Ik heb ook zulke spierballen hoor! Maar bij mij zijn ze bedekt. Ik loop er niet zo mee te koopquote:
2 liter maar? Amateurquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef Ole het volgende:
Dat als ontbijt. En dan 3 uur sporten. Dan een shake. Een kilo kipfilet met rijst en 2liter kwark.
binnenkort ga ik weer gainen jeweetz, maar ben het nog aan het opbouwen.quote:
Je vergeet de 6 kg groente! En een dozijn eieren!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef Ole het volgende:
Dat als ontbijt. En dan 3 uur sporten. Dan een shake. Een kilo kipfilet met rijst en 2liter kwark.
Ja maar die tel ik niet eens meer. Net nog een trog sperziebonen weggewerktquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je vergeet de 6 kg groente! En een dozijn eieren!
Zo kom je toch nooit aan je 6000 kcalquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Telt appel herkauwen ook? Ding zit vast tussen mijn tanden.
Hier pas om half zes weekend, en dan eerst nog anderhalf uur reizen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Over een uur weekend! Wel fijn als het einde van het jaar er aan komt en je moet je uren opmaken (verplichte middagen etc vrij)
Jullie nog plannen het weekend?
Een shake na het sporten? Minstens het dubbele aantal pannenkoeken van die foto.. Minstensquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef Ole het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kaakspieren training! Never skip chewday.
Mn standaard dingen. En mn uren moesten ook op dus ik ga 'overwinteren' in Indonesiëquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:43 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Over een uur weekend! Wel fijn als het einde van het jaar er aan komt en je moet je uren opmaken (verplichte middagen etc vrij)
Jullie nog plannen het weekend?
Hoho, vergeet de kilo tonijn niet!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je vergeet de 6 kg groente! En een dozijn eieren!
*proest*quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kaakspieren training! Never skip chewday.
Ik zit nog te kijken hoe ik vandaag sporten kan inplannen. Ik heb het tering drukquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:16 schreef xuryah het volgende:
Ik heb vakantie
En tot nu toe alleen maar schoolwerk en sporten ingepland.
Vanavond weer. 4e keer deze week. Blij dat ik die motivatie gevonden heb!
Oeh spannendquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit nog te kijken hoe ik vandaag sporten kan inplannen. Ik heb het tering drukEn een vriendin is aan het bevallen
Ik moet iets gaan wegstrepen maar dat kan eigenlijk niet
Ik wil niet overslaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oeh spannend
En ja dan wordt het lastig. Dagje overslaan dan maar?
Ik heb fucking pijn in mn rug (spierpijn), dus weet nog niet precies wat ik ga doen in de sportschool. Misschien alleen cardio. Hopelijk is de pijn vanavond wat minder.
Oh dat is wel chill!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil niet overslaanga na het eten wel dan wel. Gym is tot 23u open
Waarom doe je geen hersteltraining?
Alles op de low. Dus rustig aan cardio doen, lagere gewicht met KT pakken. Dus geen 150kg legpress maar 70. Geen 50 min cardio op 35 km/u maar op 26.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill!
Hoe ziet een hersteltraining er bij jou uit?
alleen nog een appel? Dat is wel weinig ja! Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Bowlen.
Ik heb matig zitten plannen, ik heb alleen nog een appel tot 19 uur.
Je moet toch af en toe ook genieten meid?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Maar nee wat een stapel pannenkoeken hier doet snap ik ook niet.
Moeten wij dit nu gaan eten bij het ontbijt?
Al die gymfanatenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je moet toch af en toe ook genieten meid?
Ik ging lunchen, maar gedachteloos al mijn brood opgegeten. Normaal verdeel ik het.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:55 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
alleen nog een appel? Dat is wel weinig ja! Hoe komt dat?
Ik ben nu thuisnog even een tussendoortje nemen en dan op naar de sportschool!
Ach schat ik geniet genoegquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je moet toch af en toe ook genieten meid?
De 1 geniet van een appel, de ander van pannenkoeken. niet gaan doen alsof het heel raar is om pannenkoeken te etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |