Ja dan ben je niet alleen zeiknat, maar stink je ook nog eens stevigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat is zo ontzettend smerig.
Ik houd er niet van als mn armen gaan plakken of je de druppels voelt.
dan liever gewoon nat
Oh, nu voel ik me ineens een aanstellerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:08 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb niet eens een 15 km record (althans ik heb wel 15 km wedstrijden gelopen, maar dat was niet op de weg en dus weinig waarde tijdtechnisch gezien).
Ik zou ook best willen, maar Nijmegen is zo ver weg dan voor mij (8000 km)
Excuus!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je even aangeven wat je er precies wilt hebben staan?
| 1 | [*] Tiemen - Marathon |
Nergens voor nodig, mijn reisafstand is gewoon iets verder dan die van jou. Voor de rest prima reden toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, nu voel ik me ineens een aansteller
Ik heb een best wel degelijk wind\regen jack van Nike. Je moet idd opletten dat het niet te zweterig\broeierig wordt ondanks dat ze heel dun en luchtig zijn, zeker als je hem tot bovenaan helemaal dichtritst.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:34 schreef Ynske het volgende:
trouwens die windjacks, zijn die zweterig?
donequote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En mijn 13/12 HM veranderen in 10 km?
Hehe, gaaf zeg! Alhoewel het even wennen is om 80\100km afstanden en rustig opbouwen in bijna dezelfde zin te lezenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor mij is de marathon geen doel op zich. Ik kom er meer langs omdat ik straks langere ultratrails wil gaan doen. En omdat Ik het nu toch kan lopen is er wel een doel bijgekomen om de marathon een keer onder de 3 uur te lopen. Maar dan moet ik wel een keer een wegmarathon doen. Maar dat heeft geen haast. Volgend jaar in ieder geval 2x 50km lopen en een obstakelrun van 5 uur lang. Voor de rest nog even kijken. Dan in 2016 misschien tot de 80km of zelfs 100. Lekker rustig aan opbouwen
Minstens 3 jaar, is dat 3 jaar en een maand?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:47 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)erde-loper~a3773347/
om even aan te sluiten bij de doelen, ambitieus of haalbaar - discussie
Jero is ook wel een apart geval hier. Heeft volgens mij iets meer dan gemiddelde aanlegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:52 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
Hehe, gaaf zeg! Alhoewel het even wennen is om 80\100km afstanden en rustig opbouwen in bijna dezelfde zin te lezen
Ik denk nog steeds dat jij op de M en HM op de weg veuuuul sneller kunt dan je denktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor mij is de marathon geen doel op zich. Ik kom er meer langs omdat ik straks langere ultratrails wil gaan doen. En omdat Ik het nu toch kan lopen is er wel een doel bijgekomen om de marathon een keer onder de 3 uur te lopen. Maar dan moet ik wel een keer een wegmarathon doen. Maar dat heeft geen haast. Volgend jaar in ieder geval 2x 50km lopen en een obstakelrun van 5 uur lang. Voor de rest nog even kijken. Dan in 2016 misschien tot de 80km of zelfs 100. Lekker rustig aan opbouwen
quote:
Ik kan niet bij de column van Jan-Pierre van Geelen, waar hij naar refereert. Zit achter slot en grendel bij de Volkskrantquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:47 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)erde-loper~a3773347/
om even aan te sluiten bij de doelen, ambitieus of haalbaar - discussie
Mijn doel ligt op het moment op 2.52.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat jij op de M en HM op de weg veuuuul sneller kunt dan je denktEen vriend van mij heeft zondag 2.57 gelopen en zijn PR op de 10k is langzamer dan dat van jou..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |