Waarschijnlijk loop je 'm na alcohol nog beter ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Echt, voor de LVML hoef je je niet goed voor te bereiden. Het gaat puur om de belevenis. PR's loop je er toch niet. Ook niet per ongeluk.
Wel fokken maar niet de uitslagen bekijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:32 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Ja was maar een voorbeeld he, geen idee of nummer 50 ook 10 min sneller liep. Kan die tijden nu even niet opzoeken omdat ik op stage ben.
10 km in een half uur lijkt mij ook wel een leuk iets
Niets lijkt mij erger dan een leven waarbij je per jaar alle verjaardagen moet aflopen. De mijne vier ik al jaren niet meer en de rest doe ik digitaal af.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow zwabber, ik ben eruit. Was een feestje van een kind van een goede vriend. Dit jaar vieren ze het feest op 2 November.... Wat jammer nou, kan ik weer niet meedoen aan de LVML
Komt dat ding (de restanten) nog over de regio waaien vanavond?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Niets lijkt mij erger dan een leven waarbij je per jaar alle verjaardagen moet aflopen. De mijne vier ik al jaren niet meer en de rest doe ik digitaal af.
BTW, net terug van een 4x2000p1000. Dwars door de restanten van voormalig orkaan Gonzola. Binnen een kilometer was ik al doorweekt. En het waaide hard. Nu op naar de warme douche
Hahahah ja ze blokkeren een hoop, maar toen ik er achter kwam dat FOK! dat niet was heb ik Boeddha wel even bedanktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wel fokken maar niet de uitslagen bekijken
Als je hem 10 min sneller loopt dan win je hem(#50 liep 32:37)
Bedenk je wel dat hoe sneller je wordt, hoe moeilijker het wordt om seconden van je PR af te halen, laat staan minutenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Hahahah ja ze blokkeren een hoop, maar toen ik er achter kwam dat FOK! dat niet was heb ik Boeddha wel even bedankt
Oooh, top 50 zal sowieso wel lukken denk ik dan! En nr 25?
Snap ik, maar dit is de 1e keer dat ik een 8 kilometer liepquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat hoe sneller je wordt, hoe moeilijker het wordt om seconden van je PR af te halen, laat staan minuten![]()
Hoeveel had je nu getraind?
Lekker zeg!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Niets lijkt mij erger dan een leven waarbij je per jaar alle verjaardagen moet aflopen. De mijne vier ik al jaren niet meer en de rest doe ik digitaal af.
BTW, net terug van een 4x2000p1000. Dwars door de restanten van voormalig orkaan Gonzola. Binnen een kilometer was ik al doorweekt. En het waaide hard. Nu op naar de warme douche
Uh.. even een n00bvraag. Je bedoelt waarschijnlijk 4 x 2000 meter, maar waarvoor staat die p1000?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De rust tussen de intervallen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh.. even een n00bvraag. Je bedoelt waarschijnlijk 4 x 2000 meter, maar waarvoor staat die p1000?
Ik ben zelf ook nog een newbie. Er waren al honderden topics toen ik me heel verlegen en stilletjes in de slowchat mengde. En nog steeds moet ik dagelijks vechten voor erkenning en acceptatie, maar ik zet door.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:13 schreef flipsen het volgende:
Ja zeg, met al die historische posts jagen jullie de newbies gelijk weer weg natuurlijk
Dat ding is voorbij, maar het waait vanavond ook nog hard.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Komt dat ding (de restanten) nog over de regio waaien vanavond?
Het was lang geleden dat mijn lichaam helemaal rood was van de regen en wind. En dan een douche van 45 graden...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker zeg!Douchen na zo'n loopje is goddelijk.
Die 2000 meter gaan op HM-tempo (ongeveer), de 1000'tjes bestaan uit dribbelen, met aan het begin én eind circa 20 seconden wandelen. Op die manier herstel je genoeg om de snelle stukken op "souplesse" te kunnen lopen. Op die manier gaat een correcte loopstijl in je spiergeheugen zitten als het ware. Dat klinkt raar uit mijn mond gezien mijn motoriek, maar als je je kapot loopt ga je slechter lopen en gaat die stijl in je spiergeheugen zitten. Dat wil je niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh.. even een n00bvraag. Je bedoelt waarschijnlijk 4 x 2000 meter, maar waarvoor staat die p1000?
Wij doen inderdaad ook aan het begin én eind wandelen, maar vooral dat aan het eind wandelen is eigenlijk ronduit kut, omdat je dan vanuit wandelen weer op een vrij hoog tempo moet gaan lopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die 2000 meter gaan op HM-tempo (ongeveer), de 1000'tjes bestaan uit dribbelen, met aan het begin én eind circa 20 seconden wandelen. Op die manier herstel je genoeg om de snelle stukken op "souplesse" te kunnen lopen. Op die manier gaat een correcte loopstijl in je spiergeheugen zitten als het ware. Dat klinkt raar uit mijn mond gezien mijn motoriek, maar als je je kapot loopt ga je slechter lopen en gaat die stijl in je spiergeheugen zitten. Dat wil je niet.
Ja, dat is wel waar, maar bij langere intervallen heb je toch ook wel even de tijd om op snelheid te komen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:17 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wij doen inderdaad ook aan het begin én eind wandelen, maar vooral dat aan het eind wandelen is eigenlijk ronduit kut, omdat je dan vanuit wandelen weer op een vrij hoog tempo moet gaan lopen.
aaaah dat is zo kutquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:51 schreef Nanook24 het volgende:
Buienradar loog.![]()
Op 3 km had ik een buitje en 500 meter van huis kwam het zo hard uit de lucht dat binnen een halve minuut ik een zwembad in mijn schoenen had.Ach ja, ik ben weer geweest voor vandaag.
![]()
http://app.endomondo.com/workouts/427491996/13622849
Klopt, maar helaas doen we ook een soortgelijk concept tijdens bijvoorbeeld 400m200p.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar, maar bij langere intervallen heb je toch ook wel even de tijd om op snelheid te komen?
Helder! Bedankt voor deze uitleg!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die 2000 meter gaan op HM-tempo (ongeveer), de 1000'tjes bestaan uit dribbelen, met aan het begin én eind circa 20 seconden wandelen. Op die manier herstel je genoeg om de snelle stukken op "souplesse" te kunnen lopen. Op die manier gaat een correcte loopstijl in je spiergeheugen zitten als het ware. Dat klinkt raar uit mijn mond gezien mijn motoriek, maar als je je kapot loopt ga je slechter lopen en gaat die stijl in je spiergeheugen zitten. Dat wil je niet.
Je eerste marathon en ook nog eens in een beregoede tijd. Het zijn zo te zien ook nog eens geslaagde foto's. Geef twee tientjes uit voor het hele pakket en denk er verder niet over na.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn filmpje staat er nu ook op haha. Ik heb mezelf wel echt een raar ultra-lopersstijltje aangemeten die laatste kms, superkleine stapjes en nauwelijks van de grond komend![]()
http://www.marathon-photo(...)_search=1&match=4798
Er staan nu 36 foto's op, 83 cent per foto, ik begin nu wel echt te twijfelen
Eigenlijk moet ik een dealtje sluiten met familie of vriendinnen of zo, dat ze voor 3 euro een afgedrukte kopie van mij krijgen
Ja denk dat ik het ook wel ga doen hoor, zeker als overmorgen het salaris op mijn rekening staat.. BUY ALL THE THINGS!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je eerste marathon en ook nog eens in een beregoede tijd. Het zijn zo te zien ook nog eens geslaagde foto's. Geef twee tientjes uit voor het hele pakket en denk er verder niet over na.
Stiekem vond ik het eigenlijk helemaal niet zo erg.quote:
Hehe, true dat. Moeten beginnen in de regen is minder, maar als je eenmaal buiten bent... ach, ook wel grappig om van die mensen helemaal chaggie te zien terwijl je zelf vrolijk rondhobbeltquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:48 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Stiekem vond ik het eigenlijk helemaal niet zo erg.![]()
Buiten spelen in de regen.
sub 1:10, pfff. respectquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:46 schreef nozem het volgende:
Lekker herfstig loopje vandaag van 3,5 km, circa 12 km/u..
Normaal zijn mijn loopjes eigenlijk altijd langer, maar ik ben nu - voor het eerst in mijn hardloopcarriere - met een schema aan het lopen. Ik wil de 7^^ namelijk onder de 1.10 lopen en mijn schema belooft me dat.![]()
Als ik mijn schema moet geloven loop ik overigens vaak veel te lang. In plaats van 2 lange lopen kan ik beter 4 kortere doen. Eigenlijk wist ik dat al, maar ik was altijd te koppig..
Nu maar zien of de sub 1.10 ook echt gaat lukken met dit schema. (schema op maat van runnersweb..)
Ik heb ook 1.10 opgegeven als tijd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:46 schreef nozem het volgende:
Lekker herfstig loopje vandaag van 3,5 km, circa 12 km/u..
Normaal zijn mijn loopjes eigenlijk altijd langer, maar ik ben nu - voor het eerst in mijn hardloopcarriere - met een schema aan het lopen. Ik wil de 7^^ namelijk onder de 1.10 lopen en mijn schema belooft me dat.![]()
Als ik mijn schema moet geloven loop ik overigens vaak veel te lang. In plaats van 2 lange lopen kan ik beter 4 kortere doen. Eigenlijk wist ik dat al, maar ik was altijd te koppig..
Nu maar zien of de sub 1.10 ook echt gaat lukken met dit schema. (schema op maat van runnersweb..)
Yep.quote:
Vorig jaar was er toch ook al een nederlander die dat wilde proberen (een vrij jonge jongen nog)?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Yep.
En een snel parkoers.
Dit jaar gaat Choukoud proberen om zijn NR op de 15 km te verbreken. Staat op 43:33!
Juicenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kom nu toch iets geks tegen;
Tips op runinfo tegen spierpijn: Probeer ook eens een hersteldrankje bestaande uit 70% eieren en 30% melk. Of 50 % melk en 50% aardappelen.
Wtf.. hoe dan?
Klazien uut Zalk, kom d'r maar in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kom nu toch iets geks tegen;
Tips op runinfo tegen spierpijn: Probeer ook eens een hersteldrankje bestaande uit 70% eieren en 30% melk. Of 50 % melk en 50% aardappelen.
Wtf.. hoe dan?
Ik heb nog nooit whey geprobeerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Klazien uut Zalk, kom d'r maar in.
Was jij niet meer van de Isolaat Perfection, d.w.z. whey zonder calorieën? Of verwar ik je weer met iemand anders?
Voor de proteïnes. Maar ik heb er verder geen verstand van en ook nog nooit whey uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit whey geprobeerd.
Wat heb je aan whey zonder calorieeen? Net als AA drank zonder suiker, dat snap ik ook niet, het hele idee van sportdrank is toch dat er suiker in zit??
Wel goede schoenen maar niet de juiste concentratie denk ik... gebeurde vanmorgen het een en ander op mijn werk waar ik eigenlijk meer aan liep te denken...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:49 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Niet de goede schoenen aangetrokken voor dit type track of was je er gewoon met je hoofd even niet helemaal bij.
Ik ben ook geen voedingsdeskundige, maar heb er wel wat over gehad bij mijn coachcursussen. En zo weet ik dat elke gram eiwit 4 kcal is, dus hoe je proteïnen binnen zou kunnen krijgen zonder calorieën is mij een mysteriequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Voor de proteïnes. Maar ik heb er verder geen verstand van en ook nog nooit whey uitgeprobeerd.
Ik heb even gezocht. Volgens mij heeft het wel calorieën, maar nauwelijks koolhydraten en vet: http://www.bodyenfitshop.(...)/isolaat-perfection/quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben ook geen voedingsdeskundige, maar heb er wel wat over gehad bij mijn coachcursussen. En zo weet ik dat elke gram eiwit 4 kcal is, dus hoe je proteïnen binnen zou kunnen krijgen zonder calorieën is mij een mysterie
Haha Bounty sensation klinkt ook alsof je er aan mag ruiken en likken en hij dan voor je neus wordt weggehaaldquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht. Volgens mij heeft het wel calorieën, maar nauwelijks koolhydraten en vet: http://www.bodyenfitshop.(...)/isolaat-perfection/
Een van de smaken is "Chocolate Cocos Bounty Sensation". Klinkt goed, maar een echte bounty is goedkoper.
M'n eigen verjaardag, noch die van mijn vrouw of enig ander volwassen familielid, vier ik ook niet (behalve die van mijn moeder, want die trakteert op chinees). Maar kinderen tussen de 3 en 12 zijn nog in de naïeve veronderstelling dat de wereld wél leuk is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah 2 tientjes voor goede foto's vind ik niet erg en je staat op de meeste foto's goed op!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja denk dat ik het ook wel ga doen hoor, zeker als overmorgen het salaris op mijn rekening staat.. BUY ALL THE THINGS!!
Ik vind het alleen nog steeds stom dat dit de enige optie is, en dat je zo die gieren van Marathonphotos bestaansrecht geeft
Het zijn 3 tientjes, maar soit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah 2 tientjes voor goede foto's vind ik niet erg en je staat op de meeste foto's goed op!
Ik heb geen opa's en oma's meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het zijn 3 tientjes, maar soit.
Ik stuur wel printjes op naar opa's en oma's en zo, dan voelt het wat minder als geldverspilling en doe ik er i.t.t. Guard nog iets mee
Gaaf!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:25 schreef Jumparound het volgende:
ondanks dat ik niet veel loop...
[ afbeelding ]
Ja, maar ik heb geen idee hoe vaak of hoe ver je loopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:04 schreef raptorix het volgende:
Verklaren jullie me voor gek als ik nu vertel dat ik serieus van plan ben om in 2016 aan de marathon des sables mee te doen
Jij wilt gaan bloggen zonder foto's?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:06 schreef YUR het volgende:
Ik sla de foto's gewoon weer over. Doe er verder toch nix mee...
Ik zou zeggen, tell us more over je plannen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:04 schreef raptorix het volgende:
Verklaren jullie me voor gek als ik nu vertel dat ik serieus van plan ben om in 2016 aan de marathon des sables mee te doen
Op moment net weer begonnen, maar belangrijkst is dat ik me leven radicaal omgegooit heb, ook qua gezondheidquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen idee hoe vaak of hoe ver je loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |