5 km rondjes is al beter dan 2,5 km rondjes zoals bij de 24 van Steenbergen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan dus overigens deze doen in mei: http://www.hardcastle24.co.uk/
Check ook filmpje + route: http://www.hardcastle24.co.uk/venue---course.htmlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:11 schreef Guard het volgende:
[..]
5 km rondjes is al beter dan 2,5 km rondjes zoals bij de 24 van Steenbergen.
En cross country is natuurlijk altijd![]()
en tevens:
goeie reden om deze weer eens op te zetten:
Het heeft mij heel erg geholpen om gewoon ergens in te schrijven ook al had ik geen idee of een halve marathon haalbaar wasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:10 schreef m0ridin het volgende:
Ugh, zit ik toch zowaar opeens te kijken naar wat voor HM's er zoal te lopen zijn in NL om te zien of ik er toch maar eens een kan kiezen om naar toe te werken
Teams van 4 jaquote:
Even gespiekt naar het parcoursquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:06 schreef Guard het volgende:
Leuk parcours trouwens van die HM in Berlijn.
Dus in totaal zal je zo'n 6 uur moeten lopen? En hoe lang per keer ongeveer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Teams van 4 jaWe hebben al twee teams met de club!
FOK! teams zijn ook welkom, natuurlijk![]()
Het zijn rondjes van zo'n 5km, op een XC terrein, en omdat je lang moet dus niet in een half uur, maar eerder 35 a 40 minuten per rondje. We gaan ook niet echt voor een goede tijd ofzo met 't team, meer voor de ervaring. Dit zal voor ons de eerste keer zijn. Anderen die meedoen hebben al soortgelijke events gedaan in het verleden. Gaat vooral om de gezelligheid en de ervaring, naar het schijnt. Saamhorigheid, dat soort dingenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dus in totaal zal je zo'n 6 uur moeten lopen? En hoe lang per keer ongeveer?
Klinkt nog wel haalbaar, met goede verzorging tussendoor
Ik moet alleen nog wel overtuigd worden van de lol van zo'n evenement
Met een groep lopen is altijd leuk! En ze hebben ook kortere loopjes dan 24 uur, zo te zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dus in totaal zal je zo'n 6 uur moeten lopen? En hoe lang per keer ongeveer?
Klinkt nog wel haalbaar, met goede verzorging tussendoor
Ik moet alleen nog wel overtuigd worden van de lol van zo'n evenement
Tja het is een beetje het lopen van de rondjes dat het niet leuk maakt klinken voor mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:16 schreef pijll het volgende:
[..]
Met een groep lopen is altijd leuk! En ze hebben ook kortere loopjes dan 24 uur, zo te zien.
Zelf wil ik nog wel eens een 6-uurs solo doen. Zoveel langer dan een marathon is dat ook weer niet (voor iemand die zo langzaam is als ik)
Donequote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:11 schreef Devv het volgende:
Zou iemand deze erbij kunnen zetten? Ik ga Berlijn als opwarmer en laatste test voor Parijs gebruiken.
[ code verwijderd ]
kun je even aangeven wat je er precies wilt hebben staan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:59 schreef TMan het volgende:
Ynske, wil je mij in de WLWW zetten bij 12 april Rotterdam voor de marathon?
Klinkt tof!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het zijn rondjes van zo'n 5km, op een XC terrein, en omdat je lang moet dus niet in een half uur, maar eerder 35 a 40 minuten per rondje. We gaan ook niet echt voor een goede tijd ofzo met 't team, meer voor de ervaring. Dit zal voor ons de eerste keer zijn. Anderen die meedoen hebben al soortgelijke events gedaan in het verleden. Gaat vooral om de gezelligheid en de ervaring, naar het schijnt. Saamhorigheid, dat soort dingen
past niet in mijn programma...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Teams van 4 jaWe hebben al twee teams met de club!
FOK! teams zijn ook welkom, natuurlijk![]()
Tsk. Wij hebben het weekend ervoor een ' weekend of trail running' in Wales, met een HM (of 10km) op zaterdag en een 15km ofzo op zondagquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Guard het volgende:
[..]
past niet in mijn programma...![]()
Week na de KvS denk ik niet dat ik heel veel zin heb om 6 uur te gaan lopen
dat is nog steeds geen 34 km in een racequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsk. Wij hebben het weekend ervoor een ' weekend of trail running' in Wales, met een HM (of 10km) op zaterdag en een 15km ofzo op zondag![]()
Prima te doen met korte mouwen, ben net terugquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:29 schreef Maraca het volgende:
't is nog best frisjes buitentwijfel tussen lange en korte mouwen
Dan doe ik datquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:29 schreef HDLed het volgende:
[..]
Prima te doen met korte mouwen, ben net terug
Maandag was het echt lekker weer, die anderen sporen duidelijk nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan doe ik datVond het maandag wel grappig.. allemaal mensen in winterjas.. kom jij daar aanlopen met semi korte broek en korte mouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |