Haha, hier word ik blij vanquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Wolve000 het volgende:
Zowaar een aardige foto van afgelopen weekend!
[ afbeelding ]
Je kan wel zien dat we enorm ons best aan het doen waren.
Nee joh laten staan die baardquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De winter komt er aan, moet toch een beetje warm blijven!
Ja, ik moet me hoognodig weer eens scheren...
[..]
wolve is inmiddels iets sneller dan ik, maar we doen ook redelijk veel loopjes gewoon samen op hobbeltempo. Ik zou in theorie inmiddels ook wat sneller moeten kunnen, maar kan door voetproblemen nu ook gewoon niet optimaal trainen. Stiekem aan gisteren toch weer een open wond overgehoudenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Erg leuke foto.
Lopen jullie qua tempo een beetje gelijk?
We kwamen daar juist van een bult afgezet: 50 meter daling in een halve kilometer. Bijd e fotograaf vlakte het net weer een beetje af.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Haha, hier word ik blij vanPittige klim op de achtergrond!
Ah, dan is het gewoon een optische illusie dat jouw zwarte band hoger ligt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Nee, dat is het design. Oranje met een zwarte band rondom. Zit gewoon in het shirt verwerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Devv heeft dit topic in de reeks geopend, hij mag het dus doen. Sterker nog, ik kan het niet eens doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:53 schreef HDLed het volgende:
Oftewel, dacht dat wolve daar over ging? kun je mij plaatsen bij de Halve marathon van enschede?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn salomons zijn juist mijn slofjes, maar dit was een restant van een oude blaar die toch weer even moeilijk moest doen.
Ik maak net een afspraak met een vriendin die ik al veel te lang niet heb gezien. (En volgend jaar komt beter uit qua km'squote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef wyccie het volgende:
Nanook, er is 1 november ook nog een Devil's trail, in Amsterdam.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:45 schreef HDLed het volgende:
[..]
Nee joh laten staan die baard![]()
Maar hoe komt mijn naam in de Enschede HM?
code]Datum - Enschede)
• HdLed- Halve marathon[/code ]
Zo?
| 1 | [*]HDLed - HM |
Dit dusquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Moet genoeg zijn. De rest staat er al in.
Nietes! Baardenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, ik moet me hoognodig weer eens scheren...
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Moet genoeg zijn. De rest staat er al in.
Hij/je staat er in. OP ook weer opengegooid. Dus men kan weer naar hartelust editten!quote:
Thnksquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Hij/je staat er in. OP ook weer opengegooid. Dus men kan weer naar hartelust editten!
Je kan ook zonder horloge hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |