SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mord_Sith op 18-10-2014 13:23:25 ]He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Lijkt me sterk. Juist dan zie je veel sporters echter toevoegingen nemen, dat lees ik hier ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
Dieet goeroe's...
Ik hoorde net mensen in de sportschool zeggen dat je een uur na het sporten niet moet eten omdat je dan nog aan het verbranden bent. Klopt dit?
Andersom klinkt 'ie aannemelijker.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
Dieet goeroe's...
Ik hoorde net mensen in de sportschool zeggen dat je een uur na het sporten niet moet eten omdat je dan nog aan het verbranden bent. Klopt dit?
Complete bullshit. Als je KT doet, MOET je zelfs eten na het trainen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
Dieet goeroe's...
Ik dacht laatst na het eten van mijn D wel gelijk te kunnen sporten. Als in, eten op, oke doei. Ik heb de hele avond de bonen kunnen herkauwenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andersom klinkt 'ie aannemelijker.
quote:Dag 3 van de 3 weken streng.
Ontbijt:gekookte eieren (3) met rookvlees.
Tussendoor:schijfjes komkommer en plakjes worst.
Lunch:eiersalade met ijsbergsla.
Tussendoor:palingworst met augurk.Handjevol ongebrande cashewnootjes.
Diner:hema rookworst (ook voor Joelle )met rauwkost.
Ik heb 2 liter water gedronken en 4 kopjes thee.
Vanavond sporten xco,combat en grit
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:23 schreef Qwea het volgende:
Weten we nog dat ik in het vorig topic het had over die persoon met die 3 weken streng doen?
[..]![]()
Heerlijk gevoel is dat, ik sport echt veel liever voor mijn eten. Sterker nog, hardlopen kan ik echt niet binnen een uur na eten, bij zwaarder voedsel liefst niet binnen twee uur. Komt er drie keer zo hard uit dan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht laatst na het eten van mijn D wel gelijk te kunnen sporten. Als in, eten op, oke doei. Ik heb de hele avond de bonen kunnen herkauwen
Ik moet ook max 2 uur voor sporten eten! Hardlopen en groepslessen doe ik voor het eten anders komt het eruit! Zwemmen en gewoon fitness doe ik na het eten (heb ik minder last van ofzo)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel is dat, ik sport echt veel liever voor mijn eten. Sterker nog, hardlopen kan ik echt niet binnen een uur na eten, bij zwaarder voedsel liefst niet binnen twee uur. Komt er drie keer zo hard uit dan.
Nou na het eten kan prima bij mij... maar ik moet wel ff een uur wachtenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel is dat, ik sport echt veel liever voor mijn eten. Sterker nog, hardlopen kan ik echt niet binnen een uur na eten, bij zwaarder voedsel liefst niet binnen twee uur. Komt er drie keer zo hard uit dan.
Gewichten is geen probleem een uurtje na het eten, maar hardlopen...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou na het eten kan prima bij mij... maar ik moet wel ff een uur wachten
Misschien heeft ze wel hele grote handen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:23 schreef Qwea het volgende:
Weten we nog dat ik in het vorig topic het had over die persoon met die 3 weken streng doen?
[..]![]()
Sneeuwscheppen jonguh.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel hele grote handen?
Het oogt als weinig, hoeveel krijg je ermee binnen zo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef xuryah het volgende:
Ik doe eigenlijk geen cardio op de sportschool de laatste dagen. Heb ik echt een hekel aan.
Vind het fietsen er heen en de trappen lopen daar genoeg warming upgaat gewoon prima.
Ben wel van plan weer cardio te gaan doen NA mn KT.
Vanaf vandaag ga ik ook pre workout gebruiken dus even kijken hoe dat werkt
Sporten hier gaat wel goed, maar mn lijstjes..... :/
Wat vinden jullie er van? Ik heb echt het gevoel dat ik hele slechte dingen eet de laatste dagen.
O: klein restje volkoren pasta met tomaten puree, champignons en rauwe ham
L: proteinen bar
T: chai latte ♥
S: kracht (en pre workout shake)
T: whey shake
D: heb trek in iets als lasagne of iets anders met koolhydraten en veel eiwitten... weet nog niet precies wat, want heb t idee dat lasagne dan weer zo slecht is.. dat zie ik als een cheat eigenlijk
Omdat ik even geen tijd had om een lunch klaar te maken en ik snel die bar pakte.quote:
Ik kom met alles uit op 1200 kcal.. :/ en 96 gram eiwitten, 50 gram vet en 90 gram koolhydraten...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het oogt als weinig, hoeveel krijg je ermee binnen zo?
Zonder D dan neem ik aan? Valt me mee, maar ook geen exacte waarden van repen in mijn hoofd verder.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik kom met alles uit op 1200 kcal.. :/ en 96 gram eiwitten, 50 gram vet en 90 gram koolhydraten...
Ohnee, ik was de chai latte vergeten dus ik kom iets hoger uit in eiwitten en vooral koolhydraten.
Nee met D erbij! Maar ik weet niet kf dat klopt in fatsecret, vond t zelf beetje weinig en was al verbaasd maar t was met alle lasagnes die ik kon vinden evenveel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder D dan neem ik aan? Valt me mee, maar ook geen exacte waarden van repen in mijn hoofd verder.
Voortaan beter eten gedurende de dag dus! En, ter referentie, "mijn" lasagne komt op ongeveer 900 kcal per portie uit, met overdosis kaas.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:05 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee met D erbij! Maar ik weet niet kf dat klopt in fatsecret, vond t zelf beetje weinig en was al verbaasd maar t was met alle lasagnes die ik kon vinden evenveel.
oeh ik wil weten of crazy wat is!! Ik wilde hem ook kopen evt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:39 schreef xuryah het volgende:
[..]
Omdat ik even geen tijd had om een lunch klaar te maken en ik snel die bar pakte.
Ik heb crazy van B&F trouwens.
Die van mij uiteindelijk 680 kcal voor 500 gramquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voortaan beter eten gedurende de dag dus! En, ter referentie, "mijn" lasagne komt op ongeveer 900 kcal per portie uit, met overdosis kaas.
1 scoop deed niet veel. Morgen 2 proberenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
oeh ik wil weten of crazy wat is!! Ik wilde hem ook kopen evt.
Nog een beetje te eten ook?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die van mij uiteindelijk 680 kcal voor 500 gramis van de lidl
Jaaaaaaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Daar ben ik trouwens wel fan van, die receptinvoeroptie van mfp. Ingredienten erin gooien en dan aangeven voor hoeveel personen het is, dus hoeveel er in één serving zit. Handig!
Voor een kant-en-klaar maaltijd is het best lekker jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog een beetje te eten ook?
Daar ben ik trouwens wel fan van, die receptinvoeroptie van mfp. Ingredienten erin gooien en dan aangeven voor hoeveel personen het is, dus hoeveel er in één serving zit. Handig!
's Avonds probeer ik zo min mogelijk aan eten te denken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:09 schreef xuryah het volgende:
Waarom is het hier s avonds altijd zo dood?
Hahaha, lolllquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
's Avonds probeer ik zo min mogelijk aan eten te denken.
Nah, zullen wel de werktijdfokkerts ook zijn.Ik sog vooral, dus aan geen tijd gebonden.
En ik twijfelde eerst of ik morgen ging hardlopen of vrijdag, want vandaag net m'n haar gewassen, kom ik er net achter dat m'n haar nog steeds een vettige plek heeftVoordeel: ik kan gewoon morgen hardlopen.
Netjes! Ik heb dat 1 keer, heel kort, getest. Voelt net als je benen te snel draaien voor het lichaamquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:39 schreef Qwea het volgende:
Dat moment dat je gepusht wordt om voluit te gaan en 39 km/u fiets voor 30 min lang
[ afbeelding ]
Mijn benen zijn verzuuuuuurdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb dat 1 keer, heel kort, getest. Voelt net als je benen te snel draaien voor het lichaam
Lekker danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn benen zijn verzuuuuuurden ik moet zo nog een uur KT
Doe je nog snel!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:21 schreef douche-eendje het volgende:
O: wheyshake met ultrafine oats. Verslapen, had 2 minuten tijd voor een ontbijt
T banaan
L 3 volkoren kaas, leftover salade van gisteren
T appel
D nog geen idee
En misschien nog bootcamp vanavond. Zit nog te twijfelen....
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:39 schreef Qwea het volgende:
Dat moment dat je gepusht wordt om voluit te gaan en 39 km/u fiets voor 30 min lang
[ afbeelding ]
Echte honger niet, wel cravings.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Krijgen jullie ook echt gewoon meer honger als je maandelijkse periode er aan komt?
Ik wel namelijk... Ik luister er maar naar omdat mijn lichaam het vast wel weet maar ik vind het echt ellende
Ik zit altijd al zo vol hormonale zelfhaat op dit soort momenten
Dat dusquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echte honger niet, wel cravings.
Roggebrood met smeerkaasquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat dus
Verder ben ik de laatste week echt inspiratieloos als het om tussendoortjes gaat![]()
Sta zelfs op het punt om ontbijtkoek te kopen om maar iets anders als T te hebben
Rip aan de nabestaandenquote:
Ik heb dat ook en dan ook alleen in de periode ervoor inderdaad. Moet ook wel zeggen dat ik iets makkelijker ben in de periodequote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Krijgen jullie ook echt gewoon meer honger als je maandelijkse periode er aan komt?
Ik wel namelijk... Ik luister er maar naar omdat mijn lichaam het vast wel weet maar ik vind het echt ellende
Ik vind die totale uitputting altijd ZO lekker voelenquote:
Nee, heb ik eigenlijk niet. Best uitzonderlijk volgens mij als ik naar de meeste vrouwen kijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Dat moment dat je kapot bent en je prompt bedenkt dat je nog naar weetikwaar moet. Op de fiets.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind die totale uitputting altijd ZO lekker voelentenzij ik nog dingen moet dan natuurlijk, dan is het kut.
Nooit geprobeerd maar klinkt okquote:
Hooiiiii. Hoeveel weeg je en hoeveel wil je kwijt?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kom me maar weer hier melden in de hoop tog vet kwijt te raken
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:33 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hooiiiii. Hoeveel weeg je en hoeveel wil je kwijt?
Ik ben ook uitgeput als ik niet sportquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind die totale uitputting altijd ZO lekker voelentenzij ik nog dingen moet dan natuurlijk, dan is het kut.
Checkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat moment dat je kapot bent en je prompt bedenkt dat je nog naar weetikwaar moet. Op de fiets.
Geen idee, ik word niet ongesteldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Roomboter erop, en dan oude kaas. OMFGquote:
Toen ik nog met de auto naar de sportschool ging (quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat moment dat je kapot bent en je prompt bedenkt dat je nog naar weetikwaar moet. Op de fiets.
Ja dan pak je tenminste nog wat voordelen meequote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ook uitgeput als ik niet sportDus dan kan ik net zo goed gaan sporten
Ik kon net niet eens mijn whey in mijn shake beker doen en shaken. Dat heb ik de fysio maar laten doenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen ik nog met de auto naar de sportschool ging (), zat ik soms zo uitgeput in de auto dat ik mn armen niet eens meer omhoog kon houden voor het stuur
True storyquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dan pak je tenminste nog wat voordelen mee
Jep.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:16 schreef Qwea het volgende:
Echt. Kennen jullie dat? Dat je iets bedenkt, dat je vervolgens dat wilt noteren gelijk zodat je het niet vergeet en het dan weer vergeten bent? Er zat echt 2 sec tussen het bedenken en papier pakkenDat heb ik zooooo vaak
![]()
Die zitten hier.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik zou er 15 kwijt moeten, maar wil het liefst toch 20 afvallen.
Ik zoek lotgenoten
Checkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:16 schreef Qwea het volgende:
Echt. Kennen jullie dat? Dat je iets bedenkt, dat je vervolgens dat wilt noteren gelijk zodat je het niet vergeet en het dan weer vergeten bent? Er zat echt 2 sec tussen het bedenken en papier pakkenDat heb ik zooooo vaak
![]()
quote:
Ooh, mooiquote:
Ik ben meer van het 'als ik hierdoor niet mijn vriend zijn hoofd af bijt is het wel prima'quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb dat ook en dan ook alleen in de periode ervoor inderdaad. Moet ook wel zeggen dat ik iets makkelijker ben in de periodeGeen idee waarom, maar ik denk dan al veel sneller: 'ah joh kan wel een keertje.'
Herkenbaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben meer van het 'als ik hierdoor niet mijn vriend zijn hoofd af bijt is het wel prima'
Misschien moet ik eens langs de dokter want ik voel mij altijd zo extreem vlak voor ik ongesteld moet worden
Gelukkig is het 'het leven komt gewoon nooit meer goed, ik haat mezelf, ik haat de wereld, waarom ben ik zo dom?' stukje nu in full swing en daar vergaat mijn eetlust altijd wel van
Ik ga weer hardlopen. Eerste stap zetten is alleen lastig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:46 schreef CrunchySelf het volgende:
@Stimorol, we zijn bijna allemaal lotgenoten.
Over het sporten ik deed het eerst niet, zal vandaag braaf beginnen.
Zeer benieuwd naar de 3de Tquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:51 schreef xuryah het volgende:
Goed hoor Qwea
Ik ga zo ook weer naar de gym, extra dagje omdat ik gewoon zin heb.
Lijstje
O: magere yoghurt met Fred&Ed chocolade vlokken
L: weet ik nog niet, salade denk ik
T: pre workout
S: cardio & bovenlichaam kt
T: whey shake
A: sperziebonen, zoete aardappel en een verse hamburger (of misschien 2 hamburgers)
T: cracker kalkoenfilet
Nee. Ik ben wel altijd een vochtblaas en de week plas ik de kg's wegquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Eru Prestige welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met smeerkaas ja?
Ken het wel met gewone kaas.
Haringquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Roggebrood met roomboter en stroop(of stroop en oude kaas) NOM!
Of zoute haring
Veul groentequote:
1kg spitskool dit. De spitskool was niet groterquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Beetje weinig wel ...
Hier was het voor mijzelf 1.5 kg witlof.
Dan is het goedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
1kg spitskool dit. De spitskool was niet groterhad je met aardappels?
1,5kgik hou van je
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Had met volkorenpasta/room/ei/kaas/ham
Ik zit hardop te lachen hieroquote:
Toppie!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:53 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Voel me moe, maar voldaan.
18 kilometer gewandeld
Zeker prima!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo eerste avond sportschool overleeft. Voelt goed, maandag even een vervolg afspraak.
7 KT apparaten en 40 min cardio, volgens mij wel prima.
Dat is wel heel weinig toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:41 schreef CrunchySelf het volgende:
Goedemorgen
Ben mijn brood vergeten. Lijstje:
O: Smoothie;
T: 2 Handen nootjes
L: gekookte eieren, yoghurt+muesli;
T: niks
D: agv
@Ole, wat betekent dat sterretje
Dat idee heb ik wel, maar ook vooral het vocht vasthouden.. Ik ben gewoon weer bijna 2 kilo zwaarder dan een week geleden. En nou zal ik vast wat netter kunnen eten, maar ik weiger te geloven dat het door mijn eten komt. En aangezien ik mijn ring ook weer niet goed afkrijg..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Valt mee, tot en met lunch is het ongeveer 1100 kcal. Dan avondeten en misschien vanavond nog een T. Dus zal tussen de 1800-2000 uitkomen denk ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:26 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig toch?
gister een uitje met werk gehad, erg leuk! 60 km gefietst met tussendoor een lunch, een museum etcerg leuk!
Lijstje vandaag:
O: cornflakes
T: yoghurt met fruit
L: 3 boterhammen met kalkoen en een ei
T: ?
S: sportschool cardio/ KT en buikspierkwartier
T: whey
D: we gaan vanavond eten bij vrienden, zal wel iets mexicaans of italiaans zijn
ok dat is wel netjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Valt mee, tot en met lunch is het ongeveer 1100 kcal. Dan avondeten en misschien vanavond nog een T. Dus zal tussen de 1800-2000 uitkomen denk ik.
Zie je die spierballen niet danquote:
Is dit het nieuwe bodybuilderstopic?quote:
Ik wilde een grapje makenquote:
Ik heb ook zulke spierballen hoor! Maar bij mij zijn ze bedekt. Ik loop er niet zo mee te koopquote:
2 liter maar? Amateurquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef Ole het volgende:
Dat als ontbijt. En dan 3 uur sporten. Dan een shake. Een kilo kipfilet met rijst en 2liter kwark.
binnenkort ga ik weer gainen jeweetz, maar ben het nog aan het opbouwen.quote:
Je vergeet de 6 kg groente! En een dozijn eieren!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef Ole het volgende:
Dat als ontbijt. En dan 3 uur sporten. Dan een shake. Een kilo kipfilet met rijst en 2liter kwark.
Ja maar die tel ik niet eens meer. Net nog een trog sperziebonen weggewerktquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je vergeet de 6 kg groente! En een dozijn eieren!
Zo kom je toch nooit aan je 6000 kcalquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Telt appel herkauwen ook? Ding zit vast tussen mijn tanden.
Hier pas om half zes weekend, en dan eerst nog anderhalf uur reizen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Over een uur weekend! Wel fijn als het einde van het jaar er aan komt en je moet je uren opmaken (verplichte middagen etc vrij)
Jullie nog plannen het weekend?
Een shake na het sporten? Minstens het dubbele aantal pannenkoeken van die foto.. Minstensquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef Ole het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kaakspieren training! Never skip chewday.
Mn standaard dingen. En mn uren moesten ook op dus ik ga 'overwinteren' in Indonesiëquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Over een uur weekend! Wel fijn als het einde van het jaar er aan komt en je moet je uren opmaken (verplichte middagen etc vrij)
Jullie nog plannen het weekend?
Hoho, vergeet de kilo tonijn niet!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je vergeet de 6 kg groente! En een dozijn eieren!
*proest*quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kaakspieren training! Never skip chewday.
Ik zit nog te kijken hoe ik vandaag sporten kan inplannen. Ik heb het tering drukquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:16 schreef xuryah het volgende:
Ik heb vakantie
En tot nu toe alleen maar schoolwerk en sporten ingepland.
Vanavond weer. 4e keer deze week. Blij dat ik die motivatie gevonden heb!
Oeh spannendquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit nog te kijken hoe ik vandaag sporten kan inplannen. Ik heb het tering drukEn een vriendin is aan het bevallen
Ik moet iets gaan wegstrepen maar dat kan eigenlijk niet
Ik wil niet overslaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oeh spannend
En ja dan wordt het lastig. Dagje overslaan dan maar?
Ik heb fucking pijn in mn rug (spierpijn), dus weet nog niet precies wat ik ga doen in de sportschool. Misschien alleen cardio. Hopelijk is de pijn vanavond wat minder.
Oh dat is wel chill!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil niet overslaanga na het eten wel dan wel. Gym is tot 23u open
Waarom doe je geen hersteltraining?
Alles op de low. Dus rustig aan cardio doen, lagere gewicht met KT pakken. Dus geen 150kg legpress maar 70. Geen 50 min cardio op 35 km/u maar op 26.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill!
Hoe ziet een hersteltraining er bij jou uit?
alleen nog een appel? Dat is wel weinig ja! Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Bowlen.
Ik heb matig zitten plannen, ik heb alleen nog een appel tot 19 uur.
Je moet toch af en toe ook genieten meid?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Maar nee wat een stapel pannenkoeken hier doet snap ik ook niet.
Moeten wij dit nu gaan eten bij het ontbijt?
Al die gymfanatenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je moet toch af en toe ook genieten meid?
Ik ging lunchen, maar gedachteloos al mijn brood opgegeten. Normaal verdeel ik het.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:55 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
alleen nog een appel? Dat is wel weinig ja! Hoe komt dat?
Ik ben nu thuisnog even een tussendoortje nemen en dan op naar de sportschool!
Ach schat ik geniet genoegquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je moet toch af en toe ook genieten meid?
De 1 geniet van een appel, de ander van pannenkoeken. niet gaan doen alsof het heel raar is om pannenkoeken te etenquote:
Ey weis!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eeuwige fatty's![]()
Na 5 jaar mag je toch wel een keer resultaat zien neem ik aan
Ja want dat bedoelde wij ook echtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
De 1 geniet van een appel, de ander van pannenkoeken. niet gaan doen alsof het heel raar is om pannenkoeken te eten
Er zit een shitload aan groente in. Mijn pan is ietwat te kleinquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Oooo, zelfgemaakte snert is lekker
Tering wat een groente, iets teveel voor mijn smaakquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zit een shitload aan groente in. Mijn pan is ietwat te klein
[ afbeelding ]
Nog niet, moet straks pasquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering wat een groente, iets teveel voor mijn smaak. Heb je er ook vlees in?
Nooit teveel groentenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering wat een groente, iets teveel voor mijn smaak. Heb je er ook vlees in?
Ok, ben ik te voorbarigquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog niet, moet straks pas
Groente
Wortelen, knolselderij, aardappelen, erwten en prei
Wie kan in 5 jaar niet afvallen dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eeuwige fatty's![]()
Na 5 jaar mag je toch wel een keer resultaat zien neem ik aan
Voor 18u graagquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nooit teveel groenten
Wanneer kan ik langskomen Qwea?
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]Gisteren dacht mijn vriend een uur later thuis te komen. Mooi dat ik om 18u heb gegeten
Niet mijn schema verneuken, ey.
Ik zou 'm patsen geven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:50 schreef Qwea het volgende:
Jullie mogen 3x raden wie wederom later is
*snert aanzet en broodjes smeert*
Trust me, I willquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou 'm patsen geven.
Geen idee wat het avondeten hier wordt, vriendgeval kookt.
Met de vuist, niks niet met de vlakke hand.quote:
Hopelijk niet voor iets stoms zoals werkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:09 schreef Ole het volgende:
Het is ook wat zeg! Hoe durft hij je schema in de war te sturen!
De horror!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hopelijk niet voor iets stoms zoals werk
Precies. Waar haalt hij het lef vandaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:09 schreef Ole het volgende:
Het is ook wat zeg! Hoe durft hij je schema in de war te sturen!
Nice! Mijn halve staat voor april en in sept / okt wil ik ook een hele lopenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:21 schreef Patoshik het volgende:
Ik wil een marathon lopen. Over een jaar. Ik ben echt gek geworden.
Ehm.. nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice! Mijn halve staat voor april en in sept / okt wil ik ook een hele lopen
Al 1 op het oog?
Hier in de stadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:31 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ehm.. nee.Ik heb het gister toen ik onder de douche stond na het hardlopen even bedacht dat me dat wel leuk lijkt. Maar het liefst wel in het buitenland.
Waar ga jij je halve doen?
Leuk hoor, maar ga jij eens lekker hier verder posten: SPT / [Fitness] (#32) workout in de keukenquote:
Je hebt een heeeele leuke blog, mooie foto's! Heb m opgeslagen zodat ik ooit eens wat kan gaan maken als ik zin/tijd heb!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik vond het vroeger nooit erg om later te eten, maar als ik overdag netjes eet dan heb ik ook gewoon echt wel weer trek direct zodra m'n vriend thuis komt van z'n werk.
Gaat nu overigens al een week bagger.Eet teveel slechte dingen. Morgen nog een 4-gangen dinertje bij mij thuis en daarna ga ik weer even netjes eten tot ik naar Praag ga.
Vind het nog steeds lastig om een balans te vinden in wel lekker kunnen koken en prutsen in de keuken, maar niet teveel eten. Nou gaat er wel veel naar de collega's van mijn vriend, maar niet voordat ik zelf eerst geproefd heb.En dan bak ik altijd meerdere verschillende baksels op één dag, dus dan is het altijd een slechte dag.
Het is zo makkelijk om alles gewoon niet in huis te hebben. Maar ik hou er zo van om ermee bezig te zijn, dus dat wil ik gewoon niet meer.
Heb ook half jaar behandeling tegen eetstoornis gehad. Daar waren de zes eetmomenten heilig! Dit om eetbuien te voorkomen. Dus ook dat houdt me tegen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 07:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, in dat geval moet je het idd goed overleggen, maar er zijn wel mensen met diabetes die er baat bij hebben.
Maar het moet idd bij je passen. Ik vind het echt heel fijn en heb er ook betrekkelijk weinig moeite mee terwijl ik van de week iemand sprak die het echt heel zwaar vind, maar wel door gaat vanwege het effect en het gevoel op de niet-vast-dagen.
Oja ik begrijp dat je dan een beetje voorzichtig bentquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb ook half jaar behandeling tegen eetstoornis gehad. Daar waren de zes eetmomenten heilig! Dit om eetbuien te voorkomen. Dus ook dat houdt me tegen.
Logisch!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb ook half jaar behandeling tegen eetstoornis gehad. Daar waren de zes eetmomenten heilig! Dit om eetbuien te voorkomen. Dus ook dat houdt me tegen.
quote:
Goed begin van het weekendquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:23 schreef Ruby88 het volgende:
Ik sla het vasten ook maar over. Geen officiële eetstoornissengeschiedenis o.i.d., maar ik probeer gewoon (met vallen en opstaan) gezond en regelmatig en iig min of meer normaal te eten. Dat deed ik voorheen niet echt, en met vasten zou ik het weer niet doen.
Gisteren (ondanks thuiswerken, waarbij mijn ritme ver te zoeken is en verleidingen op de loer liggen, vanuit de keukenkastjes en zo) uiteindelijk best een nette dag. Ik kán het wel.![]()
Nu een weekend met wat feestjes en biertjes, dus nu eerst maar even richting de sportschool...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:39 schreef Ole het volgende:
[..]ga jij nou maar fijn naar het fitnesstopic ipv hier de betweter te spelen
Lol, ik ga helemaal nergens heen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:39 schreef Ole het volgende:
[..]ga jij nou maar fijn naar het fitnesstopic ipv hier de betweter te spelen
Nice! Ben wel benieuwd naar die smaak. Ik heb orange en het smaakt naar vloeibare tictacsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:40 schreef Qwea het volgende:
Xur, ik heb de crazy binnenwelke smaak heb je? Ik de raspberry.
Ik moest lachen. Ik neem wel een hele eerstquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:42 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nice! Ben wel benieuwd naar die smaak. Ik heb orange en het smaakt naar vloeibare tictacs
Ik ga nu ook weer naar de gym en heb nu 1,5 scoop gedaan voordat mn billen weer raar gaan doen.
Haha, thanks!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Ik neem wel een hele eerstsport ze!
Maar veel mensen blijven ook weg door haar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:36 schreef xuryah het volgende:
Wtf. Ik snap echt niet waarom Qwea hier niet mag posten.
Ik, als "fattie", heb namelijk veel aan haar. Niet iedereen, want er zijn nou eenmaal andere mensen die andere sporten doen of helemaal niet sporten, maar ik weet zeker dat ik niet de enige ben die iets aan haar heeft. :/
Maar wie zegt dat dat niet hier hoort? Voor mij hoort het hier wel namelijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar veel mensen blijven ook weg door haar.
Tuurlijk kan je veel aan bodybuilders (voorbeeldje) hebben maar dat betekent dan nog niet dat het in dit topic hoort.
Lijstje van 4000kcal, kilo's kwark, whey en maat Sjes die te klein worden horen gewoon niet in dit topic.
Nee hoor, Qwea is gewoon irritant soms omdat ze denkt dat wat voor haar het beste is, het beste is voor iedereen. Dat kun je dan klakkeloos aannemen van haar (dat doe jij dan weer en dat is serieus top), maar je kunt ook je eigen ding doen en adviezen opvolgen van echte professionals. Ik denk dat dat sommige mensen stoort. Maar dat is geen reden om hier niet te mogen posten idd. Je kunt er ook overheen lezen als je je eraan stoort en als je weg blijft omdat je er niet tegen kan, ligt dat wel aan jezelf. Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:05 schreef Timmos het volgende:
Ook Qwea komt van ver en als er iemand is die tips kan geven of ervaring heeft.. Qwea d'r stijl is er 1 met veel discipline, komt misschien te hard aan voor sommigen..
Verschillende mods hebben ten eerste al aangegeven dat het hier niet hoort.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat dat niet hier hoort? Voor mij hoort het hier wel namelijk.
En zegt het niet meer over die mensen die wegblijven?
Waarom blijven die mensen weg dan? :/
Wij bepalen het beleid hier. We hebben al genoeg diverse signalen afgegeven. Het staat je vrij om ook elders te posten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat dat niet hier hoort? Voor mij hoort het hier wel namelijk.
En zegt het niet meer over die mensen die wegblijven?
Waarom blijven die mensen weg dan? :/
Ik neem van niemand klakkeloos iets aan, maar ik neem adviezen van andere wel mee..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee hoor, Qwea is gewoon irritant soms omdat ze denkt dat wat voor haar het beste is, het beste is voor iedereen. Dat kun je dan klakkeloos aannemen van haar (dat doe jij dan weer en dat is serieus top), maar je kunt ook je eigen ding doen en adviezen opvolgen van echte professionals. Ik denk dat dat sommige mensen stoort. Maar dat is geen reden om hier niet te mogen posten idd. Je kunt er ook overheen lezen als je je eraan stoort en als je weg blijft omdat je er niet tegen kan, ligt dat wel aan jezelf. Dat vind ik ook.
Overigens staat er wel dat je met een bmi onder de 25 hier niet mag posten toch? Dus ik ben hier straks ook weg. Maar weet niet wat haar bmi
Is.
Dat kan ik wel verzinnenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:19 schreef Yaaar het volgende:
Ook mensen die sporten, wheyshakes drinken, aan krachttraining doen, ect om hun levenstijl aan te passen/op peil te houden al dan niet icm afvallen zijn hier van harte welkom, mits men een nuttige bijdrage kan leveren aan dit topic.
Waarom staat dat er dan in sinds 6 oktober?
Begin je vandaag? En hoe zijn je vorige pogingen verlopen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik zou er 15 kwijt moeten, maar wil het liefst toch 20 afvallen.
Ik zoek lotgenoten
Maar je mag er ook geen commentaar op hebben want dan wordt je kop er afgebeten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:20 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik neem van niemand klakkeloos iets aan, maar ik neem adviezen van andere wel mee..
En ja ik vind ook dat je er over heen kan lezen idd.
En ik krijg niet het idee dat zij vindt dat iedereen maar KT moet doen en 3000 kcal naar binnen moet werken.
Omdat dat geen LIF-beleid is maar Qwea-beleid, en dat is wat anders.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:19 schreef Yaaar het volgende:
Ook mensen die sporten, wheyshakes drinken, aan krachttraining doen, ect om hun levenstijl aan te passen/op peil te houden al dan niet icm afvallen zijn hier van harte welkom, mits men een nuttige bijdrage kan leveren aan dit topic.
Waarom staat dat er dan in sinds 6 oktober?
Als je zou lezen zie je dat Qwea met 3000weetikhoeveel calorieën nog afvalt.. Dat er velen zijn die daar niet mee om kunnen gaan, so be it, moet je daar zelf ook maar naartoe werken..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Verschillende mods hebben ten eerste al aangegeven dat het hier niet hoort.
En wat hebben 4000kcal lijstje te maken met afvallen? Waarvoor we hier zitten.
En nu zal ik wel weer uitgescholden worden door Qwea maar dat maakt me vrij weinig uit, so don't bother.
Ik denk niet dat dat echt het probleem is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als je zou lezen zie je dat Qwea met 3000weetikhoeveel calorieën nog afvalt.. Dat er velen zijn die daar niet mee om kunnen gaan, so be it, moet je daar zelf ook maar naartoe werken..
Het is een manier van dieet en afvallen die velen van hier niet aanstaat..
Dat is geen handige combinatie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:29 schreef CrunchySelf het volgende:
I
Andere noot, mijn spierpijn is gewoon niet leuk meer. Voel het in mijn hele bovenlichaam en buikspieren, dat in samenwerking met klussen is gewoon klote
. Maandag maar weer opnieuw sporten
Thxquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is geen handige combinatie.
Succes met het klussen!
Omdat het jou niet aanstaat. Dan denk ik aan jalozie. Zoniet, mijn excuses..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat echt het probleem is.
Maar goed die discussie is ook niet interessant hier (ik ben er in ieder geval klaar mee).
Maar hoe bedoel je dat wij daar ook naar toe moeten werken?
Waarom moet dat? Is toch inderdaad een keuze/manier zoals je later aangeeft.
Amen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:35 schreef Creep het volgende:
Misschien tijd voor een 3e topic, "obesitas", in de dieeetclub/gezondslank reeks? Of dieetclub hernoemen naar obesitas en dan wat nu dieetclub geworden is (niet alleen de problemen van overgewicht bespreken maar ook aanverwante zaken als sport/voeding) mergen met gezondslank (dat topic heeft dan ook een andere naam nodig lijkt me, gezondslank dekt dan de lading niet echt meer)
Ik begrijp het probleem wel en niet, de makkelijke oplossing zou zijn als iedereen gaat posten gezondslank, wat deels al gebeurd. De klachten lijken vooral te komen uit een wat ongemakkelijke spagaat door deels niet stigmatiserend te willen zijn "dieetclub, waar de echt dikke mens post" maar waar het anderzijds, begrijpelijk, pijnlijk is geconfronteerd te worden met mensen die nog steeds hard werken aan hun lichaam waar jij alleen van kunt dromen.
Nah sorry dat is het niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:33 schreef Timmos het volgende:
[..]
Omdat het jou niet aanstaat. Dan denk ik aan jalozie. Zoniet, mijn excuses..
Dus jij gooit het op jaloezie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als je zou lezen zie je dat Qwea met 3000weetikhoeveel calorieën nog afvalt.. Dat er velen zijn die daar niet mee om kunnen gaan, so be it, moet je daar zelf ook maar naartoe werken..
Het is een manier van dieet en afvallen die velen van hier niet aanstaat..
Qwea voldoet misschien niet aan de BMI regeltjes, maar is een ervaringsdeskundige waar velen van kunnen leren.. Andere mensen die zichzelf zo noemen zijn wel welkom in dit topic, maar die klagen wellicht ook tegen Qwea..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee hoor, Qwea is gewoon irritant soms omdat ze denkt dat wat voor haar het beste is, het beste is voor iedereen. Dat kun je dan klakkeloos aannemen van haar (dat doe jij dan weer en dat is serieus top), maar je kunt ook je eigen ding doen en adviezen opvolgen van echte professionals. Ik denk dat dat sommige mensen stoort. Maar dat is geen reden om hier niet te mogen posten idd. Je kunt er ook overheen lezen als je je eraan stoort en als je weg blijft omdat je er niet tegen kan, ligt dat wel aan jezelf. Dat vind ik ook.
Overigens staat er wel dat je met een bmi onder de 25 hier niet mag posten toch? Dus ik ben hier straks ook weg. Maar weet niet wat haar bmi
Is.
Vandaag begonnen met mn poging weer. Vorige pogingen verliepen rot. Ben namelijk een emotie eterquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:22 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Begin je vandaag? En hoe zijn je vorige pogingen verlopen?
Nou dagelijks 16km maakt wel een verschilquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vandaag begonnen met mn poging weer. Vorige pogingen verliepen rot. Ben namelijk een emotie etervanaf maandag begin ik weer met fietsen naar t werk ipv de auto
totaal maar 16 km maar toch.
Thanks! Ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou dagelijks 16km maakt wel een verschil
Succes
Het is voornamelijk wat jouw afvalstijl is. Sluit dat aan, kan je van haar leren. Sluit het niet aan, dan niet. Maar goed: als je echt van alles wil leren dan ga je toch naar een diëtist toe? Neem je desnoods een personal trainer? Maar dan ga je toch niet van alles klakkeloos aannemen van iemand op een forum die jouw lichaam niet ziet, jouw gewicht/lengte niet weet, etc?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Qwea voldoet misschien niet aan de BMI regeltjes, maar is een ervaringsdeskundige waar velen van kunnen leren.. Andere mensen die zichzelf zo noemen zijn wel welkom in dit topic, maar die klagen wellicht ook tegen Qwea..
Ik was overigens al zo voordat ik überhaupt wist wie Qwea was, en zal zelf nooit een BMI van 25 hebben denk ik
O dat is toch al best veel! Vind ik dan. Maar hoe lang hield je het altijd vol ongeveer?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vandaag begonnen met mn poging weer. Vorige pogingen verliepen rot. Ben namelijk een emotie etervanaf maandag begin ik weer met fietsen naar t werk ipv de auto
totaal maar 16 km maar toch.
Hehe, daar ben ik ook naar op zoek. Je hebt wel eens foodblogs waar gezonde dingen op staan voor het ontbijt, maar weet zo even niet uit mn hoofd welke.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:43 schreef summer2bird het volgende:
Hey, een vraagje even hč
Alleen over het ontbijt.
Ik eet nu steeds cruesly met yoghurt, maar wat is nog meer gezond.
Iets anders dan brood, want daar hou ik niet zo van.
Ik wil het de diëtist wel vragen maar die is op vakantie
Even tussendoor over diëten in plaats van over het topic over diëtenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:43 schreef summer2bird het volgende:
Hey, een vraagje even hč
Alleen over het ontbijt.
Ik zou de cruesli vervangen door muesli. Verder kun je havermout, kwark en brood proberen. Of volkoren crackers .quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:43 schreef summer2bird het volgende:
Hey, een vraagje even hč
Alleen over het ontbijt.
Neem een abo, kun je vriendjes en vijandjes in je uitzonderingen gooien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En er over heen lezen kan maar is erg lastig met de postfrequentie van Qwea.
Ik vind zelf overnight oats met fruit ook erg prettig als ontbijt. Hoeveel tijd heb je om een ontbijt klaar te maken? Ik maak er zelf in het weekend altijd wat meer tijd voor vrij als het mogelijk is, doordeweeks is het bij mij vaak yoghurt of kwark met muesli of een broodje. Als ontbijt-brood heb ik ook nog wel eens volkorenbrood met noten & rozijnen van de Ekoplaza, niet goedkoop maar zo zonder beleg al heerlijk om te eten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:43 schreef summer2bird het volgende:
Hey, een vraagje even hč
Alleen over het ontbijt.
Heb je foto van je outfit?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Neem een abo, kun je vriendjes en vijandjes in je uitzonderingen gooien.. Wat een discussie weer zeg
[..]
Ik vind zelf overnight oats met fruit ook erg prettig als ontbijt. Hoeveel tijd heb je om een ontbijt klaar te maken? Ik maak er zelf in het weekend altijd wat meer tijd voor vrij als het mogelijk is, doordeweeks is het bij mij vaak yoghurt of kwark met muesli of een broodje. Als ontbijt-brood heb ik ook nog wel eens volkorenbrood met noten & rozijnen van de Ekoplaza, niet goedkoop maar zo zonder beleg al heerlijk om te eten.
Lijstje gisteren:
O: magere yoghurt met muesli
T: banaan
L: 3 volkoren met kaas, stuk komkommer, halve paprika, cherrytomaatjes
T: appel & speltsquares
En toen bedrijfsuitje. Paar chipjes met guacemole, geitenkaassalade (lang leven BBQ en vegetariër zijn, ik kreeg redelijk gezond voer). 3 kaasstengels van het bitterganituur. 2 bitter lemon, 2 cassis en een paar spa rood.
En 4 uur op de dansvloer gestaan in mn foute 80's/90's outfit met hysterische makeup en kuif
Vandaag:
Oomhalf1: 2 volkoren boterhammen met komijnkaas, banaan
T: speltsquares
Zo een appel, als avondeten staat er nog risotto van donderdag klaar en zal vanavond nog wel een T bij de thee komen.
Ik sta vast wel op de honderdduizenden foto's van collega's die dinsdag op werk wel op intranet staanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je foto van je outfit?aan bedoel ik he!
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Neem een abo, kun je vriendjes en vijandjes in je uitzonderingen gooien.. Wat een discussie weer zeg
Geen dankquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Maar wat over wat verschillende mods zeiden en het beleid?
Volgens mij was ik niet diegene die de discussie begon.
Rijstmelk met havervlokken en lijnzaad is mijn basis. En dan afwisselend nog wat ander zaad (huhuquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
Eendje, hoe maak jij je overnight?
Ik heb het eens gemaakt maar vond de structuur van de havermout nog niet fijn. Maar dat was in melk.
Je kan ook yoghurt proberen, maar ik ben bang dat de structuur dan toch ook hetzelfde blijft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
Eendje, hoe maak jij je overnight?
Ik heb het eens gemaakt maar vond de structuur van de havermout nog niet fijn. Maar dat was in melk.
Ik dacht inderdaad eens met een dikker iets proberen zoals yoghurt. Maar betwijfel het eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kan ook yoghurt proberen, maar ik ben bang dat de structuur dan toch ook hetzelfde blijft.
Je kan misschien nog in de hoeveelheid havermout variëren.
Havermoutpannekoekjes?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:43 schreef summer2bird het volgende:
Hey, een vraagje even hč
Alleen over het ontbijt.
Echt? Wat gebeurd er als ke spinazie e.d eet? Diarree? Wel balenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Na problemen met kaneel ben ik ook intolerant geworden voor spinazie lijkt het.Overdaad schaadt.
Verder heb ik me wel aardig aan mijn planning voor vandaag gehouden, daar ben ik blij om.
Zeesterrie! Jou miste ik hier alquote:Op zondag 19 oktober 2014 08:20 schreef Zeester het volgende:
Hier nog een die niet meer meedoet omdat de sfeer me niet bevalt. Terwijl ik er altijd heel veel aan heb gehad. En wel weer beetje steun kan gebruiken. Maar ja...
quote:Op zondag 19 oktober 2014 08:34 schreef Patoshik het volgende:
Vanmiddag m'n eerste 'hardloopwedstrijd' met m'n bootcamp clubje. 6,6 km over obstakels etc.
Doet eens vertellen waarom je steun kan gebruikenquote:Op zondag 19 oktober 2014 08:20 schreef Zeester het volgende:
Hier nog een die niet meer meedoet omdat de sfeer me niet bevalt. Terwijl ik er altijd heel veel aan heb gehad. En wel weer beetje steun kan gebruiken. Maar ja...
Als je echt steun kan gebruiken moet je toch proberem te postenquote:Op zondag 19 oktober 2014 08:20 schreef Zeester het volgende:
Hier wordt het stralend weer met 20 graden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 08:56 schreef Qwea het volgende:
[..]tof!
Doe je wel voorzichtig?het gaat (hier iig) regenen.. En je moet niks breken
Veel plezier!quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:15 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Hier wordt het stralend weer met 20 graden.![]()
Maar voorzichtig doe ik zeker!
Brightside, het is maar 3/4 kilo. Het had ook 10 kunnen zijn. Desalniettemin, ruk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:06 schreef Zeester het volgende:
Dieet-technisch gaat t bagger. Ik denk dat ik er het laatste half jaar 3/4 kilo bij heb gegeten. Ik heb een weegschaal gekocht, maar nog geen batterijen.
Wat gebruik je?quote:Al bedacht ik me dat ik misschien me vreet-technisch ook niet goed kan inhouden omdat ik weer begonnen ben met hormonale anticonceptie. Ik heb namelijk wel t idee dat de cravings en honger erger zijn dan een tijdje terug. Dus ga denk ik maar weer stoppen, want de reden van de anticonceptie is toch al weer weg. En heb nu m'n menstruatie en had echt pijn zoals ik in maanden niet gehad heb, dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen.
Gas, krampen, opgezette buik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 07:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt? Wat gebeurd er als ke spinazie e.d eet? Diarree? Wel balen
Oiquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gas, krampen, opgezette buik.Het echt horen knappen. Ik ga het nog een keer proberen te eten, maar het was de laatste paar keer erg opvallend.
Ja, maar dat is tegelijkertijd het verneukeratieve, 4 kilo heb ik er zo af weet ik, maar dan moet je wel de teugels aantrekken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Brightside, het is maar 3/4 kilo. Het had ook 10 kunnen zijn. Desalniettemin, ruk.
[..]
Wat gebruik je?
Was het verse?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Na problemen met kaneel ben ik ook intolerant geworden voor spinazie lijkt het.Overdaad schaadt.
Verder heb ik me wel aardig aan mijn planning voor vandaag gehouden, daar ben ik blij om.
Ja, werkte heel goed, maar dan moet je er wel heen gaan. De klad kwam er een beetje in omdat ik naar een andere werkvestiging verhuisde en dan moest ik langs m'n huis om naar de WW te gaan. Na 10 uur werk en met enorme honger. Dan won de zin om thuis te gaan eten altijd, heel gekquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:39 schreef douche-eendje het volgende:
Zeesterzit je ook nog bij de Ww? Dat werkte toch zo goed voor jou?
Sommige anticonceptiva kun je wat van aankomen, aantal anderen juist niet. Maar dat moet je met je huisarts eens bespreken
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef Patoshik het volgende:
Zo, dat was een obstakel run. Leuk.![]()
[ afbeelding ]
Niet zo'n snelle tijd vanwege de obstakels en het wachten er voor. Dat was wel een beetje jammer. Zo moesten we bijna 2 minuten wachten om een bak water in te gaan..
Klinkt als funquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef Patoshik het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo'n snelle tijd vanwege de obstakels en het wachten er voor. Dat was wel een beetje jammer. Zo moesten we bijna 2 minuten wachten om een bak water in te gaan..
Nicequote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef Patoshik het volgende:
[ afbeelding ]
veel succes morgen (voor ik het vergeet)!quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, daar ben ik weer.
Laatste 6 weken even een schijt aan alles mentaliteit gehad. Veel vrije tijd, dan ga ik eten..
Maar goed, ik weet hoe het komt. Komt wel weer goedVanaf nu weer netjes eten, vanaf volgende week weer rustig aan opbouwen met sporten. Morgen laatste bestraling
O: 450 gram yoghurt, 1 banaan
T: 1 appel
L: Kom Chinese tomatensoep, 2 boterhammen
T: 250 gram Optimel yoghurt Griekse stijl kers
D: Kip Siam
T: 1 glas magere melk
Die spierpijn is vrijwel zeker eenmaligquote:Op maandag 20 oktober 2014 08:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Fitnessgekkies (Qwea, Timmos, oa) wat kan ik doen om de spierpijn na de tijd wat te verminderen? Ik ben vandaag bijna van mijn spierpijn van donderdag af, heb geen zin om dit elke keer te hebben
Dat. Goeie warming-up en goeie cooling down. Doe ook na je kt en cooling down goed strekken!quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die spierpijn is vrijwel zeker eenmaligEerste keer dat ik krachttraining deed in mei heb ik onwijs last gehad van mijn armen. Die kon ik niet meer buigen. Dat was na een dag of 5 weg en daarna nooit meer last gehad.
Zorg wel voor een goeie warmingup en coolingdown.
Kwark en gekookt ei voor erbij?quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Goedemorgen,
Weekend weer voorbij
Lijstje:
O: Smoothie;
T: Nootjes + moet nog iets bij;
L: Yoghurt+muesli en moet nog iets bij;
T: niks;
D: agv;
S: Fitness![]()
Fitnessgekkies (Qwea, Timmos, oa) wat kan ik doen om de spierpijn na de tijd wat te verminderen? Ik ben vandaag bijna van mijn spierpijn van donderdag af, heb geen zin om dit elke keer te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |