Ik had dat gisteren. Een meneer was in volledig regenpak zijn hond aan het uitlaten. Kwam ik daar vrolijk voorbij gehuppeld in mijn t-shirtje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan doe ik datVond het maandag wel grappig.. allemaal mensen in winterjas.. kom jij daar aanlopen met semi korte broek en korte mouwen
Het gaat je vast wel een keer lukkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Even gespiekt naar het parcours![]()
Als ik een marathon ga lopen wordt dat wel Berlijn, denk ikHet is een soort 5-jarenplan, misschien wel 10 jaar, maar dat er een marathon door mij gelopen gaat worden is sinds een klein jaartje wel duidelijk
Klopt inderdaad, en nog best redelijk wat ook dacht ik. Vriend van me gaat er dit jaar aan meedoen... Ben heel benieuwd!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:
behalve DJMO
Trouwens, voor New York, dan moet je toch voor een goed doel lopen en veel geld ophalen om je in te mogen schrijven?
Of via zo'n reisorganisatiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:
behalve DJMO
Trouwens, voor New York, dan moet je toch voor een goed doel lopen en veel geld ophalen om je in te mogen schrijven?
Berlijn en New York achter elkaar moet kunnen, Maar dan moet je in New York geen snelle tijd willen neerzetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:35 schreef Devv het volgende:
[..]
Het gaat je vast wel een keer lukken. Ik denk dat iedereen die hier uitgesproken heeft een marathon te gaan lopen het gelukt is. Ik zou ook graag de marathon van Berlijn willen lopen maar het gaat helaas volgend jaar niet meer lukken. Dan wil ik namelijk ook New York lopen met de halve van Amsterdam als voorbereiding. Ik denk toch dat Berlijn en New York net iets te dicht op elkaar zitten.
Gelukkig hebben FOK!kers geen leven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Lijkt me ook niet handig, zeker ook als je voldoende tijd wilt nemen voor de reis, het acclimatiseren en jetlag overkomen en zo. Ik zou dan iig een maand bijna alleen maar met marathons bezig zijn, niet goed voor je productiviteit in je dagelijkse leven lijkt me
Ditquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef Quoi het volgende:
Berlijn en New York achter elkaar. Why the hurry, vraag ik me eigenlijk af? Pluk de dag ok, maar toch. Alsof je nog exact één jaar te leven hebt
Willen is het probleem niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Inschrijving voor de 7heuvelen sluit morgen, voor wie er nog mee wil doen aan onze meet
p200/p300 wat is dat ook alweer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef Gogo83 het volgende:
Zo, dat was een heerlijke training! De donkere wolken waren hier gelukkig nog niet aangekomen. Wel waaide het flink. Na een km inlopen heb ik 3 x 1000 p200/300 gelopen. Eerste interval in 7:20, tweede in 7:08 en derde in 6:40. Die laatste was niet zo gepland, maar ik liep zo lekker. Klein buitje onderweg, maar dat was echt maar drie minuten ofzo. Heerlijk dus!
De lengtes van de rustpauzes.quote:
Ik vind dat toch een doolhof, al die jacks. Sommigen noemen hun regen jack waterdicht, anderen gebruiken waterkolom waardes, sommigen zijn stormproof, andere weer alleen windproofquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:34 schreef Ynske het volgende:
trouwens die windjacks, zijn die zweterig?
Donequote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:02 schreef pijll het volgende:
[..]
De lengtes van de rustpauzes.
Nu ik je toch spreek, Ynske: wil je mij bij de 7H zetten? (16 november, 15 km)
Bedankt
Neh. Veel te ver.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Inschrijving voor de 7heuvelen sluit morgen, voor wie er nog mee wil doen aan onze meet
Dat is zo ontzettend smerig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een doolhof, al die jacks. Sommigen noemen hun regen jack waterdicht, anderen gebruiken waterkolom waardes, sommigen zijn stormproof, andere weer alleen windproof![]()
Qua zweterigheid: als een jack "ademend" is (wat volgens mij weer inhoudt dat er ventilatiestukken in zitten, doorgaans bij de oksels) zou het wat minder zweterig moeten zijn. I.i.g. veel minder zweterig dan de Hema regenpakken die ik vroegah had voor op de fiets naar de middelbare school
ik heb niet eens een 15 km record (althans ik heb wel 15 km wedstrijden gelopen, maar dat was niet op de weg en dus weinig waarde tijdtechnisch gezien).quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Willen is het probleem niet.
M'n 15km PR loopt nog hopeloos achter bij de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |