Bewijs is altijd beter jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Goed wel dat ze met bewijs werken. Anders krijg je allemaal van die sjappies die zich lekker in de eerste vakken aanmelden, nog nooit 15km (of minder) gelopen hebben maar denken dat ze dat wel kunnen ' want hoe moeilijk kan het zijn?'
Dus dat. Maar ben benieuwd hoeveel die nog nooit gelopen hebben in wedstrijd verband zoals ik veel te snel zijn voor het startvak waar ze staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Goed wel dat ze met bewijs werken. Anders krijg je allemaal van die sjappies die zich lekker in de eerste vakken aanmelden, nog nooit 15km (of minder) gelopen hebben maar denken dat ze dat wel kunnen ' want hoe moeilijk kan het zijn?'
Eerst even snel een wedstrijdje lopen dan en voorste startvak opeisenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dus dat. Maar ben benieuwd hoeveel die nog nooit gelopen hebben in wedstrijd verband zoals ik veel te snel zijn voor het startvak waar ze staan.
Dat maakt me wel nieuwschierig
Lijkt me ook wel een aardige, aangezien ik ongeveer 12 jaar in Nijmegen gewoond heb. Daarom wilde ik ook de 7^^ doen vorig jaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik loop geen CPC komend jaar, maar de Stevensloop in Nijmegen.
ik sta achteraan primaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:20 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Eerst even snel een wedstrijdje lopen dan en voorste startvak opeisen![]()
Alle toplopers zijn aan het trainen, wij zijn allemaal vullingquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik sta achteraan primaBen geen toploper
en heb een handicap dus hè. Uitlopen binnen 1 maand is prima genoeg.
De 22e ben je twee dagen te laatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben ook van het rustig opbouwenMaar nu ik wat meer loopervaring heb en weet wat m'n lijf kan, durf ik wel iets sneller op te bouwen naar de 10km (22 december 10.5km wedstrijdje).
Mja, m'n volgende doel is de 7^^ in november 2015, dusja
Er zijn wel vakken ja, maar het is menseigen om zo ver mogelijk vooraan te willen starten.quote:
Bij de CPC wil je bij de 10 echt niet in het achterste startvak staan. OMG!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik sta achteraan primaBen geen toploper
en heb een handicap dus hè. Uitlopen binnen 1 maand is prima genoeg.
De 5 bij de CPC is ook feest. Kinderen die je voorbij sprinten, vervolgens midden op de weg gaan stilstaan, je weer voorbij sprinten, etc etc....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bij de CPC wil je bij de 10 echt niet in het achterste startvak staan. OMG!
Oh jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:27 schreef Serinde het volgende:
[..]
De 22e ben je twee dagen te laat![]()
Ennnnnnn 7^^!![]()
Jepquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De 5 bij de CPC is ook feest. Kinderen die je voorbij sprinten, vervolgens midden op de weg gaan stilstaan, je weer voorbij sprinten, etc etc....
Ooit ga ik dat ook doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag weer eens over de dijk Enkhuizen - Lelystad gereden. Ik heb besloten dat ik 'm eens ga rennen.
De 5 bij de CPC was een bejaardensoos in vergelijking met de 5 bij Loch Ness. Echt, blij dat die kids geen Nederlands verstonden..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De 5 bij de CPC is ook feest. Kinderen die je voorbij sprinten, vervolgens midden op de weg gaan stilstaan, je weer voorbij sprinten, etc etc....
Misschien wel.. Waar is dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zit mijn schema in elkaar te draaien. Iemand zin om op 7 maart 30km te lopen? ^^
Ik wil waarschijnlijk de 30 van schoorl doen, maar die is in februari.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Boeit niet. Waar iemand anders samen met mij wil lopen.
Kinderen? Wat doen die daar?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |