zolang ik geen last heb ga ik niet over sokken nadenkenquote:
Zo licht mogelijk is wel makkelijk jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan ook wel erg anders gaan trainen, meer boulderen doen en zo licht mogelijk zijn en zoOf niet?
Cheaty sticks!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zo licht mogelijk is wel makkelijk jaSowieso heel veel hoogtemeters maken, veel krachttraining, squatten en deadliften. Step ups met hoog bankje en extra gewicht enzo. Meer kracht dus vooral, al moet je ook wel een bereconditie hebben. Wordt al moe als ik er aan denk. Oh ja en met stokken trainen.
[ afbeelding ]
Dat is echt goor. Hier ook gemiddeld 3 collega's per dag ziek.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Er zit hier naast me op kantoor iemand de longen uit z'n lijf te hoesten. Ben in staat om bij de Aziatische buren een hok verderop te gaan vragen of ze Sarskapjes hebben![]()
Wil niet OOK nog een halve longontsteking opdoen hier
Hier meldt niemand zich ziek dus zit iedereen dan mee te blaffenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is echt goor. Hier ook gemiddeld 3 collega's per dag ziek.
Where's my bubble!
ik snap t ergens wel, als ik me ziek meld heb ik de eerste keer 1 wachtdag en de tweede keer 2 wachtdagen aan mn broek hangen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:03 schreef Wolve000 het volgende:
Hier op kantoor is het ook altijd feest. Verkouden of erger? Gewoon lekker op kantoor iedereen aan blijven steken.
Gelukkig valt het tot nu toe nog mee, maar het zal hier binnenkort vast ook weer losbarsten...
Ik ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmm nieuw lichaam wil ik ook wel.
Al ben ik qua uiterlijk en conditie wel erg gelukkig met dit exemplaar.
Bah! Ik zou ff vragen wat ie heeft ja en of ie doorheeft dat hij zo mensen zit aan te steken. Velen staan daar niet bij stilquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Er zit hier naast me op kantoor iemand de longen uit z'n lijf te hoesten. Ben in staat om bij de Aziatische buren een hok verderop te gaan vragen of ze Sarskapjes hebben![]()
Wil niet OOK nog een halve longontsteking opdoen hier
En daarom is dat ook voor de werkgever zelf een stompzinnige regeling.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap t ergens wel, als ik me ziek meld heb ik de eerste keer 1 wachtdag en de tweede keer 2 wachtdagen aan mn broek hangen.
dan blijf ik niet voor een verkoudheid thuis ondanks dat ik weet dat ik iedereen aansteek.
Wie, wat waar en hoe?quote:
Hoe ver moet ik daarvoor lopen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:09 schreef pijll het volgende:
[..]
En daarom is dat ook voor de werkgever zelf een stompzinnige regeling.
Over de Groet uit Schoorl: gewoon inschrijven! Na afloop krijg je geen medaille maar een handdoek mee. Heb je nog jaren plezier van.
Hier is de kreet: Ziek zijn overkomt je, ziek melden is een keuze.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben ook verkouden en op kantoor, maar hier wordt ook actief aangemoedigd om je niet snel ziek te melden. En ik voel me verder ook niet zo ziek. En och; als je met de trein naar het werk komt zit je sowieso in een bacillenhol dus dan maakt het ook niet veel uit of ik thuisblijf.
Ja die kreet hebben wij ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier is de kreet: Ziek zijn overkomt je, ziek melden is een keuze.![]()
Overigens qua lichaam gesproken wil ik alleen een nieuw stel longen, nooit gerookt maar wel astma en aanstelleritusB
Jij? 244 km. Zou ik er niet voor over hebben...quote:
Ik volg t niet. Ben je misschien een kloon?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:11 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
moi, in zeeland en niks aan veranderen
Ik antwoordde op de post ervoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik volg t niet. Ben je misschien een kloon?
In theorie wel. Wij zijn indirect iig in eigendom van de overheidquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja die kreet hebben wij ook
Toevallig ook ambtenaar?
* Nanook24 begint vast met duimen.quote:
Checkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Beetje afwisselen daarin is wel lekker! Je merkt vanzelf wel of je de langere afstanden gaat missen.
Alleen: met wie moet ik dan mijn volgende HM trainingen doen?
Oh wacht.... Quoi en als ie heel blijft pijll
Zo! Welkomquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik loop sinds vorig jaar lente dus zo'n anderhalf jaar nu, heb m'n wedstrijddebuut gemaakt in december 2013. M'n favoriete afstanden zijn de 10k en de halve marathon. Ik loop zo'n 3 x per week en heb tot nu toe 14 wedstrijden gelopen (sinds december dus)
Doelen : op de 10k naar 41 minuten gaan in 2015 en op de halve marathon richting 1:32:00
op de website zekerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:26 schreef KaiN het volgende:
Vraagje over de apps.
Ik gebruik nu Runkeeper. Ik vind het irritant dat ik niet kan zien wat mijn snelste 5 of 10 KM is. Geen idee of dat in de betaalde versie wel zit.
Kun je dat in Endomondo wel (gratis) zien? (dacht namelijk dat de meesten hier Endomondo gebruiken?)
Thanks !quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Check
Ik denk dat ik bij nader inzien graag meedoe aan de CPC. Vorig jaar was het trainen in een groepje echt magisch. Nu is die zelfde groep alweer begonnen, wat tragere opbouw want ook naar Bruggenloop trainend, en het lijkt me leuk om samen met hen naar hetzelfde evenement te trainen. Dat betekent geen Groet uit Schoorl. Ik laat 'm nog even open staan om te kijken wat ik ermee ga doen (omzetten naar 10 km of in LDL tempo lopen - het is een maand ervoor). Dus: inschrijven voor de CPC maar over een paar uurtjes
Wat een positivio's hier weer
[..]
Zo! WelkomMooie tijden en mooie doelen
Ohh tof!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Check
Ik denk dat ik bij nader inzien graag meedoe aan de CPC. Vorig jaar was het trainen in een groepje echt magisch. Nu is die zelfde groep alweer begonnen, wat tragere opbouw want ook naar Bruggenloop trainend, en het lijkt me leuk om samen met hen naar hetzelfde evenement te trainen. Dat betekent geen Groet uit Schoorl. Ik laat 'm nog even open staan om te kijken wat ik ermee ga doen (omzetten naar 10 km of in LDL tempo lopen - het is een maand ervoor). Dus: inschrijven voor de CPC maar over een paar uurtjes
Wat een positivio's hier weer
[..]
Zo! WelkomMooie tijden en mooie doelen
klikkie klakkiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohh tof!Erg leuk dat je weer met je groepje gaat trainen
En wist niet dat het inschrijven over een paar uur al kon
Oke thnx. Binnenkort eens Endomondo gaan proberen dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
op de website zeker
app twijfel ik, maar kan ik nu niet controleren
Welke getallen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Ynske het volgende:
![]()
Sorry dat ik er weer over begin, maar t enige dat me nu met die getallen in beeld springt is dat ik het nooit ga kunnen.
ik doe over de 3 al meer dan 30 min.
Dat gevoel heeft bijna iedereen (behalve de WR houders dan, maar die kijken weer met enige jaloezie naar hun eigen tijd)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Ynske het volgende:
Sorry dat ik er weer over begin, maar t enige dat me nu met die getallen in beeld springt is dat ik het nooit ga kunnen.ik doe over de 3 al meer dan 30 min.
mja. soms geeft t mij iig wel t gevoel van een slome duikelaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat gevoel heeft bijna iedereen (behalve de WR houders dan, maar die kijken weer met enige jaloezie naar hun eigen tijd)
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:34 schreef Murmeli het volgende:
Leuk Quoi
Ynske:![]()
Ik haal zulke tijden ook nooit hoor! Je bent niet de enige
Ik wacht even af of ik weer een uitnodiging krijg om mee te doen, anders ga ik elders lopen in dat weekend.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:39 schreef Murmeli het volgende:
CPC schrijf ik me via mijn werk voor in als ze daar niet in mijn vakantie mee komen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
mja. soms geeft t mij iig wel t gevoel van een slome duikelaar
en ja, ik zit vandaag in een beetje moeilijke mood
[..]
Ieder z'n eigen doelen toch? Als ik de tijden van Jero en MD zie (of die van clubgenoten), heb ik echt niet de illusie dat ik die zelf zou kunnen lopen. Maar dat weerhoud me er niet van om m'n eigen doelen te stellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Ynske het volgende:
![]()
Sorry dat ik er weer over begin, maar t enige dat me nu met die getallen in beeld springt is dat ik het nooit ga kunnen.
ik doe over de 3 al meer dan 30 min.
ben er nooit geweest dus geen ideequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:45 schreef Quoi het volgende:
Ik vind de CPC trouwens niet eens zo'n geweldig evenement. Meestal erg druk en het parcours was nu ook weer niet zo top. Maar omdat gezamenlijk doel + lekker dichtbij =
In de app is dat niet te zien btw...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:33 schreef KaiN het volgende:
[..]
Oke thnx. Binnenkort eens Endomondo gaan proberen dan.
Helemaal juistquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:47 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen doelen toch? Als ik de tijden van Jero en MD zie (of die van clubgenoten), heb ik echt niet de illusie dat ik die zelf zou kunnen lopen. Maar dat weerhoud me er niet van om m'n eigen doelen te stellen.
Het is een enorm evenement waarbij er na 16km nog in een lint gelopen wordt. Echte gaten in het deelnemersveld zijn er pas na 20km.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:47 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
ben er nooit geweest dus geen idee
Royal 10, zelfde verhaal ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het is een enorm evenement waarbij er na 16km nog in een lint gelopen wordt. Echte gaten in het deelnemersveld zijn er pas na 20km.
En toch gaan we hem lopen, gewoon omdat je als Hagenees dat verplicht bent
Nu ik aan mijn mooie stad denk, heeft MVN die Ultra tijdens de DH marathon nog gedaan?
Die heeft geen HM.quote:
Stuk minder R10 had afgelopen jaar 2300 lopers& CPC 9600 op de 10kmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel meer qua drukte
Nee, das een relatief kleine loop. Al is de 10 drukker dan de 5. Op de 5 was er genoeg ruimte om een PR te lopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel meer qua drukte
Zoveel nog? De 5 waren er 500 ofzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Stuk minder R10 had afgelopen jaar 2300 lopers& CPC 9600 op de 10km
Hij stond niet in de uitslagenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het is een enorm evenement waarbij er na 16km nog in een lint gelopen wordt. Echte gaten in het deelnemersveld zijn er pas na 20km.
En toch gaan we hem lopen, gewoon omdat je als Hagenees dat verplicht bent
Nu ik aan mijn mooie stad denk, heeft MVN die Ultra tijdens de DH marathon nog gedaan?
http://www.royalten.nl/uitslagen/2014_RoyalTen_10km.htmlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zoveel nog? De 5 waren er 500 ofzo.
(En traag deelnemersveld, ik was met 27 min 40e van 300 vrouwen)
quote:
Dat je het dan aandurfde om naar de sportschool te gaan...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Over dat aansteken met verkoudheid en andere ziektes op kantoor. Dat merk ik goed het verschil. Toen ik nog op een kantoor werkte was ik elke winter wel zes keer verkouden (bijna de hele winter dus). Sinds ik mijn eigen praktijk ben begonnen en kantoor aan huis heb (helemaal alleen) bijna nooit meer!
Kei-ongezond dat werken met collega's!
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:36 schreef nirvana het volgende:
[..]
Dat je het dan aandurfde om naar de sportschool te gaan...
Idemquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou ook denk ik elk moment wel een HM tussen 1.50 en 2.00 moeten kunnen lopen, (mits ik niet mank rondloop zoals nu), maar wil ik onder de 1.50 dan moet ik er toch wel weer specifiek voor trainen denk ik.
Net zit je nog te verkondigen dat je verkouden wordt van allemaal mensen om je heen. Maar zweet mag dan weer wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
met van die gele doekjes en een spuitbus in de weer gaat. Alsof iedereen enge besmettelijke ziektes heeft...En dan zittingen af gaan doen. We hebben toch allemaal een broek aan!
Ja, dat zei ik dat ik toen ik tussen de mensen werkte vaker verkouden was. Dat was gewoon een constatering. Maar dat wil niet zeggen dat ik vies ben van andere mensen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Net zit je nog te verkondigen dat je verkouden wordt van allemaal mensen om je heen. Maar zweet mag dan weer wel?
Dat is een soort van verplicht toch? En ik hoef niet aan ieders zweet te komen, dus vind het wel zo fris. Daarbij: in een dag tijd zou het, zonder tussendoor schoonmaken, onwijs goor worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik ben echt een lefgozer Jonguh!
Waar ik me trouwens wel aan stoor is dat in de sportschool (bij ons dan), iedereen bij alles wat hij heeft aangeraakt met van die gele doekjes en een spuitbus in de weer gaat. Alsof iedereen enge besmettelijke ziektes heeft...En dan zittingen af gaan doen. We hebben toch allemaal een broek aan!
Er zijn wel startvakken lees ik op de site :quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
http://www.royalten.nl/uitslagen/2014_RoyalTen_10km.html
2346 zelfs :p
Er is ruimte zat trouwens, bij de cpc heb ik bruto/netto verschillen gezien van max 4 minuten. Hier was bruto/netto max 3:10. Scheelt toch een hoop als je 6000+ man in maar 40 seconden meer los laat. Ook bij de 10 heb je prima de ruimte om een PR aan te scherpen.
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:05 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Er zijn wel startvakken lees ik op de site :
Bij je inschrijving aan de CPC Loop Den Haag dien je een van onderstaande opties aan te vinken. Dit om te bepalen in welk startvak je als individuele loper mag starten. Geef je reële te verwachten finishtijd aan, want je opgegeven tijd kan niet meer worden gewijzigd. Je ontvangt op je startnummer een opdruk van je relevante startvak.
Dit jaar zijn er weer startgolven, bij zowel de Halve Marathon als bij de 10 km Loop. De lopers in het laatste startvak starteren daarom later, dit om de doorstroming te bevorderen.
Halve Marathon
Startvak A: 1:16 uur t/m 1:30 uur met bewijs*
Startvak B: 1:31 uur t/m 1:40 uur met bewijs*
Startvak C: 1:41 uur t/m 1:50 uur met bewijs*
Startvak D: 1:51 uur t/m 1:55 uur
Startvak E: 1:56 uur t/m 2:05 uur
Startvak F: 2:06 uur t/m 2:15 uur
Startvak G: 2:16 uur t/m 2:30 uur
* Voor startvak A, B en C hebben wij een bewijs nodig van je gelopen tijd ná maart 2013. Indien je deze tijd gelopen hebt bij één van deze halve marathons dan is het opsturen van een bewijs niet nodig.
Na het invoeren van je persoonlijke gegevens zoekt het inschrijfsysteem automatisch de snelste tijd bij de uitslagen van deze halve marathons en toont het overeenkomstige startvak met je gelopen tijd als eerste optie in het startvak-veld van het inschrijfformulier. Je hoeft het relevante startvak alleen nog maar aan te vinken. Indien dit startvak met je gelopen tijd niet zichtbaar wordt, dien je alsnog een bewijs op te sturen.
en bij andere afstanden natuurlijk ook
CPC loop dus !
Bewijs is altijd beter jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Goed wel dat ze met bewijs werken. Anders krijg je allemaal van die sjappies die zich lekker in de eerste vakken aanmelden, nog nooit 15km (of minder) gelopen hebben maar denken dat ze dat wel kunnen ' want hoe moeilijk kan het zijn?'
Dus dat. Maar ben benieuwd hoeveel die nog nooit gelopen hebben in wedstrijd verband zoals ik veel te snel zijn voor het startvak waar ze staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Goed wel dat ze met bewijs werken. Anders krijg je allemaal van die sjappies die zich lekker in de eerste vakken aanmelden, nog nooit 15km (of minder) gelopen hebben maar denken dat ze dat wel kunnen ' want hoe moeilijk kan het zijn?'
Eerst even snel een wedstrijdje lopen dan en voorste startvak opeisenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dus dat. Maar ben benieuwd hoeveel die nog nooit gelopen hebben in wedstrijd verband zoals ik veel te snel zijn voor het startvak waar ze staan.
Dat maakt me wel nieuwschierig
Lijkt me ook wel een aardige, aangezien ik ongeveer 12 jaar in Nijmegen gewoond heb. Daarom wilde ik ook de 7^^ doen vorig jaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik loop geen CPC komend jaar, maar de Stevensloop in Nijmegen.
ik sta achteraan primaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:20 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Eerst even snel een wedstrijdje lopen dan en voorste startvak opeisen![]()
Alle toplopers zijn aan het trainen, wij zijn allemaal vullingquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik sta achteraan primaBen geen toploper
en heb een handicap dus hè. Uitlopen binnen 1 maand is prima genoeg.
De 22e ben je twee dagen te laatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben ook van het rustig opbouwenMaar nu ik wat meer loopervaring heb en weet wat m'n lijf kan, durf ik wel iets sneller op te bouwen naar de 10km (22 december 10.5km wedstrijdje).
Mja, m'n volgende doel is de 7^^ in november 2015, dusja
Er zijn wel vakken ja, maar het is menseigen om zo ver mogelijk vooraan te willen starten.quote:
Bij de CPC wil je bij de 10 echt niet in het achterste startvak staan. OMG!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik sta achteraan primaBen geen toploper
en heb een handicap dus hè. Uitlopen binnen 1 maand is prima genoeg.
De 5 bij de CPC is ook feest. Kinderen die je voorbij sprinten, vervolgens midden op de weg gaan stilstaan, je weer voorbij sprinten, etc etc....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bij de CPC wil je bij de 10 echt niet in het achterste startvak staan. OMG!
Oh jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:27 schreef Serinde het volgende:
[..]
De 22e ben je twee dagen te laat![]()
Ennnnnnn 7^^!![]()
Jepquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De 5 bij de CPC is ook feest. Kinderen die je voorbij sprinten, vervolgens midden op de weg gaan stilstaan, je weer voorbij sprinten, etc etc....
Ooit ga ik dat ook doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag weer eens over de dijk Enkhuizen - Lelystad gereden. Ik heb besloten dat ik 'm eens ga rennen.
De 5 bij de CPC was een bejaardensoos in vergelijking met de 5 bij Loch Ness. Echt, blij dat die kids geen Nederlands verstonden..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De 5 bij de CPC is ook feest. Kinderen die je voorbij sprinten, vervolgens midden op de weg gaan stilstaan, je weer voorbij sprinten, etc etc....
Misschien wel.. Waar is dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zit mijn schema in elkaar te draaien. Iemand zin om op 7 maart 30km te lopen? ^^
Ik wil waarschijnlijk de 30 van schoorl doen, maar die is in februari.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Boeit niet. Waar iemand anders samen met mij wil lopen.
Kinderen? Wat doen die daar?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |