Nee hoor, Qwea is gewoon irritant soms omdat ze denkt dat wat voor haar het beste is, het beste is voor iedereen. Dat kun je dan klakkeloos aannemen van haar (dat doe jij dan weer en dat is serieus top), maar je kunt ook je eigen ding doen en adviezen opvolgen van echte professionals. Ik denk dat dat sommige mensen stoort. Maar dat is geen reden om hier niet te mogen posten idd. Je kunt er ook overheen lezen als je je eraan stoort en als je weg blijft omdat je er niet tegen kan, ligt dat wel aan jezelf. Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:05 schreef Timmos het volgende:
Ook Qwea komt van ver en als er iemand is die tips kan geven of ervaring heeft.. Qwea d'r stijl is er 1 met veel discipline, komt misschien te hard aan voor sommigen..
Verschillende mods hebben ten eerste al aangegeven dat het hier niet hoort.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat dat niet hier hoort? Voor mij hoort het hier wel namelijk.
En zegt het niet meer over die mensen die wegblijven?
Waarom blijven die mensen weg dan? :/
Wij bepalen het beleid hier. We hebben al genoeg diverse signalen afgegeven. Het staat je vrij om ook elders te posten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat dat niet hier hoort? Voor mij hoort het hier wel namelijk.
En zegt het niet meer over die mensen die wegblijven?
Waarom blijven die mensen weg dan? :/
Ik neem van niemand klakkeloos iets aan, maar ik neem adviezen van andere wel mee..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee hoor, Qwea is gewoon irritant soms omdat ze denkt dat wat voor haar het beste is, het beste is voor iedereen. Dat kun je dan klakkeloos aannemen van haar (dat doe jij dan weer en dat is serieus top), maar je kunt ook je eigen ding doen en adviezen opvolgen van echte professionals. Ik denk dat dat sommige mensen stoort. Maar dat is geen reden om hier niet te mogen posten idd. Je kunt er ook overheen lezen als je je eraan stoort en als je weg blijft omdat je er niet tegen kan, ligt dat wel aan jezelf. Dat vind ik ook.
Overigens staat er wel dat je met een bmi onder de 25 hier niet mag posten toch? Dus ik ben hier straks ook weg. Maar weet niet wat haar bmi
Is.
Dat kan ik wel verzinnenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:19 schreef Yaaar het volgende:
Ook mensen die sporten, wheyshakes drinken, aan krachttraining doen, ect om hun levenstijl aan te passen/op peil te houden al dan niet icm afvallen zijn hier van harte welkom, mits men een nuttige bijdrage kan leveren aan dit topic.
Waarom staat dat er dan in sinds 6 oktober?
Begin je vandaag? En hoe zijn je vorige pogingen verlopen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik zou er 15 kwijt moeten, maar wil het liefst toch 20 afvallen.
Ik zoek lotgenoten
Maar je mag er ook geen commentaar op hebben want dan wordt je kop er afgebeten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:20 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik neem van niemand klakkeloos iets aan, maar ik neem adviezen van andere wel mee..
En ja ik vind ook dat je er over heen kan lezen idd.
En ik krijg niet het idee dat zij vindt dat iedereen maar KT moet doen en 3000 kcal naar binnen moet werken.
Omdat dat geen LIF-beleid is maar Qwea-beleid, en dat is wat anders.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:19 schreef Yaaar het volgende:
Ook mensen die sporten, wheyshakes drinken, aan krachttraining doen, ect om hun levenstijl aan te passen/op peil te houden al dan niet icm afvallen zijn hier van harte welkom, mits men een nuttige bijdrage kan leveren aan dit topic.
Waarom staat dat er dan in sinds 6 oktober?
Als je zou lezen zie je dat Qwea met 3000weetikhoeveel calorieën nog afvalt.. Dat er velen zijn die daar niet mee om kunnen gaan, so be it, moet je daar zelf ook maar naartoe werken..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Verschillende mods hebben ten eerste al aangegeven dat het hier niet hoort.
En wat hebben 4000kcal lijstje te maken met afvallen? Waarvoor we hier zitten.
En nu zal ik wel weer uitgescholden worden door Qwea maar dat maakt me vrij weinig uit, so don't bother.
Ik denk niet dat dat echt het probleem is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als je zou lezen zie je dat Qwea met 3000weetikhoeveel calorieën nog afvalt.. Dat er velen zijn die daar niet mee om kunnen gaan, so be it, moet je daar zelf ook maar naartoe werken..
Het is een manier van dieet en afvallen die velen van hier niet aanstaat..
Dat is geen handige combinatie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:29 schreef CrunchySelf het volgende:
I
Andere noot, mijn spierpijn is gewoon niet leuk meer. Voel het in mijn hele bovenlichaam en buikspieren, dat in samenwerking met klussen is gewoon klote
. Maandag maar weer opnieuw sporten
Thxquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is geen handige combinatie.
Succes met het klussen!
Omdat het jou niet aanstaat. Dan denk ik aan jalozie. Zoniet, mijn excuses..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat echt het probleem is.
Maar goed die discussie is ook niet interessant hier (ik ben er in ieder geval klaar mee).
Maar hoe bedoel je dat wij daar ook naar toe moeten werken?
Waarom moet dat? Is toch inderdaad een keuze/manier zoals je later aangeeft.
Amen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:35 schreef Creep het volgende:
Misschien tijd voor een 3e topic, "obesitas", in de dieeetclub/gezondslank reeks? Of dieetclub hernoemen naar obesitas en dan wat nu dieetclub geworden is (niet alleen de problemen van overgewicht bespreken maar ook aanverwante zaken als sport/voeding) mergen met gezondslank (dat topic heeft dan ook een andere naam nodig lijkt me, gezondslank dekt dan de lading niet echt meer)
Ik begrijp het probleem wel en niet, de makkelijke oplossing zou zijn als iedereen gaat posten gezondslank, wat deels al gebeurd. De klachten lijken vooral te komen uit een wat ongemakkelijke spagaat door deels niet stigmatiserend te willen zijn "dieetclub, waar de echt dikke mens post" maar waar het anderzijds, begrijpelijk, pijnlijk is geconfronteerd te worden met mensen die nog steeds hard werken aan hun lichaam waar jij alleen van kunt dromen.
Nah sorry dat is het niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:33 schreef Timmos het volgende:
[..]
Omdat het jou niet aanstaat. Dan denk ik aan jalozie. Zoniet, mijn excuses..
Dus jij gooit het op jaloezie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als je zou lezen zie je dat Qwea met 3000weetikhoeveel calorieën nog afvalt.. Dat er velen zijn die daar niet mee om kunnen gaan, so be it, moet je daar zelf ook maar naartoe werken..
Het is een manier van dieet en afvallen die velen van hier niet aanstaat..
Qwea voldoet misschien niet aan de BMI regeltjes, maar is een ervaringsdeskundige waar velen van kunnen leren.. Andere mensen die zichzelf zo noemen zijn wel welkom in dit topic, maar die klagen wellicht ook tegen Qwea..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee hoor, Qwea is gewoon irritant soms omdat ze denkt dat wat voor haar het beste is, het beste is voor iedereen. Dat kun je dan klakkeloos aannemen van haar (dat doe jij dan weer en dat is serieus top), maar je kunt ook je eigen ding doen en adviezen opvolgen van echte professionals. Ik denk dat dat sommige mensen stoort. Maar dat is geen reden om hier niet te mogen posten idd. Je kunt er ook overheen lezen als je je eraan stoort en als je weg blijft omdat je er niet tegen kan, ligt dat wel aan jezelf. Dat vind ik ook.
Overigens staat er wel dat je met een bmi onder de 25 hier niet mag posten toch? Dus ik ben hier straks ook weg. Maar weet niet wat haar bmi
Is.
Vandaag begonnen met mn poging weer. Vorige pogingen verliepen rot. Ben namelijk een emotie eterquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:22 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Begin je vandaag? En hoe zijn je vorige pogingen verlopen?
Nou dagelijks 16km maakt wel een verschilquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vandaag begonnen met mn poging weer. Vorige pogingen verliepen rot. Ben namelijk een emotie etervanaf maandag begin ik weer met fietsen naar t werk ipv de auto
totaal maar 16 km maar toch.
Thanks! Ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou dagelijks 16km maakt wel een verschil
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |