Dat kan ik beamen. Dat van die amateur-PR's dan he...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:13 schreef DeeBee het volgende:
Zoals al vaker gezegd, de heuvels hebben wel wat impact, maar ook positief in het laatste deel van de race en eigenlijk is het parcours gewoon bloedsnel, want de WR's bij de mannen en vrouwen zijn erop gelopen en menig PR van amateurs ook.
14.gifquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ze zouden er alleen asfalt moeten neerleggen
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb geen idee meer wat ik voor de 7HL had opgegeven. 1:22:30 gok ik. Mijn PR is 1:23:51, gelopen tijdens de BGL.
Inmiddels is het hier weer erg onstuimig. Morgen 6 Bft tegen op het strand, dus nog een graadje erger dan vorige week in Monster. Let it rock.
Die is weggewaaidquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
En een witte roos tussen je tanden?
Tussen 10 en 11 wordt het weer ff wat smaller en drukkerquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:22 schreef Stefanovic83 het volgende:
Nja, het zal wel loslopen met 7hl. Trechter bij de start dus zeeën van ruimte daarna. Althans dat ist idee dan he
En wie stuk gaat gaat precies op dat stuk stuk, dus als je pech hebt loop je daar op een smal stuk met een stuk of wat stuk gaande mensen voor je.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Tussen 10 en 11 wordt het weer ff wat smaller en drukker
Bloedheet douchen en vroeg naar bed wil ook wel eens helpen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk dat ik aan de ibu ga. Ik heb vanmiddag een boom verpot (inclusief kluit +/- 100kg) en nu heb ik last van mijn rug. Niet bijster slim, een dag voor een wedstrijdje.
Dan ga ik NU douchenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bloedheet douchen en vroeg naar bed wil ook wel eens helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:00 schreef DeeBee het volgende:
Mooie omgeving!
Vandaag de Erasmusronde, als voorbereiding op de Zevenheuvelenloop, en het was een geslaagde voorbereiding.
Wedstrijdje bij PAC en was er half uurtje van tevoren om m'n nummer te halen, na wat inlopen werd het nog haasten voor de start, want de speaker wilde om 14:28 al los blijkbaar, anyway, redelijk vlot van start na een rondje over de atletiekbaan en toen rondom de Kralingse Plas een 10 km parcours.
Op de Kralingseplaslaan heb ik nog nooit zo fijn gelopen, in april was dit de regelrechte hel op aarde (km 36-39 van de marathon), nu liep ik heerlijk ontspannen. Begon al af en toe iemand in te halen en kon ontspannen lopen. Bij 5k dacht ik 'nou, dat valt alles mee qua doorkomst, maar eens zien hoe het bij 8 kilometer is!' en daar was het ook nog steeds goed in orde, in de laatste kilometer nog een aardige strijd met iemand anders en uiteindelijk als 24e gefinished in 39:28 (bruto) en 39:25 netto (een PR!).
Erg tevreden, want ik was ook binnen no-time hersteld en eigenlijk grotendeels alleen gelopen tijdens de race, dus dan alsnog deze tempo's vast kunnen houden betekent wel dat de vorm er aardig is. Ook supervlak gelopen met de eerste en laatste kilometer een sneller tempo, eigenlijk ideaal qua raceindeling. Nu nog 2 weekjes goed trainen en rusten en kom maar op met die 7H's!Wooow wat hard! En als het dan ook nog zo gemakkelijk voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ok, benieuwd of we elkaar treffen morgen. Ik weet nog niet wat ik aan doe (nu klink ik verdorie als een vrouw), misschien wel lang/lang (oranje/zwart).quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben te herkennen aan een paars shirt met daarin met witte letters "Sjakies Trots 1" (Er lopen er nog 2 of 3 in dat shirt rond, en nog een paar met "Sjakies Trots 2") . En natuurlijk de knaloranje schoenen
Ohja, en startnummer 868
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |