Zeker prima!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo eerste avond sportschool overleeft. Voelt goed, maandag even een vervolg afspraak.
7 KT apparaten en 40 min cardio, volgens mij wel prima.
Dat is wel heel weinig toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:41 schreef CrunchySelf het volgende:
Goedemorgen
Ben mijn brood vergeten. Lijstje:
O: Smoothie;
T: 2 Handen nootjes
L: gekookte eieren, yoghurt+muesli;
T: niks
D: agv
@Ole, wat betekent dat sterretje
Dat idee heb ik wel, maar ook vooral het vocht vasthouden.. Ik ben gewoon weer bijna 2 kilo zwaarder dan een week geleden. En nou zal ik vast wat netter kunnen eten, maar ik weiger te geloven dat het door mijn eten komt. En aangezien ik mijn ring ook weer niet goed afkrijg..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Krijgen jullie ook echt gewoon meer honger als je maandelijkse periode er aan komt?
Ik wel namelijk... Ik luister er maar naar omdat mijn lichaam het vast wel weet maar ik vind het echt ellende
Ik zit altijd al zo vol hormonale zelfhaat op dit soort momenten
Valt mee, tot en met lunch is het ongeveer 1100 kcal. Dan avondeten en misschien vanavond nog een T. Dus zal tussen de 1800-2000 uitkomen denk ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:26 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig toch?
gister een uitje met werk gehad, erg leuk! 60 km gefietst met tussendoor een lunch, een museum etcerg leuk!
Lijstje vandaag:
O: cornflakes
T: yoghurt met fruit
L: 3 boterhammen met kalkoen en een ei
T: ?
S: sportschool cardio/ KT en buikspierkwartier
T: whey
D: we gaan vanavond eten bij vrienden, zal wel iets mexicaans of italiaans zijn
ok dat is wel netjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Valt mee, tot en met lunch is het ongeveer 1100 kcal. Dan avondeten en misschien vanavond nog een T. Dus zal tussen de 1800-2000 uitkomen denk ik.
Zie je die spierballen niet danquote:
Is dit het nieuwe bodybuilderstopic?quote:
Ik wilde een grapje makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |