Voor 18u graagquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nooit teveel groenten
Wanneer kan ik langskomen Qwea?
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]Gisteren dacht mijn vriend een uur later thuis te komen. Mooi dat ik om 18u heb gegeten
Niet mijn schema verneuken, ey.
Ik zou 'm patsen geven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:50 schreef Qwea het volgende:
Jullie mogen 3x raden wie wederom later is
*snert aanzet en broodjes smeert*
Trust me, I willquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou 'm patsen geven.
Geen idee wat het avondeten hier wordt, vriendgeval kookt.
Met de vuist, niks niet met de vlakke hand.quote:
Hopelijk niet voor iets stoms zoals werkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:09 schreef Ole het volgende:
Het is ook wat zeg! Hoe durft hij je schema in de war te sturen!
De horror!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hopelijk niet voor iets stoms zoals werk
Precies. Waar haalt hij het lef vandaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:09 schreef Ole het volgende:
Het is ook wat zeg! Hoe durft hij je schema in de war te sturen!
Nice! Mijn halve staat voor april en in sept / okt wil ik ook een hele lopenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:21 schreef Patoshik het volgende:
Ik wil een marathon lopen. Over een jaar. Ik ben echt gek geworden.
Ehm.. nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice! Mijn halve staat voor april en in sept / okt wil ik ook een hele lopen
Al 1 op het oog?
Hier in de stadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:31 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ehm.. nee.Ik heb het gister toen ik onder de douche stond na het hardlopen even bedacht dat me dat wel leuk lijkt. Maar het liefst wel in het buitenland.
Waar ga jij je halve doen?
Leuk hoor, maar ga jij eens lekker hier verder posten: SPT / [Fitness] (#32) workout in de keukenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |