Nee toch.quote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens Luc mogen de meefietsers wel een teaser meenemen, kunnen ze mensen, zoals die man met die vlag, in bedwang houden. Dafuq
@Cee, dat is een manLuc Krotwaar
Hier hoor je m ook pratenquote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee toch.D'r zit toch een man en een vrouw?
quote:Op zondag 3 november 2013 16:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier hoor je m ook praten![]()
Ik dacht eerst ook dat t een vrouw was, toen ik m voor het eerst commentaar hoorde geven!
Ik wist de eerste keer ook niet wat ik hoorde hoor, dus je hebt niet alleenquote:
Dank voor de tipquote:Op zondag 3 november 2013 16:33 schreef Guard het volgende:
Engels commentaar op ES is prima te pruimen
Ik probeer ook een vriendin te volgen. Ze is nog niet gestart volgens de app, zou dat kunnen?quote:Op zondag 3 november 2013 16:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Loopmaatje is een half uur geleden ook over de start gegaan. Nu koken, Eurosport en de NYCM app in de gaten houden
Thanks! Dat gaat dus blijkbaar gewoon met 1 druk op de knopquote:Op zondag 3 november 2013 16:33 schreef Guard het volgende:
Engels commentaar op ES is prima te pruimen
Ik was in het paars inderdaad...maar helaas was het geen contact van herkenning....sorryquote:Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat zal 'm tegenvallen haha. Vorig jaar nog 9e, maar toen had hij een langzamere eindtijd.
Ik kan er wel in meegaan dat de LVML dit jaar zwaar was. Die drie kilometer op het strand... mijn kilometertijden gingen dik de 7 min/km in en mijn onderbenen wilden gewoon niet meer. Nergens was het zand hard genoeg om lekker te kunnen lopen. En die wind... Nog erger dan vorige week in Monster. Mijn hele hoofd zit nog steeds vol zand van het gezandstraald worden.
BTW YUR, ik weet vrij zeker dat ik jou gezien heb onderweg. Was je in het paars? Dan heb ik nog naar je gezwaaid toen jij de atletiekbaan al uitkwam toen ik net naar binnen ging. We hadden zelfs oogcontact, maar ik had niet het idee dat dat van herkenning was.
Enfin, later meer over deze barre loop (en dan was het nota bene droog). Nog wel net onder het uur gelopen.
Het was dus een beetje zoals in dat nummer van Toontje Lager.quote:Op zondag 3 november 2013 16:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik was in het paars inderdaad...maar helaas was het geen contact van herkenning....sorry
Zoiets jaquote:Op zondag 3 november 2013 16:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het was dus een beetje zoals in dat nummer van Toontje Lager.
Wave 4 startte om 10:55 AM lokale tijd. Dan duurt het nog even voordat iedereen ook echt gestart is. In de app kun je op Bib nummer kijken (runners - race FAQ - what time is the start?) in welke wave lopers starten.quote:Op zondag 3 november 2013 16:37 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik probeer ook een vriendin te volgen. Ze is nog niet gestart volgens de app, zou dat kunnen?
quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef YUR het volgende:
Volgens mij is Corniel vandaag 10e geworden op de 5km
Ik ben zeer content. Top-10, is top-10. Het is bij dit soort sub-onderdelen (laten we wel wezen: de ECHTE LVML is 10 km lang, en niet 5,3 km) is het altijd de vraag hoeveel lopers die wel talent hebben, zich aanmelden. Al was 5e (of podium, altijd blijven dromen) natuurlijk heel leuk geweest.quote:Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat zal 'm tegenvallen haha. Vorig jaar nog 9e, maar toen had hij een langzamere eindtijd (..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog gewacht op zwabber, die de 10 nog mooi binnen het uur liep, en daarna met een gezamelijke (hardloop)vriend (die alleen kwam kijken) nog wat gedronken. TOP-dag!Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
Ok, thnx. Ze zit in wave 4 inderdaadquote:Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wave 4 startte om 10:55 AM lokale tijd. Dan duurt het nog even voordat iedereen ook echt gestart is. In de app kun je op Bib nummer kijken (runners - race FAQ - what time is the start?) in welke wave lopers starten.
Wat een verval in de laatste km's. Wind tegen? Aha, het strand. Zaphappen voor gevorderden.quote:
Je hebt wel bijzonder goed gelopen vandaag! Ik ben benieuwd of jij nog beter kunt worden als je de aandacht iets zou verleggen van wielrennen naar hardlopen, maar misschien wordt het dan juist wel slechter.quote:Op zondag 3 november 2013 16:48 schreef Corniel het volgende:
Ik voel het lactaat inmiddels uit mijn oren spuiten, en de wind zandstraalt me als ik het duin weer oploop. Ik ben er bijna. Achter me is een gat, voor me is een gat, sprinten heeft geen zin, toch versnel ik, zoveel ik kan. Netto tijd, 22:31, 10 van de 468. Plan gevolgt, dit zat er in. Ik ben tevreden.
quote:My body is to old for working
My body is to young to like feel this
Laten we het er op houden dat ik in oktober 0 km gefietst heb, en 86 km hardgelopen, maar dat dit niet structureel gaat zijn. A.s. weekend ga ik op zijn minst weer 120 km afleggen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Je hebt wel bijzonder goed gelopen vandaag! Ik ben benieuwd of jij nog beter kunt worden als je de aandacht iets zou verleggen van wielrennen naar hardlopen, maar misschien wordt het dan juist wel slechter.
Na zo een training moet je ook niet stil gaan zitten, maar de hele nacht gaan dansenquote:Op zondag 3 november 2013 18:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
volgens Semmie is iedereen in dit topic stoer, daar sluit ik me volledig maar mijn lichaam denkt er nu toch even anders over..
de lyrics van Fast Car komen in mijn gedachten
[..]
nog een marathon te gaan als training, ik zal het onthouden!!quote:Op zondag 3 november 2013 18:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Na zo een training moet je ook niet stil gaan zitten, maar de hele nacht gaan dansen
Toch jammer voor Deba, dijk van een race gelopen, maar ja tegen Jeptoo was weinig te beginnen in de tweede helft van de race...quote:
Ja, voor Deba is het wel sneu... Voor de tweede keer tweede...quote:Op zondag 3 november 2013 18:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Toch jammer voor Deba, dijk van een race gelopen, maar ja tegen Jeptoo was weinig te beginnen in de tweede helft van de race...
Maakt niet uit, sta er toch niet inquote:Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Stomme leaderboard doet weer eens gek
inderdaad, de klim naar de top van Mt.Luxmore is 900 meter en gaat over "wandelpaden", dit in tegenstelling tot vandaag waar er ruim 1400 meter geklommen moest worden over een bergpad vol rotsen, sneeuw etc.quote:Op zondag 3 november 2013 20:59 schreef Wolve000 het volgende:
Mooie foto's RD! En de prestatie mag er ook wel wezen.
Gezien je hoogtegrafiek wel een aardige generale repetitie voor de Kepler gok ik?
Ja best een gek idee inderdaad. Laat je wel je route bij iemand achter voor je gaat?quote:Op zondag 3 november 2013 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
inderdaad, de klim naar de top van Mt.Luxmore is 900 meter en gaat over "wandelpaden", dit in tegenstelling tot vandaag waar er ruim 1400 meter geklommen moest worden over een bergpad vol rotsen, sneeuw etc.
Ook een goede generale om te zien wat het was om bijna 8 uur onderweg te zijn, alleen en wetende dat je daar ook daadwerkelijk helemaal alleen bent en niemand "weet" waar je bent als je wat overkomt, made me anxious sometimes!
Maar het voelt mentaal gewoon erg goed, het lichaam voelt gewoon moe but should be right!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Hier dan mijn verslag van de Laan van Meerdervoort Trail.
Ik had enige voorkennis betreffende het weer, dat zou vrij aanwezig zijn. Op weg naar De Haag reed ik door enkele fikse buien en zag ik her en der wat flitsen.
De Lozerlaan leek eindelijk klaar te zijn en ik kon zowaar doorrijden. Aan het einde kom je dan vanzelf op het Deltaplein. Dat is een heuvel richting de boulevard van Kijkduin waar je nooit kunt parkeren, dus ik zette de zojuist weer apk-goedgekeurde en zuinige diesel in de Domburgstraat. Het is bijna een vaste parkeerplek geworden.
Aangekomen op Kijkduin gaf ik Corniel een hand en hij had nog steeds snode plannen. Niet meer de sub20 waar hij het eerder deze week over had, maar hij wederom top-10 lopen. Ik schatte hem in op 21:59 en hij was teleurgesteld in het weinige vertrouwen dat ik in hem had.
Tijdens het wachten op de start kwam er een oudere man van HAAG bij ons staan, die gekleed was voor de marathon van Siberië. Hij vertelde uitgebreid en ongevraagd over een marathon van Eindhoven bij 27 C.
Enfin, de start. Twee minuten te laat. Het eerste stuk is omlaag, dat is makkelijk. Ik liep ingehouden, maar merkte toch dat de motoriek ook niet heel soepel was. Aangekomen bij de Laan van Poot was het de bedoeling om op de atletiekbaan van Haag een ronde te lopen. Bij de ingang zag ik YUR, die op dat moment dus al een halve kilometer voor lag. We hadden oogcontact, maar hij was duidelijk helemaal zen en honoreerde mijn gezwaai nietOp datzelfde moment bedacht ik me ook dat Corniel inmiddels al wel binnen zou zijn.
Na het leuke rondje op de baan volgde een zwaarder deel: een kilometer of 2-3 door de Kijkduinen. Ik heb daar ooit een keertje gefietst, maar wat is dit een fantastische omgeving om te trainen. Ik ga dat ook zeker nog een keertje doen. De laatste duin richting het 7 km was hoog, maar het ging nog steeds vrij eenvoudig. Leuk was dat een bekende speciaal naar het parkoers gereden was om op een aantal punten te komen aanmoedigen, en dat terwijl hij die ochtend nog een DL van 24k had gedaan (in training voor marathon van Spijkenisse)!
Tot zover het gedeelte waar geen kijkwijzer-classifcatie voor nodig is. De kilometertijden tot op dat punt gingen op het gemakje in het rijtje cijfers dat buiten mijzelf helemaal niemand zal interesseren: 5:13 - 5:19 - 5:25 - 5:15 - 5:25 - 5:37 - 5:19
Het strand.
Windkracht 6 vól in de giechel.
Nérgens hard zand, bij iedere stap gleed je weg.
Ik heb gezocht naar betere plekken, maar die waren er niet.
Natuurlijk, ik had kunnen genieten van de woeste zee, waarvan de schuimkoppen over het strand bulderden. Een zwakke eigenschap van mij is echter dat ik enorme moeite heb om te genieten als mijn onderbenen helemaal volgelopen zijn.
Ik heb stukken gewandeld. Meerdere malen. Korte stukjes. Mijn kilometertijden die iedereen ineens wel zullen interesseren waren: 6:22 - 7:23 - 7:08.
Het deed zeer en het was overleven. Om mij heen zag ik volwassen mannen met tattoo's van piraten en klerenhangers door hun genitaliën gepierced jankend om hun moeder roepen. Zo erg was het. En aan het einde moest je het strand weer af terwijl je gezandstraald werd. Gratis gescrubd worden, dat was het dan weer wel.
Was het zwaarder dan de Balijbrug? Nee, dat niet.
Uiteindelijk finishte ik dik in de 58 minuten, ergens in de middenmoot, Het was een geslaagde wedstrijd en ondanks dat ik waarschijnlijk nog een week lang zand uitpoep, is zo'n heroïsche tocht achteraf natuurlijk wel prima voer voor verjaardagen en koffiepauzes op het werk.
En Corniel was als tiende geëindigd (bruto zelfs weer 9e). Zo blij dat ik dit keer niet gewed heb.Mooi verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We moeten nog steeds een keer een ontspannen rondje lopen daar!
F means you're fucked
Lijkt me een perfect plan!quote:Op zondag 3 november 2013 21:17 schreef YUR het volgende:
[..]Mooi verslagWe moeten nog steeds een keer een ontspannen rondje lopen daar!
Mooie prestatie hoor. Fijn om de duur in je lichaam en geest te hebbenquote:Op zondag 3 november 2013 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, de klim naar de top van Mt.Luxmore is 900 meter en gaat over "wandelpaden", dit in tegenstelling tot vandaag waar er ruim 1400 meter geklommen moest worden over een bergpad vol rotsen, sneeuw etc.
Ook een goede generale om te zien wat het was om bijna 8 uur onderweg te zijn, alleen en wetende dat je daar ook daadwerkelijk helemaal alleen bent en niemand "weet" waar je bent als je wat overkomt, made me anxious sometimes!
Maar het voelt mentaal gewoon erg goed, het lichaam voelt gewoon moe but should be right!
Ik had enige voorkennis betreffende het weer, dat zou vrij aanwezig zijn. Op weg naar De Haag reed ik door enkele fikse buien en zag ik her en der wat flitsen.
De Lozerlaan leek eindelijk klaar te zijn en ik kon zowaar doorrijden. Aan het einde kom je dan vanzelf op het Deltaplein. Dat is een heuvel richting de boulevard van Kijkduin waar je nooit kunt parkeren, dus ik zette de zojuist weer apk-goedgekeurde en zuinige diesel in de Domburgstraat. Het is bijna een vaste parkeerplek geworden.
Aangekomen op Kijkduin gaf ik Corniel een hand en hij had nog steeds snode plannen. Niet meer de sub20 waar hij het eerder deze week over had, maar hij wederom top-10 lopen. Ik schatte hem in op 21:59 en hij was teleurgesteld in het weinige vertrouwen dat ik in hem had.
Tijdens het wachten op de start kwam er een oudere man van HAAG bij ons staan, die gekleed was voor de marathon van Siberië. Hij vertelde uitgebreid en ongevraagd over een marathon van Eindhoven bij 27 C.
Enfin, de start. Twee minuten te laat. Het eerste stuk is omlaag, dat is makkelijk. Ik liep ingehouden, maar merkte toch dat de motoriek ook niet heel soepel was. Aangekomen bij de Laan van Poot was het de bedoeling om op de atletiekbaan van Haag een ronde te lopen. Bij de ingang zag ik YUR, die op dat moment dus al een halve kilometer voor lag. We hadden oogcontact, maar hij was duidelijk helemaal zen en honoreerde mijn gezwaai nietOp datzelfde moment bedacht ik me ook dat Corniel inmiddels al wel binnen zou zijn.
Na het leuke rondje op de baan volgde een zwaarder deel: een kilometer of 2-3 door de Kijkduinen. Ik heb daar ooit een keertje gefietst, maar wat is dit een fantastische omgeving om te trainen. Ik ga dat ook zeker nog een keertje doen. De laatste duin richting het 7 km was hoog, maar het ging nog steeds vrij eenvoudig. Leuk was dat een bekende speciaal naar het parkoers gereden was om op een aantal punten te komen aanmoedigen, en dat terwijl hij die ochtend nog een DL van 24k had gedaan (in training voor marathon van Spijkenisse)!
Tot zover het gedeelte waar geen kijkwijzer-classifcatie voor nodig is. De kilometertijden tot op dat punt gingen op het gemakje in het rijtje cijfers dat buiten mijzelf helemaal niemand zal interesseren: 5:13 - 5:19 - 5:25 - 5:15 - 5:25 - 5:37 - 5:19
Het strand.
Natuurlijk, ik had kunnen genieten van de woeste zee, waarvan de schuimkoppen over het strand bulderden. Een zwakke eigenschap van mij is echter dat ik enorme moeite heb om te genieten als mijn onderbenen helemaal volgelopen zijn.
Ik heb stukken gewandeld. Meerdere malen. Korte stukjes. Mijn kilometertijden die iedereen ineens wel zullen interesseren waren: 6:22 - 7:23 - 7:08.
Het deed zeer en het was overleven. Om mij heen zag ik volwassen mannen met tattoo's van piraten en klerenhangers door hun genitaliën gepierced jankend om hun moeder roepen. Zo erg was het. En aan het einde moest je het strand weer af terwijl je gezandstraald werd. Gratis gescrubd worden, dat was het dan weer wel.
Uiteindelijk finishte ik dik in de 58 minuten, ergens in de middenmoot, Het was een geslaagde wedstrijd en ondanks dat ik waarschijnlijk nog een week lang zand uitpoep, is zo'n heroïsche tocht achteraf natuurlijk wel prima voer voor verjaardagen en koffiepauzes op het werk.
En Corniel was als tiende geëindigd (bruto zelfs weer 9e). Zo blij dat ik dit keer niet gewed heb.Wat een geweldig verslag weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan jij niet voor de krant columns gaan schrijven of zo?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Je weet 't ... ik ben er in principe altijd voor inquote:Op zondag 3 november 2013 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
We moeten weer eens met een paar man ontspannen door de duinen hobbelen
ja zeker en een "estimate time out"quote:Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja best een gek idee inderdaad. Laat je wel je route bij iemand achter voor je gaat?
Deze maand nog proberen te regelen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Je weet 't ... ik ben er in principe altijd voor in
Even uit het hoofd: ergens in de kerstvakantie (21-30 dec)?quote:Op zondag 3 november 2013 21:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je wilt/kunt, dan regelen we 't
Moet vast lukken, ik ben in de buurt. Al is de cross bij HAAG op tweede kerstdag ook een aanrader in dat gebiedquote:Op zondag 3 november 2013 21:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Even uit het hoofd: ergens in de kerstvakantie (21-30 dec)?
Ok, dan gaan we na de BGL een dag prikken in die periodequote:Op zondag 3 november 2013 21:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Moet vast lukken, ik ben in de buurt. Al is de cross bij HAAG op tweede kerstdag ook een aanrader in dat gebied
Akkoord!quote:Op zondag 3 november 2013 21:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ok, dan gaan we na de BGL een dag prikken in die periode
Het strand.
En Corniel was als tiende geëindigd (bruto zelfs weer 9e). Zo blij dat ik dit keer niet gewed heb.wat een prachtig verhaal weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie opsomming van alles wat jullie LVM-lopers hebben moeten doorstaan.... epic!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
veel plezier!!quote:Op zondag 3 november 2013 21:59 schreef YUR het volgende:
Vanaf morgen maar weer trainen bij de club. Zin an!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
what happens during a run stays on the run.....quote:Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe Zwabberhark de gepiercedte genitaliën precies zag? "De ballen uit je broek" krijgt opeens een letterlijke betekenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |