Ik hoor het netquote:Op zondag 3 november 2013 15:33 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Die beginnen half uur eerder. Wheelers zijn ook gestart net. Heren om 15:40
Netjes hoor, wat voor tijd had hij gelopen dan?quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef YUR het volgende:
Volgens mij is Corniel vandaag 10e geworden op de 5km
Jaaaquote:
Jah, als je als laatste de start passeert moet je volgens mij over een berg jasjes heen klimmenquote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Iedereen pleurt z'n jasje maar gewoon op de grond!
Zag ik nou goed dat ze op de onderste laag van de brug ook lopen?quote:Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef Guard het volgende:
Kut om in te lopen, maar wel een mooi beeld, zo'n volle brug
wat voor tijd heb jij gelopen?quote:Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
RD kan trots zijn: de 15km van de Maldense bosloop is bij de heren vandaag gewonnen door een Nieuw-Zeelander!
Volgens mij wel, die kwamen uit die andere startvakken...quote:Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zag ik nou goed dat ze op de onderste laag van de brug ook lopen?
Ik wil ook alweer terug, ben er net een maandje geleden geweest...quote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Cee het volgende:
New YorkDe plaats waar ik dit jaar mijn een-na-laatste Evy-les volbracht.
Heimwee
Je hebt gelijk. En in Brooklyn loopt ook niet iedereen hetzelfde stukje, zie ook de kaart (pdf)quote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens mij wel, die kwamen uit die andere startvakken...
Raar is dat hė, tegen de tijd dat je er weggaat ben je die herrie en drukte helemaal beu en zodra je thuis bent mis je het alweer.quote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik wil ook alweer terug, ben er net een maandje geleden geweest...
Dat zal 'm tegenvallen haha. Vorig jaar nog 9e, maar toen had hij een langzamere eindtijd.quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef YUR het volgende:
Volgens mij is Corniel vandaag 10e geworden op de 5km
Ik ben NY niet snel beu, vind het prachtig.quote:Op zondag 3 november 2013 15:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Raar is dat hė, tegen de tijd dat je er weggaat ben je die herrie en drukte helemaal beu en zodra je thuis bent mis je het alweer.
Vond het een van de hoogtepunten van m'n vakantie, om 8 uur 's ochtends enigszins ongemakkelijk in mijn eentje, in m'n ren-attire met de metro naar Central Park en dan samen met de rest van de wereld rondjes rennen om het reservoir.
23:05quote:Op zondag 3 november 2013 15:48 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
wat voor tijd heb jij gelopen?
Ik denk dat de meesten voor de NYM naar het leger des heils gaan voor een jasje, alle gedumpte kledingsstukken worden aan een goed doel geschonken. Anders moet je echt heel lang wachten in de kou...quote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef Mascleta het volgende:
Het leger des heils heeft ook weer kleren voor de komende tijd. wat een hoop kleding wordt daar weggegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |