Logisch jaquote:Op zondag 3 november 2013 01:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Je gebruikt minder spieren doordat je zit, dus normaal gesproken is je maximale hartslag bij fietsen 10 slagen lager dan bij lopen.
En dat is het. De bovenbeenspieren worden heel anders aangesproken met fietsen lijkt het. En dat ben ik gewoon echt niet meer gewend.quote:Op zondag 3 november 2013 01:08 schreef La_Tramposa het volgende:
zeker als je het lang niet gedaan hebt..
Twee boterhammen met pindakaas en sambal, een doppio en 400mg Ibuprofen.quote:Op zondag 3 november 2013 07:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Smoothy van Kwark, banaan, walnoten en een eetlepel honing.
quote:Op zondag 3 november 2013 08:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/265062868/5355322
zwaar,zwaar, zwaar........ in totaal 50km maar de Garmin was bijna op.
Zal straks even foto's posten om te laten zien waarom ik zo graag mee doe aan de "trail hype",zoals het in het vorige topic door iemand genoemd werd
Smoothie van (bevroren) rood fruit, sojamelk en havermoutquote:Op zondag 3 november 2013 07:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Smoothy van Kwark, banaan, walnoten en een eetlepel honing.
Whoa! 50 kilometer, teeeeering jantje!!quote:Op zondag 3 november 2013 08:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
Zal straks even foto's posten om te laten zien waarom ik zo graag mee doe aan de "trail hype",zoals het in het vorige topic door iemand genoemd werd
Boh, en ik zit net tegen mezelf te zeggen dat ik toch echt naar buiten moet als de wasmachine klaar is. Voor 6kmquote:Op zondag 3 november 2013 08:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hier in het westen waait het stevig ja. Overigens stormt het zelden of nooit diep landinwaarts.quote:Op zondag 3 november 2013 08:34 schreef Guppyfriend het volgende:Overigens is hier van het voorspelde vreselijke stormweer niks te merken...? Misschien is het in het westen erger, maar het ziet eruit als heerlijk loopweer. Ondanks dat ik geen zin heb
beiden!!quote:Op zondag 3 november 2013 08:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu? Kapot of voldaan?
Klopt, maar meestal krijgen we er toch wel iets van mee. Nu bewegen de blaadjes van onze boom maar amper!quote:Op zondag 3 november 2013 08:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hier in het westen waait het stevig ja. Overigens stormt het zelden of nooit diep landinwaarts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:
Dat geloof ik direct!quote:Op zondag 3 november 2013 09:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan je wel zeggen dat het een hele hap was die nog zwaar op de maag ligt
In New York herinneren op dit moment mensen elkaar er aan dat vandaag de Warmenhuizense boerenkoolloop en de Maldense bosloop gelopen worden.quote:Op zondag 3 november 2013 09:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct!
Vandaag is de NY Marathon btw.
quote:Op zondag 3 november 2013 09:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
In New York herinneren op dit moment mensen elkaar er aan dat vandaag de Warmenhuizense boerenkoolloop en de Maldense bosloop gelopen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |