Royal 10, zelfde verhaal ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het is een enorm evenement waarbij er na 16km nog in een lint gelopen wordt. Echte gaten in het deelnemersveld zijn er pas na 20km.
En toch gaan we hem lopen, gewoon omdat je als Hagenees dat verplicht bent
Nu ik aan mijn mooie stad denk, heeft MVN die Ultra tijdens de DH marathon nog gedaan?
Die heeft geen HM.quote:
Stuk minder R10 had afgelopen jaar 2300 lopers& CPC 9600 op de 10kmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel meer qua drukte
Nee, das een relatief kleine loop. Al is de 10 drukker dan de 5. Op de 5 was er genoeg ruimte om een PR te lopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel meer qua drukte
Zoveel nog? De 5 waren er 500 ofzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Stuk minder R10 had afgelopen jaar 2300 lopers& CPC 9600 op de 10km
Hij stond niet in de uitslagenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het is een enorm evenement waarbij er na 16km nog in een lint gelopen wordt. Echte gaten in het deelnemersveld zijn er pas na 20km.
En toch gaan we hem lopen, gewoon omdat je als Hagenees dat verplicht bent
Nu ik aan mijn mooie stad denk, heeft MVN die Ultra tijdens de DH marathon nog gedaan?
http://www.royalten.nl/uitslagen/2014_RoyalTen_10km.htmlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zoveel nog? De 5 waren er 500 ofzo.
(En traag deelnemersveld, ik was met 27 min 40e van 300 vrouwen)
quote:
Dat je het dan aandurfde om naar de sportschool te gaan...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Over dat aansteken met verkoudheid en andere ziektes op kantoor. Dat merk ik goed het verschil. Toen ik nog op een kantoor werkte was ik elke winter wel zes keer verkouden (bijna de hele winter dus). Sinds ik mijn eigen praktijk ben begonnen en kantoor aan huis heb (helemaal alleen) bijna nooit meer!
Kei-ongezond dat werken met collega's!
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:36 schreef nirvana het volgende:
[..]
Dat je het dan aandurfde om naar de sportschool te gaan...
Idemquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou ook denk ik elk moment wel een HM tussen 1.50 en 2.00 moeten kunnen lopen, (mits ik niet mank rondloop zoals nu), maar wil ik onder de 1.50 dan moet ik er toch wel weer specifiek voor trainen denk ik.
Net zit je nog te verkondigen dat je verkouden wordt van allemaal mensen om je heen. Maar zweet mag dan weer wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
met van die gele doekjes en een spuitbus in de weer gaat. Alsof iedereen enge besmettelijke ziektes heeft...En dan zittingen af gaan doen. We hebben toch allemaal een broek aan!
Ja, dat zei ik dat ik toen ik tussen de mensen werkte vaker verkouden was. Dat was gewoon een constatering. Maar dat wil niet zeggen dat ik vies ben van andere mensen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Net zit je nog te verkondigen dat je verkouden wordt van allemaal mensen om je heen. Maar zweet mag dan weer wel?
Dat is een soort van verplicht toch? En ik hoef niet aan ieders zweet te komen, dus vind het wel zo fris. Daarbij: in een dag tijd zou het, zonder tussendoor schoonmaken, onwijs goor worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik ben echt een lefgozer Jonguh!
Waar ik me trouwens wel aan stoor is dat in de sportschool (bij ons dan), iedereen bij alles wat hij heeft aangeraakt met van die gele doekjes en een spuitbus in de weer gaat. Alsof iedereen enge besmettelijke ziektes heeft...En dan zittingen af gaan doen. We hebben toch allemaal een broek aan!
Er zijn wel startvakken lees ik op de site :quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
http://www.royalten.nl/uitslagen/2014_RoyalTen_10km.html
2346 zelfs :p
Er is ruimte zat trouwens, bij de cpc heb ik bruto/netto verschillen gezien van max 4 minuten. Hier was bruto/netto max 3:10. Scheelt toch een hoop als je 6000+ man in maar 40 seconden meer los laat. Ook bij de 10 heb je prima de ruimte om een PR aan te scherpen.
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:05 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Er zijn wel startvakken lees ik op de site :
Bij je inschrijving aan de CPC Loop Den Haag dien je een van onderstaande opties aan te vinken. Dit om te bepalen in welk startvak je als individuele loper mag starten. Geef je reële te verwachten finishtijd aan, want je opgegeven tijd kan niet meer worden gewijzigd. Je ontvangt op je startnummer een opdruk van je relevante startvak.
Dit jaar zijn er weer startgolven, bij zowel de Halve Marathon als bij de 10 km Loop. De lopers in het laatste startvak starteren daarom later, dit om de doorstroming te bevorderen.
Halve Marathon
Startvak A: 1:16 uur t/m 1:30 uur met bewijs*
Startvak B: 1:31 uur t/m 1:40 uur met bewijs*
Startvak C: 1:41 uur t/m 1:50 uur met bewijs*
Startvak D: 1:51 uur t/m 1:55 uur
Startvak E: 1:56 uur t/m 2:05 uur
Startvak F: 2:06 uur t/m 2:15 uur
Startvak G: 2:16 uur t/m 2:30 uur
* Voor startvak A, B en C hebben wij een bewijs nodig van je gelopen tijd ná maart 2013. Indien je deze tijd gelopen hebt bij één van deze halve marathons dan is het opsturen van een bewijs niet nodig.
Na het invoeren van je persoonlijke gegevens zoekt het inschrijfsysteem automatisch de snelste tijd bij de uitslagen van deze halve marathons en toont het overeenkomstige startvak met je gelopen tijd als eerste optie in het startvak-veld van het inschrijfformulier. Je hoeft het relevante startvak alleen nog maar aan te vinken. Indien dit startvak met je gelopen tijd niet zichtbaar wordt, dien je alsnog een bewijs op te sturen.
en bij andere afstanden natuurlijk ook
CPC loop dus !
Bewijs is altijd beter jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Goed wel dat ze met bewijs werken. Anders krijg je allemaal van die sjappies die zich lekker in de eerste vakken aanmelden, nog nooit 15km (of minder) gelopen hebben maar denken dat ze dat wel kunnen ' want hoe moeilijk kan het zijn?'
Dus dat. Maar ben benieuwd hoeveel die nog nooit gelopen hebben in wedstrijd verband zoals ik veel te snel zijn voor het startvak waar ze staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Goed wel dat ze met bewijs werken. Anders krijg je allemaal van die sjappies die zich lekker in de eerste vakken aanmelden, nog nooit 15km (of minder) gelopen hebben maar denken dat ze dat wel kunnen ' want hoe moeilijk kan het zijn?'
Eerst even snel een wedstrijdje lopen dan en voorste startvak opeisenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dus dat. Maar ben benieuwd hoeveel die nog nooit gelopen hebben in wedstrijd verband zoals ik veel te snel zijn voor het startvak waar ze staan.
Dat maakt me wel nieuwschierig
Lijkt me ook wel een aardige, aangezien ik ongeveer 12 jaar in Nijmegen gewoond heb. Daarom wilde ik ook de 7^^ doen vorig jaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik loop geen CPC komend jaar, maar de Stevensloop in Nijmegen.
ik sta achteraan primaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:20 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Eerst even snel een wedstrijdje lopen dan en voorste startvak opeisen![]()
Alle toplopers zijn aan het trainen, wij zijn allemaal vullingquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik sta achteraan primaBen geen toploper
en heb een handicap dus hè. Uitlopen binnen 1 maand is prima genoeg.
De 22e ben je twee dagen te laatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben ook van het rustig opbouwenMaar nu ik wat meer loopervaring heb en weet wat m'n lijf kan, durf ik wel iets sneller op te bouwen naar de 10km (22 december 10.5km wedstrijdje).
Mja, m'n volgende doel is de 7^^ in november 2015, dusja
Er zijn wel vakken ja, maar het is menseigen om zo ver mogelijk vooraan te willen starten.quote:
Bij de CPC wil je bij de 10 echt niet in het achterste startvak staan. OMG!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik sta achteraan primaBen geen toploper
en heb een handicap dus hè. Uitlopen binnen 1 maand is prima genoeg.
De 5 bij de CPC is ook feest. Kinderen die je voorbij sprinten, vervolgens midden op de weg gaan stilstaan, je weer voorbij sprinten, etc etc....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bij de CPC wil je bij de 10 echt niet in het achterste startvak staan. OMG!
Oh jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:27 schreef Serinde het volgende:
[..]
De 22e ben je twee dagen te laat![]()
Ennnnnnn 7^^!![]()
Jepquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De 5 bij de CPC is ook feest. Kinderen die je voorbij sprinten, vervolgens midden op de weg gaan stilstaan, je weer voorbij sprinten, etc etc....
Ooit ga ik dat ook doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag weer eens over de dijk Enkhuizen - Lelystad gereden. Ik heb besloten dat ik 'm eens ga rennen.
De 5 bij de CPC was een bejaardensoos in vergelijking met de 5 bij Loch Ness. Echt, blij dat die kids geen Nederlands verstonden..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De 5 bij de CPC is ook feest. Kinderen die je voorbij sprinten, vervolgens midden op de weg gaan stilstaan, je weer voorbij sprinten, etc etc....
Misschien wel.. Waar is dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zit mijn schema in elkaar te draaien. Iemand zin om op 7 maart 30km te lopen? ^^
Ik wil waarschijnlijk de 30 van schoorl doen, maar die is in februari.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Boeit niet. Waar iemand anders samen met mij wil lopen.
Kinderen? Wat doen die daar?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |