Haha, hier word ik blij vanquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Wolve000 het volgende:
Zowaar een aardige foto van afgelopen weekend!
[ afbeelding ]
Je kan wel zien dat we enorm ons best aan het doen waren.
Nee joh laten staan die baardquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De winter komt er aan, moet toch een beetje warm blijven!
Ja, ik moet me hoognodig weer eens scheren...
[..]
wolve is inmiddels iets sneller dan ik, maar we doen ook redelijk veel loopjes gewoon samen op hobbeltempo. Ik zou in theorie inmiddels ook wat sneller moeten kunnen, maar kan door voetproblemen nu ook gewoon niet optimaal trainen. Stiekem aan gisteren toch weer een open wond overgehoudenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Erg leuke foto.
Lopen jullie qua tempo een beetje gelijk?
We kwamen daar juist van een bult afgezet: 50 meter daling in een halve kilometer. Bijd e fotograaf vlakte het net weer een beetje af.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Haha, hier word ik blij vanPittige klim op de achtergrond!
Ah, dan is het gewoon een optische illusie dat jouw zwarte band hoger ligt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Nee, dat is het design. Oranje met een zwarte band rondom. Zit gewoon in het shirt verwerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Devv heeft dit topic in de reeks geopend, hij mag het dus doen. Sterker nog, ik kan het niet eens doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:53 schreef HDLed het volgende:
Oftewel, dacht dat wolve daar over ging? kun je mij plaatsen bij de Halve marathon van enschede?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn salomons zijn juist mijn slofjes, maar dit was een restant van een oude blaar die toch weer even moeilijk moest doen.
Ik maak net een afspraak met een vriendin die ik al veel te lang niet heb gezien. (En volgend jaar komt beter uit qua km'squote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef wyccie het volgende:
Nanook, er is 1 november ook nog een Devil's trail, in Amsterdam.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:45 schreef HDLed het volgende:
[..]
Nee joh laten staan die baard![]()
Maar hoe komt mijn naam in de Enschede HM?
code]Datum - Enschede)
• HdLed- Halve marathon[/code ]
Zo?
| 1 | [*]HDLed - HM |
Dit dusquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Moet genoeg zijn. De rest staat er al in.
Nietes! Baardenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, ik moet me hoognodig weer eens scheren...
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Moet genoeg zijn. De rest staat er al in.
Hij/je staat er in. OP ook weer opengegooid. Dus men kan weer naar hartelust editten!quote:
Thnksquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Hij/je staat er in. OP ook weer opengegooid. Dus men kan weer naar hartelust editten!
Je kan ook zonder horloge hequote:
quote:
Ik dacht hetzelfde flipsenquote:
Das een mooie trainingquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef Tarahumara het volgende:
Heerlijk gelopen, 6x1000, het kostte totaal geen moeite om 4:20min/km te lopen
http://app.endomondo.com/workouts/427274232/11291298
wel gelopen maar niet gelogd, en niet gelogd is niet gelopenquote:
Whieeee. Gewoon doorlopen in zo'n gevalquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:41 schreef Yuki het volgende:
Huuuuuuuu, door een FOK!ker in het wild gespot
jij was mijn FOK! ontmaagdingquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:41 schreef Yuki het volgende:
Huuuuuuuu, door een FOK!ker in het wild gespot
Ze meten de route op z'n kortst/snelst. Dus als je iets meer buitebochtjes neemt dan loop je al verder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwens. Over de afstand van de Amsterdam Marathon. Ik zag dat YUR 42,8km had getrackt en LT 42,7. Blijkt nu dat twee mensen uit mijn groep ook allebei 42,8km hebben getrackt met hun Garmins.
Wie ben je en wat heb je met Corniel gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:25 schreef Corniel het volgende:
En que zichtbaar-/herkenbaarheid wordt het sowieso niet beter, want ik heb een stukke hardloopbril (hopelijk gefixt binnenkort) en een zwarte singlet gekocht.
niet op maandagmorgen met een hoop marathon-verslagen hier...!!quote:
Sterker nog, mijn horloge stond op autopause dus ik heb nog 200 meter gemist of zo doordat ik onder het rijks/een tunnel liepquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwens. Over de afstand van de Amsterdam Marathon. Ik zag dat YUR 42,8km had getrackt en LT 42,7. Blijkt nu dat twee mensen uit mijn groep ook allebei 42,8km hebben getrackt met hun Garmins.
Dan nu. Omdat het kan, en omdat je dan vanavond lekker niks hoeft. SImpel.quote:
vind altijd dat sochtends slechter gaat. Eerst even koken en als er tijd over us ga ik dan maar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan nu. Omdat het kan, en omdat je dan vanavond lekker niks hoeft. SImpel.
Het was in de kantine van Haagquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Whieeee. Gewoon doorlopen in zo'n geval
Ging je training lekker?
Ik voel me vereerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Precies, dergelijke wedstrijden worden bijzonder exact opgemeten, bij een ideale lijn is het hoogstens 10 meter meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn horloge stond op autopause dus ik heb nog 200 meter gemist of zo doordat ik onder het rijks/een tunnel liep
Maar ja, kan zijn dat hij te optimistisch was, of dat je gewoon door niet de ideale lijn te lopen extra meters hebt gemaakt. Is helemaal niet gek met zo'n druk parcours waar je mensen moet inhalen en zo.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was in de kantine van Haag
Training was oké. Nieuwe dame in de groep die het tempo niet (zonder wandelen) kan bijbenen. Dus om de beurt bij haar lopen om haar wat moed in te praten, zodat ze niet te ver achterop zou komen.
Tempo moest steeds wat lager, dus in 70min amper meer dan 8km gelopen. Niet heel comfortabel, maar voor mij ook niet heel slecht. M'n rechterscheenbeen zeurt wat, de laatste dagen
[..]
Ik voel me vereerdDe HAAG-kantine. Daar ga ik woensdag ook weer eens een keertje kijken. De feestploeg heeft bardienst, da's altijd gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gaan er van hier nog mensen in Monster lopen zaterdag?F means you're fucked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komende zondag zit een drempel in het parcours, telt dat ook?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
de echte asphalt junkies hier zullen het niet begrijpen maar een uurtje op een spekgladde en blubberige trail, met verlate spierpijn door 42km tarseal trauma, en dan ook nog languit onderuit gaan, voelt na afgelopen zondag gewoon als bevredigende hardloop SM...
I love a bitch who bosses you around and kicks your ass.... !
Ik blijf het jammer vinden dat wij nog niet zo'n magazine hebben in Nederland.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:04 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om mijn Frans op te gaan poetsen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:17 schreef Satijn het volgende:
Nieuwe schoenen voor een blij meisje!Tof! Nu lekker veel fijne kilometers makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Gezellig!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:09 schreef YUR het volgende:
[..]
De HAAG-kantine. Daar ga ik woensdag ook weer eens een keertje kijken. De feestploeg heeft bardienst, da's altijd gezellig
En gaan er van hier nog mensen in Monster lopen zaterdag?
Uhu! Ik liep nog op de oude van mn zus om te kijken of ik het zou blijven doen. Het antwoord is JA! dus het was tijd voor mn eerste eigen paar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof! Nu lekker veel fijne kilometers maken
Eerste keer niet meteen je verste training ooit gaan lopen, maar gewoon wat kilometertjes maken kan wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:26 schreef Satijn het volgende:
[..]
Uhu! Ik liep nog op de oude van mn zus om te kijken of ik het zou blijven doen. Het antwoord is JA! dus het was tijd voor mn eerste eigen paar.
Moet ik ze eerst nog inlopen of kan ik meteen een paar kilometertjes maken?
Je merkt woensdag wel wie het zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gezellig!
Maare, de feestploeg? Wie zijn dat?
Ik niet. Ik ga voor de LVML een week later. Dat betekent zaterdag fartlek met W. of zelf trainen.
Beginnen met een kort traininkje, gewoon voor het gevoelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:26 schreef Satijn het volgende:
[..]
Uhu! Ik liep nog op de oude van mn zus om te kijken of ik het zou blijven doen. Het antwoord is JA! dus het was tijd voor mn eerste eigen paar.
Moet ik ze eerst nog inlopen of kan ik meteen een paar kilometertjes maken?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:27 schreef Ynske het volgende:
Toch maar gegaan. 3x6' 3'rust, kleine 2.6 km
Ik heb het eerste deel gekocht en houd het daarbij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:33 schreef Ynske het volgende:
Kennen jullie trouwens dat nieuwe blad
Losse Veter? ben eens benieuwd hoe die is.
wat vind je er precies niet fijn aan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deel gekocht en houd het daarbij.
Ik vond de eerste uitgave best wel leuk, veel inhoud, dus heb een abonnement genomen met gratis handschoenen erbij..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:33 schreef Ynske het volgende:
Kennen jullie trouwens dat nieuwe blad
Losse Veter? ben eens benieuwd hoe die is.
| 1 2 | [b]18 december 2014 - [url=http://www.loopnu.nl/index.php/loopevenementen/kerstmannenloop]Kerstmannenloop (Amersfoort)[/url][/b] [*] McTwente - 5 km (social run) |
Wat is er in Monster?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:09 schreef YUR het volgende:
[..]
De HAAG-kantine. Daar ga ik woensdag ook weer eens een keertje kijken. De feestploeg heeft bardienst, da's altijd gezellig
En gaan er van hier nog mensen in Monster lopen zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |