Ik vind het opbouwen juist het leukst! Vandaar dat ik al twee keer nadat ik de 5km heb aangetikt de boel weer helemaal heb laten versloffen zodat ik weer opnieuw kon beginnen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:51 schreef Maraca het volgende:
Opbouwen is inderdaad vervelend. Maar het ging wel een stuk beter dan ik had gedacht, dus dat was een meevaller
Van mij niet hoor, ik ben wel voor vernederlandsing. Maar volgens mij gebruikt de overgrote meerderheid selfie, en ik ben ook wel voor een uniforme spelling.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Moet het met de s beginnen dan?
Ik zag laatst ook al een 'koffie' voorbij komen.
Tis een engelse hashtag, dus solefie....blijkbaarquote:
Och als ze het dan toch gaan verspillen, dan maar aan iets leuksquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, en je belastinggeld gaat ook naar een selfiewoordenlijst: http://www.inl.nl/onderzo(...)s/1045-selfictionary
Goed punt. Al laat het lijstje wel goed zien dat er inderdaad een aantal halve zoolfies rondlopen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Och als ze het dan toch gaan verspillen, dan maar aan iets leuks
Nieuwe sloffenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:26 schreef GotC het volgende:
Speaking of zool...
Binnenkort wat cadeaubonnen inleveren bij de Runnersworld![]()
Of kledingquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nieuwe sloffenheb je al een beetje een idee welke?
*boks*quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:27 schreef Cee het volgende:
Maraca, welkom terugHoop dat je je rust kan vinden in je tweede hardloopleven!
Superprestaties weer van iedereen dit weekend! Met een speciale sticker voor La Tramposa en haar Jaloersmakende Marathon!
Zelf ook net een ronde gelopen, was eigenlijk van plan om 5km in het donker te doen maar ik was wat eerder thuis van het werk. Dus snel m'n sloffen aan en in het volle licht in heerlijke temperatuur gelopen. Na wat gezeur met mijn voet weer eens geprobeerd om 10km aan een stuk te lopen en dat ging perfect.Nu hopen dat de voet morgenochtend nog steeds oké is en dan heb ik weer wat meer vertrouwen in de Zevenheuvelenloop. Oh ja, en *boks* aan Guard die ik tegemoet liep. Boks!
O, dat zou nog beter zijn, als je er nog wat langer mee kunt doenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Of kledingNog wat centjes richting Nike Dri-fit
M'n voeten-herstel-periode heeft goed uitgepakt, geen nieuwe blaren erbij vandaag. Dus misschien nog maar even wachten met nieuwe sloffen..
het staat er een beetje krom, maar de strekking is duidelijkquote:Startbewijs gratis worden overdragen tot aan de dag van de wedstrijd. De deelnemer dient zelf een andere kandidaat aan te dragen.
quote:Foto’s en filmpjes van deelnemers worden op internet openbaar gepubliceerd. Als u niet op foto’s of video wilt staan, dan kunnen we dat niet garanderen. Als u niet op foto of film wilt staan, dan adviseren wij u om niet mee te doen aan Stichting Ox evenementen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Wolve000 het volgende:
Zowaar een aardige foto van afgelopen weekend!
[ afbeelding ]
Je kan wel zien dat we enorm ons best aan het doen waren.
Oh f*ck, dan moet ik me sowieso afmelden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:20 schreef Guard het volgende:
Startbewijs overdragen mag: http://devilstrail.nl/algemene-voorwaarden-2/
[..]
het staat er een beetje krom, maar de strekking is duidelijk
Wel een goeie laatste voorwaarde:
[..]
Het aantal dubbele shirts is nogal groot omdat we er telkens beide een krijgen bij allerlei loopjes. We moeten dus altijd even coordineren dat we niet dezelfde aandoen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef wyccie het volgende:
MoBlo en Wolve: als ik jullie zo zie moet ik altijd aan stelletjes met matchende kleding denken. Van die fietsende mensen van middelbare leeftijd met semi-outdoorjassen op tourfietsen.
Wolve doet zijn naam eer aanquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het aantal dubbele shirts is nogal groot omdat we er telkens beide een krijgen bij allerlei loopjes. We moeten dus altijd even coordineren dat we niet dezelfde aandoen.
Aleen club-tenue is een acceptabel excuus om te matchen! Heus!
De winter komt er aan, moet toch een beetje warm blijven!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef HDLed het volgende:
[..]
Wolve doet zijn naam eer aanbazenbaard
Nee, dat is het design. Oranje met een zwarte band rondom. Zit gewoon in het shirt verwerkt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:39 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook maar eens bij een club om een clubtenue te bemachtigen.
Dragen julie nou een borstband óver jullie shirt?
Erg leuke foto.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, hier word ik blij vanquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh laten staan die baardquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De winter komt er aan, moet toch een beetje warm blijven!
Ja, ik moet me hoognodig weer eens scheren...
[..]
wolve is inmiddels iets sneller dan ik, maar we doen ook redelijk veel loopjes gewoon samen op hobbeltempo. Ik zou in theorie inmiddels ook wat sneller moeten kunnen, maar kan door voetproblemen nu ook gewoon niet optimaal trainen. Stiekem aan gisteren toch weer een open wond overgehoudenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Erg leuke foto.
Lopen jullie qua tempo een beetje gelijk?
We kwamen daar juist van een bult afgezet: 50 meter daling in een halve kilometer. Bijd e fotograaf vlakte het net weer een beetje af.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Haha, hier word ik blij vanPittige klim op de achtergrond!
Ah, dan is het gewoon een optische illusie dat jouw zwarte band hoger ligt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Nee, dat is het design. Oranje met een zwarte band rondom. Zit gewoon in het shirt verwerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Devv heeft dit topic in de reeks geopend, hij mag het dus doen. Sterker nog, ik kan het niet eens doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:53 schreef HDLed het volgende:
Oftewel, dacht dat wolve daar over ging? kun je mij plaatsen bij de Halve marathon van enschede?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn salomons zijn juist mijn slofjes, maar dit was een restant van een oude blaar die toch weer even moeilijk moest doen.
Ik maak net een afspraak met een vriendin die ik al veel te lang niet heb gezien. (En volgend jaar komt beter uit qua km'squote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef wyccie het volgende:
Nanook, er is 1 november ook nog een Devil's trail, in Amsterdam.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:45 schreef HDLed het volgende:
[..]
Nee joh laten staan die baard![]()
Maar hoe komt mijn naam in de Enschede HM?
code]Datum - Enschede)
• HdLed- Halve marathon[/code ]
Zo?
| 1 | [*]HDLed - HM |
Dit dusquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Moet genoeg zijn. De rest staat er al in.
Nietes! Baardenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, ik moet me hoognodig weer eens scheren...
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Moet genoeg zijn. De rest staat er al in.
Hij/je staat er in. OP ook weer opengegooid. Dus men kan weer naar hartelust editten!quote:
Thnksquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Hij/je staat er in. OP ook weer opengegooid. Dus men kan weer naar hartelust editten!
Je kan ook zonder horloge hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |