Je vergeet dat ik een klere eind moet autorijden. Denk dat jij mag uitslapen..quote:Op zondag 3 november 2013 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Starttijden
Starttijden wandelaars:
7.30 - 8.30 uur 21 - 30 - 42.2 km
7.30 - 10.30 uur 6 - 10 - 15 km
Starttijden jogging/running:
10.00 uur 21 - 30 - 42.2 km
11.00 uur 6 - 10 - 15 km
De tijdwaarneming stopt om 16.00 uur
Jij kan uitslapen, ik niet
Ging je niet al de avond van tevoren?quote:Op zondag 3 november 2013 13:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik een klere eind moet autorijden. Denk dat jij mag uitslapen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, en iets onder de 59 minuten gelopen. Lekkere training voor de zevenheuvelen, zo.
Asfalt?? Ik ging er vanuit dat het veel onverhard was.quote:Op zondag 3 november 2013 13:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ha, het is het hem juist: ik verwacht bijna geen publiek op de heide waar we lopenJe bent echt op jezelf aangewezen bij dit loopje. Het is vooral veel dit:
[ afbeelding ]
Maar dat is niet erg, lekker autistisch asfalt turen is ook lekker
Ik weet het eigenlijk niet, er lopen ook best veel verharde paden door die omgeving. Misschien dat je 't kunt zien op de satelietbeelden? (alle routes staan op de website)quote:Op zondag 3 november 2013 13:43 schreef streamnl het volgende:
[..]
Asfalt?? Ik ging er vanuit dat het veel onverhard was.
(Ik heb ook helemaal niet verder gekeken dan de locatie, omgeving en afstand).
quote:Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, boerenkoolloop. Was leuk! Slechte voorbereiding (8 bier en 6 uur slaap) en sowieso nog steeds wel verkouden ook. Recept voor succes, al zeg ik het zelf
Het waaide ook vrij hard, en de insiders wisten al te melden dat het stuk op de dijk pal tegen zou zijn. Doel was om er een relatief rustig trainingsrondje van te maken, en dat is aardig gelukt. Eerste kilometers gingen vanzelf op een comfortabel tempo. Toen kwam zij- en tegenwind en werd het iets minder comfortabel. Toen meewind, dat was wel weer comfortabel. In de 10e kilometer begon ik toch wel aardig te merken dat, ook voor op een comfortabel tempo lopen, mijn voorbereiding suboptimaal was. Laatste 100 meter nog even gesprint, en dat was het. Uiteindelijk gewoon, lekker, comfortabel. En boerenkool:
Wat goed gedaan en leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, en iets onder de 59 minuten gelopen. Lekkere training voor de zevenheuvelen, zo.![]()
gister lekker boerenkool gegeten![]()
Nee, mijn nicht gaat op vakantie twee dagen ervoor en mijn backup plan zit dan in Leiden.quote:
Loopjes kunnen anders ook wel een dag later toegevoegd worden hoorquote:Op zondag 3 november 2013 13:50 schreef Quoi het volgende:
Trouwens, nog eventjes: ik heb overenthousiast dit topic geopend, maar kan straks geen loopjes meer toevoegen. Ik heb aan MoBlo gevraagd dit eventjes te doen, ook al zijn ze daar ook druk met tegeltjes zetten en zulks. Maar, dus, als je een loopje toegevoegd wil aan de OP? DM ff naar Mo. Thanks!
Wat zij zegt. Nu ga je overigens wel te boek staan als een luie lapo-hunter die der OP-verplichtingen niet nakomt. Pas maar op voor Zwarteklaas en Sinter Piet.quote:Op zondag 3 november 2013 13:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Loopjes kunnen anders ook wel een dag later toegevoegd worden hoorgaat niemand aan dood
Zoals jij?quote:Op zondag 3 november 2013 13:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Nu ga je overigens wel te boek staan als een luie lapo-hunter die der OP-verplichtingen niet nakomt. Pas maar op voor Zwarteklaas en Sinter Piet.
Juist, ik heb ook mijn verantwoordelijkheid afgeschoven op een mod toen ik op Schiphol de beveiliging aan het tarten was door m'n paspoort in m'n kontzak te bewaren. Living on the edge, je kent het welquote:Op zondag 3 november 2013 13:56 schreef Quoi het volgende:
Zoals jij?Precies dát wil ik voorkomen natuurlijk. Iets met verantwoordelijkheid
We zijn voorbeelden voor de maatschappijquote:Op zondag 3 november 2013 13:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Juist, ik heb ook mijn verantwoordelijkheid afgeschoven op een mod toen ik op Schiphol de beveiliging aan het tarten was door m'n paspoort in m'n kontzak te bewaren. Living on the edge, je kent het wel
Die verharde paden kun je ook geen asfalt noemen, meer een aangestampt grindpad.quote:Op zondag 3 november 2013 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, er lopen ook best veel verharde paden door die omgeving. Misschien dat je 't kunt zien op de satelietbeelden? (alle routes staan op de website)
Tofquote:Op zondag 3 november 2013 14:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Die verharde paden kun je ook geen asfalt noemen, meer een aangestampt grindpad.
Ik zal zorgen dat ik er op tijd ben, zodat ik jou en stream bij de start kan aanmoedigen kan stream mij mooi aanmoedigen bij de finish
Dat heeft ie helemaal niet nodig, maar als ie behoefte eraan heeft kan datquote:Op zondag 3 november 2013 14:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tof![]()
En je kunt slacker op sleeptouw nemen
Wat is je PR en waarop ga je weg?quote:Op zondag 3 november 2013 14:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat heeft ie helemaal niet nodig, maar als ie behoefte eraan heeft kan dat
mijn pr op de 10 is 46.05, maar ik loop de 15 km in Geldrop, mik daar ergens op de 1.10 en 1.15. Ben dan ben ik net een paar dagen teug uit Aruba, dus is het maar even afwachten of dat dat uberhaupt gaat lukken.quote:Op zondag 3 november 2013 14:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is je PR en waarop ga je weg?
Wat een hel! De eerste 7 km gingen prima en zo ik op dat tempo gewoon een pr hebben gelopen op de 10 km. Maar toen de laatste 3 km over het strand....verschrikkelijkquote:Op zondag 3 november 2013 14:13 schreef YUR het volgende:
Die wind op t strand! En dan mag je t strand af, en dan word je gezandstraald
Ow, das hoe dan ook niet handig om op sleeptouw te gaan dan. Verkijk je niet op de jetlag. Ik vond de eerste loop in NL erg zwaar.quote:Op zondag 3 november 2013 14:50 schreef Guard het volgende:
[..]
mijn pr op de 10 is 46.05, maar ik loop de 15 km in Geldrop, mik daar ergens op de 1.10 en 1.15. Ben dan ben ik net een paar dagen teug uit Aruba, dus is het maar even afwachten of dat dat uberhaupt gaat lukken.
Ja dit dus vooral...quote:Op zondag 3 november 2013 14:13 schreef YUR het volgende:
Die wind op t strand! En dan mag je t strand af, en dan word je gezandstraald
Ik ben al zo verstandig geweest om een feestje waar ik de avond van te voren heen zou gaan af te zeggen, anders zou het helemaal niets wordenquote:Op zondag 3 november 2013 14:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ow, das hoe dan ook niet handig om op sleeptouw te gaan dan. Verkijk je niet op de jetlag. Ik vond de eerste loop in NL erg zwaar.
Ik zit nog aan een biertje op Kijkduin...quote:Op zondag 3 november 2013 14:54 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Wat een hel! De eerste 7 km gingen prima en zo ik op dat tempo gewoon een pr hebben gelopen op de 10 km. Maar toen de laatste 3 km over het strand....verschrikkelijk
Nu moe en voldaan in de bus
Verdiend biertjequote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zit nog aan een biertje op Kijkduin...
2012 was luxe in vergelijking met vandaagquote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Verdiend biertjeWat een afzien is dat, dat laatste stukje strand. Ik voel het nóg van 2012
Extra verdiend dan!quote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef YUR het volgende:
[..]
2012 was luxe in vergelijking met vandaag
Die beginnen half uur eerder. Wheelers zijn ook gestart net. Heren om 15:40quote:Op zondag 3 november 2013 15:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Dames races is al begonnen zo te zien
Die starten een half uur voor de heren.quote:Op zondag 3 november 2013 15:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Dames races is al begonnen zo te zien
Ik hoor het netquote:Op zondag 3 november 2013 15:33 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Die beginnen half uur eerder. Wheelers zijn ook gestart net. Heren om 15:40
Netjes hoor, wat voor tijd had hij gelopen dan?quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef YUR het volgende:
Volgens mij is Corniel vandaag 10e geworden op de 5km
Jaaaquote:
Jah, als je als laatste de start passeert moet je volgens mij over een berg jasjes heen klimmenquote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Iedereen pleurt z'n jasje maar gewoon op de grond!
Zag ik nou goed dat ze op de onderste laag van de brug ook lopen?quote:Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef Guard het volgende:
Kut om in te lopen, maar wel een mooi beeld, zo'n volle brug
wat voor tijd heb jij gelopen?quote:Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
RD kan trots zijn: de 15km van de Maldense bosloop is bij de heren vandaag gewonnen door een Nieuw-Zeelander!
Volgens mij wel, die kwamen uit die andere startvakken...quote:Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zag ik nou goed dat ze op de onderste laag van de brug ook lopen?
Ik wil ook alweer terug, ben er net een maandje geleden geweest...quote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Cee het volgende:
New YorkDe plaats waar ik dit jaar mijn een-na-laatste Evy-les volbracht.
Heimwee
Je hebt gelijk. En in Brooklyn loopt ook niet iedereen hetzelfde stukje, zie ook de kaart (pdf)quote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens mij wel, die kwamen uit die andere startvakken...
Raar is dat hė, tegen de tijd dat je er weggaat ben je die herrie en drukte helemaal beu en zodra je thuis bent mis je het alweer.quote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik wil ook alweer terug, ben er net een maandje geleden geweest...
Dat zal 'm tegenvallen haha. Vorig jaar nog 9e, maar toen had hij een langzamere eindtijd.quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef YUR het volgende:
Volgens mij is Corniel vandaag 10e geworden op de 5km
Ik ben NY niet snel beu, vind het prachtig.quote:Op zondag 3 november 2013 15:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Raar is dat hė, tegen de tijd dat je er weggaat ben je die herrie en drukte helemaal beu en zodra je thuis bent mis je het alweer.
Vond het een van de hoogtepunten van m'n vakantie, om 8 uur 's ochtends enigszins ongemakkelijk in mijn eentje, in m'n ren-attire met de metro naar Central Park en dan samen met de rest van de wereld rondjes rennen om het reservoir.
23:05quote:Op zondag 3 november 2013 15:48 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
wat voor tijd heb jij gelopen?
Ik denk dat de meesten voor de NYM naar het leger des heils gaan voor een jasje, alle gedumpte kledingsstukken worden aan een goed doel geschonken. Anders moet je echt heel lang wachten in de kou...quote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef Mascleta het volgende:
Het leger des heils heeft ook weer kleren voor de komende tijd. wat een hoop kleding wordt daar weggegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |