Eerst gewoon top100 populaire zooi in de shuffle, later een 170-180 bpm playlist waarin bijvoorbeeld ook de door jou genoemde nummers stondenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
En wat voor muziek hoorde daarbij?
Succes Mossel!
Tot ongeveer 17km is wel redelijk gebruikelijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:29 schreef HDLed het volgende:
Ik zat even door mijn schema voor de HM te neuzen, valt me op dat hij niet verder dan 17 km gaat, is het verstandig om een keer 20er te lopen of gewoon mijn schema aanhouden?
Ja in januari een keer 17,5 comfortabel en in maart 3 zondagen achter elkaar 17 km tempo.. denk dat ik me dat maar gewoon aanhou danquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Tot ongeveer 17km is wel redelijk gebruikelijk
Die schema's zijn niet helemaal uit de dikke duim gezogen hequote:Op maandag 20 oktober 2014 18:35 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ja in januari een keer 17,5 comfortabel en in maart 3 zondagen achter elkaar 17 km tempo.. denk dat ik me dat maar gewoon aanhou danthnks
Je hebt het moeilijkste deel alvast gehadquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:34 schreef Maraca het volgende:
Pff.. les 1 van Evy achter de rug. Best confronterend als je een groot deel van je normale hardlooproute naar huis moet lopenWeet nog dat er een tijd was dat ik die route moest uitbreiden omdat het te kort was
![]()
Maar goed, over een paar weken ben ik weer op dat punt(als ik het deze keer wel volhou
)
Haha nee zou wat zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Die schema's zijn niet helemaal uit de dikke duim gezogen he
Succes in ieder geval!
Dat zal inderdaad wel confronterend zijn, maar voor je het weet moet je je rondje weer uitbreidenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:34 schreef Maraca het volgende:
Pff.. les 1 van Evy achter de rug. Best confronterend als je een groot deel van je normale hardlooproute naar huis moet lopenWeet nog dat er een tijd was dat ik die route moest uitbreiden omdat het te kort was
![]()
Maar goed, over een paar weken ben ik weer op dat punt(als ik het deze keer wel volhou
)
Ik heb er hier weleens vaker over gelezen, maar ik kan me ff zo snel niet herinneren door wie dat was.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:40 schreef HDLed het volgende:
[..]
Haha nee zou wat zijnik volg die van My.asics weet niet of iemand daar ervaringen mee heeft? hij bevalt me tot nu toe vrij prima!
Wat goed dat je weer bent begonnen!quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:34 schreef Maraca het volgende:
![]()
)
Hoppa, in the pocketquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:51 schreef Maraca het volgende:
Opbouwen is inderdaad vervelend. Maar het ging wel een stuk beter dan ik had gedacht, dus dat was een meevaller
Van Evy moet ik 3x per week.. dus woensdag inderdaad weerquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:40 schreef HDLed het volgende:
[..]
Haha nee zou wat zijnik volg die van My.asics weet niet of iemand daar ervaringen mee heeft? hij bevalt me tot nu toe vrij prima!
Jup, that's me!quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er hier weleens vaker over gelezen, maar ik kan me ff zo snel niet herinneren door wie dat was.
Het belangrijkste is in ieder geval dat het je bevalt. Lekker blijven volgen dus
Goedzo, en volhouden hequote:Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Van Evy moet ik 3x per week.. dus woensdag inderdaad weer![]()
Ga gewoon hier veel posten. Dan moet ik welquote:
Nou ik loop zelf ook nog maar een paar maand, en post hier nu sinds een week ofzo? Maar het motiveert je wel enorm wat anderen voor elkaar krijgen, dus ik wil het ook alleen maar meer voor elkaar krijgen, voor mij is het motiverend om hier actief te zijn, hoop dat het voor jou ook het geval kan wezenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga gewoon hier veel posten. Dan moet ik wel![]()
In het verleden hielp het wel altijd. Zeker Endomondo was confronterendquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:56 schreef HDLed het volgende:
[..]
Nou ik loop zelf ook nog maar een paar maand, en post hier nu sinds een week ofzo? Maar het motiveert je wel enorm wat anderen voor elkaar krijgen, dus ik wil het ook alleen maar meer voor elkaar krijgen, voor mij is het motiverend om hier actief te zijn, hoop dat het voor jou ook het geval kan wezen
Is het dan geen zoolfie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:27 schreef Guard het volgende:
Uhoh, de #solefie, een selfie met de zolen van je schoenen
dominant bitch.....quote:
Moet het met de s beginnen dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |