abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:40:17 #1
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132831315

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 03-11-2013 12:27:31 ]
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:42:52 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132831406
Found it: D (+/-) = Denivelé = Hoogteverschil :)

Jongens, flink doorposten want morgen eind vd middag stap ik op het vliegtuig.
pi_132831476
Ik zit een beetje onbestemd op de bank vandaag, eerst boodschappen doen, of eerst lopen, of toch naar de bieb, meehhhh
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_132832019
http://nikeplus.nike.com/(...)70041238483878915490

en mijn trainingsterrein. genieten!
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
en het padje naar de singletrack de berg op.
SPOILER
dit zijn nog de lage berg foto`s. jammer dat je nooit echt het hoogteverschil op de foto kan krijgen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_132832186
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:58 schreef winterstorm666 het volgende:

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
dit zijn nog de lage berg foto`s. jammer dat je nooit echt het hoogteverschil op de foto kan krijgen.
O+ Prachtig gebied!
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:03:04 #6
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132832224
Dat ziet er inderdaad uit alsof je er lekker een rondje in het bos kunt hardlopen :Y ^O^
F means you're fucked
pi_132832904
quote:

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Ze zouden er alleen asfalt moeten neerleggen :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_132832967
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

:P :( o|O
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:24:20 #9
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132833152
Het spookt hier al aardig. Ik ben moed aan het verzamelen om van de bank af te komen. Mijn fiets in de stad laten staan, dus wordt een wandeling naar de kroeg :O
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:25:33 #10
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_132833208
Ik zie dat niemand 'm hier loopt, maar de marathon morgen van Terschelling is ivm weersverwachting (storm, koud en neerslag) afgelast.
pi_132833213
quote:

[..]

}:|
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:34:01 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_132833695
quote:

[..]

:(
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:38:31 #13
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132833969
Die schoen van mij trouwens had ik gister met koud water helemaal schoon gekregen. Nu droogt ie op en is 't weer rood. Halloween is al voorbij :o
pi_132834009
quote:

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
O+ mooi O+
Ja doei.
pi_132834019
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:19 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

:P :( o|O
Ik heb hem net ff echt een klap tegen zijn hoofd aangegeven, draak.. Echt zo mooi daar!!
pi_132834063
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ik heb hem net ff echt een klap tegen zijn hoofd aangegeven, draak.. Echt zo mooi daar!!
^O^ O+
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:46:02 #17
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_132834368
Sporten vandaag overgeslagen. Had geen zin! Morgen lekker een duurloopje van 20-25 KM. daar heb ik wel zin in :)
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_132834411
quote:

[..]

Terecht. ^O^
  Moderator zaterdag 2 november 2013 @ 20:47:59 #19
155227 crew  Guppy
dus
pi_132834480
quote:

[..]

Net één dag de sleutel en nu al oorlog :X
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_132834762
Ik heb haar natuurlijk wel een beuk teruggegeven ^^
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:53:29 #21
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132834771
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:53 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb haar natuurlijk wel een beuk teruggegeven ^^
^O^
F means you're fucked
pi_132834837
quote:

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Oh vooral die eerste zeg! :o
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_132834845
owow! popcorn???
pi_132834888
Jaaaa morgen weer ldl! Weinig wind in het bos, misschien een buitje en koud genoeg om mn lange Tight te drage. Nu al zin in :)
pi_132835126
Mooie omgeving! ^O^

Vandaag de Erasmusronde, als voorbereiding op de Zevenheuvelenloop, en het was een geslaagde voorbereiding. :)

Wedstrijdje bij PAC en was er half uurtje van tevoren om m'n nummer te halen, na wat inlopen werd het nog haasten voor de start, want de speaker wilde om 14:28 al los blijkbaar, anyway, redelijk vlot van start na een rondje over de atletiekbaan en toen rondom de Kralingse Plas een 10 km parcours.

Op de Kralingseplaslaan heb ik nog nooit zo fijn gelopen, in april was dit de regelrechte hel op aarde (km 36-39 van de marathon), nu liep ik heerlijk ontspannen. Begon al af en toe iemand in te halen en kon ontspannen lopen. Bij 5k dacht ik 'nou, dat valt alles mee qua doorkomst, maar eens zien hoe het bij 8 kilometer is!' en daar was het ook nog steeds goed in orde, in de laatste kilometer nog een aardige strijd met iemand anders en uiteindelijk als 24e gefinished in 39:28 (bruto) en 39:25 netto (een PR! :)).

Erg tevreden, want ik was ook binnen no-time hersteld en eigenlijk grotendeels alleen gelopen tijdens de race, dus dan alsnog deze tempo's vast kunnen houden betekent wel dat de vorm er aardig is. Ook supervlak gelopen met de eerste en laatste kilometer een sneller tempo, eigenlijk ideaal qua raceindeling. Nu nog 2 weekjes goed trainen en rusten en kom maar op met die 7H's! :)

SPOILER
Jack does it in real time...
pi_132835315
Lekker hoor.. Wat wordt de richttijd voor 7HL?

Wat is sowieso een logische richttijd voor die race? (minimaal) net zo snel als een vlakke 15km neem ik aan? (want snel parcours)
pi_132835417
Winterstorm! Wat prachtig, ik wordt er jaloers van :Y
pi_132835420
Ja, het parcours van de 7H is gewoon snel. Kilometers 3-5.5 zijn wat zwaarder en ook 10-11, maar eigenlijk is het (iets naar beneden lopend) profiel van die laatste 4 kilometer ideaal om je ietwat over het dode punt te helpen. :)

Het doel is in ieder geval een PR op de 15k, maar minimaal 1 seconde onder het uur duiken zeg ik ook geen nee tegen. :+
pi_132835553
Hmm dan mag ik mijn verwachtte eindtijd wel aanpassen.. Wat natuurlijk niet kan gok ik :{
Ik liep afgelopen weekend op de HM 1.23.50 op 15km dus met een beetje mazzel moet onder de 1.20 wel lukken misschien. Ik had 1.30 opgegeven..
pi_132835754
Zoals al vaker gezegd, de heuvels hebben wel wat impact, maar ook positief in het laatste deel van de race en eigenlijk is het parcours gewoon bloedsnel, want de WR's bij de mannen en vrouwen zijn erop gelopen en menig PR van amateurs ook. :P
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:14:43 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132835800
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:13 schreef DeeBee het volgende:
Zoals al vaker gezegd, de heuvels hebben wel wat impact, maar ook positief in het laatste deel van de race en eigenlijk is het parcours gewoon bloedsnel, want de WR's bij de mannen en vrouwen zijn erop gelopen en menig PR van amateurs ook. :P
Dat kan ik beamen. Dat van die amateur-PR's dan he...
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 november 2013 @ 21:14:46 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_132835805
quote:

[..]

14.gif
pi_132835826
Je opgegeven tijd bij de 7^^ zegt een beetje, maar baseren ze toch vooral op wat je vorige edities hebt gelopen. Als je die geen hebt gedaan, jammer dan een vakje verder naar achteren. Althans dat is volgens mij wat ze doen, gebaseerd op wat ik hoorde van mensen vorig jaar.
pi_132835961
Nou min loopje ging niet zo lekker, een stuk langzamer dan normaal op deze hartslag. Een week city hoppen en keelpijn door stomme aircos haakt er wel in. Oh ja en de uit nederland meegebrachte pepernoten en dropjes lagen misschien ook niet zo lekker op de maag :p nu twijfel of ik morgen wel of niet moet gaan, maar ja never skip the ldl right?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_132835975
Ik heb geen idee meer wat ik voor de 7HL had opgegeven. 1:22:30 gok ik. Mijn PR is 1:23:51, gelopen tijdens de BGL.

Inmiddels is het hier weer erg onstuimig. Morgen 6 Bft tegen op het strand, dus nog een graadje erger dan vorige week in Monster. Let it rock.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 november 2013 @ 21:20:52 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_132836001
The LDL is sacred.
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:21:14 #37
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132836022
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb geen idee meer wat ik voor de 7HL had opgegeven. 1:22:30 gok ik. Mijn PR is 1:23:51, gelopen tijdens de BGL.

Inmiddels is het hier weer erg onstuimig. Morgen 6 Bft tegen op het strand, dus nog een graadje erger dan vorige week in Monster. Let it rock.
*O*

Ik ben te herkennen aan een paars shirt met daarin met witte letters "Sjakies Trots 1" (Er lopen er nog 2 of 3 in dat shirt rond, en nog een paar met "Sjakies Trots 2") . En natuurlijk de knaloranje schoenen :)
Ohja, en startnummer 868
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 november 2013 @ 21:21:42 #38
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_132836044
En een witte roos tussen je tanden?
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:22:15 #39
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132836069
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
En een witte roos tussen je tanden?
Die is weggewaaid
F means you're fucked
pi_132836076
Nja, het zal wel loslopen met 7hl. Trechter bij de start dus zeeën van ruimte daarna. Althans dat ist idee dan he
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 november 2013 @ 21:23:15 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_132836110
Over tussen de tanden gesproken. Al weer weken niet volledig te beteugelen snaaidrang. En dat is niet zo erg als je 35KM per week loop....
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:23:45 #42
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132836131
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:22 schreef Stefanovic83 het volgende:
Nja, het zal wel loslopen met 7hl. Trechter bij de start dus zeeën van ruimte daarna. Althans dat ist idee dan he
Tussen 10 en 11 wordt het weer ff wat smaller en drukker
F means you're fucked
pi_132836160
Ik denk dat ik aan de ibu ga. Ik heb vanmiddag een boom verpot (inclusief kluit +/- 100kg) en nu heb ik last van mijn rug :'( . Niet bijster slim, een dag voor een wedstrijdje.
pi_132836257
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Tussen 10 en 11 wordt het weer ff wat smaller en drukker
En wie stuk gaat gaat precies op dat stuk stuk, dus als je pech hebt loop je daar op een smal stuk met een stuk of wat stuk gaande mensen voor je.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 november 2013 @ 21:26:47 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_132836258
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk dat ik aan de ibu ga. Ik heb vanmiddag een boom verpot (inclusief kluit +/- 100kg) en nu heb ik last van mijn rug :'( . Niet bijster slim, een dag voor een wedstrijdje.
Bloedheet douchen en vroeg naar bed wil ook wel eens helpen.
pi_132836295
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Bloedheet douchen en vroeg naar bed wil ook wel eens helpen.
Dan ga ik NU douchen :). Bedankt voor de tip!
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:29:12 #47
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_132836362
Mooie prestatie DeeBee!!!
Ik ben net terug van mijn LDL, voor het eerst sinds na de Roparun ruim over de 15 km heen gegaan, voor mijn doen dan ;) Dus 10 EM getraind :D

Alleen na 11 km stapte in de onder kant van een fles die ik niet had zien liggen, dus nu gaatje in mijn schoen en hiel... en mn duim ook nog gesneden bij het uit mijn schoen/voet halen... Dus dat is wel balen, verder lekker gelopen met ook nog een flinke plensbui precies op het stuk waar ik wind tegen had... Het is HERFST!!! Dus nu lekker douchen!

SPOILER
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_132836394
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:00 schreef DeeBee het volgende:
Mooie omgeving! ^O^

Vandaag de Erasmusronde, als voorbereiding op de Zevenheuvelenloop, en het was een geslaagde voorbereiding. :)

Wedstrijdje bij PAC en was er half uurtje van tevoren om m'n nummer te halen, na wat inlopen werd het nog haasten voor de start, want de speaker wilde om 14:28 al los blijkbaar, anyway, redelijk vlot van start na een rondje over de atletiekbaan en toen rondom de Kralingse Plas een 10 km parcours.

Op de Kralingseplaslaan heb ik nog nooit zo fijn gelopen, in april was dit de regelrechte hel op aarde (km 36-39 van de marathon), nu liep ik heerlijk ontspannen. Begon al af en toe iemand in te halen en kon ontspannen lopen. Bij 5k dacht ik 'nou, dat valt alles mee qua doorkomst, maar eens zien hoe het bij 8 kilometer is!' en daar was het ook nog steeds goed in orde, in de laatste kilometer nog een aardige strijd met iemand anders en uiteindelijk als 24e gefinished in 39:28 (bruto) en 39:25 netto (een PR! :)).

Erg tevreden, want ik was ook binnen no-time hersteld en eigenlijk grotendeels alleen gelopen tijdens de race, dus dan alsnog deze tempo's vast kunnen houden betekent wel dat de vorm er aardig is. Ook supervlak gelopen met de eerste en laatste kilometer een sneller tempo, eigenlijk ideaal qua raceindeling. Nu nog 2 weekjes goed trainen en rusten en kom maar op met die 7H's! :)

SPOILER
Wooow wat hard! En als het dan ook nog zo gemakkelijk voelt :D
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:30:20 #49
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132836411
DeeBee *O* Mooi werk, gefeliciteerd!
F means you're fucked
pi_132836510
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:21 schreef YUR het volgende:

[..]

*O*

Ik ben te herkennen aan een paars shirt met daarin met witte letters "Sjakies Trots 1" (Er lopen er nog 2 of 3 in dat shirt rond, en nog een paar met "Sjakies Trots 2") . En natuurlijk de knaloranje schoenen :)
Ohja, en startnummer 868
Ok, benieuwd of we elkaar treffen morgen. Ik weet nog niet wat ik aan doe (nu klink ik verdorie als een vrouw), misschien wel lang/lang (oranje/zwart).

Loop je ook op wondersloffen, of gaat 't om een andere Sjakie? Ik weet wel dat iedereen in Den Haag Harry of Sjaak heet, maar toch.
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:32:57 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132836553
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ok, benieuwd of we elkaar treffen morgen. Ik weet nog niet wat ik aan doe (nu klink ik verdorie als een vrouw), misschien wel lang/lang (oranje/zwart).

Loop je ook op wondersloffen, of gaat 't om een andere Sjakie? Ik weet wel dat iedereen in Den Haag Harry of Sjaak heet, maar toch.
Er is een teamcompetitie binnen Haag, en onze groep heeft zijn twee teams vernoemd naar de trainer :)
F means you're fucked
pi_132836776
Thanks. :)

Ik was ook wel enigszins verbaasd (al had ik er wel wat stiekeme hoop op, want ga best lekker de laatste maanden), want ik ben meestal niet op m'n best in de wat kleinere trimloop-achtige wedstrijdjes. Maar het was wel een van de betere races die ik gelopen heb, veel beter gevoel na afloop dan tijdens de halve in Amsterdam, die deed wat meer pijn. :D

De LVML is ook wel echt leuk om te doen volgens mij! Met de verschillende ondergronden en duinen wel een nóg betere voorbereidingsloop op de 7H, maar iets minder geschikt om PR's te lopen. :P Succes iedereen iig morgen! ^O^
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:38:37 #53
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132836793
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:37 schreef DeeBee het volgende:

Ik was ook wel enigszins verbaasd (al had ik er wel wat stiekeme hoop op, want ga best lekker de laatste maanden), want ik ben meestal niet op m'n best in de wat kleinere trimloop-achtige wedstrijdjes. Maar het was wel een van de betere races die ik gelopen heb, veel beter gevoel na afloop dan tijdens de halve in Amsterdam, die deed wat meer pijn. :D

De LVML is ook wel echt leuk om te doen volgens mij! Met de verschillende ondergronden en duinen wel een nóg betere voorbereidingsloop op de 7H, maar iets minder geschikt om PR's te lopen. :P Succes iedereen iig morgen! ^O^
Ach, PR is ook niet zo belangrijk. Lekker lopen en lol hebben O+
F means you're fucked
pi_132837056
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Ach, PR is ook niet zo belangrijk. Lekker lopen en lol hebben O+
Ow, dat is ook zeker waar. :) Dat kan niet altijd je doel zijn! ;) Maar zo nu en dan loop ik toch ook weldegelijk voor PR's. :P Dit jaar in ieder geval nog bij de 7H een PR als doel en als back-up ook nog de Bruggenloop. :Y)

Daarna pas weer met de CPC of zo, daartussen ook lekker loopjes voor de conditie en omdat ze leuk zijn. :)
pi_132837161
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dan ga ik NU douchen :). Bedankt voor de tip!
Ik zou sowieso wel een ibu nemen voor het slapen gaan, dan slaap je in ieder geval lekker vast en ga je niet in een rare houding liggen omdat je pijn hebt. Hopelijk gaat het over! Een dag voor de wedstrijd lijkt alles ook altijd erger ;)
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:47:49 #56
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132837174
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:45 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ow, dat is ook zeker waar. :) Dat kan niet altijd je doel zijn! ;) Maar zo nu en dan loop ik toch ook weldegelijk voor PR's. :P Dit jaar in ieder geval nog bij de 7H een PR als doel en als back-up ook nog de Bruggenloop. :Y)

Daarna pas weer met de CPC of zo, daartussen ook lekker loopjes voor de conditie en omdat ze leuk zijn. :)
Zo nu en dan moet dat inderdaad ook wel :Y Maar ik ben nu verre van in vorm/ goed getraind, dus alles draait om gewoon lekker meters maken. Eind mei moet ik weer sterk zijn, alles tot dan is opbouwen
F means you're fucked
pi_132837230
Flauwe mensen roepen trouwens toch wel eens 'stop de dief' of 'de politie is al weg hoor' als je aan het rennen bent? Ik voelde me vandaag het laatste stukje echt zo haha, ik was langs de bakker vlakbij mijn huis gegaan dus de laatste km rende ik met 2 halfjes brood onder mijn oksels :P
pi_132837422
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Flauwe mensen roepen trouwens toch wel eens 'stop de dief' of 'de politie is al weg hoor' als je aan het rennen bent? Ik voelde me vandaag het laatste stukje echt zo haha, ik was langs de bakker vlakbij mijn huis gegaan dus de laatste km rende ik met 2 halfjes brood onder mijn oksels :P
_O- _O-
pi_132837513
Die zullen lekker smaken dan..
  zaterdag 2 november 2013 @ 22:07:43 #60
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132838128
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:15 schreef Tieske89 het volgende:
Je opgegeven tijd bij de 7^^ zegt een beetje, maar baseren ze toch vooral op wat je vorige edities hebt gelopen. Als je die geen hebt gedaan, jammer dan een vakje verder naar achteren. Althans dat is volgens mij wat ze doen, gebaseerd op wat ik hoorde van mensen vorig jaar.
Ik heb 1:30:00 opgegeven. Maar gezien mijn griepweek ga ik dat denk ik niet halen omdat ik begin die week weer voor het eerst mag lopen volgens de richtlijnen (2 dgn rust per dag ziekte). Dus ik ga nu voor 1:45. Ik wil mezelf niet een blessure inlopen, jammer, want de vorm was er gezien alle loopjes die ik op Aruba heb gedaan en de Vu loop. De week erop is Geldrop, daar nu knallen om m'n PR op de 10 wat scherper te stellen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_132839702
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:39 schreef Nirak het volgende:
Heb je ook een butsmuts? Je kunt behoorlijk beschadigen als je valt en je fietst hard..

Yup! Het is hier verplicht om een helm te dragen tijdens het fietsen. Geen gezicht, helemaal niet fijn, maar wel veilig(er)
pi_132840413
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:37 schreef DeeBee het volgende:

*O* ^O^ Lekker dat het zo enorm goed ging en natuurlijk een hele mooie tijd! Die 7^^ gaat ook zeker wel goedkomen dan inderdaad. ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef La_Tramposa het volgende:
_O- En dan nog politie erachteraan :P
pi_132840484
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 22:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik heb 1:30:00 opgegeven. Maar gezien mijn griepweek ga ik dat denk ik niet halen omdat ik begin die week weer voor het eerst mag lopen volgens de richtlijnen (2 dgn rust per dag ziekte). Dus ik ga nu voor 1:45. Ik wil mezelf niet een blessure inlopen, jammer, want de vorm was er gezien alle loopjes die ik op Aruba heb gedaan en de Vu loop. De week erop is Geldrop, daar nu knallen om m'n PR op de 10 wat scherper te stellen.
Zo heel hard gaat je conditie en gestel ook weer niet achteruit toch? Misschien zijn die paar dagen rust juist net wat je nodig had om nog beter in je vel te komen zitten en loop je een dik PR. Zie het als een soort taperfase. :)
  zaterdag 2 november 2013 @ 23:32:08 #64
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132841185
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 23:09 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Zo heel hard gaat je conditie en gestel ook weer niet achteruit toch? Misschien zijn die paar dagen rust juist net wat je nodig had om nog beter in je vel te komen zitten en loop je een dik PR. Zie het als een soort taperfase. :)
Drie weken stilzitten, waarvan vier dagen in bed, tikt aan en ik heb een ding geleerd: be patient. Dit was al een voor de lol-loop. En als ik gewoon rustig aan doe, kan ik de week erna gewoon lekker op de 10 knallen. Ik heb geen PR op de 15, dus wat ik ook loop is een PR. Maar op de 10... Daar kan ik wel een dikke PR neer gaan zetten.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_132841214
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 23:32 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Drie weken stilzitten, waarvan vier dagen in bed, tikt aan en ik heb een ding geleerd: be patient. Dit was al een voor de lol-loop. En als ik gewoon rustig aan doe, kan ik de week erna gewoon lekker op de 10 knallen. Ik heb geen PR op de 15, dus wat ik ook loop is een PR. Maar op de 10... Daar kan ik wel een dikke PR neer gaan zetten.
Dat is ook wel weer logisch inderdaad! ^O^
  zaterdag 2 november 2013 @ 23:35:38 #66
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132841281
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 23:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Dat is ook wel weer logisch inderdaad! ^O^
Ik ben niet heel gek in m'n hoofd hoor, klein beetje maar :P
  zaterdag 2 november 2013 @ 23:38:16 #67
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_132841358
Mooie tijd DB!

Hier weekje verplicht stilzitten, balen! Maandag terug proberen met bootcamp en dinsdag een 5 kmtje, ik heb er al ontzettend veel zin in! Hopelijk mijn kuiten ook. De twee weken erna op vakantie, maar de loop en trailschoenen gaan mee...

Succes alle lopers vandaag!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_132843083
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

*O* ^O^
Amerongen of tilburg?
Tilburg. Makkelijk kan niet voor mij.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_132843159
Jeetje, ik kan wel merken dat ik echt al maanden niet meer gefietst heb :')
Misschien gedeeltelijk off-topic, maar ach..

Omdat ik dus verplicht rust heb moeten nemen i.v.m een blessure in het onderbeen, en ik helemaal gek werd van het niks (kunnen) doen, heb ik besloten een fiets van een neef te lenen. Vanochtend lekker op tijd opgestaan, de fiets gepakt en een eind gaan fietsen. Het plan was een kilometer of 20 - Een uurtje ongeveer. Tijdens een LDL van 18km voor de HM, heb ik een bepaalde route gelopen. Heel rustig, achteraf dus weinig verkeer en weinig kans op ongelukken :)

Die route, vol goede moed, beginnen te fietsen. Ging prima, tot de eerste "klim", man man... De benen begonnen al voorzichtig te verzuren. Rond kilometer 8-9 nog een heuvel en toen begaven m`n bovenbenen het al :') Stukje verder heuveltop gelopen, en even wat rust gepakt om de HR wat te laten zakken (zat rond de 185!). Daarna ging het eigenlijk wel lekker, maar voornamelijk omdat de relatief grote klimmetjes vooraan in de route zaten.

Anyway, dus mooi een uurtje gefietst. 18km afgelegd met een gemiddelde HR van 155. Beetje de zone waar ik normaal gesproken LDL op doe. En ik denk dat die 1x per week fietsen erin blijft. M`n bovenbenen gaan ervan groeien als een malle, dat voel ik wel. En... Naar beneden sjezen met 45 km/u is cool 8-)
  zondag 3 november 2013 @ 00:48:25 #70
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132843288
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 00:42 schreef Levitas het volgende:
Jeetje, ik kan wel merken dat ik echt al maanden niet meer gefietst heb :')
Misschien gedeeltelijk off-topic, maar ach..

Anyway, dus mooi een uurtje gefietst. 18km afgelegd met een gemiddelde HR van 155. Beetje de zone waar ik normaal gesproken LDL op doe..
Je HR bij fietsen moet zo'n 10-20 slagen lager zijn dan bij het lopen.
pi_132843496
:r RD :r

Beetje op FB de gaafste hardloopfoto's ooit plaatsen. Echt. Heeft geen hart, die man... :N

Spierpijn van tegelen. Maandag pas weer lopen. Heb al een week niet gerend inmiddels. Begint afkickverschijnselen te krijgen *ril* *tril* *snotter*. Maar het is voor 'n goed doel..! Nog maar 2 nachtjes in de garage naar de wc..
Ja doei.
pi_132843694
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 00:48 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

En waarom is dat?
Als ik 10-20 slagen lager dan hardlopen wil, dan sta ik stil, want elke heuvel op ging de HR al heel snel richting 160-165. En er zaten veel (kleinere) heuveltjes in.
pi_132843728
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 01:07 schreef Levitas het volgende:

[..]

En waarom is dat?
Als ik 10-20 slagen lager dan hardlopen wil, dan sta ik stil, want elke heuvel op ging de HR al heel snel richting 160-165. En er zaten veel (kleinere) heuveltjes in.
Je gebruikt minder spieren doordat je zit, dus normaal gesproken is je maximale hartslag bij fietsen 10 slagen lager dan bij lopen.

Maar als jij elke week 18km fietst maakt het echt niet veel uit op welke hartslag je dat doet, zoveel belasting is dat niet ;) En inderdaad met heuvels is het zowel met fietsen als met lopen heel lastig je hartslag vlak te houden, zeker als je het lang niet gedaan hebt..
pi_132843790
Haha, morgen lopen. Ik ben nog lang niet thuis :P
  zondag 3 november 2013 @ 01:12:34 #75
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132843792
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 01:07 schreef Levitas het volgende:
En waarom is dat?
De waarom kan ik je niet vertellen, maar ik kan je vertellen dat mijn fysio dat zegt, de maximaalinspanningstesten dat ook doen. Volgens mij heeft het te maken met het lichaamsgewicht dat je bij hardlopen actief meezeult en bij fietsen niet.

Zie mijn HR zones bijvoorbeeld:
pi_132843827
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 01:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Je gebruikt minder spieren doordat je zit, dus normaal gesproken is je maximale hartslag bij fietsen 10 slagen lager dan bij lopen.
Logisch ja :D Hoewel ik wel het idee dat ik de spieren die ik wel gebruikte, een stuk intensiever gebruikt worden dan wanneer je hardloopt. Dat heeft ongetwijfeld met heuvels en tempo te maken,
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 01:08 schreef La_Tramposa het volgende:
zeker als je het lang niet gedaan hebt..
En dat is het. De bovenbeenspieren worden heel anders aangesproken met fietsen lijkt het. En dat ben ik gewoon echt niet meer gewend.
pi_132845738
Smoothy van Kwark, banaan, walnoten en een eetlepel honing. :9
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_132845776
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 07:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Twee boterhammen met pindakaas en sambal, een doppio en 400mg Ibuprofen. :9~
  zondag 3 november 2013 @ 08:00:27 #79
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132845799
http://www.endomondo.com/workouts/265062868/5355322

zwaar,zwaar, zwaar........ in totaal 50km maar de Garmin was bijna op.
Zal straks even foto's posten om te laten zien waarom ik zo graag mee doe aan de "trail hype",zoals het in het vorige topic door iemand genoemd werd
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_132845809
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 08:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

Zal straks even foto's posten om te laten zien waarom ik zo graag mee doe aan de "trail hype",zoals het in het vorige topic door iemand genoemd werd
_O_

Hoe voel je je nu? Kapot of voldaan?
pi_132845810
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 07:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Smoothie van (bevroren) rood fruit, sojamelk en havermout :9 :+

@RD:
Ben benieuwd naar de foto's!
En ik vind die afstanden echt belachelijk ver klinken :@ Zou het niet kunnen!
pi_132845877
quote:

Whoa! 50 kilometer, teeeeering jantje!!
Ben erg benieuwd naar je foto's! :D

//Edit
Mijn god, realiseer me nu pas dat het bijna 8 uur lopen is. Dat is toch echt niet meer normaal? :o
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 08:34:13 #83
155227 crew  Guppy
dus
pi_132845884
quote:

Boh, en ik zit net tegen mezelf te zeggen dat ik toch echt naar buiten moet als de wasmachine klaar is. Voor 6km :@ meh

Overigens is hier van het voorspelde vreselijke stormweer niks te merken...? Misschien is het in het westen erger, maar het ziet eruit als heerlijk loopweer. Ondanks dat ik geen zin heb :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_132845898
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 08:34 schreef Guppyfriend het volgende:Overigens is hier van het voorspelde vreselijke stormweer niks te merken...? Misschien is het in het westen erger, maar het ziet eruit als heerlijk loopweer. Ondanks dat ik geen zin heb :')
Hier in het westen waait het stevig ja. Overigens stormt het zelden of nooit diep landinwaarts.
  zondag 3 november 2013 @ 08:40:20 #85
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132845900
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 08:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

_O_

Hoe voel je je nu? Kapot of voldaan?
beiden!!
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 08:40:55 #86
155227 crew  Guppy
dus
pi_132845904
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 08:39 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Hier in het westen waait het stevig ja. Overigens stormt het zelden of nooit diep landinwaarts.
Klopt, maar meestal krijgen we er toch wel iets van mee. Nu bewegen de blaadjes van onze boom maar amper!
  zondag 3 november 2013 @ 09:01:01 #87
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132845974
SPOILER
pi_132845979
De Berenloop is afgelast en zelfs trending topic op twitter. Ik vraag me af wat er gaat gebeuren met de LVML als het rond het middaguur gaat onweren. Ik hoop dat het meevalt.
pi_132845988
vet RD!
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 09:08:54 #90
155227 crew  Guppy
dus
pi_132846016
Even op twitter zitten kijken, de organisatie van de Berenloop krijgt ook een bak stront over zich heen nu zeg :X
pi_132846047
RD eet een marathon als ontbijt!
  zondag 3 november 2013 @ 09:15:50 #92
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132846061
quote:
11s.gif Op zondag 3 november 2013 09:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
RD eet een marathon als ontbijt!
:D
kan je wel zeggen dat het een hele hap was die nog zwaar op de maag ligt ;)
pi_132846082
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 09:15 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

kan je wel zeggen dat het een hele hap was die nog zwaar op de maag ligt ;)
Dat geloof ik direct!
Vandaag is de NY Marathon btw.
pi_132846109
Wow RD ! Ik kan me wel voorstellen dat je blij wordt als je weet dat je daar een dag mag gaan rennen.
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 09:21:55 #95
155227 crew  Guppy
dus
pi_132846112
Half 5 op Eurosport :Y
  zondag 3 november 2013 @ 09:22:42 #96
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132846117
Kan me nog weinig voorstellen bij het weer. Het is hier zonnig met een pietsje wind :P
De mannen gaan lekker de Delftse Houtloop doen (14k) ik heb besloten maar een rustig thuisdagje te doen - spulletjes inpakken.

Indirect is het taperen voor de 7HL al begonnen, realiseer ik me :o

Lopers veel plezier vandaag!
pi_132846125
RD ^O^ wat gaaf man, diep respect! _O_
pi_132846136
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 09:17 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Dat geloof ik direct!
In New York herinneren op dit moment mensen elkaar er aan dat vandaag de Warmenhuizense boerenkoolloop en de Maldense bosloop gelopen worden.
  zondag 3 november 2013 @ 09:30:33 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132846174
RD! Wauw! O+ _O_
  zondag 3 november 2013 @ 09:31:13 #100
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132846181
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 09:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

In New York herinneren op dit moment mensen elkaar er aan dat vandaag de Warmenhuizense boerenkoolloop en de Maldense bosloop gelopen worden.
En zeg nou eerlijk: ze weten niet wat ze missen.
pi_132846186
Vanmorgen al vroeg opgestaan om een rondje Posbank te doen. Ging wel lekker, heerlijk rustig op dit tijdstip. Aan het einde kreeg ik behoorlijk last van mn maag, waardoor ik veel heb moeten wandelen.

http://www.endomondo.com/workouts/265096336/11291298
pi_132846195
Gisteren heb ik het aardig laat gemaakt voor mijn doen en topfit is anders. Maar hier waait het best leuk en is het lichtbewolkt, maar wel met blauwe lucht ook tussendoor. Dus ik ga me na m'n kopje thee toch maar omkleden en richting Warmenhuizen, hobbelend een beetje West-Friese landschapjes kijken.
  zondag 3 november 2013 @ 09:40:34 #103
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132846269
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 09:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

sterker nog, de nummer twee zal zichzelf eeuwig het verwijt maken dat hij niet voor de glorie bij de Warmenhuizense boerenkoolloop is gegaan
  zondag 3 november 2013 @ 09:44:20 #104
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_132846303
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 00:48 schreef slacker_nl het volgende:
Dat moet zeker niet. Er zit wel verschil, maar zoveel is het niet.

Tijdens een 5 km hardloop-wedstrijd heb ik een hartslag van tussen de 170 en 175, tijdens een tijdrit van vergelijkbare lengte (in tijd) heb ik heen hartslag tussen de 168 en 173.

In trainingen is het verschil vaak wel wat groter, maar dat komt omdat je rustig een fietstraining van meer dan drie uur doet. En bij hardlopen (bij mij althans) het zelden langer duurt dan 75 minuten.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_132846356
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 09:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER
MIJN. GOD! :9 *; O+ _O_
  zondag 3 november 2013 @ 09:51:49 #106
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132846363
en nu eerst maar een een herstel-tukje doen :W
pi_132846383
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 09:17 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Dat geloof ik direct!
JA! NY Marathon! :D Helaas loopt USA 15 uur achter t.o.v mij, dus begint het hier pas om 22:00. Aangezien ik om 5:00 op moet, gaat 'm dat niet worden ben ik bang.

Hopelijk morgen ergens te downloaden/ terug te kijken. Of als iemand zo vrij wilt zijn om het op te nemen en te uploaden... ;)
pi_132846524
Bij de bosloop is het prachtig zonnig loopweer. De jongste heeft net de Bambinoloop van 500m voltooid in een minuut of drie. De oudste mag zo op voor de 2km. Dan mag stipstreep de 5km gaan rennen en tot slot mag mevr. stipstreep aan de bak voor de 10km.
pi_132846576
Rd heeft een paar steekjes los!
Wel bazenfoto's. Ik moet echt weer een x terug naar NZ (l)

[ Bericht 2% gewijzigd door Stefanovic83 op 03-11-2013 10:33:32 ]
pi_132846590
quote:
SPOILER
O+ :9 _O_
Wow, just wow!
  zondag 3 november 2013 @ 10:19:02 #111
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_132846631
Prachtkiekjes RD!
Ik plan m'n lange lopen weer heerlijk, 11 uur starten met 17km en het plenst weer gigantisch haha. Kort-kort met shampoo dan maar hebben we dat ook weer gehad. :')
pi_132846779
Winnaar 2km 6:38 :D (13 of 14 jaar)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2013 10:32:30 ]
pi_132847110
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 10:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mooie tijd, en dat wordt alleen nog maar beter natuurlijk op die leeftijd :)

Enne RD, slaap lekker, je hebt het verdient!
pi_132847201
quote:
Zo was er laatst hier een meisje van 11 aan het trainen op de lokale openbare baan. Liep de hele tijd 1000 meter met d'r moeder en zus. Elke keer tussen de 3:40 en 3:50. Grappig om d'r dan ook nog te horen zeggen dat moeders op moet schieten.. Prachtig was dat.

Even met pa (geblesseerd) staan praten en die vertelde dat ze nu pas haar 2e seizoen in gaat, na nooit gesport te hebben. Na het eerste seizoen mocht ze al meedoen met de State championships. Dan weet je dat je een talentje heb..
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 10:59:11 #115
155227 crew  Guppy
dus
pi_132847237
quote:
Keniaantje in de dop :D

Ik kom altijd vroeg naar evenementen, om de kids-run ook te zien O+
  zondag 3 november 2013 @ 11:14:20 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132847533
Ga ik wel, of ga ik niet...
Uurtje geleden besloten dat ik wegens echt fikse tegenzin niet ging, maar nu kriebelt het toch...
  zondag 3 november 2013 @ 11:15:15 #117
30560 2Mini
Official Logo
pi_132847553
Als het maar droog blijft in Den Haag..
Het begint nu wel te donderen..
Camera 1... 1!
pi_132847593
Idd was ook schitterend om de jongkies bij de Diepe Hel te zien lopen. <3

Mijn zoontje van 3 doet uit ook alles rennend, jongen kan niet wandelen... ook niet in huis. Volgend jaar misschien eens mee laten rennen. :D
pi_132847675
Pfft tegen die Jesper vd Wielen valt niet te lopen: 14:34 om 23 minuten.
  zondag 3 november 2013 @ 11:37:37 #120
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132848000
Het is hier op Kijkduin heerlijk zeiknat nu. En het onweert. Maar als het goed is, wordt het op tijd droog
F means you're fucked
  zondag 3 november 2013 @ 11:49:37 #121
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_132848230
Vanochtend stond er hier best veel wind, maar het zonnetje was wel lekker. Jammer dat het voor geen meter ging :').

Quoi, mag ik toegevoegd worden aan de Genneper Parken nieuwjaarsloop op 5 januari? 5,5 km :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_132848248
Wind is hier overgewaaid richting jullie 8-) althans, het ergste, denk ik, 't waait nog wel...
Ja doei.
  zondag 3 november 2013 @ 11:58:30 #123
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132848366
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef Debsterr het volgende:
Vanochtend stond er hier best veel wind, maar het zonnetje was wel lekker. Jammer dat het voor geen meter ging :').

Quoi, mag ik toegevoegd worden aan de Genneper Parken nieuwjaarsloop op 5 januari? 5,5 km :).
Done.

quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Wind is hier overgewaaid richting jullie 8-) althans, het ergste, denk ik, 't waait nog wel...
Mooi, dan wordt het aan de overkant beter weer hoop ik?
Ik kan nu een beetje aan het Schotse weer wennen :P
pi_132848388
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef Debsterr het volgende:

Ja hoi, mag ik ook toegevoegd worden? :@
En ook graag bij 8 maart - mud obstacle run - 12 km O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 3 november 2013 @ 12:03:20 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132848468
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 11:59 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja hoi, mag ik ook toegevoegd worden? :@
En ook graag bij 8 maart - mud obstacle run - 12 km O-)
Ja hoi, ik heb een obstacle run in de aanbieding op 9 maart :)
pi_132848529
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:03 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik heb een obstacle run in de aanbieding op 9 maart :)
:'( fuuu ben ik voorlopig de enige die em zaterdag gaat lopen? :') ;(
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 3 november 2013 @ 12:10:07 #127
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132848574
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 12:07 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

:'( fuuu ben ik voorlopig de enige die em zaterdag gaat lopen? :') ;(
Helaas. Is dat verder dezelfde qua link? Zo nee, dan nog eventjes in format aanleveren. Zo ja, dan copy-paste ik je ff :)
pi_132848632
Prachtige foto's RD en wat een prestatie! ^O^

Hier vanmorgen net voor de buien een klein rondje gedaan, als ik nu naar buiten kijk ben ik daar toch wel blij mee.
Wakker geworden, smoothie met banaan, spinazie en bosbessen erin gemikt, en de deur uit.
En nu kan ik ongegeneerd de rest van de dag luieren :)
pi_132848853
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:10 schreef Quoi het volgende:

[..]

Helaas. Is dat verder dezelfde qua link? Zo nee, dan nog eventjes in format aanleveren. Zo ja, dan copy-paste ik je ff :)
Jup is verder zelfde run :Y mijn dank is groot O+
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 12:43:31 #130
155227 crew  Guppy
dus
pi_132849184
Ik riep trouwens dat de marathon om half 5 op tv kwam, da's wel waar, maar het begint al om half 4 :+ klein detail :@
  zondag 3 november 2013 @ 12:45:03 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132849211
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ga ik wel, of ga ik niet...
Uurtje geleden besloten dat ik wegens echt fikse tegenzin niet ging, maar nu kriebelt het toch...
Ik heb ook wat motivatieproblemen de afgelopen weken. Ik heb mijn trainingsdoelen al zo'n beetje gehaald, ik zou alleen nog eens 29km willen lopen. Zit wel heel veel in de sportschool :P
Net terug van deze:
Distance: 10.01 km
Time: 57:40
Avg Speed: 10.4 km/h
Calories: 777 C
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 3 november 2013 @ 13:00:41 #132
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132849567
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 12:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb ook wat motivatieproblemen de afgelopen weken. Ik heb mijn trainingsdoelen al zo'n beetje gehaald, ik zou alleen nog eens 29km willen lopen. Zit wel heel veel in de sportschool :P
Net terug van deze:
Distance: 10.01 km
Time: 57:40
Avg Speed: 10.4 km/h
Calories: 777 C
Los van de motivatie, hoe gaat het met je 30km voorbereiding, aangezien je je doelen behaald hebt ga ik ervanuit dat het allemaal soepel loopt.. ?
  zondag 3 november 2013 @ 13:02:28 #133
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132849599
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:00 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Los van de motivatie, hoe gaat het met je 30km voorbereiding, aangezien je je doelen behaald hebt ga ik ervanuit dat het allemaal soepel loopt.. ?
Ik ben er eigenlijk al klaar voor :D Het verst wat ik getraind heb is 27km. Ik zou er dus nog 29km kunnen lopen, zodat ik echt weet hoe het voelt. Misschien deze week ff :) Alle hardnekkige kleine pijntjes ook weggewerkt met krachttraining.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 13:05:57 #134
155227 crew  Guppy
dus
pi_132849660
Stoer SEMTEX ^O^
  zondag 3 november 2013 @ 13:07:46 #135
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132849697
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 13:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben er eigenlijk al klaar voor :D Het verst wat ik getraind heb is 27km. Ik zou er dus nog 29km kunnen lopen, zodat ik echt weet hoe het voelt. Misschien deze week ff :) Alle hardnekkige kleine pijntjes ook weggewerkt met krachttraining.
Je wilt gewoon dat je die 30km kan lopen! Hoe laat moest jij nou beginnen, ik dacht om een uurtje of 11 of 10.

Lekker ontspannen blijven trainen, niet teveel willen, blijf hongerig en dan lekker knallen over twee weken.
  zondag 3 november 2013 @ 13:19:04 #136
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132849972
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Je wilt gewoon dat je die 30km kan lopen! Hoe laat moest jij nou beginnen, ik dacht om een uurtje of 11 of 10.

Lekker ontspannen blijven trainen, niet teveel willen, blijf hongerig en dan lekker knallen over twee weken.
Oh ja, ik was helemaal vergeten dat jij er dan ook bent! Tof :D Ik geloof dat de HM nog meer vervroegd is }) van de 30km weet ik 't niet. Ik zal ff de website checken zo.
  zondag 3 november 2013 @ 13:19:25 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132849979
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Stoer SEMTEX ^O^
Thanks O+ Maar we zijn allemaal stoer in dit topic, niet? 8-) .
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 13:21:01 #138
155227 crew  Guppy
dus
pi_132850022
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 13:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Thanks O+ Maar we zijn allemaal stoer in dit topic, niet? 8-) .
Sowieso :Y)

Maar 30km plannen en er dan ook gewoon helemaal klaar voor zijn, vind ik stoer ^O^

Ik heb er vanmorgen 6km uitgeworsteld, en ik bedacht me dat ik over 2 weken 10km 'moet'... Blugh :')
pi_132850060
quote:
SPOILER
Moooooi!
  zondag 3 november 2013 @ 13:22:28 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132850066
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:21 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Sowieso :Y)

Maar 30km plannen en er dan ook gewoon helemaal klaar voor zijn, vind ik stoer ^O^
Het kan op de dag zelf altijd nog gigantisch tegen vallen, die 27km ging een paar weken geleden ook niet echt van harte. Maar we zien wel O+

quote:
Ik heb er vanmorgen 6km uitgeworsteld, en ik bedacht me dat ik over 2 weken 10km 'moet'... Blugh :')
Vast binnenkort weer wél je dag en dan gaat het ongetwijfeld makkelijker O+
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 13:26:14 #141
155227 crew  Guppy
dus
pi_132850152
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Het kan op de dag zelf altijd nog gigantisch tegen vallen, die 27km ging een paar weken geleden ook niet echt van harte. Maar we zien wel O+

Die 30km gaat je vast lukken! Het is 'maar' 3km verder, en met al het publiek en de andere mensen erbij zijn die zo voorbij! *O* en je hebt je persoonlijke Slacker-supporter!

quote:
Ik hoop het :) zal vast wel weer goedkomen.
  zondag 3 november 2013 @ 13:28:55 #142
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132850221
SEMTEX idd stoer!

Bloody running, part II. MrQ kwam net terug van de Delftse Houtloop (14k) en stond even enthousiast in de kamer te vertellen wat voor weer het was geweest en hoe hij had gelopen. En ik: "en die tepels, daar had je geen last van?" Hij kijkt naar beneden.... 8)7 Ieuw auw :X
  zondag 3 november 2013 @ 13:29:28 #143
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132850237
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:26 schreef Guppyfriend het volgende:

en met al het publiek en de andere mensen erbij zijn die zo voorbij! *O* en je hebt je persoonlijke Slacker-supporter!
ha, het is het hem juist: ik verwacht bijna geen publiek op de heide waar we lopen :P Je bent echt op jezelf aangewezen bij dit loopje. Het is vooral veel dit:

Maar dat is niet erg, lekker autistisch asfalt turen is ook lekker O+
  zondag 3 november 2013 @ 13:29:46 #144
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132850252
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:28 schreef Quoi het volgende:
SEMTEX idd stoer!

Bloody running, part II. MrQ kwam net terug van de Delftse Houtloop (14k) en stond even enthousiast in de kamer te vertellen wat voor weer het was geweest en hoe hij had gelopen. En ik: "en die tepels, daar had je geen last van?" Hij kijkt naar beneden.... 8)7 Ieuw auw :X
Pics or it didn't happen :D
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 13:31:05 #145
155227 crew  Guppy
dus
pi_132850302
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 13:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

ha, het is het hem juist: ik verwacht bijna geen publiek op de heide waar we lopen :P Je bent echt op jezelf aangewezen bij dit loopje. Het is vooral veel dit:
[ afbeelding ]
Oh uhm... Dan moet je Slacker-supporter maar extra hard juichen :P
  zondag 3 november 2013 @ 13:31:26 #146
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132850315
quote:

[..]

Pics or it didn't happen :D
Nee echt, dat wil ik jullie besparen. En alles is weer schoon :s) Nu brunch!
  zondag 3 november 2013 @ 13:31:38 #147
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132850321
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[..]

Gewoon lekker lopen, ik zat net nog naar je HM te kijken, dat was vlak vlak. Dus gewoon zoiets proberen te herhalen. En ik ben er ook bij ja, geen idee hoe laat ik moet lopen :D
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 13:32:17 #148
155227 crew  Guppy
dus
pi_132850339
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:31 schreef Quoi het volgende:

[..]

Nee echt, dat wil ik jullie besparen. En alles is weer schoon :s) Nu brunch!
Ik heb het gevoel dat mijn training waardeloos was... Ik had heul geen bloed! Dat kwam pas toen ik kaas ging schaven :')
  zondag 3 november 2013 @ 13:33:32 #149
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132850377
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:31 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Gewoon lekker lopen, ik zat net nog naar je HM te kijken, dat was vlak vlak. Dus gewoon zoiets proberen te herhalen. En ik ben er ook bij ja, geen idee hoe laat ik moet lopen :D
quote:
Starttijden
Starttijden wandelaars:
7.30 - 8.30 uur 21 - 30 - 42.2 km
7.30 - 10.30 uur 6 - 10 - 15 km

Starttijden jogging/running:
10.00 uur 21 - 30 - 42.2 km
11.00 uur 6 - 10 - 15 km
De tijdwaarneming stopt om 16.00 uur
Jij kan uitslapen, ik niet :( Ik zie dat ze best ruim zijn met de finishtijden. Als je 6 uur wilt doen over je HM, kan dat :P
pi_132850411
mooie (onweers)buien hier, zo maar eens het bos in. ^O^
Lekker cocoonen in mn regenjasje, om met de woorden van RD te spreken 8-)
  zondag 3 november 2013 @ 13:35:44 #151
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132850435
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 13:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Starttijden
Starttijden wandelaars:
7.30 - 8.30 uur 21 - 30 - 42.2 km
7.30 - 10.30 uur 6 - 10 - 15 km

Starttijden jogging/running:
10.00 uur 21 - 30 - 42.2 km
11.00 uur 6 - 10 - 15 km
De tijdwaarneming stopt om 16.00 uur

Jij kan uitslapen, ik niet :(
Je vergeet dat ik een klere eind moet autorijden. Denk dat jij mag uitslapen..
  zondag 3 november 2013 @ 13:36:20 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132850456
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:35 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Je vergeet dat ik een klere eind moet autorijden. Denk dat jij mag uitslapen..
Ging je niet al de avond van tevoren?
pi_132850610
Zo, boerenkoolloop. Was leuk! Slechte voorbereiding (8 bier en 6 uur slaap :7 ) en sowieso nog steeds wel verkouden ook. Recept voor succes, al zeg ik het zelf :P Het waaide ook vrij hard, en de insiders wisten al te melden dat het stuk op de dijk pal tegen zou zijn. Doel was om er een relatief rustig trainingsrondje van te maken, en dat is aardig gelukt. Eerste kilometers gingen vanzelf op een comfortabel tempo. Toen kwam zij- en tegenwind en werd het iets minder comfortabel. Toen meewind, dat was wel weer comfortabel. In de 10e kilometer begon ik toch wel aardig te merken dat, ook voor op een comfortabel tempo lopen, mijn voorbereiding suboptimaal was. Laatste 100 meter nog even gesprint, en dat was het. Uiteindelijk gewoon, lekker, comfortabel. En boerenkool:

SPOILER
O, en iets onder de 59 minuten gelopen. Lekkere training voor de zevenheuvelen, zo.
  zondag 3 november 2013 @ 13:42:48 #154
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132850660
Goed bezig, Hats *O*
pi_132850668
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Asfalt?? Ik ging er vanuit dat het veel onverhard was.
(Ik heb ook helemaal niet verder gekeken dan de locatie, omgeving en afstand).
pi_132850692
Toch netjes gelopen Hats ! ^O^
  zondag 3 november 2013 @ 13:44:48 #157
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132850716
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 13:43 schreef streamnl het volgende:

[..]

Asfalt?? Ik ging er vanuit dat het veel onverhard was.
(Ik heb ook helemaal niet verder gekeken dan de locatie, omgeving en afstand).
Ik weet het eigenlijk niet, er lopen ook best veel verharde paden door die omgeving. Misschien dat je 't kunt zien op de satelietbeelden? (alle routes staan op de website)
pi_132850721
Nu heb ik zin in boerenkool!
  zondag 3 november 2013 @ 13:47:42 #159
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132850790
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, boerenkoolloop. Was leuk! Slechte voorbereiding (8 bier en 6 uur slaap :7 ) en sowieso nog steeds wel verkouden ook. Recept voor succes, al zeg ik het zelf :P Het waaide ook vrij hard, en de insiders wisten al te melden dat het stuk op de dijk pal tegen zou zijn. Doel was om er een relatief rustig trainingsrondje van te maken, en dat is aardig gelukt. Eerste kilometers gingen vanzelf op een comfortabel tempo. Toen kwam zij- en tegenwind en werd het iets minder comfortabel. Toen meewind, dat was wel weer comfortabel. In de 10e kilometer begon ik toch wel aardig te merken dat, ook voor op een comfortabel tempo lopen, mijn voorbereiding suboptimaal was. Laatste 100 meter nog even gesprint, en dat was het. Uiteindelijk gewoon, lekker, comfortabel. En boerenkool:

SPOILER
O, en iets onder de 59 minuten gelopen. Lekkere training voor de zevenheuvelen, zo.
Wat goed gedaan en leuk! :Y)

gister lekker boerenkool gegeten O+
pi_132850860
Uiteindelijk is bier ook gewoon prima brandstof :P
  zondag 3 november 2013 @ 13:50:44 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132850892
Vlak voordat je op (werk/)vakantie gaat nog even je auto op het nippertje verkopen O+ Storten maar dat geld!
wel nog een geregel

Trouwens, nog eventjes: ik heb overenthousiast dit topic geopend, maar kan straks geen loopjes meer toevoegen. Ik heb aan MoBlo gevraagd dit eventjes te doen, ook al zijn ze daar ook druk met tegeltjes zetten en zulks. Maar, dus, als je een loopje toegevoegd wil aan de OP? DM ff naar Mo. Thanks!
  zondag 3 november 2013 @ 13:51:28 #162
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132850914
quote:
5s.gif Op zondag 3 november 2013 13:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ging je niet al de avond van tevoren?
Nee, mijn nicht gaat op vakantie twee dagen ervoor en mijn backup plan zit dan in Leiden.
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 13:51:58 #163
155227 crew  Guppy
dus
pi_132850928
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:50 schreef Quoi het volgende:
Trouwens, nog eventjes: ik heb overenthousiast dit topic geopend, maar kan straks geen loopjes meer toevoegen. Ik heb aan MoBlo gevraagd dit eventjes te doen, ook al zijn ze daar ook druk met tegeltjes zetten en zulks. Maar, dus, als je een loopje toegevoegd wil aan de OP? DM ff naar Mo. Thanks!
Loopjes kunnen anders ook wel een dag later toegevoegd worden hoor ;) gaat niemand aan dood
  zondag 3 november 2013 @ 13:54:24 #164
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132850977
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Loopjes kunnen anders ook wel een dag later toegevoegd worden hoor ;) gaat niemand aan dood
Wat zij zegt. Nu ga je overigens wel te boek staan als een luie lapo-hunter die der OP-verplichtingen niet nakomt. Pas maar op voor Zwarteklaas en Sinter Piet.
  zondag 3 november 2013 @ 13:56:25 #165
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132851027
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:54 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Wat zij zegt. Nu ga je overigens wel te boek staan als een luie lapo-hunter die der OP-verplichtingen niet nakomt. Pas maar op voor Zwarteklaas en Sinter Piet.
Zoals jij? ;) Precies dát wil ik voorkomen natuurlijk. Iets met verantwoordelijkheid :P
  zondag 3 november 2013 @ 13:58:44 #166
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132851082
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:56 schreef Quoi het volgende:
Zoals jij? ;) Precies dát wil ik voorkomen natuurlijk. Iets met verantwoordelijkheid :P
Juist, ik heb ook mijn verantwoordelijkheid afgeschoven op een mod toen ik op Schiphol de beveiliging aan het tarten was door m'n paspoort in m'n kontzak te bewaren. Living on the edge, je kent het wel 8-)
  zondag 3 november 2013 @ 14:00:21 #167
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132851132
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:58 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Juist, ik heb ook mijn verantwoordelijkheid afgeschoven op een mod toen ik op Schiphol de beveiliging aan het tarten was door m'n paspoort in m'n kontzak te bewaren. Living on the edge, je kent het wel 8-)
We zijn voorbeelden voor de maatschappij ^O^
  zondag 3 november 2013 @ 14:11:31 #168
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132851543
Dit was echt niet normaal :D
F means you're fucked
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 14:12:03 #169
155227 crew  Guppy
dus
pi_132851573
Vertel vertel :D
  zondag 3 november 2013 @ 14:13:07 #170
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132851621
Die wind op t strand! En dan mag je t strand af, en dan word je gezandstraald :+
F means you're fucked
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 14:13:47 #171
155227 crew  Guppy
dus
pi_132851658
Hahaha, jij hoeft niet gescrubt vanavond :D
  FOK!fotograaf zondag 3 november 2013 @ 14:14:46 #172
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_132851697
Ik zie foto's voorbijkomen op twitter van witte snelwegen, hagelbuien en flinke regenoverlast. Hier in Zeeland zie ik een lekkere najaarszon en weinig tot geen wind. Ik ga maar eens een rondje lopen voor het weer hier ook omslaat.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_132851759
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 13:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk niet, er lopen ook best veel verharde paden door die omgeving. Misschien dat je 't kunt zien op de satelietbeelden? (alle routes staan op de website)
Die verharde paden kun je ook geen asfalt noemen, meer een aangestampt grindpad.
Ik zal zorgen dat ik er op tijd ben, zodat ik jou en stream bij de start kan aanmoedigen kan stream mij mooi aanmoedigen bij de finish
  zondag 3 november 2013 @ 14:17:49 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132851825
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Die verharde paden kun je ook geen asfalt noemen, meer een aangestampt grindpad.
Ik zal zorgen dat ik er op tijd ben, zodat ik jou en stream bij de start kan aanmoedigen kan stream mij mooi aanmoedigen bij de finish
Tof *O* O+ En je kunt slacker op sleeptouw nemen :D
pi_132852013
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 14:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Tof *O* O+ En je kunt slacker op sleeptouw nemen :D
Dat heeft ie helemaal niet nodig, maar als ie behoefte eraan heeft kan dat :)
  zondag 3 november 2013 @ 14:23:10 #176
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_132852058
Hier regent het al 2 uur en zie ik allemaal cloud 2 cloud bliksems.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_132852180
Ik ben net een heerlijk stuk gaan wandelen, begin scheen de zon nog, later wel bewolkt en en enkele spat regen en veel wind, heerlijke hefstdag dus.
  zondag 3 november 2013 @ 14:27:43 #178
30560 2Mini
Official Logo
pi_132852247
Laan van Meerdervoort was zwaar. Veel tegenwind op het strand.. toch een mooie 34:11 gelopen voor de 5.2K
Camera 1... 1!
  zondag 3 november 2013 @ 14:28:20 #179
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132852278
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:21 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat heeft ie helemaal niet nodig, maar als ie behoefte eraan heeft kan dat :)
Wat is je PR en waarop ga je weg?
pi_132852785
RD verdomme niet normaal! toppie!
semtex ook helemaal klaar voor.
stip streepje het waait al goed hier succes.
hats krijg je nou een pakket boerenkool? _O-
pi_132852906
Woon je op 1-hoog, heb je nog overstroming :')
De afvoer van het balkon kon alle hagel en regen niet aan dis het stroomde onder de balkondeur door naar binnen :o

Nu is de lucht weer blauw dus straks toch maar een rondje doen denk ik.

Lekker boerenkoolrondje zag ik voorbij komen :9 eergisteren een stamper gekocht om lekker stamppot te maken!

En RD _O_ *O*
En mooie foto's ook!
pi_132853189
Ik deed vooral mee voor de boerenkool :P en omdat het onderdeel is van de lange-afstandscompetitie. Erg boeiend is dat niet, want ze gebruiken een correctiefactor voor leeftijd en geslacht, en doordat ik veruit de jongste ben en niet supersnel zal ik wel eeuwig onderaan blijven bungelen :P maar het is wel gezellig en ik kan met mensen meerijden naar loopjes.

Uitslagen zijn ook bekend. Netto 58:16. Bruto 59 rond, jammer, want ik ging juist sprinten om bruto onder de 59 te lopen.
pi_132853280
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:28 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Wat is je PR en waarop ga je weg?
mijn pr op de 10 is 46.05, maar ik loop de 15 km in Geldrop, mik daar ergens op de 1.10 en 1.15. Ben dan ben ik net een paar dagen teug uit Aruba, dus is het maar even afwachten of dat dat uberhaupt gaat lukken.
pi_132853387
Zojuist weer even gerend, 3x 12 minuutjes. Waaide behoorlijk! Een tijdje wat minder consistent m'n schema gevolgd en dat merk ik toch wel vrij snel. Vaak heb ik dan moeite om toch even een tandje terug te schakelen.

Ik ren overigens nog steeds met korte broek, ben vast niet de enige? :P
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_132853443
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:13 schreef YUR het volgende:
Die wind op t strand! En dan mag je t strand af, en dan word je gezandstraald :+
Wat een hel! De eerste 7 km gingen prima en zo ik op dat tempo gewoon een pr hebben gelopen op de 10 km. Maar toen de laatste 3 km over het strand....verschrikkelijk

Nu moe en voldaan in de bus :D
  zondag 3 november 2013 @ 14:54:48 #186
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132853469
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:50 schreef Guard het volgende:

[..]

mijn pr op de 10 is 46.05, maar ik loop de 15 km in Geldrop, mik daar ergens op de 1.10 en 1.15. Ben dan ben ik net een paar dagen teug uit Aruba, dus is het maar even afwachten of dat dat uberhaupt gaat lukken.
Ow, das hoe dan ook niet handig om op sleeptouw te gaan dan. Verkijk je niet op de jetlag. Ik vond de eerste loop in NL erg zwaar.

PR is vd Vredesloop?
  zondag 3 november 2013 @ 14:58:50 #187
30560 2Mini
Official Logo
pi_132853650
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:13 schreef YUR het volgende:
Ja dit dus vooral...
Camera 1... 1!
pi_132853659
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:54 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ow, das hoe dan ook niet handig om op sleeptouw te gaan dan. Verkijk je niet op de jetlag. Ik vond de eerste loop in NL erg zwaar.
Ik ben al zo verstandig geweest om een feestje waar ik de avond van te voren heen zou gaan af te zeggen, anders zou het helemaal niets worden :P
  zondag 3 november 2013 @ 15:04:37 #189
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132853922
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 14:54 schreef AtseBenjamin het volgende:

[..]

Wat een hel! De eerste 7 km gingen prima en zo ik op dat tempo gewoon een pr hebben gelopen op de 10 km. Maar toen de laatste 3 km over het strand....verschrikkelijk

Nu moe en voldaan in de bus :D
Ik zit nog aan een biertje op Kijkduin...
F means you're fucked
  zondag 3 november 2013 @ 15:06:17 #190
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132854005
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik zit nog aan een biertje op Kijkduin...
Verdiend biertje ^O^ Wat een afzien is dat, dat laatste stukje strand. Ik voel het nóg van 2012 :+
  zondag 3 november 2013 @ 15:12:41 #191
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132854313
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Quoi het volgende:

[..]

Verdiend biertje ^O^ Wat een afzien is dat, dat laatste stukje strand. Ik voel het nóg van 2012 :+
2012 was luxe in vergelijking met vandaag
F means you're fucked
pi_132854420
Gelukkig was mijn loopje helemaal verhard :D met windkracht 6 op een dijk lopen zou echt nog vervelender worden als dat ding niet verhard was geweest. Vooral met zijwind moest ik me af en toe wel schrap zetten om niet van de dijk af te waaien :P
  zondag 3 november 2013 @ 15:19:09 #193
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132854616
Volgens mij is Corniel vandaag 10e geworden op de 5km _O_
F means you're fucked
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 15:25:17 #194
155227 crew  Guppy
dus
pi_132854817
Wow _O_
  zondag 3 november 2013 @ 15:26:29 #195
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132854857
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef YUR het volgende:

[..]

2012 was luxe in vergelijking met vandaag
Extra verdiend dan!

:W
  FOK!fotograaf zondag 3 november 2013 @ 15:28:23 #196
200114 Mascleta
pi_132854924
Zo, ik heb ook weer 5km gelopen rond de 6:30min/km.

http://www.endomondo.com/workouts/265246335/9191691

Eurosport staat aan. Liveuitzending is al begonnen zie ik.
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_132855003
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 15:32:29 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_132855064
Dames races is al begonnen zo te zien
  FOK!fotograaf zondag 3 november 2013 @ 15:33:32 #199
200114 Mascleta
pi_132855098
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Die beginnen half uur eerder. Wheelers zijn ook gestart net. Heren om 15:40
-----
-----
pi_132855107
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Die starten een half uur voor de heren.

Nu live NYCM op Eurosport :)
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 15:34:03 #201
155227 crew  Guppy
dus
pi_132855110
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:33 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Die beginnen half uur eerder. Wheelers zijn ook gestart net. Heren om 15:40
Ik hoor het net :+

Dat pakje van die Japanse/Aziatisch :D roze!!
  zondag 3 november 2013 @ 15:37:45 #202
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_132855212
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef YUR het volgende:
Netjes hoor, wat voor tijd had hij gelopen dan?
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_132855256
New York O+
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 15:39:25 #204
155227 crew  Guppy
dus
pi_132855268
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:39 schreef Guard het volgende:
New York O+
Jaaa O+
pi_132855370
nou hup laat die mannen eens los...
  FOK!fotograaf zondag 3 november 2013 @ 15:43:45 #206
200114 Mascleta
pi_132855396
Maar eigenlijk interesseert me die Kenianen enzo niet heel erg veel. Ik ben meer benieuwd naar de verhalen van de mensen die zich kapot lopen achterin het veld tussen de recreanten.

Overigens was dat wel een hele valse versie van the Star-Spangled Banner
-----
-----
pi_132855418
RD kan trots zijn: de 15km van de Maldense bosloop is bij de heren vandaag gewonnen door een Nieuw-Zeelander!
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 15:45:04 #208
155227 crew  Guppy
dus
pi_132855439
Iedereen pleurt z'n jasje maar gewoon op de grond! :o
  FOK!fotograaf zondag 3 november 2013 @ 15:45:48 #209
200114 Mascleta
pi_132855467
Het leger des heils heeft ook weer kleren voor de komende tijd. wat een hoop kleding wordt daar weggegooid.
-----
-----
pi_132855482
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Iedereen pleurt z'n jasje maar gewoon op de grond! :o
Jah, als je als laatste de start passeert moet je volgens mij over een berg jasjes heen klimmen :o
pi_132855517
Kut om in te lopen, maar wel een mooi beeld, zo'n volle brug :)
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 15:47:42 #212
155227 crew  Guppy
dus
pi_132855531
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef Guard het volgende:
Kut om in te lopen, maar wel een mooi beeld, zo'n volle brug :)
Zag ik nou goed dat ze op de onderste laag van de brug ook lopen?
pi_132855543
Godskolere wat een drukte
pi_132855545
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
RD kan trots zijn: de 15km van de Maldense bosloop is bij de heren vandaag gewonnen door een Nieuw-Zeelander!
wat voor tijd heb jij gelopen?
  ESF Reporter zondag 3 november 2013 @ 15:49:04 #215
87554 Cee
Welluk?
pi_132855580
New York O+ De plaats waar ik dit jaar mijn een-na-laatste Evy-les volbracht.
Heimwee O+
pi_132855588
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Zag ik nou goed dat ze op de onderste laag van de brug ook lopen?
Volgens mij wel, die kwamen uit die andere startvakken...
pi_132855608
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Cee het volgende:
New York O+ De plaats waar ik dit jaar mijn een-na-laatste Evy-les volbracht.
Heimwee O+
Ik wil ook alweer terug, ben er net een maandje geleden geweest... :o
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 15:53:04 #218
155227 crew  Guppy
dus
pi_132855707
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Guard het volgende:

[..]

Volgens mij wel, die kwamen uit die andere startvakken...
Je hebt gelijk. En in Brooklyn loopt ook niet iedereen hetzelfde stukje, zie ook de kaart (pdf)
  ESF Reporter zondag 3 november 2013 @ 15:53:23 #219
87554 Cee
Welluk?
pi_132855716
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik wil ook alweer terug, ben er net een maandje geleden geweest... :o
Raar is dat hė, tegen de tijd dat je er weggaat ben je die herrie en drukte helemaal beu en zodra je thuis bent mis je het alweer.

Vond het een van de hoogtepunten van m'n vakantie, om 8 uur 's ochtends enigszins ongemakkelijk in mijn eentje, in m'n ren-attire met de metro naar Central Park en dan samen met de rest van de wereld rondjes rennen om het reservoir. O+
pi_132855871
quote:
Dat zal 'm tegenvallen haha. Vorig jaar nog 9e, maar toen had hij een langzamere eindtijd.

Ik kan er wel in meegaan dat de LVML dit jaar zwaar was. Die drie kilometer op het strand... mijn kilometertijden gingen dik de 7 min/km in en mijn onderbenen wilden gewoon niet meer. Nergens was het zand hard genoeg om lekker te kunnen lopen. En die wind... Nog erger dan vorige week in Monster. Mijn hele hoofd zit nog steeds vol zand van het gezandstraald worden.

BTW YUR, ik weet vrij zeker dat ik jou gezien heb onderweg. Was je in het paars? Dan heb ik nog naar je gezwaaid toen jij de atletiekbaan al uitkwam toen ik net naar binnen ging. We hadden zelfs oogcontact, maar ik had niet het idee dat dat van herkenning was.

Enfin, later meer over deze barre loop (en dan was het nota bene droog). Nog wel net onder het uur gelopen.
pi_132855959
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 15:53 schreef Cee het volgende:

[..]

Raar is dat hė, tegen de tijd dat je er weggaat ben je die herrie en drukte helemaal beu en zodra je thuis bent mis je het alweer.

Vond het een van de hoogtepunten van m'n vakantie, om 8 uur 's ochtends enigszins ongemakkelijk in mijn eentje, in m'n ren-attire met de metro naar Central Park en dan samen met de rest van de wereld rondjes rennen om het reservoir. O+
Ik ben NY niet snel beu, vind het prachtig.
Central Park vond ik toch wat te ver om te gaan lopen (ook omdat ik de enige harloper was in het reisgezelschap), maar over Brooklyn Bridge (ook druk met andere lopers) met een fenomenaal uitzicht op de skyline van Manhattan was ook :9 ^O^ _O_ *O*
pi_132856100
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:48 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

wat voor tijd heb jij gelopen?
23:05
pi_132856146
nice!!!!! *O* *O* *O*
  zondag 3 november 2013 @ 16:05:30 #224
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_132856165
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef Mascleta het volgende:
Het leger des heils heeft ook weer kleren voor de komende tijd. wat een hoop kleding wordt daar weggegooid.
Ik denk dat de meesten voor de NYM naar het leger des heils gaan voor een jasje, alle gedumpte kledingsstukken worden aan een goed doel geschonken. Anders moet je echt heel lang wachten in de kou...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  ESF Reporter zondag 3 november 2013 @ 16:11:30 #225
87554 Cee
Welluk?
pi_132856383
Ze zal vast een keer gelijk hebben maar wat zit die vrouwelijke commentator af en toe te zuurpruimen zeg.
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 16:11:39 #226
155227 crew  Guppy
dus
pi_132856391
Volgens Luc mogen de meefietsers wel een teaser meenemen, kunnen ze mensen, zoals die man met die vlag, in bedwang houden. Dafuq 8)7

@Cee, dat is een man :D Luc Krotwaar :P
pi_132856520
Geen fijn commentaar om naar te luisteren...
  ESF Reporter zondag 3 november 2013 @ 16:17:14 #228
87554 Cee
Welluk?
pi_132856631
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens Luc mogen de meefietsers wel een teaser meenemen, kunnen ze mensen, zoals die man met die vlag, in bedwang houden. Dafuq 8)7

@Cee, dat is een man :D Luc Krotwaar :P
Nee toch. :o D'r zit toch een man en een vrouw?
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 16:21:07 #229
155227 crew  Guppy
dus
pi_132856800
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef Cee het volgende:

[..]

Nee toch. :o D'r zit toch een man en een vrouw?
Hier hoor je m ook praten :D
Ik dacht eerst ook dat t een vrouw was, toen ik m voor het eerst commentaar hoorde geven!
  zondag 3 november 2013 @ 16:21:53 #230
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_132856838
M'n bruggenlooptraining ook weer gehad, Spijkenissebrug, botlekbrug, hartelbrug en een aantal viaducten.

1:45min over precies 18km, wel 2 keer pech met openstaande bruggen. :D
Lopen ging in ieder geval lekker.
  ESF Reporter zondag 3 november 2013 @ 16:24:36 #231
87554 Cee
Welluk?
pi_132856940
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:21 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hier hoor je m ook praten :D
Ik dacht eerst ook dat t een vrouw was, toen ik m voor het eerst commentaar hoorde geven!
Ik sta met m'n oren te klapperen.
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 16:25:08 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_132856965
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 16:24 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik sta met m'n oren te klapperen.
Ik wist de eerste keer ook niet wat ik hoorde hoor, dus je hebt niet alleen :D
pi_132856993
Wat lopen die commentatoren te kloten met die tussentijden zeg...

Ik heb de app gedownload en ik het het prima volgen.
pi_132857304
Engels commentaar op ES is prima te pruimen
pi_132857360
Loopmaatje is een half uur geleden ook over de start gegaan. Nu koken, Eurosport en de NYCM app in de gaten houden :)
pi_132857416
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:33 schreef Guard het volgende:
Dank voor de tip :)
pi_132857439
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Loopmaatje is een half uur geleden ook over de start gegaan. Nu koken, Eurosport en de NYCM app in de gaten houden :)
Ik probeer ook een vriendin te volgen. Ze is nog niet gestart volgens de app, zou dat kunnen?
pi_132857567
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:33 schreef Guard het volgende:
Thanks! Dat gaat dus blijkbaar gewoon met 1 druk op de knop :o
  zondag 3 november 2013 @ 16:42:17 #239
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132857618
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat zal 'm tegenvallen haha. Vorig jaar nog 9e, maar toen had hij een langzamere eindtijd.

Ik kan er wel in meegaan dat de LVML dit jaar zwaar was. Die drie kilometer op het strand... mijn kilometertijden gingen dik de 7 min/km in en mijn onderbenen wilden gewoon niet meer. Nergens was het zand hard genoeg om lekker te kunnen lopen. En die wind... Nog erger dan vorige week in Monster. Mijn hele hoofd zit nog steeds vol zand van het gezandstraald worden.

BTW YUR, ik weet vrij zeker dat ik jou gezien heb onderweg. Was je in het paars? Dan heb ik nog naar je gezwaaid toen jij de atletiekbaan al uitkwam toen ik net naar binnen ging. We hadden zelfs oogcontact, maar ik had niet het idee dat dat van herkenning was.

Enfin, later meer over deze barre loop (en dan was het nota bene droog). Nog wel net onder het uur gelopen.
Ik was in het paars inderdaad...maar helaas was het geen contact van herkenning....sorry :@
F means you're fucked
pi_132857649
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik was in het paars inderdaad...maar helaas was het geen contact van herkenning....sorry :@
Het was dus een beetje zoals in dat nummer van Toontje Lager.
  zondag 3 november 2013 @ 16:43:35 #241
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132857660
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:43 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het was dus een beetje zoals in dat nummer van Toontje Lager.
Zoiets ja :D
F means you're fucked
  zondag 3 november 2013 @ 16:45:48 #242
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132857728
Mijn lvml in cijfers:

F means you're fucked
pi_132857758
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 16:37 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Ik probeer ook een vriendin te volgen. Ze is nog niet gestart volgens de app, zou dat kunnen?
Wave 4 startte om 10:55 AM lokale tijd. Dan duurt het nog even voordat iedereen ook echt gestart is. In de app kun je op Bib nummer kijken (runners - race FAQ - what time is the start?) in welke wave lopers starten.
  zondag 3 november 2013 @ 16:48:29 #244
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_132857814
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat zal 'm tegenvallen haha. Vorig jaar nog 9e, maar toen had hij een langzamere eindtijd (..)
Ik ben zeer content. Top-10, is top-10. Het is bij dit soort sub-onderdelen (laten we wel wezen: de ECHTE LVML is 10 km lang, en niet 5,3 km) is het altijd de vraag hoeveel lopers die wel talent hebben, zich aanmelden. Al was 5e (of podium, altijd blijven dromen) natuurlijk heel leuk geweest.

Enfin, ik had de ambitie om duidelijk beter te lopen dan vorig jaar, toen liep ik netto 23:02 en was ik 9e. Bij ambitie hoort een plan en dat was als volgt: de eerste 3 km in 3:40 elk, en daarna niet meer kijken op het horloge en dan wel merken hoe je het strand over leeft, en zo geschiedde.

Ik stond toch nog meer naar achteren dan me lief was, dus ik heb zo'n 500 meter was het slalommen. Toch was de eerste km 3:41. Tweede km was steady en ging in 3:39. Bij de derde km draaien we de wind in, en loopt het weer langzaam op richting duinen. Het voelt goed, maar de snelheid zakt al naar 3:51.

Dan begint het zware stuk. De 10-km lopers slaan rechtsaf, en pakken nog een stukje windmee, en ik blijf over met 2 man direct naast me, en 1 man direct voor me. Daarvoor tel ik zo'n zes man, maar of dat ze allemaal zijn, ik heb geen idee.

Het duin op gaat zwaar, af loopt ook niet best, je wordt gezandstraald. Er staat meer wind dan vorig jaar. Ik vind een acceptabel stuk strand vlak bij de vloedlijn, en ik heb twee man in mijn rug. Ik probeer (blijf een wielrenner) met gebaren tot mooi kop-over-kop aan te sturen. Ze lopen niet mooi in een waaier, en na drie roulaties ben ik ze kwijt. Voor me wordt de afstand tot mijn voorganger kleiner en kleiner. Als ik hem bijhaal haakt hij even aan, probeert een kopbeurtje maar moet laten lopen.

Ik voel het lactaat inmiddels uit mijn oren spuiten, en de wind zandstraalt me als ik het duin weer oploop. Ik ben er bijna. Achter me is een gat, voor me is een gat, sprinten heeft geen zin, toch versnel ik, zoveel ik kan. Netto tijd, 22:31, 10 van de 468. Plan gevolgt, dit zat er in. Ik ben tevreden.

SPOILER
Nog gewacht op zwabber, die de 10 nog mooi binnen het uur liep, en daarna met een gezamelijke (hardloop)vriend (die alleen kwam kijken) nog wat gedronken. TOP-dag!
pi_132857831
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef YUR het volgende:
Mijn lvml in cijfers:

[ afbeelding ]

pi_132857897
quote:
Mijn lvml in cijfers:

[ afbeelding ]

Onze 9e kilometer was precies even snel.
pi_132857922
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wave 4 startte om 10:55 AM lokale tijd. Dan duurt het nog even voordat iedereen ook echt gestart is. In de app kun je op Bib nummer kijken (runners - race FAQ - what time is the start?) in welke wave lopers starten.
Ok, thnx. Ze zit in wave 4 inderdaad :)

En gestart nu :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Tarahumara op 03-11-2013 16:56:36 ]
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 17:04:50 #248
155227 crew  Guppy
dus
pi_132858363
Zo, Jeptoo krijgt haast :o
pi_132858368
Het ziet er niet uit wat die Jeptoo doet, maar ze komt wel snel dichtbij nu...
pi_132858397
Ik had de volgende km tijden bij de laan van meerdervoortloop

1 km = 4:35
2 km = 4:24
3 km = 4:31
4 km = 4:30
5 km = 4:28
6 km = 4:48
7 km = 4:40
8 km = 6:03
9 km = 6:47
10 km = 6:22

Totaal dus 51:12. Maar wat een hel op het strand. Drankpunt was ook niet best geregeld er was te weinig capaciteit om iedereen van een bekertje water te voorzien. Helaas greep ik dus mis.
  zondag 3 november 2013 @ 17:10:44 #251
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132858551
quote:
Mijn lvml in cijfers:

[ afbeelding ]

Wat een verval in de laatste km's. Wind tegen? Aha, het strand. Zaphappen voor gevorderden.
pi_132858639
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:48 schreef Corniel het volgende:
Ik voel het lactaat inmiddels uit mijn oren spuiten, en de wind zandstraalt me als ik het duin weer oploop. Ik ben er bijna. Achter me is een gat, voor me is een gat, sprinten heeft geen zin, toch versnel ik, zoveel ik kan. Netto tijd, 22:31, 10 van de 468. Plan gevolgt, dit zat er in. Ik ben tevreden.
Je hebt wel bijzonder goed gelopen vandaag! Ik ben benieuwd of jij nog beter kunt worden als je de aandacht iets zou verleggen van wielrennen naar hardlopen, maar misschien wordt het dan juist wel slechter.
pi_132859012
Zo dat ziet er goed zwaar uit die LVML! Maar allemaal enorm goed gelopen! _O_ Corniel gefeliciteerd met je 10e plek, erg netjes! En wat een km-tijden voor zulke omstandigheden! _O_ Door dat verval kan je goed zien hoe zwaar het nou echt was. Dat is nog eens stoempen met wind tegen.
De rest ook allemaal goed gelopen!

En natuurlijk RD _O_ *O* 8)7
50km en zulke bergen.. Wat een training! _O_
Geen woorden verder voor.. dus nog maar een _O_ .
_O_
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 17:25:16 #254
155227 crew  Guppy
dus
pi_132859061
Deba schrok :o

Jeptoo *O* _O_

[ Bericht 49% gewijzigd door Guppy op 03-11-2013 17:38:53 ]
pi_132859860
Dat was een lekker duurloopje! Wel veel te koud gekleed, gisteren was het nog te warm in lange broek maar nu liep ik echt te sterven in mijn korte broek.. ik merk ook dat ik een betere warming up moet gaan doen met dit weer, want de tweede helft was mijn hartslag veel lager dan de eerste helft..

http://www.endomondo.com/workouts/265290486/11367364

En na het douchen ga ik lezen over hoe iedereen vandaag gepresteerd heeft!
pi_132860458
Loopmaatje is de 15km voorbij. Ze ligt wel een stuk achter op haar grootste concurrente. Dat gaat ze zeer waarschijnlijk niet meer goedmaken.
  zondag 3 november 2013 @ 18:06:30 #257
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132860607
volgens Semmie is iedereen in dit topic stoer, daar sluit ik me volledig maar mijn lichaam denkt er nu toch even anders over..
de lyrics van Fast Car komen in mijn gedachten
quote:
My body is to old for working
My body is to young to like feel this
  zondag 3 november 2013 @ 18:21:02 #258
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_132861059
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Je hebt wel bijzonder goed gelopen vandaag! Ik ben benieuwd of jij nog beter kunt worden als je de aandacht iets zou verleggen van wielrennen naar hardlopen, maar misschien wordt het dan juist wel slechter.
Laten we het er op houden dat ik in oktober 0 km gefietst heb, en 86 km hardgelopen, maar dat dit niet structureel gaat zijn. A.s. weekend ga ik op zijn minst weer 120 km afleggen. :)
pi_132861110
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
volgens Semmie is iedereen in dit topic stoer, daar sluit ik me volledig maar mijn lichaam denkt er nu toch even anders over..
de lyrics van Fast Car komen in mijn gedachten

[..]

Na zo een training moet je ook niet stil gaan zitten, maar de hele nacht gaan dansen :+
pi_132861759
Nou ik ga zo lekker op de bank liggen :)
Rondje bos was weer genieten (ondanks, onweer, regel en hagel) naar ik merk wel dat ik nog niet helemaal hersteld ben van de HM. Toch nog wat vermoeidheidspijntjes links en rechts. Vooral laag in mn kuiten (vlak boven mn achillespees) en links net naast mn scheenbeen bot, halverwege.

Komende week sowieso niet lopen ivm kaakoperatie, dus dan kan ik mooi mijn rust pakken.

Leuk die strand-km's _O_
  zondag 3 november 2013 @ 18:48:47 #261
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132861846
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 18:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Na zo een training moet je ook niet stil gaan zitten, maar de hele nacht gaan dansen :+
nog een marathon te gaan als training, ik zal het onthouden!!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 november 2013 @ 18:57:30 #262
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_132862117
Zo... terug van de kinderverjaardag. Wat jammer zeg dat ik de LVML niet kon lopen :P
pi_132862131
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Deba schrok :o

Jeptoo *O* _O_
Toch jammer voor Deba, dijk van een race gelopen, maar ja tegen Jeptoo was weinig te beginnen in de tweede helft van de race...
pi_132862514
Zoo, die LVML! Knap hoor iedereen die hem heeft gelopen!
Baby darling doll face honey
  zondag 3 november 2013 @ 19:20:40 #265
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_132862777
Mooie verslagen van de loopjes van vandaag idd! Heb zelf hel lokale loopje van Leiden Atletiek, Bolkoop gedaan. 10km in twee rondjes van vijf. Het was zo rustig dat ik verdwaalde en een stukje heb gemist. Na uitmeten blijk ik zo'n 800m te hebben gemist en een tijd van 48:01 te hebben gelopen. Had bij de streep zeker nog wat over dus over de 10k had een 52.10 er in gezeten. Beetje balen dat ik verdwaalde. Zit namelijk lekker dicht bij mijn oude PR.

Volgende keer beter dus ;)
If at first you fail, re-define your objective.
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 19:54:57 #266
155227 crew  Guppy
dus
pi_132864172
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:58 schreef Guard het volgende:

[..]

Toch jammer voor Deba, dijk van een race gelopen, maar ja tegen Jeptoo was weinig te beginnen in de tweede helft van de race...
Ja, voor Deba is het wel sneu... Voor de tweede keer tweede...
pi_132864700
Stomme leaderboard doet weer eens gek :o
  zondag 3 november 2013 @ 20:59:05 #268
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_132867247
Mooie foto's RD! En de prestatie mag er ook wel wezen. :o

Gezien je hoogtegrafiek wel een aardige generale repetitie voor de Kepler gok ik?

Verder ook weer mooie loopjes mensen! _O_

Begin hier wel afkickverschijnselen te kijken. 4 dagen non-stop klussen is niet goed voor het hardlopen. Laatste loop is alweer een week geleden. Gaat goed met de voorbereiding voor de 7^^ zo. :X
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 3 november 2013 @ 21:05:45 #269
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132867693
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Stomme leaderboard doet weer eens gek :o
Maakt niet uit, sta er toch niet in :P
  zondag 3 november 2013 @ 21:10:13 #270
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132867955
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:59 schreef Wolve000 het volgende:
Mooie foto's RD! En de prestatie mag er ook wel wezen. :o

Gezien je hoogtegrafiek wel een aardige generale repetitie voor de Kepler gok ik?

inderdaad, de klim naar de top van Mt.Luxmore is 900 meter en gaat over "wandelpaden", dit in tegenstelling tot vandaag waar er ruim 1400 meter geklommen moest worden over een bergpad vol rotsen, sneeuw etc.
Ook een goede generale om te zien wat het was om bijna 8 uur onderweg te zijn, alleen en wetende dat je daar ook daadwerkelijk helemaal alleen bent en niemand "weet" waar je bent als je wat overkomt, made me anxious sometimes!
Maar het voelt mentaal gewoon erg goed, het lichaam voelt gewoon moe but should be right!
pi_132868037
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
inderdaad, de klim naar de top van Mt.Luxmore is 900 meter en gaat over "wandelpaden", dit in tegenstelling tot vandaag waar er ruim 1400 meter geklommen moest worden over een bergpad vol rotsen, sneeuw etc.
Ook een goede generale om te zien wat het was om bijna 8 uur onderweg te zijn, alleen en wetende dat je daar ook daadwerkelijk helemaal alleen bent en niemand "weet" waar je bent als je wat overkomt, made me anxious sometimes!
Maar het voelt mentaal gewoon erg goed, het lichaam voelt gewoon moe but should be right!
Ja best een gek idee inderdaad. Laat je wel je route bij iemand achter voor je gaat?
pi_132868080
ongelovelijke topper hoor! _O_
pi_132868127
Hier dan mijn verslag van de Laan van Meerdervoort Trail.

Ik had enige voorkennis betreffende het weer, dat zou vrij aanwezig zijn. Op weg naar De Haag reed ik door enkele fikse buien en zag ik her en der wat flitsen.

De Lozerlaan leek eindelijk klaar te zijn en ik kon zowaar doorrijden. Aan het einde kom je dan vanzelf op het Deltaplein. Dat is een heuvel richting de boulevard van Kijkduin waar je nooit kunt parkeren, dus ik zette de zojuist weer apk-goedgekeurde en zuinige diesel in de Domburgstraat. Het is bijna een vaste parkeerplek geworden.

Aangekomen op Kijkduin gaf ik Corniel een hand en hij had nog steeds snode plannen. Niet meer de sub20 waar hij het eerder deze week over had, maar hij wederom top-10 lopen. Ik schatte hem in op 21:59 en hij was teleurgesteld in het weinige vertrouwen dat ik in hem had.

Tijdens het wachten op de start kwam er een oudere man van HAAG bij ons staan, die gekleed was voor de marathon van Siberië. Hij vertelde uitgebreid en ongevraagd over een marathon van Eindhoven bij 27 C.

Enfin, de start. Twee minuten te laat. Het eerste stuk is omlaag, dat is makkelijk. Ik liep ingehouden, maar merkte toch dat de motoriek ook niet heel soepel was. Aangekomen bij de Laan van Poot was het de bedoeling om op de atletiekbaan van Haag een ronde te lopen. Bij de ingang zag ik YUR, die op dat moment dus al een halve kilometer voor lag. We hadden oogcontact, maar hij was duidelijk helemaal zen en honoreerde mijn gezwaai niet ;( Op datzelfde moment bedacht ik me ook dat Corniel inmiddels al wel binnen zou zijn.

Na het leuke rondje op de baan volgde een zwaarder deel: een kilometer of 2-3 door de Kijkduinen. Ik heb daar ooit een keertje gefietst, maar wat is dit een fantastische omgeving om te trainen. Ik ga dat ook zeker nog een keertje doen. De laatste duin richting het 7 km was hoog, maar het ging nog steeds vrij eenvoudig. Leuk was dat een bekende speciaal naar het parkoers gereden was om op een aantal punten te komen aanmoedigen, en dat terwijl hij die ochtend nog een DL van 24k had gedaan (in training voor marathon van Spijkenisse)!

Tot zover het gedeelte waar geen kijkwijzer-classifcatie voor nodig is. De kilometertijden tot op dat punt gingen op het gemakje in het rijtje cijfers dat buiten mijzelf helemaal niemand zal interesseren: 5:13 - 5:19 - 5:25 - 5:15 - 5:25 - 5:37 - 5:19

Het strand.
Windkracht 6 vól in de giechel.
Nérgens hard zand, bij iedere stap gleed je weg.
Ik heb gezocht naar betere plekken, maar die waren er niet.
Natuurlijk, ik had kunnen genieten van de woeste zee, waarvan de schuimkoppen over het strand bulderden. Een zwakke eigenschap van mij is echter dat ik enorme moeite heb om te genieten als mijn onderbenen helemaal volgelopen zijn.
Ik heb stukken gewandeld. Meerdere malen. Korte stukjes. Mijn kilometertijden die iedereen ineens wel zullen interesseren waren: 6:22 - 7:23 - 7:08.

Het deed zeer en het was overleven. Om mij heen zag ik volwassen mannen met tattoo's van piraten en klerenhangers door hun genitaliën gepierced jankend om hun moeder roepen. Zo erg was het. En aan het einde moest je het strand weer af terwijl je gezandstraald werd. Gratis gescrubd worden, dat was het dan weer wel.

Was het zwaarder dan de Balijbrug? Nee, dat niet.

Uiteindelijk finishte ik dik in de 58 minuten, ergens in de middenmoot, Het was een geslaagde wedstrijd en ondanks dat ik waarschijnlijk nog een week lang zand uitpoep, is zo'n heroïsche tocht achteraf natuurlijk wel prima voer voor verjaardagen en koffiepauzes op het werk.

En Corniel was als tiende geëindigd (bruto zelfs weer 9e). Zo blij dat ik dit keer niet gewed heb.

SPOILER
  zondag 3 november 2013 @ 21:17:47 #274
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132868460
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef Zwabberhark het volgende:

Ik had enige voorkennis betreffende het weer, dat zou vrij aanwezig zijn. Op weg naar De Haag reed ik door enkele fikse buien en zag ik her en der wat flitsen.

De Lozerlaan leek eindelijk klaar te zijn en ik kon zowaar doorrijden. Aan het einde kom je dan vanzelf op het Deltaplein. Dat is een heuvel richting de boulevard van Kijkduin waar je nooit kunt parkeren, dus ik zette de zojuist weer apk-goedgekeurde en zuinige diesel in de Domburgstraat. Het is bijna een vaste parkeerplek geworden.

Aangekomen op Kijkduin gaf ik Corniel een hand en hij had nog steeds snode plannen. Niet meer de sub20 waar hij het eerder deze week over had, maar hij wederom top-10 lopen. Ik schatte hem in op 21:59 en hij was teleurgesteld in het weinige vertrouwen dat ik in hem had.

Tijdens het wachten op de start kwam er een oudere man van HAAG bij ons staan, die gekleed was voor de marathon van Siberië. Hij vertelde uitgebreid en ongevraagd over een marathon van Eindhoven bij 27 C.

Enfin, de start. Twee minuten te laat. Het eerste stuk is omlaag, dat is makkelijk. Ik liep ingehouden, maar merkte toch dat de motoriek ook niet heel soepel was. Aangekomen bij de Laan van Poot was het de bedoeling om op de atletiekbaan van Haag een ronde te lopen. Bij de ingang zag ik YUR, die op dat moment dus al een halve kilometer voor lag. We hadden oogcontact, maar hij was duidelijk helemaal zen en honoreerde mijn gezwaai niet ;( Op datzelfde moment bedacht ik me ook dat Corniel inmiddels al wel binnen zou zijn.

Na het leuke rondje op de baan volgde een zwaarder deel: een kilometer of 2-3 door de Kijkduinen. Ik heb daar ooit een keertje gefietst, maar wat is dit een fantastische omgeving om te trainen. Ik ga dat ook zeker nog een keertje doen. De laatste duin richting het 7 km was hoog, maar het ging nog steeds vrij eenvoudig. Leuk was dat een bekende speciaal naar het parkoers gereden was om op een aantal punten te komen aanmoedigen, en dat terwijl hij die ochtend nog een DL van 24k had gedaan (in training voor marathon van Spijkenisse)!

Tot zover het gedeelte waar geen kijkwijzer-classifcatie voor nodig is. De kilometertijden tot op dat punt gingen op het gemakje in het rijtje cijfers dat buiten mijzelf helemaal niemand zal interesseren: 5:13 - 5:19 - 5:25 - 5:15 - 5:25 - 5:37 - 5:19

Het strand.
Natuurlijk, ik had kunnen genieten van de woeste zee, waarvan de schuimkoppen over het strand bulderden. Een zwakke eigenschap van mij is echter dat ik enorme moeite heb om te genieten als mijn onderbenen helemaal volgelopen zijn.
Ik heb stukken gewandeld. Meerdere malen. Korte stukjes. Mijn kilometertijden die iedereen ineens wel zullen interesseren waren: 6:22 - 7:23 - 7:08.

Het deed zeer en het was overleven. Om mij heen zag ik volwassen mannen met tattoo's van piraten en klerenhangers door hun genitaliën gepierced jankend om hun moeder roepen. Zo erg was het. En aan het einde moest je het strand weer af terwijl je gezandstraald werd. Gratis gescrubd worden, dat was het dan weer wel.

Uiteindelijk finishte ik dik in de 58 minuten, ergens in de middenmoot, Het was een geslaagde wedstrijd en ondanks dat ik waarschijnlijk nog een week lang zand uitpoep, is zo'n heroïsche tocht achteraf natuurlijk wel prima voer voor verjaardagen en koffiepauzes op het werk.

En Corniel was als tiende geëindigd (bruto zelfs weer 9e). Zo blij dat ik dit keer niet gewed heb.

SPOILER
Mooi verslag :Y We moeten nog steeds een keer een ontspannen rondje lopen daar!
F means you're fucked
pi_132868763
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:17 schreef YUR het volgende:

[..]Mooi verslag :Y We moeten nog steeds een keer een ontspannen rondje lopen daar!
Lijkt me een perfect plan!
  zondag 3 november 2013 @ 21:22:23 #276
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132868788
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Mooie prestatie hoor. Fijn om de duur in je lichaam en geest te hebben :Y
F means you're fucked
pi_132868794
quote:

Het strand.

SPOILER
Wat een geweldig verslag weer _O_ Kan jij niet voor de krant columns gaan schrijven of zo?
  zondag 3 november 2013 @ 21:24:29 #278
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132868987
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Lijkt me een perfect plan!
Laat maar weten wanneer je wilt/kunt, dan regelen we 't ^O^
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 november 2013 @ 21:25:31 #279
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_132869062
We moeten weer eens met een paar man ontspannen door de duinen hobbelen O+
  zondag 3 november 2013 @ 21:26:14 #280
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132869108
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
We moeten weer eens met een paar man ontspannen door de duinen hobbelen O+
Je weet 't ... ik ben er in principe altijd voor in :Y
F means you're fucked
  zondag 3 november 2013 @ 21:26:47 #281
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_132869151
Leuk bijlezen vandaag...
O+ bij de foto's van RD
:9 van Hats d'r loop
en :o bij de LVML-lopers

Goed gedaan allemaal!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_132869207
Geweldig leesvoer weer, Zwabber ^O^
  zondag 3 november 2013 @ 21:27:38 #283
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132869218
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja best een gek idee inderdaad. Laat je wel je route bij iemand achter voor je gaat?
ja zeker en een "estimate time out"
met mijn ETO houd ik ook altijd rekening met het aantal uren daglicht wat er nog als mijn ETO verstreken is in geval er wel iets mis gaat...beter safe than sorry ;)
Wat ik wel merk is dat het feit dat je goed getraint bent je zveel zelfvertrouwen geeft, "wetende dat je het kan"
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 november 2013 @ 21:28:18 #284
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_132869275
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Je weet 't ... ik ben er in principe altijd voor in :Y
Deze maand nog proberen te regelen.
pi_132869570
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Laat maar weten wanneer je wilt/kunt, dan regelen we 't ^O^
Even uit het hoofd: ergens in de kerstvakantie (21-30 dec)?
  zondag 3 november 2013 @ 21:32:17 #286
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132869623
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:31 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Even uit het hoofd: ergens in de kerstvakantie (21-30 dec)?
Moet vast lukken, ik ben in de buurt. Al is de cross bij HAAG op tweede kerstdag ook een aanrader in dat gebied :Y
F means you're fucked
pi_132869838
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Moet vast lukken, ik ben in de buurt. Al is de cross bij HAAG op tweede kerstdag ook een aanrader in dat gebied :Y
Ok, dan gaan we na de BGL een dag prikken in die periode :)
pi_132870668
Mooie verslagen en heroische prestaties weer vandaag zeg, leuk. ^O^
  zondag 3 november 2013 @ 21:50:28 #289
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132870874
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:35 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ok, dan gaan we na de BGL een dag prikken in die periode :)
Akkoord!
F means you're fucked
  zondag 3 november 2013 @ 21:51:41 #290
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_132870943
@Zwabber: Je was weer het perfecte gezelschap, voor en na de wedstrijd. De volgende keer toch gewoon op mijn tempo mee, is de wedstrijd zelf ook weer een stukje levendiger. (Gewoon op je tanden bijten, je kan dat tempo echt wel aan)
pi_132871087
Tom Waes bij Tros tv show, die man is redelijk gestoord, maar hé _O_
7 dagen door de woestijn ploeteren
pi_132871168
Nou scheenbeen doet al pijn sinds mn rondje. Zeurderige pijn in de spier die aan de voorkant langs het bot loopt. Maar even ijs erop. Ben bang dat ik toch wel mn eerste blessure te pakken heb :(
  zondag 3 november 2013 @ 21:59:54 #293
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132871463
quote:

Het strand.

SPOILER
wat een prachtig verhaal weer!
mooie opsomming van alles wat jullie LVM-lopers hebben moeten doorstaan.... epic!
  zondag 3 november 2013 @ 21:59:55 #294
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132871466
Vanaf morgen maar weer trainen bij de club. Zin an! :9
F means you're fucked
  zondag 3 november 2013 @ 22:01:43 #295
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132871597
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:59 schreef YUR het volgende:
Vanaf morgen maar weer trainen bij de club. Zin an! :9
veel plezier!!

en voor zwabberhaak nog even voor het slapen gaan.....
SPOILER
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 november 2013 @ 22:07:34 #296
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_132872018
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe Zwabberhark de gepiercedte genitaliën precies zag? "De ballen uit je broek" krijgt opeens een letterlijke betekenis.
  zondag 3 november 2013 @ 22:11:39 #297
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132872255
quote:
4s.gif Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe Zwabberhark de gepiercedte genitaliën precies zag? "De ballen uit je broek" krijgt opeens een letterlijke betekenis.
what happens during a run stays on the run.....
pi_132873059
Gaaf verslag Zwabber! Zo te zien heb je genoten! :P

En een rondje door de duinen ben ik ook voor in! Alleen heb ik de laatste tijd zo weinig tijd om daar een dagje voor uit te trekken... ;( Maar ik wil zeker ook een keer die kant opkomen, maar dat zeg ik al een half jaartje ofzo :P .
pi_132873586
https://twitter.com/xCherryBo0m7x/status/397113943678021632

Hoe cool!

Sowieso kom je veel mooie verhalen en plaatjes tegen als je op twitter op nycmarathon zoekt.. Zijn ook veel Nederlanders hoog geeindigd in de 70 en 80+ leeftijdscategorieen!
pi_132873816
En, Pamela heeft het toch gered, met 3 maanden training: http://ftw.usatoday.com/2(...)4103/?source=twshare

Al zal ze met die tijd ook wel grote stukken gewandeld hebben..
pi_132873952
En dicht! Ik wil ook eens een titel bedenken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')