zolang ik geen last heb ga ik niet over sokken nadenkenquote:
Zo licht mogelijk is wel makkelijk jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan ook wel erg anders gaan trainen, meer boulderen doen en zo licht mogelijk zijn en zoOf niet?
Cheaty sticks!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zo licht mogelijk is wel makkelijk jaSowieso heel veel hoogtemeters maken, veel krachttraining, squatten en deadliften. Step ups met hoog bankje en extra gewicht enzo. Meer kracht dus vooral, al moet je ook wel een bereconditie hebben. Wordt al moe als ik er aan denk. Oh ja en met stokken trainen.
[ afbeelding ]
Dat is echt goor. Hier ook gemiddeld 3 collega's per dag ziek.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Er zit hier naast me op kantoor iemand de longen uit z'n lijf te hoesten. Ben in staat om bij de Aziatische buren een hok verderop te gaan vragen of ze Sarskapjes hebben![]()
Wil niet OOK nog een halve longontsteking opdoen hier
Hier meldt niemand zich ziek dus zit iedereen dan mee te blaffenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is echt goor. Hier ook gemiddeld 3 collega's per dag ziek.
Where's my bubble!
ik snap t ergens wel, als ik me ziek meld heb ik de eerste keer 1 wachtdag en de tweede keer 2 wachtdagen aan mn broek hangen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:03 schreef Wolve000 het volgende:
Hier op kantoor is het ook altijd feest. Verkouden of erger? Gewoon lekker op kantoor iedereen aan blijven steken.
Gelukkig valt het tot nu toe nog mee, maar het zal hier binnenkort vast ook weer losbarsten...
Ik ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmm nieuw lichaam wil ik ook wel.
Al ben ik qua uiterlijk en conditie wel erg gelukkig met dit exemplaar.
Bah! Ik zou ff vragen wat ie heeft ja en of ie doorheeft dat hij zo mensen zit aan te steken. Velen staan daar niet bij stilquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Er zit hier naast me op kantoor iemand de longen uit z'n lijf te hoesten. Ben in staat om bij de Aziatische buren een hok verderop te gaan vragen of ze Sarskapjes hebben![]()
Wil niet OOK nog een halve longontsteking opdoen hier
En daarom is dat ook voor de werkgever zelf een stompzinnige regeling.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap t ergens wel, als ik me ziek meld heb ik de eerste keer 1 wachtdag en de tweede keer 2 wachtdagen aan mn broek hangen.
dan blijf ik niet voor een verkoudheid thuis ondanks dat ik weet dat ik iedereen aansteek.
Wie, wat waar en hoe?quote:
Hoe ver moet ik daarvoor lopen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:09 schreef pijll het volgende:
[..]
En daarom is dat ook voor de werkgever zelf een stompzinnige regeling.
Over de Groet uit Schoorl: gewoon inschrijven! Na afloop krijg je geen medaille maar een handdoek mee. Heb je nog jaren plezier van.
Hier is de kreet: Ziek zijn overkomt je, ziek melden is een keuze.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben ook verkouden en op kantoor, maar hier wordt ook actief aangemoedigd om je niet snel ziek te melden. En ik voel me verder ook niet zo ziek. En och; als je met de trein naar het werk komt zit je sowieso in een bacillenhol dus dan maakt het ook niet veel uit of ik thuisblijf.
Ja die kreet hebben wij ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier is de kreet: Ziek zijn overkomt je, ziek melden is een keuze.![]()
Overigens qua lichaam gesproken wil ik alleen een nieuw stel longen, nooit gerookt maar wel astma en aanstelleritusB
Jij? 244 km. Zou ik er niet voor over hebben...quote:
Ik volg t niet. Ben je misschien een kloon?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:11 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
moi, in zeeland en niks aan veranderen
Ik antwoordde op de post ervoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik volg t niet. Ben je misschien een kloon?
In theorie wel. Wij zijn indirect iig in eigendom van de overheidquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja die kreet hebben wij ook
Toevallig ook ambtenaar?
* Nanook24 begint vast met duimen.quote:
Checkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Beetje afwisselen daarin is wel lekker! Je merkt vanzelf wel of je de langere afstanden gaat missen.
Alleen: met wie moet ik dan mijn volgende HM trainingen doen?
Oh wacht.... Quoi en als ie heel blijft pijll
Zo! Welkomquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik loop sinds vorig jaar lente dus zo'n anderhalf jaar nu, heb m'n wedstrijddebuut gemaakt in december 2013. M'n favoriete afstanden zijn de 10k en de halve marathon. Ik loop zo'n 3 x per week en heb tot nu toe 14 wedstrijden gelopen (sinds december dus)
Doelen : op de 10k naar 41 minuten gaan in 2015 en op de halve marathon richting 1:32:00
op de website zekerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:26 schreef KaiN het volgende:
Vraagje over de apps.
Ik gebruik nu Runkeeper. Ik vind het irritant dat ik niet kan zien wat mijn snelste 5 of 10 KM is. Geen idee of dat in de betaalde versie wel zit.
Kun je dat in Endomondo wel (gratis) zien? (dacht namelijk dat de meesten hier Endomondo gebruiken?)
Thanks !quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Check
Ik denk dat ik bij nader inzien graag meedoe aan de CPC. Vorig jaar was het trainen in een groepje echt magisch. Nu is die zelfde groep alweer begonnen, wat tragere opbouw want ook naar Bruggenloop trainend, en het lijkt me leuk om samen met hen naar hetzelfde evenement te trainen. Dat betekent geen Groet uit Schoorl. Ik laat 'm nog even open staan om te kijken wat ik ermee ga doen (omzetten naar 10 km of in LDL tempo lopen - het is een maand ervoor). Dus: inschrijven voor de CPC maar over een paar uurtjes
Wat een positivio's hier weer
[..]
Zo! WelkomMooie tijden en mooie doelen
Ohh tof!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Check
Ik denk dat ik bij nader inzien graag meedoe aan de CPC. Vorig jaar was het trainen in een groepje echt magisch. Nu is die zelfde groep alweer begonnen, wat tragere opbouw want ook naar Bruggenloop trainend, en het lijkt me leuk om samen met hen naar hetzelfde evenement te trainen. Dat betekent geen Groet uit Schoorl. Ik laat 'm nog even open staan om te kijken wat ik ermee ga doen (omzetten naar 10 km of in LDL tempo lopen - het is een maand ervoor). Dus: inschrijven voor de CPC maar over een paar uurtjes
Wat een positivio's hier weer
[..]
Zo! WelkomMooie tijden en mooie doelen
klikkie klakkiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohh tof!Erg leuk dat je weer met je groepje gaat trainen
En wist niet dat het inschrijven over een paar uur al kon
Oke thnx. Binnenkort eens Endomondo gaan proberen dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
op de website zeker
app twijfel ik, maar kan ik nu niet controleren
Welke getallen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Ynske het volgende:
![]()
Sorry dat ik er weer over begin, maar t enige dat me nu met die getallen in beeld springt is dat ik het nooit ga kunnen.
ik doe over de 3 al meer dan 30 min.
Dat gevoel heeft bijna iedereen (behalve de WR houders dan, maar die kijken weer met enige jaloezie naar hun eigen tijd)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Ynske het volgende:
Sorry dat ik er weer over begin, maar t enige dat me nu met die getallen in beeld springt is dat ik het nooit ga kunnen.ik doe over de 3 al meer dan 30 min.
mja. soms geeft t mij iig wel t gevoel van een slome duikelaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat gevoel heeft bijna iedereen (behalve de WR houders dan, maar die kijken weer met enige jaloezie naar hun eigen tijd)
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:34 schreef Murmeli het volgende:
Leuk Quoi
Ynske:![]()
Ik haal zulke tijden ook nooit hoor! Je bent niet de enige
Ik wacht even af of ik weer een uitnodiging krijg om mee te doen, anders ga ik elders lopen in dat weekend.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:39 schreef Murmeli het volgende:
CPC schrijf ik me via mijn werk voor in als ze daar niet in mijn vakantie mee komen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
mja. soms geeft t mij iig wel t gevoel van een slome duikelaar
en ja, ik zit vandaag in een beetje moeilijke mood
[..]
Ieder z'n eigen doelen toch? Als ik de tijden van Jero en MD zie (of die van clubgenoten), heb ik echt niet de illusie dat ik die zelf zou kunnen lopen. Maar dat weerhoud me er niet van om m'n eigen doelen te stellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Ynske het volgende:
![]()
Sorry dat ik er weer over begin, maar t enige dat me nu met die getallen in beeld springt is dat ik het nooit ga kunnen.
ik doe over de 3 al meer dan 30 min.
ben er nooit geweest dus geen ideequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:45 schreef Quoi het volgende:
Ik vind de CPC trouwens niet eens zo'n geweldig evenement. Meestal erg druk en het parcours was nu ook weer niet zo top. Maar omdat gezamenlijk doel + lekker dichtbij =
In de app is dat niet te zien btw...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:33 schreef KaiN het volgende:
[..]
Oke thnx. Binnenkort eens Endomondo gaan proberen dan.
Helemaal juistquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:47 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen doelen toch? Als ik de tijden van Jero en MD zie (of die van clubgenoten), heb ik echt niet de illusie dat ik die zelf zou kunnen lopen. Maar dat weerhoud me er niet van om m'n eigen doelen te stellen.
Het is een enorm evenement waarbij er na 16km nog in een lint gelopen wordt. Echte gaten in het deelnemersveld zijn er pas na 20km.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:47 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
ben er nooit geweest dus geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |