Ik dacht hetzelfde flipsenquote:
Das een mooie trainingquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef Tarahumara het volgende:
Heerlijk gelopen, 6x1000, het kostte totaal geen moeite om 4:20min/km te lopen
http://app.endomondo.com/workouts/427274232/11291298
wel gelopen maar niet gelogd, en niet gelogd is niet gelopenquote:
Whieeee. Gewoon doorlopen in zo'n gevalquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:41 schreef Yuki het volgende:
Huuuuuuuu, door een FOK!ker in het wild gespot
jij was mijn FOK! ontmaagdingquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:41 schreef Yuki het volgende:
Huuuuuuuu, door een FOK!ker in het wild gespot
Ze meten de route op z'n kortst/snelst. Dus als je iets meer buitebochtjes neemt dan loop je al verder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwens. Over de afstand van de Amsterdam Marathon. Ik zag dat YUR 42,8km had getrackt en LT 42,7. Blijkt nu dat twee mensen uit mijn groep ook allebei 42,8km hebben getrackt met hun Garmins.
Wie ben je en wat heb je met Corniel gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:25 schreef Corniel het volgende:
En que zichtbaar-/herkenbaarheid wordt het sowieso niet beter, want ik heb een stukke hardloopbril (hopelijk gefixt binnenkort) en een zwarte singlet gekocht.
niet op maandagmorgen met een hoop marathon-verslagen hier...!!quote:
Sterker nog, mijn horloge stond op autopause dus ik heb nog 200 meter gemist of zo doordat ik onder het rijks/een tunnel liepquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwens. Over de afstand van de Amsterdam Marathon. Ik zag dat YUR 42,8km had getrackt en LT 42,7. Blijkt nu dat twee mensen uit mijn groep ook allebei 42,8km hebben getrackt met hun Garmins.
Dan nu. Omdat het kan, en omdat je dan vanavond lekker niks hoeft. SImpel.quote:
vind altijd dat sochtends slechter gaat. Eerst even koken en als er tijd over us ga ik dan maar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan nu. Omdat het kan, en omdat je dan vanavond lekker niks hoeft. SImpel.
Het was in de kantine van Haagquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Whieeee. Gewoon doorlopen in zo'n geval
Ging je training lekker?
Ik voel me vereerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Precies, dergelijke wedstrijden worden bijzonder exact opgemeten, bij een ideale lijn is het hoogstens 10 meter meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn horloge stond op autopause dus ik heb nog 200 meter gemist of zo doordat ik onder het rijks/een tunnel liep
Maar ja, kan zijn dat hij te optimistisch was, of dat je gewoon door niet de ideale lijn te lopen extra meters hebt gemaakt. Is helemaal niet gek met zo'n druk parcours waar je mensen moet inhalen en zo.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was in de kantine van Haag
Training was oké. Nieuwe dame in de groep die het tempo niet (zonder wandelen) kan bijbenen. Dus om de beurt bij haar lopen om haar wat moed in te praten, zodat ze niet te ver achterop zou komen.
Tempo moest steeds wat lager, dus in 70min amper meer dan 8km gelopen. Niet heel comfortabel, maar voor mij ook niet heel slecht. M'n rechterscheenbeen zeurt wat, de laatste dagen
[..]
Ik voel me vereerdDe HAAG-kantine. Daar ga ik woensdag ook weer eens een keertje kijken. De feestploeg heeft bardienst, da's altijd gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gaan er van hier nog mensen in Monster lopen zaterdag?F means you're fucked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komende zondag zit een drempel in het parcours, telt dat ook?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
de echte asphalt junkies hier zullen het niet begrijpen maar een uurtje op een spekgladde en blubberige trail, met verlate spierpijn door 42km tarseal trauma, en dan ook nog languit onderuit gaan, voelt na afgelopen zondag gewoon als bevredigende hardloop SM...
I love a bitch who bosses you around and kicks your ass.... !
Ik blijf het jammer vinden dat wij nog niet zo'n magazine hebben in Nederland.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:04 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om mijn Frans op te gaan poetsen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:17 schreef Satijn het volgende:
Nieuwe schoenen voor een blij meisje!Tof! Nu lekker veel fijne kilometers makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Gezellig!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:09 schreef YUR het volgende:
[..]
De HAAG-kantine. Daar ga ik woensdag ook weer eens een keertje kijken. De feestploeg heeft bardienst, da's altijd gezellig
En gaan er van hier nog mensen in Monster lopen zaterdag?
Uhu! Ik liep nog op de oude van mn zus om te kijken of ik het zou blijven doen. Het antwoord is JA! dus het was tijd voor mn eerste eigen paar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof! Nu lekker veel fijne kilometers maken
Eerste keer niet meteen je verste training ooit gaan lopen, maar gewoon wat kilometertjes maken kan wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:26 schreef Satijn het volgende:
[..]
Uhu! Ik liep nog op de oude van mn zus om te kijken of ik het zou blijven doen. Het antwoord is JA! dus het was tijd voor mn eerste eigen paar.
Moet ik ze eerst nog inlopen of kan ik meteen een paar kilometertjes maken?
Je merkt woensdag wel wie het zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gezellig!
Maare, de feestploeg? Wie zijn dat?
Ik niet. Ik ga voor de LVML een week later. Dat betekent zaterdag fartlek met W. of zelf trainen.
Beginnen met een kort traininkje, gewoon voor het gevoelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:26 schreef Satijn het volgende:
[..]
Uhu! Ik liep nog op de oude van mn zus om te kijken of ik het zou blijven doen. Het antwoord is JA! dus het was tijd voor mn eerste eigen paar.
Moet ik ze eerst nog inlopen of kan ik meteen een paar kilometertjes maken?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:27 schreef Ynske het volgende:
Toch maar gegaan. 3x6' 3'rust, kleine 2.6 km
Ik heb het eerste deel gekocht en houd het daarbij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:33 schreef Ynske het volgende:
Kennen jullie trouwens dat nieuwe blad
Losse Veter? ben eens benieuwd hoe die is.
wat vind je er precies niet fijn aan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deel gekocht en houd het daarbij.
Ik vond de eerste uitgave best wel leuk, veel inhoud, dus heb een abonnement genomen met gratis handschoenen erbij..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:33 schreef Ynske het volgende:
Kennen jullie trouwens dat nieuwe blad
Losse Veter? ben eens benieuwd hoe die is.
| 1 2 | [b]18 december 2014 - [url=http://www.loopnu.nl/index.php/loopevenementen/kerstmannenloop]Kerstmannenloop (Amersfoort)[/url][/b] [*] McTwente - 5 km (social run) |
Wat is er in Monster?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:09 schreef YUR het volgende:
[..]
De HAAG-kantine. Daar ga ik woensdag ook weer eens een keertje kijken. De feestploeg heeft bardienst, da's altijd gezellig
En gaan er van hier nog mensen in Monster lopen zaterdag?
Geen idee. Het trok mij niet zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:39 schreef Ynske het volgende:
wat vind je er precies niet fijn aan?
hij ligt hier niet eens in de winkel
Ik denk dat het gewoon weer een goedkope manier is om nog meer winst te maken. Je hebt volgens mij genoeg aan het "goedkoopste" pakket, want daar zit alles al in. Ik blijf het waardeloos vinden dat je niet eens losse foto's kunt kopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap trouwens niet veel van die marathonphotos website; wat is het verschil tussen een gewoon pakket en een mega deal pakket? Digitaal is toch gewoon digitaal, hoezo zou je ze dan in printklare formaten willen?
Dat kan een tijdje later toch wel als ik het goed begrijp?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:32 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon weer een goedkope manier is om nog meer winst te maken. Je hebt volgens mij genoeg aan het "goedkoopste" pakket, want daar zit alles al in. Ik blijf het waardeloos vinden dat je niet eens losse foto's kunt kopen.
Afzetterij, van Berlijn kost een download van één foto ¤19.95 (is ook marathonfoto).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat kan een tijdje later toch wel als ik het goed begrijp?
Lijkt me dat winst maken geen probleem is voor die lui, digitale foto's voor 5 (of 7) euro per stuk verkopen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:32 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon weer een goedkope manier is om nog meer winst te maken. Je hebt volgens mij genoeg aan het "goedkoopste" pakket, want daar zit alles al in. Ik blijf het waardeloos vinden dat je niet eens losse foto's kunt kopen.
Hmm wat stom zeg, een aantal foto's lijken me ook wel leuk maar de kwaliteit is net te slecht om goed te zien welke dan echt leuk is. Geen idee of ik ook nog voor of na de start op de foto had gekund.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Afzetterij, van Berlijn kost een download van één foto ¤19.95 (is ook marathonfoto).
Dan begrijp ik dat mensen voor het hele pack gaan, als je dan toch een foto wil hebben.
Daarom was ik overigens voor en na de finish overal op de foto gegaan, als ik het hele pack zou willen bestellen, had ik wel waar voor mijn geld
Dan moet ik zaterdagmiddag wel kunnenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Je merkt woensdag wel wie het zijn![]()
LVML en Monster kunnen best samen. Dan heb je in Monster maar alvast lekker op het strand kunnen oefenen
Je staat erbijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:49 schreef McTwente het volgende:
[..]
En omdat ik nog maar voor één loopje ingeschreven sta in de WLWW, heb ik er nog een paar:
[..]
ik heb daar eens goed over nagedacht, en het is inderdaad sentiment.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm wat stom zeg, een aantal foto's lijken me ook wel leuk maar de kwaliteit is net te slecht om goed te zien welke dan echt leuk is. Geen idee of ik ook nog voor of na de start op de foto had gekund.
Het is ook wel een beetje inspelen op mensen hun sentimenten natuurlijk, je hebt toch 'iets unieks' gedaan dus dan betaal je sneller een enorm bedrag voor die foto's, want geen foto's ervan hebben is ook niet leuk. Ik hoop op nog een amateurfotograaf ergens of iemand die ze voor wat minder verkoopt, maar tot nu toe nog niets gevonden.
Of je supporters vragen om wat foto's te maken, maarja voor hen is het ook best stressvol en dan moeten ze daarop letten ipv op je aanmoedigen. Mijn vader heeft één foto gemaakt op de 31 km (die ik hier eerder postte) maar die is een beetje korrelig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:54 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb daar eens goed over nagedacht, en het is inderdaad sentiment.
Hoe vaak heb ik nu gekeken naar die foto's van de Eiger trail?
Is leuk om even mee te shinen op je facebook tijdlijn, en daarna "verdwijnen" ze in je digitale archief.
Denk dat ik de volgende marathon eerder medaille zou laten graveren met tijd...
De gelegenheidsfotografen langs de route maken vaak nog mooiere foto's ook. Die van marathonfoto's schieten vaak in het wilde weg om maar zoveel mogelijk deelnemers vast te leggen. Ik had achteraf in het Vondelpark nog een mooi foto moment kunnen hebben. Ik liep bijna alleen toen ik langs een fotograaf van marathonfoto's liep. Maar ik was zo kapot dat ik mij gewoon niet meer op kon richten om er een mooi plaatje van te makenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm wat stom zeg, een aantal foto's lijken me ook wel leuk maar de kwaliteit is net te slecht om goed te zien welke dan echt leuk is. Geen idee of ik ook nog voor of na de start op de foto had gekund.
Het is ook wel een beetje inspelen op mensen hun sentimenten natuurlijk, je hebt toch 'iets unieks' gedaan dus dan betaal je sneller een enorm bedrag voor die foto's, want geen foto's ervan hebben is ook niet leuk. Ik hoop op nog een amateurfotograaf ergens of iemand die ze voor wat minder verkoopt, maar tot nu toe nog niets gevonden.
Bij trails zijn de foto's nog vaak gratis, en meestal kwalitatief een stuk beter dan bij wegevenementen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of je supporters vragen om wat foto's te maken, maarja voor hen is het ook best stressvol en dan moeten ze daarop letten ipv op je aanmoedigen. Mijn vader heeft één foto gemaakt op de 31 km (die ik hier eerder postte) maar die is een beetje korrelig.
Of toch aan die trail mee gaan doen die Semtex laatst postte, dát waren mooie foto's
Natuurlijk niet, gewoon een extra reden om te gaan trailenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Eternity boks.
Wordt er nu serieus overwogen om aan evenementen mee te doen als er hele mooie gratis foto's gemaakt worden?
Die wedstrijd in monster is tof! Vorig jaar aan de 5,7 km meegedaan en een week later de LVML. Dit jaar alleen laatstgenoemde.
LVML. Ik ben benieuwd ernaar. Dit keer de 5km, maar met de Sav bultquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Eternity boks.
Wordt er nu serieus overwogen om aan evenementen mee te doen als er hele mooie gratis foto's gemaakt worden?
Die wedstrijd in monster is tof! Vorig jaar aan de 5,7 km meegedaan en een week later de LVML. Dit jaar alleen laatstgenoemde.
Ah, er staan er nu ook nog wat meer bij dan net. Zitten idd leuke foto's bij! In mijn herinnering heb ik maar 1 keer gelachen naar een fotograaf, maar blijkbaar liep ik het hele parcours met een smilequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef Quoi het volgende:
@La_Tramposa, ik zie jou alleen maar met een big smile op de foto staan en zelfs juichend over de finish gaanFoto's om blij mee te zijn
@GotC: wat stel ik me voor bij armen die niet kunnen stoppen met bewegen?
Ik werd wakker, deed de radio aan en hoorde Eternity. En moest natuurlijk aan Pijll denken![]()
![]()
en nu zit dat weer in mijn hoofd, een eeuwige herhaling van Eternity
Natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben op mijn 8e na een halfuur huilend vertrokken bij de padvinderij, dus doe maar niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gewoon een extra reden om te gaan trailen
Niet verder vertellen, maar het is 5,4 km en het is ook dit jaar net hoog water geweest. Dus mul zand. Toch is het een erg leuke wedstrijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:14 schreef GotC het volgende:
[..]
LVML. Ik ben benieuwd ernaar. Dit keer de 5km, maar met de Sav bult.
Ik vind het soms weleens lekker als er géén foto's gemaakt worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
NatuurlijkDat was ook het fijne aan roeien, altijd veel gratis stoere sportfoto's van jezelf.
Ik beeld me zo in dat ik op mijn 80e melancholisch naar mijn afgetrainde lichaam terugkijk, dus loopjes zonder goede foto's.. tss niet de moeite waard
Het was ook mijn eerste 10km wedstrijd, 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:31 schreef Quoi het volgende:
De LVML was mijn eerste echte 10 km wedstrijd 2 (3?) jaar geleden. Ik weet nog dat het zó zwaar was, dat laatste stuk het strand af en dat het baggerweer wasEpisch, dat wel.
Ik zie nu de uitslag en jou er ook tussen! Mijne was idd ook 2 jaar geleden. Ik dacht toch echt dat jij al langer liep toen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Het was ook mijn eerste 10km wedstrijd, 2 jaar geleden
Quitter...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 8e na een halfuur huilend vertrokken bij de padvinderij, dus doe maar niet.
Ik bouw gewoon erg graag (*kuch*) op naar 5km, om er vervolgens weer mee te kappenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zie nu de uitslag. Mijne was idd ook 2 jaar geleden. Ik dacht toch echt dat jij al langer liep toen!
Hij was toen zwaar man, ik deed er 1u07 over
Deze post was voorspelbaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:45 schreef Zwabberhark het volgende:
De LVML 2012 was een eitje in vergelijking met die van een jaar later
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
de echte asphalt junkies hier zullen het niet begrijpen maar een uurtje op een spekgladde en blubberige trail, met verlate spierpijn door 42km tarseal trauma, en dan ook nog languit onderuit gaan, voelt na afgelopen zondag gewoon als bevredigende hardloop SM...
I love a bitch who bosses you around and kicks your ass.... !
Ik liep beide. In 2012 verzopen we vlak voor de uitgestelde start, daarna werd het droog. Het strand was hard, er stond nauwelijks wind.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Deze post was voorspelbaar
Die liep ik niet, dus geeeeen idee.
Daar ben ik wel heel benieuwd naar. Niet erg als je ze hier plaatst.quote:Ik ben nu natuurlijk de foto's aan het zoeken van doorweekte Q en GotC tijdens die epische editie
Soms zijn trailschoenen gewoon niet genoeg, zeker in blubber. Enige waarmee je dan nog een beetje glip hebt zijn spikes, maar dat is ook weer zowat voor een trainingsloopje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:49 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Niet de goede schoenen aangetrokken voor dit type track of was je er gewoon met je hoofd even niet helemaal bij.
http://neilnathan.photosh(...)0dw/I0000pD.TVetxajsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Deze post was voorspelbaar
Die liep ik niet, dus geeeeen idee.
Ik ben nu natuurlijk de foto's aan het zoeken van doorweekte Q en GotC tijdens die epische editie
Jaaaaa, met je paquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:57 schreef GotC het volgende:
[..]
http://neilnathan.photosh(...)0dw/I0000pD.TVetxajs
Daar heb jij weer een punt. Zelfs wandelend kun je natuurlijk ondanks dat je voorzichtig bent gewoon onderuit gaan in de modder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Soms zijn trailschoenen gewoon niet genoeg, zeker in blubber. Enige waarmee je dan nog een beetje glip hebt zijn spikes, maar dat is ook weer zowat voor een trainingsloopje.
https://lh6.googleusercon(...)h632-no/SAM_0290.JPGquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jaaaaa, met je paIk weet het nog. Is dat echt 2 jaar geleden
![]()
Mezelf kan ik niet nergens vinden.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:02 schreef GotC het volgende:
[..]
https://lh6.googleusercon(...)h632-no/SAM_0290.JPG
Deze broek herken ik uit duizenden
En ik ben op zoek naar foto's van jou
Toffe foto!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:57 schreef GotC het volgende:
[..]
http://neilnathan.photosh(...)0dw/I0000pD.TVetxajs
Beetje tussen de druppels op de lens doorkijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:13 schreef Quoi het volgende:
Gewoon via de officiële uitslagen een finishfilmpje gevonden. Toen ging het blijkbaar wel weer
Ja, zie je. Het was zwaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Beetje tussen de druppels op de lens doorkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |