in de Enschede HM?
code]Datum - Enschede)
• HdLed- Halve marathon[/code ]
Zo?
1[*]HDLed - HM
Moet genoeg zijn. De rest staat er al in.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_145754952
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Dit dus ^O^
pi_145755269
quote:
Nietes! Baarden O+

Leuke foto weer van jullie blije eien :D

Morgen eens even proberen 's avonds te lopen. Vandaag te druk met keukenspullen uit sorteren en inpakken..
pi_145755385
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:16 schreef HDLed het volgende:

[..]

Dit dus ^O^
Hij/je staat er in. OP ook weer opengegooid. Dus men kan weer naar hartelust editten! :)
Ja doei.
pi_145755510
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Hij/je staat er in. OP ook weer opengegooid. Dus men kan weer naar hartelust editten! :)
Thnks O-)
pi_145755532
Horloge leeg ;( weer niet gelopen dus
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_145755657
quote:
99s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:25 schreef CaLeX het volgende:
Horloge leeg ;( weer niet gelopen dus
Je kan ook zonder horloge he ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:29:54 #100
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145755772
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

:X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_145755947
quote:
11s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef flipsen het volgende:

[..]

:X
Ik dacht hetzelfde flipsen
pi_145755979
Trouwens. Over de afstand van de Amsterdam Marathon. Ik zag dat YUR 42,8km had getrackt en LT 42,7. Blijkt nu dat twee mensen uit mijn groep ook allebei 42,8km hebben getrackt met hun Garmins.
pi_145755981
Heerlijk gelopen, 6x1000, het kostte totaal geen moeite om 4:20min/km te lopen :)

http://app.endomondo.com/workouts/427274232/11291298
pi_145756005
quote:

[..]

:{
Het gaat écht niet goed met jou.
pi_145756011
quote:

[..]

:N
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:36:12 #106
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_145756120
Ik had maanden last van mijn aan mijn heup en knie en bleef daar maar een beetje mee rondlopen. Ik heb amper tot niet getraind omdat het dan pijn ging doen. De masseur op mijn werk gaf aan dat ik absoluut naar een fysiotherapeut moest gaan omdat iets in m'n rug niet goed zat.

De fysiotherapeut (en chiropractor) kwam erachter dat er iets in mijn ruggenwervel 'in de knoop' zat en naar een zeer intensieve behandeling vol gekraak is het heel erg opgeknapt. Vanavond keurig een rondje gelopen, helemaal pijnvrij *O*
The remedy is the experience.
pi_145756296
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef Tarahumara het volgende:
Heerlijk gelopen, 6x1000, het kostte totaal geen moeite om 4:20min/km te lopen :)

http://app.endomondo.com/workouts/427274232/11291298
Das een mooie training ^O^
pi_145756410
quote:

[..]

wel gelopen maar niet gelogd, en niet gelogd is niet gelopen -O-
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:41:56 #109
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145756435
Huuuuuuuu, door een FOK!ker in het wild gespot :o
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:44:47 #110
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145756631
Horloges, ook al overrated :{w

Toen ik zo heerlijk liep vanmorgen, dacht ik: ik loop vast 6:30-6:40. Ik keek op mijn horloge en inderdaad.
pi_145756663
Stelletje logfreaks. :D
pi_145756753

:P
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:47:37 #113
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145756783
quote:
11s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:41 schreef Yuki het volgende:
Whieeee. Gewoon doorlopen in zo'n geval ;)
Ging je training lekker?
pi_145757309
quote:
Een echte nerd/zolderkamer autist actie om zo'n figuur te lopen :P
pi_145757384
Vanavond lekker ontspannen 45 minuten op beoogd marathontempo gelopen.
pi_145757385
Mooie uitdaging om eens Orion te gaan lopen. Of Castor en Pollux.
pi_145758308
quote:
11s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:41 schreef Yuki het volgende:
jij was mijn FOK! ontmaagding :@
  maandag 20 oktober 2014 @ 23:22:38 #118
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_145758526
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwens. Over de afstand van de Amsterdam Marathon. Ik zag dat YUR 42,8km had getrackt en LT 42,7. Blijkt nu dat twee mensen uit mijn groep ook allebei 42,8km hebben getrackt met hun Garmins.
Ze meten de route op z'n kortst/snelst. Dus als je iets meer buitebochtjes neemt dan loop je al verder.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_145758557
Ik heb 42.61km gelogd
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:25:21 #120
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_145761160
Tering wat gaat het weer hard in dit topic. Ik krijg het echt nauwelijks bijgelezen tussen het trainen en werken door. Al die mensen die hier even soepeltjes een M-afstand aantikken. De druk neemt hier zienderogen toe.

En dan krijg ik van meester Zwabber op mijn falie omdat ik hier niet genoeg zichtbaar ben. :(

En que zichtbaar-/herkenbaarheid wordt het sowieso niet beter, want ik heb een stukke hardloopbril (hopelijk gefixt binnenkort) en een zwarte singlet gekocht.

Trainingen gaan goed, maar het lijkt er op dat het onze Endomondo-gebruikers niet ontgaat. Dank hiervoor. :)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_145762125
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:25 schreef Corniel het volgende:

En que zichtbaar-/herkenbaarheid wordt het sowieso niet beter, want ik heb een stukke hardloopbril (hopelijk gefixt binnenkort) en een zwarte singlet gekocht.

Wie ben je en wat heb je met Corniel gedaan ;)

Werk gaat voor hoor. Door jou kan ik nl. ook mijn werk doen ;)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 03:52:04 #122
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145764373
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:00 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Werk gaat voor hoor.
niet op maandagmorgen met een hoop marathon-verslagen hier...!!
Verder probeer ik gewoon tussen het Fok!ken door te werken ;)
pi_145765028
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef mosselmossel het volgende:
Sterker nog, mijn horloge stond op autopause dus ik heb nog 200 meter gemist of zo doordat ik onder het rijks/een tunnel liep :P
Maar ja, kan zijn dat hij te optimistisch was, of dat je gewoon door niet de ideale lijn te lopen extra meters hebt gemaakt. Is helemaal niet gek met zo'n druk parcours waar je mensen moet inhalen en zo.
pi_145765034
Ik heb trouwens voor het eerst sinds donderdag weer een hele nacht geslapen, heuuujjj. En de stijfheid lijkt erger dan gisteren maar de pijnscheuten minder.. of dat houd ik mezelf dan maar voor want erger dan gisteren kan echt niet :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 oktober 2014 @ 07:15:14 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145765070
Twijfel, nu of vanavond na 9 uur...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_145765095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 07:15 schreef Ynske het volgende:
Twijfel, nu of vanavond na 9 uur...
Dan nu. Omdat het kan, en omdat je dan vanavond lekker niks hoeft. SImpel.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 07:26:08 #127
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145765115
Amsterdam foto's staan online :) Wel weer marathon photos :'), maar ze vallen nog mee.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 oktober 2014 @ 07:26:51 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145765120
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 07:20 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dan nu. Omdat het kan, en omdat je dan vanavond lekker niks hoeft. SImpel.
vind altijd dat sochtends slechter gaat. Eerst even koken en als er tijd over us ga ik dan maar.
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 07:57:06 #129
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145765334
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:47 schreef Quoi het volgende:

[..]

Whieeee. Gewoon doorlopen in zo'n geval ;)
Ging je training lekker?
Het was in de kantine van Haag :+

Training was oké. Nieuwe dame in de groep die het tempo niet (zonder wandelen) kan bijbenen. Dus om de beurt bij haar lopen om haar wat moed in te praten, zodat ze niet te ver achterop zou komen.
Tempo moest steeds wat lager, dus in 70min amper meer dan 8km gelopen. Niet heel comfortabel, maar voor mij ook niet heel slecht. M'n rechterscheenbeen zeurt wat, de laatste dagen :{

quote:
99s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:17 schreef CaLeX het volgende:

[..]

jij was mijn FOK! ontmaagding :@
Ik voel me vereerd O+

SPOILER
pi_145765352
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 07:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Sterker nog, mijn horloge stond op autopause dus ik heb nog 200 meter gemist of zo doordat ik onder het rijks/een tunnel liep :P
Maar ja, kan zijn dat hij te optimistisch was, of dat je gewoon door niet de ideale lijn te lopen extra meters hebt gemaakt. Is helemaal niet gek met zo'n druk parcours waar je mensen moet inhalen en zo.
Precies, dergelijke wedstrijden worden bijzonder exact opgemeten, bij een ideale lijn is het hoogstens 10 meter meer.

Bij een 5000m baanwedstrijd heb ik zelf een keer 5,11 gemeten :')
pi_145765398

Tijd om mijn Frans op te gaan poetsen!
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:05:52 #132
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145765409
de echte asphalt junkies hier zullen het niet begrijpen maar een uurtje op een spekgladde en blubberige trail, met verlate spierpijn door 42km tarseal trauma, en dan ook nog languit onderuit gaan, voelt na afgelopen zondag gewoon als bevredigende hardloop SM...

I love a bitch who bosses you around and kicks your ass.... !
pi_145765431
Spieren voelen goed hier. Grote teen is echter zeer pijnlijk, rood en warm ;(
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:09:45 #134
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145765433
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 07:57 schreef Yuki het volgende:

[..]

Het was in de kantine van Haag :+

Training was oké. Nieuwe dame in de groep die het tempo niet (zonder wandelen) kan bijbenen. Dus om de beurt bij haar lopen om haar wat moed in te praten, zodat ze niet te ver achterop zou komen.
Tempo moest steeds wat lager, dus in 70min amper meer dan 8km gelopen. Niet heel comfortabel, maar voor mij ook niet heel slecht. M'n rechterscheenbeen zeurt wat, de laatste dagen :{

[..]

Ik voel me vereerd O+

SPOILER
De HAAG-kantine. Daar ga ik woensdag ook weer eens een keertje kijken. De feestploeg heeft bardienst, da's altijd gezellig :s)

En gaan er van hier nog mensen in Monster lopen zaterdag?
F means you're fucked
pi_145765482
Nieuwe schoenen voor een blij meisje!
SPOILER
pi_145765489
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
de echte asphalt junkies hier zullen het niet begrijpen maar een uurtje op een spekgladde en blubberige trail, met verlate spierpijn door 42km tarseal trauma, en dan ook nog languit onderuit gaan, voelt na afgelopen zondag gewoon als bevredigende hardloop SM...

Komende zondag zit een drempel in het parcours, telt dat ook?
pi_145765494
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:04 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]

Tijd om mijn Frans op te gaan poetsen!
Ik blijf het jammer vinden dat wij nog niet zo'n magazine hebben in Nederland.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:20:53 #138
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145765514
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:17 schreef Satijn het volgende:
Nieuwe schoenen voor een blij meisje!
SPOILER
Tof! Nu lekker veel fijne kilometers maken ^O^
F means you're fucked
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:25:27 #139
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145765568
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:09 schreef YUR het volgende:

[..]

De HAAG-kantine. Daar ga ik woensdag ook weer eens een keertje kijken. De feestploeg heeft bardienst, da's altijd gezellig :s)

Gezellig!
Maare, de feestploeg? Wie zijn dat?

Ik niet. Ik ga voor de LVML een week later. Dat betekent zaterdag fartlek met W. of zelf trainen.
pi_145765573
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:20 schreef YUR het volgende:

[..]

Tof! Nu lekker veel fijne kilometers maken ^O^
Uhu! Ik liep nog op de oude van mn zus om te kijken of ik het zou blijven doen. Het antwoord is JA! dus het was tijd voor mn eerste eigen paar.

Moet ik ze eerst nog inlopen of kan ik meteen een paar kilometertjes maken?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:27:11 #141
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145765586
Toch maar gegaan. 3x6' 3'rust, kleine 2.6 km
Today is life -

Dale Carnegie
pi_145765594
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:26 schreef Satijn het volgende:

[..]

Uhu! Ik liep nog op de oude van mn zus om te kijken of ik het zou blijven doen. Het antwoord is JA! dus het was tijd voor mn eerste eigen paar.

Eerste keer niet meteen je verste training ooit gaan lopen, maar gewoon wat kilometertjes maken kan wel.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:28:40 #143
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145765603
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:25 schreef Yuki het volgende:

[..]

Gezellig!
Maare, de feestploeg? Wie zijn dat?

Ik niet. Ik ga voor de LVML een week later. Dat betekent zaterdag fartlek met W. of zelf trainen.
Je merkt woensdag wel wie het zijn ;)

LVML en Monster kunnen best samen. Dan heb je in Monster maar alvast lekker op het strand kunnen oefenen :)
F means you're fucked
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:29:32 #144
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145765610
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:26 schreef Satijn het volgende:

[..]

Beginnen met een kort traininkje, gewoon voor het gevoel :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:27 schreef Ynske het volgende:
Toch maar gegaan. 3x6' 3'rust, kleine 2.6 km
^O^
F means you're fucked
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:33:04 #145
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145765657
Kennen jullie trouwens dat nieuwe blad

Losse Veter? ben eens benieuwd hoe die is.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_145765724
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:33 schreef Ynske het volgende:

Ik heb het eerste deel gekocht en houd het daarbij.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:39:08 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145765733
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik heb het eerste deel gekocht en houd het daarbij.
wat vind je er precies niet fijn aan?

hij ligt hier niet eens in de winkel :'(
Today is life -

Dale Carnegie
pi_145765734
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:33 schreef Ynske het volgende:

Ik vond de eerste uitgave best wel leuk, veel inhoud, dus heb een abonnement genomen met gratis handschoenen erbij..
pi_145765857
Zo, met de topics die nog harder lopen tegenwoordig dan de posters kostte het weer even tijd om helemaal bij te lezen. Maar het is gelukt.

En wat een weekend was het!
Er zijn hele goede marathons gelopen, waardoor de andere lopers haast een beetje ondergesneeuwd raken. Maar ook zij verdienen alle lof! Dus voor alle lopers:

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Zelf afgelopen weekend helemaal niet gelopen, was niet te combineren met de kinderen. En een dagje Dolfinarium is ook heel leuk. O+

Gisteren wel een rondje gehobbeld met mijn vriendin, maar omdat ik de hartslagmeter vergeten was had mijn horloge er geen zin in en is maar een klein deel gelogd. Hij telt dus niet.... -O-

En omdat ik nog maar voor één loopje ingeschreven sta in de WLWW, heb ik er nog een paar:

- Vlasakkerloop (30 november): McTwente 10 EM
- Enschede Marathon (19 april 2015): McTwente HM
(deze staan allebei al in de OP, ik hoop dat dit daarom zo goed is)

1
2
[b]18 december 2014 - [url=http://www.loopnu.nl/index.php/loopevenementen/kerstmannenloop]Kerstmannenloop (Amersfoort)[/url][/b]
[*] McTwente - 5 km (social run)
pi_145765883
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Wat is er in Monster?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:58:39 #151
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145765977
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:50 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wat is er in Monster?
Ik *O*

Om aan te moedigen bij http://www.halvemarathonvanmonster.nl/
F means you're fucked
pi_145765984
Haha die marathonfoto's. Ik lijk echt wel mee te doen aan de Josti-loop, op elke foto een soort blije, maar halve gare uitdrukking op mijn smoel.
Er lijkt zelfs één zweeffoto bij te zijn in het stadion, maar dat is te klein om te zien..
pi_145766025
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:39 schreef Ynske het volgende:
wat vind je er precies niet fijn aan?

hij ligt hier niet eens in de winkel :'(
Geen idee. Het trok mij niet zo.
pi_145766271
Ik snap trouwens niet veel van die marathonphotos website; wat is het verschil tussen een gewoon pakket en een mega deal pakket? Digitaal is toch gewoon digitaal, hoezo zou je ze dan in printklare formaten willen?
pi_145766414
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:02 schreef streamnl het volgende:

[..]

Geen idee. Het trok mij niet zo.
Daar heb je ook hele andere soort bladen voor. :P
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:28:45 #156
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145766456
Tering. Gisteren bedacht mijn trainer dat, ivm de storm :'), het wijs was om m'n binnen en hardlooptraining om te wisselen. Zo gezegd, zo gedaan. Gisteren gelopen ^O^. Maarrr..mijn binnentraining op maandag is altijd HITT. Wat moest ik nu doen, op dinsdag? Besloten mee te doen met Kick it en daarna buikspierkwartier. Gevolg: Ik kan m'n muis niet meer bewegen. Of nja, juist heel erg veel, ik kan m'n armen niet meer stilhouden :')
pi_145766523
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap trouwens niet veel van die marathonphotos website; wat is het verschil tussen een gewoon pakket en een mega deal pakket? Digitaal is toch gewoon digitaal, hoezo zou je ze dan in printklare formaten willen?
Ik denk dat het gewoon weer een goedkope manier is om nog meer winst te maken. Je hebt volgens mij genoeg aan het "goedkoopste" pakket, want daar zit alles al in. Ik blijf het waardeloos vinden dat je niet eens losse foto's kunt kopen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Devv op 21-10-2014 09:38:29 (hihi) ]
pi_145766631
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:32 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon weer een goedkope manier is om nog meer winst te maken. Je hebt volgens mij genoeg aan het "goedkoopste" pakket, want daar zit alles al in. Ik blijf het waardeloos vinden dat je niet eens losse foto's kunt kopen.
Dat kan een tijdje later toch wel als ik het goed begrijp?
pi_145766711
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat kan een tijdje later toch wel als ik het goed begrijp?
Afzetterij, van Berlijn kost een download van één foto ¤19.95 (is ook marathonfoto).
Dan begrijp ik dat mensen voor het hele pack gaan, als je dan toch een foto wil hebben.
Daarom was ik overigens voor en na de finish overal op de foto gegaan, als ik het hele pack zou willen bestellen, had ik wel waar voor mijn geld :P
pi_145766720
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:32 schreef Devv het volgende:

[..]

Lijkt me dat winst maken geen probleem is voor die lui, digitale foto's voor 5 (of 7) euro per stuk verkopen...

Lijkt me toch dat als je er 2 (of 4 :P ) euro minder van maakt heel wat meer mensen de stap zouden nemen om wat te bestellen.
pi_145766757
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:43 schreef Guard het volgende:

[..]

Afzetterij, van Berlijn kost een download van één foto ¤19.95 (is ook marathonfoto).
Dan begrijp ik dat mensen voor het hele pack gaan, als je dan toch een foto wil hebben.
Daarom was ik overigens voor en na de finish overal op de foto gegaan, als ik het hele pack zou willen bestellen, had ik wel waar voor mijn geld :P
Hmm wat stom zeg, een aantal foto's lijken me ook wel leuk maar de kwaliteit is net te slecht om goed te zien welke dan echt leuk is. Geen idee of ik ook nog voor of na de start op de foto had gekund.
Het is ook wel een beetje inspelen op mensen hun sentimenten natuurlijk, je hebt toch 'iets unieks' gedaan dus dan betaal je sneller een enorm bedrag voor die foto's, want geen foto's ervan hebben is ook niet leuk. Ik hoop op nog een amateurfotograaf ergens of iemand die ze voor wat minder verkoopt, maar tot nu toe nog niets gevonden.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:47:52 #162
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145766790
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Je merkt woensdag wel wie het zijn ;)

LVML en Monster kunnen best samen. Dan heb je in Monster maar alvast lekker op het strand kunnen oefenen :)
Dan moet ik zaterdagmiddag wel kunnen :+
En 1 keer strand vind ik sowieso wel even genoeg, met m'n zeurende pootjes.
pi_145766800
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:49 schreef McTwente het volgende:

[..]

En omdat ik nog maar voor één loopje ingeschreven sta in de WLWW, heb ik er nog een paar:

[..]

Je staat erbij :) .
pi_145766880
Alle marathon en halve marathon helden: voor jullie een dikke _O_

Net alles terug gelezen vanaf zondag. Toffe verslagen en geweldige prestaties ^O^
pi_145766905
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm wat stom zeg, een aantal foto's lijken me ook wel leuk maar de kwaliteit is net te slecht om goed te zien welke dan echt leuk is. Geen idee of ik ook nog voor of na de start op de foto had gekund.
Het is ook wel een beetje inspelen op mensen hun sentimenten natuurlijk, je hebt toch 'iets unieks' gedaan dus dan betaal je sneller een enorm bedrag voor die foto's, want geen foto's ervan hebben is ook niet leuk. Ik hoop op nog een amateurfotograaf ergens of iemand die ze voor wat minder verkoopt, maar tot nu toe nog niets gevonden.
ik heb daar eens goed over nagedacht, en het is inderdaad sentiment.
Hoe vaak heb ik nu gekeken naar die foto's van de Eiger trail?
Is leuk om even mee te shinen op je facebook tijdlijn, en daarna "verdwijnen" ze in je digitale archief.
Denk dat ik de volgende marathon eerder medaille zou laten graveren met tijd...
pi_145766947
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:54 schreef Guard het volgende:

[..]

ik heb daar eens goed over nagedacht, en het is inderdaad sentiment.
Hoe vaak heb ik nu gekeken naar die foto's van de Eiger trail?
Is leuk om even mee te shinen op je facebook tijdlijn, en daarna "verdwijnen" ze in je digitale archief.
Denk dat ik de volgende marathon eerder medaille zou laten graveren met tijd...
Of je supporters vragen om wat foto's te maken, maarja voor hen is het ook best stressvol en dan moeten ze daarop letten ipv op je aanmoedigen. Mijn vader heeft één foto gemaakt op de 31 km (die ik hier eerder postte) maar die is een beetje korrelig.

Of toch aan die trail mee gaan doen die Semtex laatst postte, dát waren mooie foto's :P
pi_145766969
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

De gelegenheidsfotografen langs de route maken vaak nog mooiere foto's ook. Die van marathonfoto's schieten vaak in het wilde weg om maar zoveel mogelijk deelnemers vast te leggen. Ik had achteraf in het Vondelpark nog een mooi foto moment kunnen hebben. Ik liep bijna alleen toen ik langs een fotograaf van marathonfoto's liep. Maar ik was zo kapot dat ik mij gewoon niet meer op kon richten om er een mooi plaatje van te maken _O- . Je kon overigens bij de finish fotografen aanspreken om een foto te laten maken. Er liepen een aantal rond.
pi_145767011
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Of je supporters vragen om wat foto's te maken, maarja voor hen is het ook best stressvol en dan moeten ze daarop letten ipv op je aanmoedigen. Mijn vader heeft één foto gemaakt op de 31 km (die ik hier eerder postte) maar die is een beetje korrelig.

Of toch aan die trail mee gaan doen die Semtex laatst postte, dát waren mooie foto's :P
Bij trails zijn de foto's nog vaak gratis, en meestal kwalitatief een stuk beter dan bij wegevenementen.
Soms zit er een watermerk op, maar die zijn doorgaan niet zo storend als die marathonfoto fratsen.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:07:03 #169
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145767135
@La_Tramposa, ik zie jou alleen maar met een big smile op de foto staan en zelfs juichend over de finish gaan :D Foto's om blij mee te zijn :Y

@GotC: wat stel ik me voor bij armen die niet kunnen stoppen met bewegen? :D

Ik werd wakker, deed de radio aan en hoorde Eternity. En moest natuurlijk aan Pijll denken :+ :')
en nu zit dat weer in mijn hoofd, een eeuwige herhaling van Eternity
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:08:09 #170
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145767165
Q, m'n armen hebben een trilfunctie :')
En bedankt, nu heb ik ook Eternity in m'n hoofd.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:11:45 #171
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145767242
Alstu.
Ach, niks fijners dan de volgende dag voelen dat je iets hebt gedaan :X (daar zullen een aantal marathonlopers het niet mee eens zijn :) )
pi_145767275
Eternity boks.

Wordt er nu serieus overwogen om aan evenementen mee te doen als er hele mooie gratis foto's gemaakt worden?

Die wedstrijd in monster is tof! Vorig jaar aan de 5,7 km meegedaan en een week later de LVML. Dit jaar alleen laatstgenoemde.
pi_145767294
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Eternity boks.

Wordt er nu serieus overwogen om aan evenementen mee te doen als er hele mooie gratis foto's gemaakt worden?

Die wedstrijd in monster is tof! Vorig jaar aan de 5,7 km meegedaan en een week later de LVML. Dit jaar alleen laatstgenoemde.
Natuurlijk niet, gewoon een extra reden om te gaan trailen :7
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:14:39 #174
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145767315
quote:
Eternity boks.

LVML. Ik ben benieuwd ernaar. Dit keer de 5km, maar met de Sav bult :').
pi_145767372
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef Quoi het volgende:
@La_Tramposa, ik zie jou alleen maar met een big smile op de foto staan en zelfs juichend over de finish gaan :D Foto's om blij mee te zijn :Y

@GotC: wat stel ik me voor bij armen die niet kunnen stoppen met bewegen? :D

Ik werd wakker, deed de radio aan en hoorde Eternity. En moest natuurlijk aan Pijll denken :+ :')
en nu zit dat weer in mijn hoofd, een eeuwige herhaling van Eternity

Ah, er staan er nu ook nog wat meer bij dan net. Zitten idd leuke foto's bij! In mijn herinnering heb ik maar 1 keer gelachen naar een fotograaf, maar blijkbaar liep ik het hele parcours met een smile :P Had ik me ook wel voorgenomen, als je blijft lachen gaat je hoofd vanzelf denken dat het leuk is.

Zelfs één met duimpjes:
http://www.marathon-photo(...)=4798&photo=AMBH3603

En een zweeffoto:
http://www.marathon-photo(...)=4798&photo=AMBT3752
Maar pfoe, 30 euro.. :')
pi_145767409
quote:

Natuurlijk 8-) Dat was ook het fijne aan roeien, altijd veel gratis stoere sportfoto's van jezelf.
Ik beeld me zo in dat ik op mijn 80e melancholisch naar mijn afgetrainde lichaam terugkijk, dus loopjes zonder goede foto's.. tss niet de moeite waard :P
pi_145767548
Ja LVML *O* Zin in, de avond ervoor viert een goede vriend zijn 35ste verjaardag en nu maar hopen dat hij niet meeleest en rond een uurtje of 2 heb ik nog een kadootje voor hem >:)

Zal dus geen toptijd worden, maar we staan met zijn 6en aan de start de volgende ochtend (2x5 en 4x10). Vet gezellig.
pi_145767687
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:48 schreef Devv het volgende:

[..]

Je staat erbij :) .
Thanks! ^O^
pi_145767700
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:13 schreef Guard het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, gewoon een extra reden om te gaan trailen :7
Ik ben op mijn 8e na een halfuur huilend vertrokken bij de padvinderij, dus doe maar niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:14 schreef GotC het volgende:

[..]

LVML. Ik ben benieuwd ernaar. Dit keer de 5km, maar met de Sav bult :').
Niet verder vertellen, maar het is 5,4 km en het is ook dit jaar net hoog water geweest. Dus mul zand. Toch is het een erg leuke wedstrijd :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Natuurlijk 8-) Dat was ook het fijne aan roeien, altijd veel gratis stoere sportfoto's van jezelf.
Ik beeld me zo in dat ik op mijn 80e melancholisch naar mijn afgetrainde lichaam terugkijk, dus loopjes zonder goede foto's.. tss niet de moeite waard :P
Ik vind het soms weleens lekker als er géén foto's gemaakt worden.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:31:57 #180
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145767705
De LVML was mijn eerste echte 10 km wedstrijd 2 (3?) jaar geleden. Ik weet nog dat het zó zwaar was, dat laatste stuk het strand af en dat het baggerweer was :{ Episch, dat wel.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:34:08 #181
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145767763
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:31 schreef Quoi het volgende:
De LVML was mijn eerste echte 10 km wedstrijd 2 (3?) jaar geleden. Ik weet nog dat het zó zwaar was, dat laatste stuk het strand af en dat het baggerweer was :{ Episch, dat wel.
Het was ook mijn eerste 10km wedstrijd, 2 jaar geleden *;
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:36:41 #182
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145767831
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Het was ook mijn eerste 10km wedstrijd, 2 jaar geleden *;
Ik zie nu de uitslag en jou er ook tussen! Mijne was idd ook 2 jaar geleden. Ik dacht toch echt dat jij al langer liep toen!
Hij was toen zwaar man, ik deed er 1u06 over :P
pi_145767868
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:31 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik ben op mijn 8e na een halfuur huilend vertrokken bij de padvinderij, dus doe maar niet.

Quitter... :P
Je dient alleen je veters te strikken, verder geen extensieve kennis van knopen leggen benodigd (of doen alleen zeeverkenners aan knopen?). Ook hoef je niet de plant- en diersoorten onderweg te benoemen. Het is echt alleen maar rennen :)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:38:58 #184
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145767890
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:36 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik zie nu de uitslag. Mijne was idd ook 2 jaar geleden. Ik dacht toch echt dat jij al langer liep toen!
Hij was toen zwaar man, ik deed er 1u07 over :P
Ik bouw gewoon erg graag (*kuch*) op naar 5km, om er vervolgens weer mee te kappen 8-)
Mijn tijd was toen 1:06. Echt, loooodzware bagger was het!
pi_145767903
Bitse eerste wedstrijd!
pi_145768071
De LVML 2012 was een eitje in vergelijking met die van een jaar later :{
pi_145768105
Het is mijn eerste keer op het 'nieuwe' parcours

edit: dus sws een pr *O*
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:49:33 #188
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145768167
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:45 schreef Zwabberhark het volgende:
De LVML 2012 was een eitje in vergelijking met die van een jaar later :{
Deze post was voorspelbaar :P
Die liep ik niet, dus geeeeen idee.

Ik ben nu natuurlijk de foto's aan het zoeken van doorweekte Q en GotC tijdens die epische editie :)
pi_145768169
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

:o
Niet de goede schoenen aangetrokken voor dit type track of was je er gewoon met je hoofd even niet helemaal bij.
pi_145768291
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:49 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik liep beide. In 2012 verzopen we vlak voor de uitgestelde start, daarna werd het droog. Het strand was hard, er stond nauwelijks wind.

In 2013 was het droog, maar stond er windkracht 6 tegen op een zacht strand.

quote:
Ik ben nu natuurlijk de foto's aan het zoeken van doorweekte Q en GotC tijdens die epische editie :)
Daar ben ik wel heel benieuwd naar. Niet erg als je ze hier plaatst.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:53:45 #191
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145768296
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:49 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Niet de goede schoenen aangetrokken voor dit type track of was je er gewoon met je hoofd even niet helemaal bij.
Soms zijn trailschoenen gewoon niet genoeg, zeker in blubber. Enige waarmee je dan nog een beetje glip hebt zijn spikes, maar dat is ook weer zowat voor een trainingsloopje.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:57:17 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145768396
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:49 schreef Quoi het volgende:

[..]

http://neilnathan.photosh(...)0dw/I0000pD.TVetxajs
:+
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:58:29 #193
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145768418
quote:
Jaaaaa, met je pa O+ Ik weet het nog. Is dat echt 2 jaar geleden :o
Mezelf kan ik niet nergens vinden.
pi_145768482
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:53 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Soms zijn trailschoenen gewoon niet genoeg, zeker in blubber. Enige waarmee je dan nog een beetje glip hebt zijn spikes, maar dat is ook weer zowat voor een trainingsloopje.
Daar heb jij weer een punt. Zelfs wandelend kun je natuurlijk ondanks dat je voorzichtig bent gewoon onderuit gaan in de modder.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:02:21 #195
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145768543
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:58 schreef Quoi het volgende:

[..]

Jaaaaa, met je pa O+ Ik weet het nog. Is dat echt 2 jaar geleden :o
Mezelf kan ik niet nergens vinden.
https://lh6.googleusercon(...)h632-no/SAM_0290.JPG
Deze broek herken ik uit duizenden :D

En ik ben op zoek naar foto's van jou :P
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:03:26 #196
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145768575
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:02 schreef GotC het volgende:

[..]

https://lh6.googleusercon(...)h632-no/SAM_0290.JPG
Deze broek herken ik uit duizenden :D

En ik ben op zoek naar foto's van jou :P
:D! Nimbus, waar hang je uit?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:13:06 #198
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145768834
Gewoon via de officiële uitslagen een finishfilmpje gevonden. Toen ging het blijkbaar wel weer :D
pi_145768906
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:13 schreef Quoi het volgende:
Gewoon via de officiële uitslagen een finishfilmpje gevonden. Toen ging het blijkbaar wel weer :D
Beetje tussen de druppels op de lens doorkijken :P
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:28:51 #200
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145769228
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:15 schreef Guard het volgende:

[..]

Beetje tussen de druppels op de lens doorkijken :P
Ja, zie je. Het was zwaar :Y
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:30:12 #201
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145769283
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:10 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Toffe foto!
Ik kreeg nog even een duwtje in de rug van vaders O+

Oh en idd het finishfilmpje :D
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:37:45 #202
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145769525
OK, hierdoor denk ik wel dat ik het definitief zie zitten. Die 1u06 overtreffen moet toch lukken? :+

@Devv mag ik bij de Laan van Meerdervoortloop op 2 november? 10 km ;)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:38:43 #203
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145769558
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:37 schreef Quoi het volgende:
OK, hierdoor denk ik wel dat ik het definitief zie zitten. Die 1u06 overtreffen moet toch lukken? :+

*O* Ik wist dat het zou lukken!
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:42:50 #204
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145769704
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:38 schreef GotC het volgende:

[..]

*O* Ik wist dat het zou lukken!
Ik ben zo makkelijk beïnvloedbaar ;)
Heerlijk, gewoon lekker 5-10-15 km's lopen. Lekkere periode dit :Y
pi_145769886
Net even de buienradar bekeken. Als het goed is is het hier tussen 13.30 en 14.30 droog dus dan ga ik maar even een rondje doen. Alleen hopen dat het een beetje meevalt met de wind hier zo vlak aan het IJsselmeer
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:50:48 #206
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_145769971
@Nanook24: Gewoon lekker bikkelen.

De LVML valt reuze mee. Ik liep zowel de editie van 2012 als 2013. Zo hard regende het voorafgaande aan de start van 2012 niet. En ja er stond wat wind in 2013, maar gewoon strak langs de vloedlijn lopen en ook dat is goed te doen. Zowel qua zand in je gezicht als hardheid van de ondergrond.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:55:53 #207
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145770128
*kuch* erm.. het kopen van nieuwe hardloopschoenen is even uitgesteld. De wil was er wel, maar het kwam met bakken uit de lucht :o Donderdag weer in Rotterdam, dus daarna maar eens naar het centrum :9
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:58:00 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145770195
Vanmorgen 12x400p300 gelopen. Niet helemaal droog gehouden, maar verder heerlijk loopweer.

Nou die scheen en achillespees nog eens pijnvrij.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:17:20 #209
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145770784
quote:

Hardloopwinkel op de groenendaal heb ik de beste ervaring mee.
pi_145771050
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef Corniel het volgende:
De LVML valt reuze mee. Ik liep zowel de editie van 2012 als 2013. Zo hard regende het voorafgaande aan de start van 2012 niet. En ja er stond wat wind in 2013, maar gewoon strak langs de vloedlijn lopen en ook dat is goed te doen. Zowel qua zand in je gezicht als hardheid van de ondergrond.
Dit is een sterk afwijkende mening t.o.v. de overgrote meerderheid.

Een selectieve bloemlezing na afloop van de editie van 2013:

quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef YUR het volgende:
Dit was echt niet normaal :D
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:13 schreef YUR het volgende:
Die wind op t strand! En dan mag je t strand af, en dan word je gezandstraald :+
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:14 schreef Mascleta het volgende:
Ik zie foto's voorbijkomen op twitter van witte snelwegen, hagelbuien en flinke regenoverlast. Hier in Zeeland zie ik een lekkere najaarszon en weinig tot geen wind. Ik ga maar eens een rondje lopen voor het weer hier ook omslaat.
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Hier regent het al 2 uur en zie ik allemaal cloud 2 cloud bliksems.
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:27 schreef 2Mini het volgende:
Laan van Meerdervoort was zwaar. Veel tegenwind op het strand.. toch een mooie 34:11 gelopen voor de 5.2K
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 14:42 schreef Serinde het volgende:
Woon je op 1-hoog, heb je nog overstroming :')
De afvoer van het balkon kon alle hagel en regen niet aan dis het stroomde onder de balkondeur door naar binnen :o
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 14:54 schreef AtseBenjamin het volgende:

[..]

Wat een hel! De eerste 7 km gingen prima en zo ik op dat tempo gewoon een pr hebben gelopen op de 10 km. Maar toen de laatste 3 km over het strand....verschrikkelijk

Nu moe en voldaan in de bus :D
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef YUR het volgende:

[..]

2012 was luxe in vergelijking met vandaag
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat zal 'm tegenvallen haha. Vorig jaar nog 9e, maar toen had hij een langzamere eindtijd.

Ik kan er wel in meegaan dat de LVML dit jaar zwaar was. Die drie kilometer op het strand... mijn kilometertijden gingen dik de 7 min/km in en mijn onderbenen wilden gewoon niet meer. Nergens was het zand hard genoeg om lekker te kunnen lopen. En die wind... Nog erger dan vorige week in Monster. Mijn hele hoofd zit nog steeds vol zand van het gezandstraald worden.

BTW YUR, ik weet vrij zeker dat ik jou gezien heb onderweg. Was je in het paars? Dan heb ik nog naar je gezwaaid toen jij de atletiekbaan al uitkwam toen ik net naar binnen ging. We hadden zelfs oogcontact, maar ik had niet het idee dat dat van herkenning was.

Enfin, later meer over deze barre loop (en dan was het nota bene droog). Nog wel net onder het uur gelopen.
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef YUR het volgende:
Mijn lvml in cijfers:

[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:48 schreef Corniel het volgende:
Het duin op gaat zwaar, af loopt ook niet best, je wordt gezandstraald. Er staat meer wind dan vorig jaar. Ik vind een acceptabel stuk strand vlak bij de vloedlijn, en ik heb twee man in mijn rug.

Ik voel het lactaat inmiddels uit mijn oren spuiten, en de wind zandstraalt me als ik het duin weer oploop.
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:05 schreef AtseBenjamin het volgende:
Ik had de volgende km tijden bij de laan van meerdervoortloop

1 km = 4:35
2 km = 4:24
3 km = 4:31
4 km = 4:30
5 km = 4:28
6 km = 4:48
7 km = 4:40
8 km = 6:03
9 km = 6:47
10 km = 6:22

Totaal dus 51:12. Maar wat een hel op het strand. Drankpunt was ook niet best geregeld er was te weinig capaciteit om iedereen van een bekertje water te voorzien. Helaas greep ik dus mis.
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Hier dan mijn verslag van de Laan van Meerdervoort Trail.

Het strand.
Windkracht 6 vól in de giechel.
Nérgens hard zand, bij iedere stap gleed je weg.
Ik heb gezocht naar betere plekken, maar die waren er niet.
Natuurlijk, ik had kunnen genieten van de woeste zee, waarvan de schuimkoppen over het strand bulderden. Een zwakke eigenschap van mij is echter dat ik enorme moeite heb om te genieten als mijn onderbenen helemaal volgelopen zijn.
Ik heb stukken gewandeld. Meerdere malen. Korte stukjes. Mijn kilometertijden die iedereen ineens wel zullen interesseren waren: 6:22 - 7:23 - 7:08.

Het deed zeer en het was overleven. Om mij heen zag ik volwassen mannen met tattoo's van piraten en klerenhangers door hun genitaliën gepierced jankend om hun moeder roepen. Zo erg was het. En aan het einde moest je het strand weer af terwijl je gezandstraald werd. Gratis gescrubd worden, dat was het dan weer wel.

Was het zwaarder dan de Balijbrug? Nee, dat niet.
En tot slot een opmerking van iemand die naar een kinderfeestje moest die dag:
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
We moeten weer eens met een paar man ontspannen door de duinen hobbelen O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:27:42 #211
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145771066
Ik vond t al fris vanmorgen tijdens t lopen met de wind, maar nu op kantoor zit ik met blauwe vingers -O-
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:31:41 #212
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145771186
Op 3 november een kinderfeestje?? Aangezien mijn kinderen in de eerste 3 maanden van het jaar jarig zijn, moet dat een blatante leugen geweest zijn om het rennen met klote weer te vermijden.
pi_145771251
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Op 3 november een kinderfeestje?? Aangezien mijn kinderen in de eerste 3 maanden van het jaar jarig zijn, moet dat een blatante leugen geweest zijn om het rennen met klote weer te vermijden.
Waarschijnlijk was dat minstens zo verschrikkelijk en heb je het weggestopt. Soms voel je het echter aan je scheen en achilles.

Ik was trouwens vergeten dat ik een dag later nog zand uit mijn hoofd spoelde.
pi_145771256
_O-

Lijkt me heerlijk zulk weer ^O^
pi_145771448
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:27 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

[..]

Hahaha dit is echt wel vermakelijk om achteraf te lezen :P Corniel, blijkbaar verdring je achteraf de vervelendere herinneringen :P

[ Bericht 9% gewijzigd door La_Tramposa op 21-10-2014 12:55:59 ]
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:41:04 #216
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145771480
2012:

quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 14:46 schreef GotC het volgende:
Wat een ellendige kutbaggertyfusklotezooi. Klote weer, zwaar parcours, kutstrand.

Maar! Ik heb wel m'n 1e 10km wedstrijd uitgelopen, samen met m'n vader: 1:06:42. En ik ben er verdomd trots op!
:7 *O*
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:59 schreef Quoi het volgende:
Kolere....
Dat was niet bepaald makkelijk & het was aardig k&¤-weer!

Ik ben tevreden met de tijd onder deze omstandigheden: bruto 1:07

En de rest?? @NIMBY meegevallen? @GotC ben je me nu weer voorbijgegaan? Lekker met paps gelopen?

Hier inmiddels weer op temperatuur en meteen door naar verjaardag & vanavond bierproeven *poef*
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
*O* *O* ben weer thuis

Wat een bak regen kwam naar beneden niet normaal zeg..
Maar goed ik heb 'm uitgelopen GPS tijd 42 minuten maar dat klopt niet het duurde nogal lang voordat ik onder de startbalk doorliep.

Ben benieuwd naar de racetiming.
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Arquero het volgende:
Zo, ook weer thuis en onder de douche vandaan.
Moest wel lachen: loop vanuit de auto naar de tent om startnummer op te halen; zie ik in de verte iemand lopen in een felle roze broek; kon er maar 1 zijn: Nimby :D

Even later zag ik Quoi nog in de rij staan bij afhalen startbewijs, maar anderen helaas niet gezien.

Man man, wat was dat vet om mee te maken. De sfeer, het wedstrijdelement, gigantisch veel mensen, gewoon alles.
Zelf in de zeikende regen stonden er veel mensen langs de kant iedereen aan te moedigen, echt geweldig.
Alleen maar PR's gelopen op endomondo, ging echt lekker. Alleen dat strand is echt zwaar zeg...
Maar nu zo voldaan, echt geweldig om mee te maken :)
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef YUR het volgende:
Het is me ondanks de omstandigheden en het parcours gewoon gelukt om vlak te lopen én om maar iets meer dan een minuutje boven mijn PR te finishen *G*

http://www.endomondo.com/workouts/pTIKW-W847U
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef Queued het volgende:
Toch nog veel goeie resultaten ondanks het k*tweer! Good job! Ik realiseer mij dat ik niet zo hou van onverharde terrein en hoogteverschillen ;)

Plaats 198
Netto uitslag 31:42
Bruto uitslag 34:59

http://www.endomondo.com/workouts/tm2TC2SMB-o
:P
pi_145771644
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:41 schreef GotC het volgende:
kutbaggertyfusklotezooi.
Da's toch geen taal voor een dame -O-
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:59:16 #218
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145772023
Ik krijg zo echt zin in de LVML :+ :')
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:59:21 #219
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145772026
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:46 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Da's toch geen taal voor een dame -O-
Sorry meneer Hark ;(
pi_145772085
Nu maar hopen dat het dit jaar niet nog erger wordt, die LVML.
pi_145772122
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Nu maar hopen dat het dit jaar niet nog erger wordt, die LVML.
Voor de reputatie moet het wel gaan stormen, hagelen en onweren hoor.
pi_145772282
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:27 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

In mijn herinnering waaide ik vorig jaar bijna van de dijk terwijl de alcohol van de vorige dag/nacht uit m'n poriën spoot, maar in mijn verslag stelde ik me niet zo aan:

quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, boerenkoolloop. Was leuk! Slechte voorbereiding (8 bier en 6 uur slaap :7 ) en sowieso nog steeds wel verkouden ook. Recept voor succes, al zeg ik het zelf :P Het waaide ook vrij hard, en de insiders wisten al te melden dat het stuk op de dijk pal tegen zou zijn. Doel was om er een relatief rustig trainingsrondje van te maken, en dat is aardig gelukt. Eerste kilometers gingen vanzelf op een comfortabel tempo. Toen kwam zij- en tegenwind en werd het iets minder comfortabel. Toen meewind, dat was wel weer comfortabel. In de 10e kilometer begon ik toch wel aardig te merken dat, ook voor op een comfortabel tempo lopen, mijn voorbereiding suboptimaal was. Laatste 100 meter nog even gesprint, en dat was het. Uiteindelijk gewoon, lekker, comfortabel. En boerenkool:

SPOILER
O, en iets onder de 59 minuten gelopen. Lekkere training voor de zevenheuvelen, zo.
Leuk om eens terug te lezen! Komende Boerenkoolloop wil ik toch weer meer richting de 55 minuten (11km), met minder wind en alcohol.

Maar ik hoor er natuurlijk niet bij, als Noord-Hollander :P
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:13:12 #223
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145772374
Ja zeg, met al die historische posts jagen jullie de newbies gelijk weer weg natuurlijk -O- Oveigens:
quote:
Het deed zeer en het was overleven. Om mij heen zag ik volwassen mannen met tattoo's van piraten en klerenhangers door hun genitaliën gepierced jankend om hun moeder roepen. Zo erg was het. En aan het einde moest je het strand weer af terwijl je gezandstraald werd. Gratis gescrubd worden, dat was het dan weer wel.

Was het zwaarder dan de Balijbrug? Nee, dat niet.
_O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_145772487
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:13 schreef flipsen het volgende:
Ja zeg, met al die historische posts jagen jullie de newbies gelijk weer weg natuurlijk -O- Oveigens:

[..]

_O-
:D Die Balijbrug hij blijft maar terugkomen _O-

Ondanks nog steeds regen toch maar omkleden gaat...
pi_145772658
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:37 schreef Quoi het volgende:

Je staat er ook bij :) .
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:22:53 #226
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145772677
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:17 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

:D Die Balijbrug hij blijft maar terugkomen _O-

Ondanks nog steeds regen toch maar omkleden gaat...
Goed zo!
Ik wil die lvml ook wel.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:25:22 #227
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145772767
Ik was even de afspraak op 1 november vergeten, de dag vóór de LVML :{ Vanaf 16:00 in A'dam decadente dingen doen bij Ome Rob (Peetoom) en aansluitend pinxtos eten in de Jordaan. Dat gaat natuurlijk niet zonder een wijntje :X

Nou ja, episch moet 'ie blijven, die LVML, en mijn wenkbrauwen kunnen in ieder geval niet door de war dan :D
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:30:18 #228
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_145772944
Nog respect voor alle lopers afgelopen weekend! *O*
Hopelijk doe ik volgend jaar ook mee.
pi_145773117
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van de training plans van endomondo? Het lijkt me wel gaaf dat het zich automagisch aanpast aan je prestaties, maar ik ben benieuwd naar ervaringen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:39:26 #230
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145773288
Ow zwabber, ik ben eruit. Was een feestje van een kind van een goede vriend. Dit jaar vieren ze het feest op 2 November.... Wat jammer nou, kan ik weer niet meedoen aan de LVML *)
pi_145773408
Ik ben toch wel blij dat ik niet hoef te hardlopen vandaag in dit weer :o (niet dat ik het überhaupt zou kunnen, ik ben al blij als ik op de fiets 10km/u haal momenteel)
pi_145773622
Leuk die oude verslagen te lezen. Ik liep de LVML in 2011, maar toen zat ik nog niet op Fok.

Wel op facebook, maar uit mijn verslag van toen is niet echt op te maken wat voor weer het was:
quote:
3 hardloopwedstrijden in 1 weekend, ik ben helemaal op... Gisteren de Erasmusronde, 5km voluit, en uiteindelijk binnen in 24:52. Vandaag de Laan van Meerdervoortloop, wat rustiger gelopen, door de duinen en over het strand. Ruim 29 minuten, maar wel lekker gelopen. En nu de marathon van NY. Die is het makkelijkst, want die doe ik op de bank voor de TV
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:51:03 #233
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_145773690
Afgelopen zondag toch maar 8 km wezen lopen in Amsterdam. 33:59 gelopen, 75e van de ruim 4700. Volgend jaar een hele denk ik, dan heb ik alle 3 de afstanden van Amsterdam gedaan :D Of gewoon keihard voor die 8 gaan en proberen top 50/25 te halen? Keuzes keuzes...
pi_145774543
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben toch wel blij dat ik niet hoef te hardlopen vandaag in dit weer :o (niet dat ik het überhaupt zou kunnen, ik ben al blij als ik op de fiets 10km/u haal momenteel)
De training van de loopgroep is hier helaas afgelast. Een goede reden/motivatie voor mij om een keer donderdags mee te trainen met Eindhoven Atletiek (waar wij een loopgroep van zijn). Tenzij het weer weer slecht is natuurlijk.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_145774587
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:51 schreef toetsenbordridder het volgende:
Afgelopen zondag toch maar 8 km wezen lopen in Amsterdam. 33:59 gelopen, 75e van de ruim 4700. Volgend jaar een hele denk ik, dan heb ik alle 3 de afstanden van Amsterdam gedaan :D Of gewoon keihard voor die 8 gaan en proberen top 50/25 te halen? Keuzes keuzes...
Netjes hoor, Gewoon bekijken wat over een jaar het beste voelt. Ik zou me daar nu nog niet echt mee bezig gaan houden...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_145775095
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:51 schreef toetsenbordridder het volgende:
Hoezo zou je voor een positie lopen en niet voor een tijd?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:28:48 #237
309742 toetsenbordridder
pi_145775186
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:26 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Hoezo zou je voor een positie lopen en niet voor een tijd?
Ik bedoel daarmee; nummer 50 is nu bijvoorbeeld 10 minuten sneller, dan wil ik volgend jaar 10 minuten sneller (of meer) kunnen lopen op de 8 km. Het gaat altijd om tijd ;)
pi_145775247
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:28 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Ik bedoel daarmee; nummer 50 is nu bijvoorbeeld 10 minuten sneller, dan wil ik volgend jaar 10 minuten sneller (of meer) kunnen lopen op de 8 km. Het gaat altijd om tijd ;)
Ok

Ambiteus.... 75 seconden sneller per kilometer, daarmee loop je dan een 10km in een half uur :o
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:32:25 #239
309742 toetsenbordridder
pi_145775291
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:30 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ok

Ambiteus.... 75 seconden sneller per kilometer, daarmee loop je dan een 10km in een half uur :o
Ja was maar een voorbeeld he, geen idee of nummer 50 ook 10 min sneller liep. Kan die tijden nu even niet opzoeken omdat ik op stage ben.

10 km in een half uur lijkt mij ook wel een leuk iets :P
pi_145775358
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:25 schreef Quoi het volgende:
Ik was even de afspraak op 1 november vergeten, de dag vóór de LVML :{ Vanaf 16:00 in A'dam decadente dingen doen bij Ome Rob (Peetoom) en aansluitend pinxtos eten in de Jordaan. Dat gaat natuurlijk niet zonder een wijntje :X

Nou ja, episch moet 'ie blijven, die LVML, en mijn wenkbrauwen kunnen in ieder geval niet door de war dan :D
Echt, voor de LVML hoef je je niet goed voor te bereiden. Het gaat puur om de belevenis. PR's loop je er toch niet. Ook niet per ongeluk.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:36:02 #241
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145775396
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Echt, voor de LVML hoef je je niet goed voor te bereiden. Het gaat puur om de belevenis. PR's loop je er toch niet. Ook niet per ongeluk.
Waarschijnlijk loop je 'm na alcohol nog beter ook :Y
pi_145775402
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:32 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Ja was maar een voorbeeld he, geen idee of nummer 50 ook 10 min sneller liep. Kan die tijden nu even niet opzoeken omdat ik op stage ben.

10 km in een half uur lijkt mij ook wel een leuk iets :P
Wel fokken maar niet de uitslagen bekijken ;)

Als je hem 10 min sneller loopt dan win je hem ^O^ (#50 liep 32:37)
pi_145775409
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow zwabber, ik ben eruit. Was een feestje van een kind van een goede vriend. Dit jaar vieren ze het feest op 2 November.... Wat jammer nou, kan ik weer niet meedoen aan de LVML *)
Niets lijkt mij erger dan een leven waarbij je per jaar alle verjaardagen moet aflopen. De mijne vier ik al jaren niet meer en de rest doe ik digitaal af.

BTW, net terug van een 4x2000p1000. Dwars door de restanten van voormalig orkaan Gonzola. Binnen een kilometer was ik al doorweekt. En het waaide hard. Nu op naar de warme douche O+
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:39:13 #244
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145775492
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:36 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Niets lijkt mij erger dan een leven waarbij je per jaar alle verjaardagen moet aflopen. De mijne vier ik al jaren niet meer en de rest doe ik digitaal af.

BTW, net terug van een 4x2000p1000. Dwars door de restanten van voormalig orkaan Gonzola. Binnen een kilometer was ik al doorweekt. En het waaide hard. Nu op naar de warme douche O+
Komt dat ding (de restanten) nog over de regio waaien vanavond?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:40:16 #245
309742 toetsenbordridder
pi_145775529
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:36 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Wel fokken maar niet de uitslagen bekijken ;)

Als je hem 10 min sneller loopt dan win je hem ^O^ (#50 liep 32:37)
Hahahah ja ze blokkeren een hoop, maar toen ik er achter kwam dat FOK! dat niet was heb ik Boeddha wel even bedankt :P

Oooh, top 50 zal sowieso wel lukken denk ik dan! En nr 25? :@
pi_145775593
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Hahahah ja ze blokkeren een hoop, maar toen ik er achter kwam dat FOK! dat niet was heb ik Boeddha wel even bedankt :P

Oooh, top 50 zal sowieso wel lukken denk ik dan! En nr 25? :@
Bedenk je wel dat hoe sneller je wordt, hoe moeilijker het wordt om seconden van je PR af te halen, laat staan minuten ;)
Hoeveel had je nu getraind?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:49:35 #247
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145775864
Devv, mag ik bij de bruggenloop? 7 dec, 15km :)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:49:43 #248
309742 toetsenbordridder
pi_145775870
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Bedenk je wel dat hoe sneller je wordt, hoe moeilijker het wordt om seconden van je PR af te halen, laat staan minuten ;)
Hoeveel had je nu getraind?
Snap ik, maar dit is de 1e keer dat ik een 8 kilometer liep ;)
Voor de 8 km? Niet.
Zondag had ik na de wedstrijd wel een voldaan gevoel, maar niet uitgeput moe en ik kon een eindsprint inzetten, wat inhoudt dat ik sneller had kunnen lopen de kilometers daarvoor... ( denk ik :@ )
pi_145775949
Buienradar loog. :(

Op 3 km had ik een buitje en 500 meter van huis kwam het zo hard uit de lucht dat binnen een halve minuut ik een zwembad in mijn schoenen had. :o Ach ja, ik ben weer geweest voor vandaag. :+

http://app.endomondo.com/workouts/427491996/13622849
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:53:36 #250
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145776014
quote:

[..]

Lekker zeg! O+ Douchen na zo'n loopje is goddelijk.
pi_145776397
Heerlijk hardloopweer (als je eenmaal buiten bent)

Ik had een LDL van 20km in gedachten maar onderweg bedacht ik dat een wissel duurloop en 25km leuker was... Vandaag een keer alle tijd van de wereld.
En om alvast wat vertrouwen te kweken voor de 30km in januari. Dat zit nu wel goed.
En voor t eerst een LDL helemaal zonder muziek, wilde weten of ik dat wel trok, ging prima.
Heb heerlijk gelopen!
http://app.endomondo.com/workouts/427467779/10903000 sorry ego post, maar ben er erg blij mee :)

Ik ben nu helemaal bij gelezen en ondertussen ook bij gegeten.

@Alle nieuwbies welkom! Opbouwen is erg leuk, je zult snel resultaat zien/voelen!
pi_145776551
quote:

[..]

Uh.. even een n00bvraag. Je bedoelt waarschijnlijk 4 x 2000 meter, maar waarvoor staat die p1000? :@
pi_145776602
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Uh.. even een n00bvraag. Je bedoelt waarschijnlijk 4 x 2000 meter, maar waarvoor staat die p1000? :@
De rust tussen de intervallen.
pi_145776629
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:13 schreef flipsen het volgende:
Ja zeg, met al die historische posts jagen jullie de newbies gelijk weer weg natuurlijk
Ik ben zelf ook nog een newbie. Er waren al honderden topics toen ik me heel verlegen en stilletjes in de slowchat mengde. En nog steeds moet ik dagelijks vechten voor erkenning en acceptatie, maar ik zet door.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:39 schreef Quoi het volgende:

[..]

Komt dat ding (de restanten) nog over de regio waaien vanavond?
Dat ding is voorbij, maar het waait vanavond ook nog hard.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef GotC het volgende:

[..]

Lekker zeg! O+ Douchen na zo'n loopje is goddelijk.
Het was lang geleden dat mijn lichaam helemaal rood was van de regen en wind. En dan een douche van 45 graden... O+ Tintelen.
pi_145776632
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:08 schreef McTwente het volgende:

[..]

De rust tussen de intervallen.
Aha... duidelijk :)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:10:12 #256
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145776685
En @devv, kan je dan de adventurerun ameland op 13 dec terug zetten naar 10 km?

Thanksss!
pi_145776733
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die 2000 meter gaan op HM-tempo (ongeveer), de 1000'tjes bestaan uit dribbelen, met aan het begin én eind circa 20 seconden wandelen. Op die manier herstel je genoeg om de snelle stukken op "souplesse" te kunnen lopen. Op die manier gaat een correcte loopstijl in je spiergeheugen zitten als het ware. Dat klinkt raar uit mijn mond gezien mijn motoriek, maar als je je kapot loopt ga je slechter lopen en gaat die stijl in je spiergeheugen zitten. Dat wil je niet.
pi_145777025
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Die 2000 meter gaan op HM-tempo (ongeveer), de 1000'tjes bestaan uit dribbelen, met aan het begin én eind circa 20 seconden wandelen. Op die manier herstel je genoeg om de snelle stukken op "souplesse" te kunnen lopen. Op die manier gaat een correcte loopstijl in je spiergeheugen zitten als het ware. Dat klinkt raar uit mijn mond gezien mijn motoriek, maar als je je kapot loopt ga je slechter lopen en gaat die stijl in je spiergeheugen zitten. Dat wil je niet.
Wij doen inderdaad ook aan het begin én eind wandelen, maar vooral dat aan het eind wandelen is eigenlijk ronduit kut, omdat je dan vanuit wandelen weer op een vrij hoog tempo moet gaan lopen.
pi_145777073
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:17 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Wij doen inderdaad ook aan het begin én eind wandelen, maar vooral dat aan het eind wandelen is eigenlijk ronduit kut, omdat je dan vanuit wandelen weer op een vrij hoog tempo moet gaan lopen.
Ja, dat is wel waar, maar bij langere intervallen heb je toch ook wel even de tijd om op snelheid te komen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:20:19 #260
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145777129
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:51 schreef Nanook24 het volgende:
Buienradar loog. :(

Op 3 km had ik een buitje en 500 meter van huis kwam het zo hard uit de lucht dat binnen een halve minuut ik een zwembad in mijn schoenen had. :o Ach ja, ik ben weer geweest voor vandaag. :+

http://app.endomondo.com/workouts/427491996/13622849
aaaah dat is zo kut -O-
Today is life -

Dale Carnegie
pi_145777181
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:19 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ja, dat is wel waar, maar bij langere intervallen heb je toch ook wel even de tijd om op snelheid te komen?
Klopt, maar helaas doen we ook een soortgelijk concept tijdens bijvoorbeeld 400m200p.
pi_145777245
Mijn filmpje staat er nu ook op haha. Ik heb mezelf wel echt een raar ultra-lopersstijltje aangemeten die laatste kms, superkleine stapjes en nauwelijks van de grond komend :P

http://www.marathon-photo(...)_search=1&match=4798

Er staan nu 36 foto's op, 83 cent per foto, ik begin nu wel echt te twijfelen :P
Eigenlijk moet ik een dealtje sluiten met familie of vriendinnen of zo, dat ze voor 3 euro een afgedrukte kopie van mij krijgen :P
pi_145777291
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Helder! Bedankt voor deze uitleg! :)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:25:08 #264
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_145777303
ondanks dat ik niet veel loop...

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_145777391
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn filmpje staat er nu ook op haha. Ik heb mezelf wel echt een raar ultra-lopersstijltje aangemeten die laatste kms, superkleine stapjes en nauwelijks van de grond komend :P

http://www.marathon-photo(...)_search=1&match=4798

Er staan nu 36 foto's op, 83 cent per foto, ik begin nu wel echt te twijfelen :P
Eigenlijk moet ik een dealtje sluiten met familie of vriendinnen of zo, dat ze voor 3 euro een afgedrukte kopie van mij krijgen :P
Je eerste marathon en ook nog eens in een beregoede tijd. Het zijn zo te zien ook nog eens geslaagde foto's. Geef twee tientjes uit voor het hele pakket en denk er verder niet over na.
pi_145777430
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je eerste marathon en ook nog eens in een beregoede tijd. Het zijn zo te zien ook nog eens geslaagde foto's. Geef twee tientjes uit voor het hele pakket en denk er verder niet over na.
Ja denk dat ik het ook wel ga doen hoor, zeker als overmorgen het salaris op mijn rekening staat.. BUY ALL THE THINGS!!

Ik vind het alleen nog steeds stom dat dit de enige optie is, en dat je zo die gieren van Marathonphotos bestaansrecht geeft :P
pi_145778102
Lekker herfstig loopje vandaag van 3,5 km, circa 12 km/u..
Normaal zijn mijn loopjes eigenlijk altijd langer, maar ik ben nu - voor het eerst in mijn hardloopcarriere - met een schema aan het lopen. Ik wil de 7^^ namelijk onder de 1.10 lopen en mijn schema belooft me dat. 8-)
Als ik mijn schema moet geloven loop ik overigens vaak veel te lang. In plaats van 2 lange lopen kan ik beter 4 kortere doen. Eigenlijk wist ik dat al, maar ik was altijd te koppig..

Nu maar zien of de sub 1.10 ook echt gaat lukken met dit schema. (schema op maat van runnersweb..)
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_145778226
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:20 schreef Ynske het volgende:

[..]

aaaah dat is zo kut -O-
Stiekem vond ik het eigenlijk helemaal niet zo erg. :@

Buiten spelen in de regen. O+
pi_145778296
Voor het geval mensen bij de ING zitten, in de rentenpuntenwinkel kun je ook een abbo op Runners World nemen. 6 nummers voor 9.95 of 12 nummers voor 19.95 (komt wel nog 1.95 administratiekosten bij).

Zelf maar een jaar abbo genomen (loopt automatisch af, dat helpt ook). Een keer een nummer kado gekregen en vond het wel aardig om door te bladeren :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:48 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Stiekem vond ik het eigenlijk helemaal niet zo erg. :@

Buiten spelen in de regen. O+
Hehe, true dat. Moeten beginnen in de regen is minder, maar als je eenmaal buiten bent... ach, ook wel grappig om van die mensen helemaal chaggie te zien terwijl je zelf vrolijk rondhobbelt :)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:54:52 #270
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_145778465
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:46 schreef nozem het volgende:
Normaal zijn mijn loopjes eigenlijk altijd langer, maar ik ben nu - voor het eerst in mijn hardloopcarriere - met een schema aan het lopen. Ik wil de 7^^ namelijk onder de 1.10 lopen en mijn schema belooft me dat. 8-)
Als ik mijn schema moet geloven loop ik overigens vaak veel te lang. In plaats van 2 lange lopen kan ik beter 4 kortere doen. Eigenlijk wist ik dat al, maar ik was altijd te koppig..

Nu maar zien of de sub 1.10 ook echt gaat lukken met dit schema. (schema op maat van runnersweb..)
sub 1:10, pfff. respect :)
Ecosia
pi_145778510
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:46 schreef nozem het volgende:

Ik heb ook 1.10 opgegeven als tijd!
Maar eerst maar eens zien hoe het herstel gaat, om te kijken of dat realistisch is (PR is 1.12)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:57:08 #272
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145778570
Ik ben al blij als ik sub 1.30 loop...
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:57:28 #273
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_145778587
7^^ is 15km?
Ecosia
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:58:54 #274
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145778657
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:57 schreef Jumparound het volgende:
7^^ is 15km?
:Y
pi_145778663
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:57 schreef Jumparound het volgende:
7^^ is 15km?
Yep.
En een snel parkoers.
Dit jaar gaat Choukoud proberen om zijn NR op de 15 km te verbreken. Staat op 43:33!
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:00:15 #276
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145778697
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:59 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Yep.
En een snel parkoers.
Dit jaar gaat Choukoud proberen om zijn NR op de 15 km te verbreken. Staat op 43:33!
Vorig jaar was er toch ook al een nederlander die dat wilde proberen (een vrij jonge jongen nog)?

Hoewel Choukoud op zich misschien wel wat meer ervaring heeft ondertussen en zich al bewezen heeft.
pi_145778730
Jesper vd Wielen waarschijnlijk?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:18:05 #278
309742 toetsenbordridder
pi_145779436
Jemig dat is ook wel weer machtig snel hoor :o
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:21:40 #279
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145779539
Gister reden we met de auto een stukje parcours van de Bruggenloop. Kreeg er toen wel weer heul veul zin in hoor :Y

Leuk dat je ook meedoet Murmeli!
pi_145779693
Ik kom nu toch iets geks tegen;

Tips op runinfo tegen spierpijn: Probeer ook eens een hersteldrankje bestaande uit 70% eieren en 30% melk. Of 50 % melk en 50% aardappelen.

Wtf.. hoe dan?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:27:17 #281
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145779740
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:

Tips op runinfo tegen spierpijn: Probeer ook eens een hersteldrankje bestaande uit 70% eieren en 30% melk. Of 50 % melk en 50% aardappelen.

Wtf.. hoe dan?
Juicen :Y Zelf nooit geprobeerd, maar het schijnt te kunnen met aardappelen
pi_145779762
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:

Wtf.. hoe dan?
Klazien uut Zalk, kom d'r maar in.

Was jij niet meer van de Isolaat Perfection, d.w.z. whey zonder calorieën? Of verwar ik je weer met iemand anders?
pi_145779938
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Klazien uut Zalk, kom d'r maar in.

Was jij niet meer van de Isolaat Perfection, d.w.z. whey zonder calorieën? Of verwar ik je weer met iemand anders?
Ik heb nog nooit whey geprobeerd.
Wat heb je aan whey zonder calorieeen? Net als AA drank zonder suiker, dat snap ik ook niet, het hele idee van sportdrank is toch dat er suiker in zit??
pi_145780097
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit whey geprobeerd.
Wat heb je aan whey zonder calorieeen? Net als AA drank zonder suiker, dat snap ik ook niet, het hele idee van sportdrank is toch dat er suiker in zit??
Voor de proteïnes. Maar ik heb er verder geen verstand van en ook nog nooit whey uitgeprobeerd.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:37:28 #285
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145780147
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:49 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Wel goede schoenen maar niet de juiste concentratie denk ik... gebeurde vanmorgen het een en ander op mijn werk waar ik eigenlijk meer aan liep te denken...
maar geen schade : D
pi_145780187
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:36 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Voor de proteïnes. Maar ik heb er verder geen verstand van en ook nog nooit whey uitgeprobeerd.
Ik ben ook geen voedingsdeskundige, maar heb er wel wat over gehad bij mijn coachcursussen. En zo weet ik dat elke gram eiwit 4 kcal is, dus hoe je proteïnen binnen zou kunnen krijgen zonder calorieën is mij een mysterie :P
pi_145780342
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ben ook geen voedingsdeskundige, maar heb er wel wat over gehad bij mijn coachcursussen. En zo weet ik dat elke gram eiwit 4 kcal is, dus hoe je proteïnen binnen zou kunnen krijgen zonder calorieën is mij een mysterie :P
Ik heb even gezocht. Volgens mij heeft het wel calorieën, maar nauwelijks koolhydraten en vet: http://www.bodyenfitshop.(...)/isolaat-perfection/

Een van de smaken is "Chocolate Cocos Bounty Sensation". Klinkt goed, maar een echte bounty is goedkoper.
pi_145780383
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:42 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb even gezocht. Volgens mij heeft het wel calorieën, maar nauwelijks koolhydraten en vet: http://www.bodyenfitshop.(...)/isolaat-perfection/

Een van de smaken is "Chocolate Cocos Bounty Sensation". Klinkt goed, maar een echte bounty is goedkoper.
Haha Bounty sensation klinkt ook alsof je er aan mag ruiken en likken en hij dan voor je neus wordt weggehaald :P
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:49:35 #289
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145780596
quote:

[..]

M'n eigen verjaardag, noch die van mijn vrouw of enig ander volwassen familielid, vier ik ook niet (behalve die van mijn moeder, want die trakteert op chinees). Maar kinderen tussen de 3 en 12 zijn nog in de naïeve veronderstelling dat de wereld wél leuk is.
pi_145780807
Als je genoeg loopt boeien de calorieën niet.

Na een zware training of wedstrijd is eiwit doorgaans wel verstandig ja.

SPOILER
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:00:04 #291
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145780919
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja denk dat ik het ook wel ga doen hoor, zeker als overmorgen het salaris op mijn rekening staat.. BUY ALL THE THINGS!!

Ik vind het alleen nog steeds stom dat dit de enige optie is, en dat je zo die gieren van Marathonphotos bestaansrecht geeft :P
Mjah 2 tientjes voor goede foto's vind ik niet erg en je staat op de meeste foto's goed op!
pi_145780950
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mjah 2 tientjes voor goede foto's vind ik niet erg en je staat op de meeste foto's goed op!
Het zijn 3 tientjes, maar soit.
Ik stuur wel printjes op naar opa's en oma's en zo, dan voelt het wat minder als geldverspilling en doe ik er i.t.t. Guard nog iets mee :P
pi_145780986
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het zijn 3 tientjes, maar soit.
Ik stuur wel printjes op naar opa's en oma's en zo, dan voelt het wat minder als geldverspilling en doe ik er i.t.t. Guard nog iets mee :P
Ik heb geen opa's en oma's meer ;(
pi_145781063
Verklaren jullie me voor gek als ik nu vertel dat ik serieus van plan ben om in 2016 aan de marathon des sables mee te doen :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:05:47 #295
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145781086
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:25 schreef Jumparound het volgende:
ondanks dat ik niet veel loop...

[ afbeelding ]
Gaaf!! :s)

Ik ben blij dat ik vandaag niet loop. Fietsen is al een uitdaging :o
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:06:16 #296
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145781099
Ik sla de foto's gewoon weer over. Doe er verder toch nix mee...
F means you're fucked
pi_145781153
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:04 schreef raptorix het volgende:
Verklaren jullie me voor gek als ik nu vertel dat ik serieus van plan ben om in 2016 aan de marathon des sables mee te doen :+
Ja, maar ik heb geen idee hoe vaak of hoe ver je loopt.
pi_145781198
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:06 schreef YUR het volgende:
Ik sla de foto's gewoon weer over. Doe er verder toch nix mee...
Jij wilt gaan bloggen zonder foto's?
Dat lees ik niet hoor.
pi_145781231
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:04 schreef raptorix het volgende:
Ik zou zeggen, tell us more over je plannen!
pi_145781237
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:07 schreef Guard het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb geen idee hoe vaak of hoe ver je loopt.
Op moment net weer begonnen, maar belangrijkst is dat ik me leven radicaal omgegooit heb, ook qua gezondheid ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_145781255
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Op moment net weer begonnen, maar belangrijkst is dat ik me leven radicaal omgegooit heb, ook qua gezondheid ;)
Je bent gek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')