Ey weis!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eeuwige fatty's![]()
Na 5 jaar mag je toch wel een keer resultaat zien neem ik aan
Ja want dat bedoelde wij ook echtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
De 1 geniet van een appel, de ander van pannenkoeken. niet gaan doen alsof het heel raar is om pannenkoeken te eten
Er zit een shitload aan groente in. Mijn pan is ietwat te kleinquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Oooo, zelfgemaakte snert is lekker
Tering wat een groente, iets teveel voor mijn smaakquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zit een shitload aan groente in. Mijn pan is ietwat te klein
[ afbeelding ]
Nog niet, moet straks pasquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering wat een groente, iets teveel voor mijn smaak. Heb je er ook vlees in?
Nooit teveel groentenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering wat een groente, iets teveel voor mijn smaak. Heb je er ook vlees in?
Ok, ben ik te voorbarigquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog niet, moet straks pas
Groente
Wortelen, knolselderij, aardappelen, erwten en prei
Wie kan in 5 jaar niet afvallen dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eeuwige fatty's![]()
Na 5 jaar mag je toch wel een keer resultaat zien neem ik aan
Voor 18u graagquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nooit teveel groenten
Wanneer kan ik langskomen Qwea?
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]Gisteren dacht mijn vriend een uur later thuis te komen. Mooi dat ik om 18u heb gegeten
Niet mijn schema verneuken, ey.
Ik zou 'm patsen geven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:50 schreef Qwea het volgende:
Jullie mogen 3x raden wie wederom later is
*snert aanzet en broodjes smeert*
Trust me, I willquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou 'm patsen geven.
Geen idee wat het avondeten hier wordt, vriendgeval kookt.
Met de vuist, niks niet met de vlakke hand.quote:
Hopelijk niet voor iets stoms zoals werkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:09 schreef Ole het volgende:
Het is ook wat zeg! Hoe durft hij je schema in de war te sturen!
De horror!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hopelijk niet voor iets stoms zoals werk
Precies. Waar haalt hij het lef vandaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:09 schreef Ole het volgende:
Het is ook wat zeg! Hoe durft hij je schema in de war te sturen!
Nice! Mijn halve staat voor april en in sept / okt wil ik ook een hele lopenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:21 schreef Patoshik het volgende:
Ik wil een marathon lopen. Over een jaar. Ik ben echt gek geworden.
Ehm.. nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice! Mijn halve staat voor april en in sept / okt wil ik ook een hele lopen
Al 1 op het oog?
Hier in de stadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:31 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ehm.. nee.Ik heb het gister toen ik onder de douche stond na het hardlopen even bedacht dat me dat wel leuk lijkt. Maar het liefst wel in het buitenland.
Waar ga jij je halve doen?
Leuk hoor, maar ga jij eens lekker hier verder posten: SPT / [Fitness] (#32) workout in de keukenquote:
Je hebt een heeeele leuke blog, mooie foto's! Heb m opgeslagen zodat ik ooit eens wat kan gaan maken als ik zin/tijd heb!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik vond het vroeger nooit erg om later te eten, maar als ik overdag netjes eet dan heb ik ook gewoon echt wel weer trek direct zodra m'n vriend thuis komt van z'n werk.
Gaat nu overigens al een week bagger.Eet teveel slechte dingen. Morgen nog een 4-gangen dinertje bij mij thuis en daarna ga ik weer even netjes eten tot ik naar Praag ga.
Vind het nog steeds lastig om een balans te vinden in wel lekker kunnen koken en prutsen in de keuken, maar niet teveel eten. Nou gaat er wel veel naar de collega's van mijn vriend, maar niet voordat ik zelf eerst geproefd heb.En dan bak ik altijd meerdere verschillende baksels op één dag, dus dan is het altijd een slechte dag.
Het is zo makkelijk om alles gewoon niet in huis te hebben. Maar ik hou er zo van om ermee bezig te zijn, dus dat wil ik gewoon niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |