alleen nog een appel? Dat is wel weinig ja! Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Bowlen.
Ik heb matig zitten plannen, ik heb alleen nog een appel tot 19 uur.
Je moet toch af en toe ook genieten meid?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Maar nee wat een stapel pannenkoeken hier doet snap ik ook niet.
Moeten wij dit nu gaan eten bij het ontbijt?
Al die gymfanatenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je moet toch af en toe ook genieten meid?
Ik ging lunchen, maar gedachteloos al mijn brood opgegeten. Normaal verdeel ik het.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:55 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
alleen nog een appel? Dat is wel weinig ja! Hoe komt dat?
Ik ben nu thuisnog even een tussendoortje nemen en dan op naar de sportschool!
Ach schat ik geniet genoegquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je moet toch af en toe ook genieten meid?
De 1 geniet van een appel, de ander van pannenkoeken. niet gaan doen alsof het heel raar is om pannenkoeken te etenquote:
Ey weis!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eeuwige fatty's![]()
Na 5 jaar mag je toch wel een keer resultaat zien neem ik aan
Ja want dat bedoelde wij ook echtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
De 1 geniet van een appel, de ander van pannenkoeken. niet gaan doen alsof het heel raar is om pannenkoeken te eten
Er zit een shitload aan groente in. Mijn pan is ietwat te kleinquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Oooo, zelfgemaakte snert is lekker
Tering wat een groente, iets teveel voor mijn smaakquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zit een shitload aan groente in. Mijn pan is ietwat te klein
[ afbeelding ]
Nog niet, moet straks pasquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering wat een groente, iets teveel voor mijn smaak. Heb je er ook vlees in?
Nooit teveel groentenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering wat een groente, iets teveel voor mijn smaak. Heb je er ook vlees in?
Ok, ben ik te voorbarigquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog niet, moet straks pas
Groente
Wortelen, knolselderij, aardappelen, erwten en prei
Wie kan in 5 jaar niet afvallen dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eeuwige fatty's![]()
Na 5 jaar mag je toch wel een keer resultaat zien neem ik aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |