Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is dat blarenspulletje uit de VS al gearriveerd trouwens?
Ik rust nu een paar dagen. Hopelijk zondag weer rennen op een XC (is maar 6km), wel ingetaped, dat is waar 't afgelopen zondag de fout in is gegaan. Dacht dat ik er met smeren wel zou zijn. Niet dusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef GotC het volgende:
Ga je nu een periode rust nemen om ze te laten herstellen Mo? Of gewoon een paar dagen?
Daarom moet ik een keer een 10 EM lopen. Mijn PR op de halve zit momenteel maar 10 minuten boven mijn PR op de 10 EMquote:
Deelsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jaheb het geprobeerd afgelopen zondag. Het hielp wel iets. Wondje dat ik nu heb is nog van een oude blaar die wat open was gegaan en weer was gaan ontsteken door de modder wrsch
maar geen nieuwe pijnlijke blaren in elk geval.
[..]
Ik rust nu een paar dagen. Hopelijk zondag weer rennen op een XC (is maar 6km), wel ingetaped, dat is waar 't afgelopen zondag de fout in is gegaan. Dacht dat ik er met smeren wel zou zijn. Niet dusEn sowieso even geen heel lange dingen nu, denk ik. Rug en schouders werken ook niet mee
_!
Ik wil een nieuw lichaam, eentje die het wel doet
Thanks, als het maar niet meteen teveel op en neer en alleen maar strand en zand isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pijll heeft die als eerste HM gedaan volgens mij. Het is licht heuvelachtig, maar prima te doen. Veel schelpenpaadjes en ander verhard gedoe.
Ik overweeg hem ook voor komend jaar.
Ik vind trouwens in 6 mnd naar 10 km best vlot. Van 10 km naar hm was bij mij een maand of 9. Maar ik had daarvoor de 10 ooit een keer al aangetikt dus was niet geheel 10 km maagd.
Echt bizar dat je zoveel blaren krijgt continuquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jaheb het geprobeerd afgelopen zondag. Het hielp wel iets. Wondje dat ik nu heb is nog van een oude blaar die wat open was gegaan en weer was gaan ontsteken door de modder wrsch
maar geen nieuwe pijnlijke blaren in elk geval.
[..]
Ik rust nu een paar dagen. Hopelijk zondag weer rennen op een XC (is maar 6km), wel ingetaped, dat is waar 't afgelopen zondag de fout in is gegaan. Dacht dat ik er met smeren wel zou zijn. Niet dusEn sowieso even geen heel lange dingen nu, denk ik. Rug en schouders werken ook niet mee
_!
Ik wil een nieuw lichaam, eentje die het wel doet
Beetje afwisselen daarin is wel lekker! Je merkt vanzelf wel of je de langere afstanden gaat missen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Als ik eind november de 25 km van de Meijendelloop voltooid heb laat ik de langere afstanden in wedstrijdverband voorlopig voor wat ze zijn. Mogelijk nog de CPC, daarna zomerstop. In de maanden zonder r loop ik alleen nog wedstrijden in de avond of als het een slechte zomer is. Het steeds verder en langer lopen is niet aan mij besteed, dan kan ik net zo goed mijn huis verkopen omdat ik er nauwelijks nog tijd voor heb om er te zijn.
Nou, op zich volstond smeren hier dus wel, alleen was ik gewoon zo dom om nog veel te verse huid niet verder te beschermen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Deels
Wel jammer dat alleen smeren niet volstaat
Hmm nieuw lichaam wil ik ook wel.
Al ben ik qua uiterlijk en conditie wel erg gelukkig met dit exemplaar.
Alleen die blessures en de overige kwaaltjes vind ik niet zo lief
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt bizar dat je zoveel blaren krijgt continu![]()
Ik ga binnenkort een ander zooltje in m'n schoenen proberen om te kijken of dat wat helpt. Maandag ging het lopen prima (blaarloos), maar tegen het einde voelde ik zo'n..blaargevoel.
Vertel: hoe lang loop je al, wat loop je meestal en wat zijn je doelen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:45 schreef thelaudprince het volgende:
Hola, ik ben ook een hardloper dus ik dacht laat ik hier 's meedoen
Ik had het zondag ook, dat je ineens denkt: volgens mij heb ik een blaar.... Ja dat voelt als een blaar, dan zal het aan de andere voet... ja hoor, tweelingblaar...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt bizar dat je zoveel blaren krijgt continu![]()
Ik ga binnenkort een ander zooltje in m'n schoenen proberen om te kijken of dat wat helpt. Maandag ging het lopen prima (blaarloos), maar tegen het einde voelde ik zo'n..blaargevoel.
Goede basisconditie helpt wel ja. Ik sportte nooit en kon letterlijk nog geen 3 minuten hardlopen. Toen ik evy af had was ik licht geblesseerd, 3 weken niet gelopen en kon weer soort van opnieuw beginnen. Was niet zo motiverendquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:43 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Thanks, als het maar niet meteen teveel op en neer en alleen maar strand en zand is
Naar de 10km toe ging achteraf misschien iets te snel (niet dat ik er fysiek last van heb gehad, maar had het wel wat rustiger aan kunnen doen). Vooral de eerste 10km, die liep ik zo'n 3 maanden na beginnen, daarna wel gewoon weer een stapje terug (paar keer 7 en dan af en toe een uitstap naar de 10 zogezegd. En dat rustig opbouwen naar een stabiele 10).
Nou heb ik dus altijd wel veel aan sport gedaan, denk dat de basis er bij mij dus wel was en dat zal ook schelen. Hoewel ik het verschil tussen codnitie en lichaam wel heb gemerkt
Maar ik vind de HM toch wel een leuke en interessante afstand, en niet zo lang dat je hele leven soort van 'in teken moet staan van'.
Ook met 'vrijetijds lopen'. Vooral in het begin, met rondjes <5km, heb je toch een vrij beperkte radius en mogelijkheid in je directe omgeving... Met de 10 begint dat alweer wat toe te nemen, en met de 15+ breid je het nog wat meer uit.
Ah well, de groeten uit Schoorl run maar eens serieus overwegen... Ook wel weer leuk om een doel te hebben om naar toe te werken, en ik denk dat een dergelijk doel ook weer helpt met het verbeteren van mijn huidige tijden.
Mooi! Aan eigen schuld kan je tenminste wat doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, op zich volstond smeren hier dus wel, alleen was ik gewoon zo dom om nog veel te verse huid niet verder te beschermen.Dat was dus gewoon stom van mijn kant
[..]
Janou ja, er zijn er meer die al blaren krijgen als ze naar hardlopers op TV kijken bij de club
dus ik ben/we zijn niet alleen. En het lijkt ook in fases te gaan. Zo heb ik bijna mijn hele M-training blaarloos gelopen. Pas tijdens de mara (en dan ook na 5 mijl al...) kreeg ik weer eens blaren. Goeie timing ook.
En dat blaargevoel.. ja...en dan is het alleen wat rood. Maar dan moet je ook niet langer/verder doorlopen...
Eens met Gogo, gewoon solliciteren. Ik merk op mijn werk ook dat Duits vanzelf makkelijker gaat als je veel met Duitse klanten te maken hebt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:04 schreef Ynske het volgende:
Oeh, dr is een vacature die ik best interessant vind voor mezelf bij t wellness center waar ik vaker heen ga.
alleen zonde dat t mn Duits niet vloeiend genoeg is.
Das waar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:53 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Eens met Gogo, gewoon solliciteren. Ik merk op mijn werk ook dat Duits vanzelf makkelijker gaat als je veel met Duitse klanten te maken hebt.
Ik loop sinds vorig jaar lente dus zo'n anderhalf jaar nu, heb m'n wedstrijddebuut gemaakt in december 2013. M'n favoriete afstanden zijn de 10k en de halve marathon. Ik loop zo'n 3 x per week en heb tot nu toe 14 wedstrijden gelopen (sinds december dus)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:46 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Vertel: hoe lang loop je al, wat loop je meestal en wat zijn je doelen?
Tevens: welkom!
Hopelijk niet, want dan moet ik ook dure sokken gaan kopenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:52 schreef Gogo83 het volgende:
Het heerst! Weten we zeker dat blaren niet besmettelijk zijn?
Eens! Ga ervoor yns!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:53 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Eens met Gogo, gewoon solliciteren. Ik merk op mijn werk ook dat Duits vanzelf makkelijker gaat als je veel met Duitse klanten te maken hebt.
Cheap ass naadloze sokkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hopelijk niet, want dan moet ik ook dure sokken gaan kopen![]()
Nauwelijks last van, op de voorkant van mijn kleinste tenen na. (sportsokken hebben daar meestal een naadje lopen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |