SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 03-11-2013 12:27:31 ]![]()
Found it: D (+/-) = Denivelé = Hoogteverschil
Jongens, flink doorposten want morgen eind vd middag stap ik op het vliegtuig.![]()
Ik zit een beetje onbestemd op de bank vandaag, eerst boodschappen doen, of eerst lopen, of toch naar de bieb, meehhhhIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://nikeplus.nike.com/(...)70041238483878915490
en mijn trainingsterrein. genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het padje naar de singletrack de berg op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zijn nog de lage berg foto`s. jammer dat je nooit echt het hoogteverschil op de foto kan krijgen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:58 schreef winterstorm666 het volgende:
en mijn trainingsterrein. genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het padje naar de singletrack de berg op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zijn nog de lage berg foto`s. jammer dat je nooit echt het hoogteverschil op de foto kan krijgen.Prachtig gebied!
![]()
Dat ziet er inderdaad uit alsof je er lekker een rondje in het bos kunt hardlopen![]()
F means you're fucked![]()
en mijn trainingsterrein. genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het padje naar de singletrack de berg op.Ze zouden er alleen asfalt moeten neerleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zijn nog de lage berg foto`s. jammer dat je nooit echt het hoogteverschil op de foto kan krijgen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ze zouden er alleen asfalt moeten neerleggen![]()
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Het spookt hier al aardig. Ik ben moed aan het verzamelen om van de bank af te komen. Mijn fiets in de stad laten staan, dus wordt een wandeling naar de kroeg![]()
![]()
Ik zie dat niemand 'm hier loopt, maar de marathon morgen van Terschelling is ivm weersverwachting (storm, koud en neerslag) afgelast.![]()
[..]
Ze zouden er alleen asfalt moeten neerleggen![]()
![]()
[..]
Ze zouden er alleen asfalt moeten neerleggen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die schoen van mij trouwens had ik gister met koud water helemaal schoon gekregen. Nu droogt ie op en is 't weer rood. Halloween is al voorbij![]()
![]()
en mijn trainingsterrein. genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het padje naar de singletrack de berg op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zijn nog de lage berg foto`s. jammer dat je nooit echt het hoogteverschil op de foto kan krijgen.mooi
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik heb hem net ff echt een klap tegen zijn hoofd aangegeven, draak.. Echt zo mooi daar!!![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Sporten vandaag overgeslagen. Had geen zin! Morgen lekker een duurloopje van 20-25 KM. daar heb ik wel zin in
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Terecht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik heb hem net ff echt een klap tegen zijn hoofd aangegeven, draak.. Echt zo mooi daar!!![]()
![]()
Net één dag de sleutel en nu al oorlogquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik heb hem net ff echt een klap tegen zijn hoofd aangegeven, draak.. Echt zo mooi daar!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:53 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb haar natuurlijk wel een beuk teruggegeven ^^
F means you're fucked![]()
en mijn trainingsterrein. genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het padje naar de singletrack de berg op.Oh vooral die eerste zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zijn nog de lage berg foto`s. jammer dat je nooit echt het hoogteverschil op de foto kan krijgen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Jaaaa morgen weer ldl! Weinig wind in het bos, misschien een buitje en koud genoeg om mn lange Tight te drage. Nu al zin in![]()
![]()
Mooie omgeving!
Vandaag de Erasmusronde, als voorbereiding op de Zevenheuvelenloop, en het was een geslaagde voorbereiding.
Wedstrijdje bij PAC en was er half uurtje van tevoren om m'n nummer te halen, na wat inlopen werd het nog haasten voor de start, want de speaker wilde om 14:28 al los blijkbaar, anyway, redelijk vlot van start na een rondje over de atletiekbaan en toen rondom de Kralingse Plas een 10 km parcours.
Op de Kralingseplaslaan heb ik nog nooit zo fijn gelopen, in april was dit de regelrechte hel op aarde (km 36-39 van de marathon), nu liep ik heerlijk ontspannen. Begon al af en toe iemand in te halen en kon ontspannen lopen. Bij 5k dacht ik 'nou, dat valt alles mee qua doorkomst, maar eens zien hoe het bij 8 kilometer is!' en daar was het ook nog steeds goed in orde, in de laatste kilometer nog een aardige strijd met iemand anders en uiteindelijk als 24e gefinished in 39:28 (bruto) en 39:25 netto (een PR!).
Erg tevreden, want ik was ook binnen no-time hersteld en eigenlijk grotendeels alleen gelopen tijdens de race, dus dan alsnog deze tempo's vast kunnen houden betekent wel dat de vorm er aardig is. Ook supervlak gelopen met de eerste en laatste kilometer een sneller tempo, eigenlijk ideaal qua raceindeling. Nu nog 2 weekjes goed trainen en rusten en kom maar op met die 7H's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: