Logisch jaquote:Op zondag 3 november 2013 01:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Je gebruikt minder spieren doordat je zit, dus normaal gesproken is je maximale hartslag bij fietsen 10 slagen lager dan bij lopen.
En dat is het. De bovenbeenspieren worden heel anders aangesproken met fietsen lijkt het. En dat ben ik gewoon echt niet meer gewend.quote:Op zondag 3 november 2013 01:08 schreef La_Tramposa het volgende:
zeker als je het lang niet gedaan hebt..
Twee boterhammen met pindakaas en sambal, een doppio en 400mg Ibuprofen.quote:Op zondag 3 november 2013 07:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Smoothy van Kwark, banaan, walnoten en een eetlepel honing.
quote:Op zondag 3 november 2013 08:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/265062868/5355322
zwaar,zwaar, zwaar........ in totaal 50km maar de Garmin was bijna op.
Zal straks even foto's posten om te laten zien waarom ik zo graag mee doe aan de "trail hype",zoals het in het vorige topic door iemand genoemd werd
Smoothie van (bevroren) rood fruit, sojamelk en havermoutquote:Op zondag 3 november 2013 07:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Smoothy van Kwark, banaan, walnoten en een eetlepel honing.
Whoa! 50 kilometer, teeeeering jantje!!quote:Op zondag 3 november 2013 08:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
Zal straks even foto's posten om te laten zien waarom ik zo graag mee doe aan de "trail hype",zoals het in het vorige topic door iemand genoemd werd
Boh, en ik zit net tegen mezelf te zeggen dat ik toch echt naar buiten moet als de wasmachine klaar is. Voor 6kmquote:Op zondag 3 november 2013 08:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hier in het westen waait het stevig ja. Overigens stormt het zelden of nooit diep landinwaarts.quote:Op zondag 3 november 2013 08:34 schreef Guppyfriend het volgende:Overigens is hier van het voorspelde vreselijke stormweer niks te merken...? Misschien is het in het westen erger, maar het ziet eruit als heerlijk loopweer. Ondanks dat ik geen zin heb
beiden!!quote:Op zondag 3 november 2013 08:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu? Kapot of voldaan?
Klopt, maar meestal krijgen we er toch wel iets van mee. Nu bewegen de blaadjes van onze boom maar amper!quote:Op zondag 3 november 2013 08:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hier in het westen waait het stevig ja. Overigens stormt het zelden of nooit diep landinwaarts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:
Dat geloof ik direct!quote:Op zondag 3 november 2013 09:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan je wel zeggen dat het een hele hap was die nog zwaar op de maag ligt
In New York herinneren op dit moment mensen elkaar er aan dat vandaag de Warmenhuizense boerenkoolloop en de Maldense bosloop gelopen worden.quote:Op zondag 3 november 2013 09:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct!
Vandaag is de NY Marathon btw.
quote:Op zondag 3 november 2013 09:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
In New York herinneren op dit moment mensen elkaar er aan dat vandaag de Warmenhuizense boerenkoolloop en de Maldense bosloop gelopen worden.
sterker nog, de nummer twee zal zichzelf eeuwig het verwijt maken dat hij niet voor de glorie bij de Warmenhuizense boerenkoolloop is gegaanquote:Op zondag 3 november 2013 09:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
In New York herinneren op dit moment mensen elkaar er aan dat vandaag de Warmenhuizense boerenkoolloop en de Maldense bosloop gelopen worden.
Dat moet zeker niet. Er zit wel verschil, maar zoveel is het niet.quote:Op zondag 3 november 2013 00:48 schreef slacker_nl het volgende:
Je HR bij fietsen moet zo'n 10-20 slagen lager zijn dan bij het lopen.
quote:Op zondag 3 november 2013 09:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
MIJN. GOD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
JA! NY Marathon!quote:Op zondag 3 november 2013 09:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct!
Vandaag is de NY Marathon btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wow, just wow!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Mooie tijd, en dat wordt alleen nog maar beter natuurlijk op die leeftijdquote:
Zo was er laatst hier een meisje van 11 aan het trainen op de lokale openbare baan. Liep de hele tijd 1000 meter met d'r moeder en zus. Elke keer tussen de 3:40 en 3:50. Grappig om d'r dan ook nog te horen zeggen dat moeders op moet schieten.. Prachtig was dat.quote:
Keniaantje in de dopquote:
Done.quote:Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef Debsterr het volgende:
Vanochtend stond er hier best veel wind, maar het zonnetje was wel lekker. Jammer dat het voor geen meter ging.
Quoi, mag ik toegevoegd worden aan de Genneper Parken nieuwjaarsloop op 5 januari? 5,5 km.
Mooi, dan wordt het aan de overkant beter weer hoop ik?quote:Op zondag 3 november 2013 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Wind is hier overgewaaid richting julliealthans, het ergste, denk ik, 't waait nog wel...
Ja hoi, mag ik ook toegevoegd worden?quote:Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef Debsterr het volgende:
Vanochtend stond er hier best veel wind, maar het zonnetje was wel lekker. Jammer dat het voor geen meter ging.
Quoi, mag ik toegevoegd worden aan de Genneper Parken nieuwjaarsloop op 5 januari? 5,5 km.
Ja hoi, ik heb een obstacle run in de aanbieding op 9 maartquote:Op zondag 3 november 2013 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hoi, mag ik ook toegevoegd worden?![]()
En ook graag bij 8 maart - mud obstacle run - 12 km
quote:Op zondag 3 november 2013 12:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb een obstacle run in de aanbieding op 9 maart
Helaas. Is dat verder dezelfde qua link? Zo nee, dan nog eventjes in format aanleveren. Zo ja, dan copy-paste ik je ffquote:Op zondag 3 november 2013 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]fuuu ben ik voorlopig de enige die em zaterdag gaat lopen?
![]()
Jup is verder zelfde runquote:Op zondag 3 november 2013 12:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Helaas. Is dat verder dezelfde qua link? Zo nee, dan nog eventjes in format aanleveren. Zo ja, dan copy-paste ik je ff
Ik heb ook wat motivatieproblemen de afgelopen weken. Ik heb mijn trainingsdoelen al zo'n beetje gehaald, ik zou alleen nog eens 29km willen lopen. Zit wel heel veel in de sportschoolquote:Op zondag 3 november 2013 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ga ik wel, of ga ik niet...
Uurtje geleden besloten dat ik wegens echt fikse tegenzin niet ging, maar nu kriebelt het toch...
Los van de motivatie, hoe gaat het met je 30km voorbereiding, aangezien je je doelen behaald hebt ga ik ervanuit dat het allemaal soepel loopt.. ?quote:Op zondag 3 november 2013 12:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb ook wat motivatieproblemen de afgelopen weken. Ik heb mijn trainingsdoelen al zo'n beetje gehaald, ik zou alleen nog eens 29km willen lopen. Zit wel heel veel in de sportschool
Net terug van deze:
Distance: 10.01 km
Time: 57:40
Avg Speed: 10.4 km/h
Calories: 777 C
Ik ben er eigenlijk al klaar voorquote:Op zondag 3 november 2013 13:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Los van de motivatie, hoe gaat het met je 30km voorbereiding, aangezien je je doelen behaald hebt ga ik ervanuit dat het allemaal soepel loopt.. ?
Je wilt gewoon dat je die 30km kan lopen! Hoe laat moest jij nou beginnen, ik dacht om een uurtje of 11 of 10.quote:Op zondag 3 november 2013 13:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben er eigenlijk al klaar voorHet verst wat ik getraind heb is 27km. Ik zou er dus nog 29km kunnen lopen, zodat ik echt weet hoe het voelt. Misschien deze week ff
Alle hardnekkige kleine pijntjes ook weggewerkt met krachttraining.
Oh ja, ik was helemaal vergeten dat jij er dan ook bent! Tofquote:Op zondag 3 november 2013 13:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat je die 30km kan lopen! Hoe laat moest jij nou beginnen, ik dacht om een uurtje of 11 of 10.
Lekker ontspannen blijven trainen, niet teveel willen, blijf hongerig en dan lekker knallen over twee weken.
Thanksquote:
Sowiesoquote:Op zondag 3 november 2013 13:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ThanksMaar we zijn allemaal stoer in dit topic, niet?
.
Moooooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Het kan op de dag zelf altijd nog gigantisch tegen vallen, die 27km ging een paar weken geleden ook niet echt van harte. Maar we zien welquote:Op zondag 3 november 2013 13:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Maar 30km plannen en er dan ook gewoon helemaal klaar voor zijn, vind ik stoer![]()
Vast binnenkort weer wél je dag en dan gaat het ongetwijfeld makkelijkerquote:Ik heb er vanmorgen 6km uitgeworsteld, en ik bedacht me dat ik over 2 weken 10km 'moet'... Blugh
Die 30km gaat je vast lukken! Het is 'maar' 3km verder, en met al het publiek en de andere mensen erbij zijn die zo voorbij!quote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het kan op de dag zelf altijd nog gigantisch tegen vallen, die 27km ging een paar weken geleden ook niet echt van harte. Maar we zien wel
Ik hoop hetquote:Vast binnenkort weer wél je dag en dan gaat het ongetwijfeld makkelijker
ha, het is het hem juist: ik verwacht bijna geen publiek op de heide waar we lopenquote:Op zondag 3 november 2013 13:26 schreef Guppyfriend het volgende:
en met al het publiek en de andere mensen erbij zijn die zo voorbij!en je hebt je persoonlijke Slacker-supporter!
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 3 november 2013 13:28 schreef Quoi het volgende:
SEMTEX idd stoer!
Bloody running, part II. MrQ kwam net terug van de Delftse Houtloop (14k) en stond even enthousiast in de kamer te vertellen wat voor weer het was geweest en hoe hij had gelopen. En ik: "en die tepels, daar had je geen last van?" Hij kijkt naar beneden....Ieuw auw
Oh uhm... Dan moet je Slacker-supporter maar extra hard juichenquote:Op zondag 3 november 2013 13:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ha, het is het hem juist: ik verwacht bijna geen publiek op de heide waar we lopenJe bent echt op jezelf aangewezen bij dit loopje. Het is vooral veel dit:
[ afbeelding ]
Maar dat is niet erg, lekker autistisch asfalt turen is ook lekker
Gewoon lekker lopen, ik zat net nog naar je HM te kijken, dat was vlak vlak. Dus gewoon zoiets proberen te herhalen. En ik ben er ook bij ja, geen idee hoe laat ik moet lopenquote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het kan op de dag zelf altijd nog gigantisch tegen vallen, die 27km ging een paar weken geleden ook niet echt van harte. Maar we zien wel
[..]
Vast binnenkort weer wél je dag en dan gaat het ongetwijfeld makkelijker
Ik heb het gevoel dat mijn training waardeloos was... Ik had heul geen bloed! Dat kwam pas toen ik kaas ging schavenquote:Op zondag 3 november 2013 13:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee echt, dat wil ik jullie besparen. En alles is weer schoonNu brunch!
quote:Op zondag 3 november 2013 13:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon lekker lopen, ik zat net nog naar je HM te kijken, dat was vlak vlak. Dus gewoon zoiets proberen te herhalen. En ik ben er ook bij ja, geen idee hoe laat ik moet lopen
Jij kan uitslapen, ik nietquote:Starttijden
Starttijden wandelaars:
7.30 - 8.30 uur 21 - 30 - 42.2 km
7.30 - 10.30 uur 6 - 10 - 15 km
Starttijden jogging/running:
10.00 uur 21 - 30 - 42.2 km
11.00 uur 6 - 10 - 15 km
De tijdwaarneming stopt om 16.00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |