sterker nog, de nummer twee zal zichzelf eeuwig het verwijt maken dat hij niet voor de glorie bij de Warmenhuizense boerenkoolloop is gegaanquote:Op zondag 3 november 2013 09:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
In New York herinneren op dit moment mensen elkaar er aan dat vandaag de Warmenhuizense boerenkoolloop en de Maldense bosloop gelopen worden.
Dat moet zeker niet. Er zit wel verschil, maar zoveel is het niet.quote:Op zondag 3 november 2013 00:48 schreef slacker_nl het volgende:
Je HR bij fietsen moet zo'n 10-20 slagen lager zijn dan bij het lopen.
quote:Op zondag 3 november 2013 09:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
MIJN. GOD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
JA! NY Marathon!quote:Op zondag 3 november 2013 09:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct!
Vandaag is de NY Marathon btw.
quote:Op zondag 3 november 2013 09:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wow, just wow!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Mooie tijd, en dat wordt alleen nog maar beter natuurlijk op die leeftijdquote:
Zo was er laatst hier een meisje van 11 aan het trainen op de lokale openbare baan. Liep de hele tijd 1000 meter met d'r moeder en zus. Elke keer tussen de 3:40 en 3:50. Grappig om d'r dan ook nog te horen zeggen dat moeders op moet schieten.. Prachtig was dat.quote:
Keniaantje in de dopquote:
Done.quote:Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef Debsterr het volgende:
Vanochtend stond er hier best veel wind, maar het zonnetje was wel lekker. Jammer dat het voor geen meter ging.
Quoi, mag ik toegevoegd worden aan de Genneper Parken nieuwjaarsloop op 5 januari? 5,5 km.
Mooi, dan wordt het aan de overkant beter weer hoop ik?quote:Op zondag 3 november 2013 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Wind is hier overgewaaid richting julliealthans, het ergste, denk ik, 't waait nog wel...
Ja hoi, mag ik ook toegevoegd worden?quote:Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef Debsterr het volgende:
Vanochtend stond er hier best veel wind, maar het zonnetje was wel lekker. Jammer dat het voor geen meter ging.
Quoi, mag ik toegevoegd worden aan de Genneper Parken nieuwjaarsloop op 5 januari? 5,5 km.
Ja hoi, ik heb een obstacle run in de aanbieding op 9 maartquote:Op zondag 3 november 2013 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hoi, mag ik ook toegevoegd worden?![]()
En ook graag bij 8 maart - mud obstacle run - 12 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |