Bij mij hier is er gewoon blauwe lucht zichtbaar, zo te zien komt die wel vanuit het westen, dus dadelijk ook bij jouquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:49 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik heb me ook na zes weken hardlopen al ingeschreven voor een 10 km een half jaar later. Om te voorkomen dat ik zou stoppen met lopen na Evy..
Moet zo lopen. Lig nog in bed en het klinkt als slecht weer. Buh!
Ik ben vrij. Maar kan vanavond niet lopen.. Dus zo toch maar de deur uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik lig ook nog. zo maar eens in de benen en werken.
hopend dat ik vanavond niet langer moet blijven
inderdaad de vergelijkingssite die genoemd isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:44 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Ik ben nu ook al een tijdje (maand of 6) aan het hardlopen en zit erover na te denken om een sporthorloge of hartslagmeter aan te schaffen, heb alleen geen idee welke. Lijkt me handig om inzicht te hebben in mijn hartslag om zo wat affectiever te kunnen trainen richting de halve marathon die ik in het voorjaar wil gaan lopen.
Gebruiken jullie een sporthorloge/hartslagmeter en welke zouden jullie me aanraden?
Ah, dat zijn goede vooruitzichten!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Bij mij hier is er gewoon blauwe lucht zichtbaar, zo te zien komt die wel vanuit het westen, dus dadelijk ook bij jou
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:58 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ah, dat zijn goede vooruitzichten!
| 1 2 | [b]29 maart 2015 - [url=http://www.vattenfall-berliner-halbmarathon.de/en/]Vattenfall Berlin Half Marathon (Berlijn)[/url][/b] [*] Devv - HM |
Heb hem nu ook bekeken en eigenlijk was ik maar een laffe aansteller toen ik het zwaar had tijdens de marathonquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:21 schreef Tarahumara het volgende:
Gisteren die aflevering van Tom testosteron gekeken over MDS, dat doet ie niet onverdienstelijk!
Maar z'n voetenMoblo, zijn jouw blaren ook zo erg?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:21 schreef Tarahumara het volgende:
Gisteren die aflevering van Tom testosteron gekeken over MDS, dat doet ie niet onverdienstelijk!
Maar z'n voetenMoblo, zijn jouw blaren ook zo erg?
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:32 schreef HDLed het volgende:
Fris en fruitig uit bed gestaptom een rondje te doen, komt het met bakken naar beneden
Ja, en?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:32 schreef HDLed het volgende:
Fris en fruitig uit bed gestaptom een rondje te doen, komt het met bakken naar beneden
Daar word je alleen maar frisser van.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:32 schreef HDLed het volgende:
zit er lekker veel zuurstof in de lucht, en heb je waterkoeling ipv luchtkoeling.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:32 schreef HDLed het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:05 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
Ik ben verre van een marathon op dit moment maar het heeft mij persoonlijk altijd gefascineerd, het is voor mij een soort van het ultieme doel... De voldoening lijkt me ook geweldig groot als je zo'n afstand hebt kunnen afleggen
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kan gewoon met sportdrank hoor, geen probleem.
Ik vond de marathon altijd al magisch en zeker nadat ik voor het blad Sport International interviews mocht maken met alltime held Haile Gebrselassie, Tekla Loroupe en toenmalige toppers als Felix Limo.
Toen ik zelf begon te lopen leek het me onhaalbaar om het ooit te doen, maar ik kon steeds vaker lopen en in april, nadat ik al een halve had gelopen, zag ik YUR en Swets in Rotterdam lopen en dacht ik: Hee, voor hen hoef ik niet onder te doen, ik kan dat ook, want ik voel me nu sterker dan ooit. En toen heb ik me ingeschreven voor de marathon die me het meest aan het hart gaat, de Kustmarathon Zeeland.
Thanksquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als Mossel, ik dacht altijd; als ik ooit toch eens een marathon zou lopen zou dat geweldig zijn, maar stiekem vond ik dat niet weggelegd voor iemand als mijzelf.
Toen ik wat serieuzer ging trainen en wat HMs liep, leek het ineens een stuk meer binnen bereik.
En omdat ik de halve marathon voorheen de leukste van alle afstanden vond, was ik wel erg benieuwd of ik de marathon dan nóg leuker zou vinden. Over dat laatste ben ik nog niet helemaal uit, maar het is wel ontzettend speciaal..
Mjah, is natuurlijk persoonlijk... Ik ben zelf in 4 maanden van een sportief verleden met tennis en zaalvoetbal maar al enkele maanden weinig tot niets aan beweging doen, naar 10km gegaan. Waarbij ik dan in het begin nog niet eens een km kon lopen zonder last te krijgen van mijn knie. Misschien achteraf iets te snel, maar zeker mogelijk. Vooral naar je lichaam blijven luisteren en niet te extreme doelen stellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoals ik zei ik denk er anders over en vind t best snel.
zal wel komen omdat ik weer opnieuw begonnen ben en voor maart t doel op 5 km gezet
Ik gebruik zelf de TomTom Cardio, erg fijn icm de ingebouwde hartslagmeter maar wel erg prijzig. De tomtom runner is er ook nog, alleen voor hardlopen bedoeld, en wat voordeliger. Hierbij kun je dan een losse hartslagband gebruiken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:44 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Ik ben nu ook al een tijdje (maand of 6) aan het hardlopen en zit erover na te denken om een sporthorloge of hartslagmeter aan te schaffen, heb alleen geen idee welke. Lijkt me handig om inzicht te hebben in mijn hartslag om zo wat affectiever te kunnen trainen richting de halve marathon die ik in het voorjaar wil gaan lopen.
Gebruiken jullie een sporthorloge/hartslagmeter en welke zouden jullie me aanraden?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:36 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Daar word je alleen maar frisser van.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:37 schreef Guard het volgende:
zit er lekker veel zuurstof in de lucht, en heb je waterkoeling ipv luchtkoeling.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:43 schreef m0ridin het volgende:
Ik ben zelf wel fan van de tomtom, een redelijk simpel horloge maar voor mijn doelen meer dan voldoende. Fijn is ook de quickgps, hiermee kun je via de pc sattelietlocaties updaten (elke 3 dagen een keer doen) waardoor je bijna altijd binnen enkele seconden een fix hebt. Maar inderdaad, de dcrainmaker site is echt een aanrader...
Bij Garmin duurt dat meestal wat langer ja, maar een groot probleem is dat niet. Als ik eenmaal een fix heb verlies ik hem niet zo snel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:43 schreef m0ridin het volgende:
Ik ben zelf wel fan van de tomtom, een redelijk simpel horloge maar voor mijn doelen meer dan voldoende. Fijn is ook de quickgps, hiermee kun je via de pc sattelietlocaties updaten (elke 3 dagen een keer doen) waardoor je bijna altijd binnen enkele seconden een fix hebt. Maar inderdaad, de dcrainmaker site is echt een aanrader...
Gaaf!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:11 schreef Devv het volgende:
Zou iemand deze erbij kunnen zetten? Ik ga Berlijn als opwarmer en laatste test voor Parijs gebruiken.
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |