Dus wij moeten het maar op de manier doen zoals anderen dat willen? Het werkt bij iedereen op een andere manier..quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:42 schreef Mylene het volgende:
Even nogmaals een huishoudelijke mededeling. Een vriendelijk doch dringend verzoek om deze reeks te houden zoals hij ooit bedoeld is. Voor krachttrainen, gewichtheffen en wheyshakes zijn er andere topics waar men terecht kan. We ontvangen namelijk veel klachten van users die het demotiverend vinden om hier nog langer te posten.
Afvallen = etenquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:42 schreef Mylene het volgende:
Even nogmaals een huishoudelijke mededeling. Een vriendelijk doch dringend verzoek om deze reeks te houden zoals hij ooit bedoeld is. Voor krachttrainen, gewichtheffen en wheyshakes zijn er andere topics waar men terecht kan. We ontvangen namelijk veel klachten van users die het demotiverend vinden om hier nog langer te posten.
Waar moeten 'we' dan wel zijn? Ik hoor namelijk niet thuis in gym/fitness/bodybuilding want dat is mijn tak der sport niet en de shakes horen inmiddels gewoon bij mijn voedingspatroon.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:42 schreef Mylene het volgende:
Laten we dan ook topic aanmaken voor mensen afvallen en die dan hardlopen, paardrijden, buikdansen, bootcampen, zumba'en en weet ik veel wat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:24 schreef xuryah het volgende:
Dat is ook precies de reden dat ik niet meer post. Elke keer komt er weer gezeur op.
Maar ik zou niet weten in welk topic ik dan wel thuis hoor :/
Kunnen we niet een nieuw topicreeks beginnen met mensen die willen afvallen en ook sporten enzo? Wel beetje flauw, maarja als het zo moet.....
Het hele topic gaat bijna over shakes.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:06 schreef CrunchySelf het volgende:
Inhakend op de huishoudelijke mededeling.
Ja het gaat soms een paar berichten wat inhoudelijk over shakes, fitness in de extreme vorm, grotere lijstjes, etc. Maar meestal is dit naar aanleiding van gestelde vragen. Persoonlijk deel ik de mening van, vind je het niet interresant --> scroll maar doooor.
De mensen die ik dit zie doen, dragen ook enorm bij op de andere vlakken en methodes. Ze zijn niet aan het lobbyen om iedereen over te halen.
En het vorige over jouw crash? dieet.. Zo krijgt elk topic wel zijn eigen draai..quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Het hele topic gaat bijna over shakes.
Je kan het ook overdrijven...quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee topics vol over het uitleggen waarom crashen slecht is is fijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Oh echt? Ik doe niet aan een crash dieet. Nooit gedaan ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
En het vorige over jouw crash? dieet.. Zo krijgt elk topic wel zijn eigen draai..
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Shakes, eiwitten en weet ik veel wat horen bij een 'sport dieet' waarbij de meesten hiermee willen afvallen/'finetunen'.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:39 schreef Yaaar het volgende:
Huh? Het gaat er toch niet om dat de mensen die hier niet aan sport etc. doen ervan dromen om zo'n lichaam als persoon X te krijgen?Het gezever over shakes en whatever is simpelweg onzinnig en past meer in een echt sport-topic thuis, dan een DIEEt topic. Beetje lullen over sport is prima, maar pagina's lang over shakes en blabla.. dan schiet een topic z'n doel voorbij.
Uhhuuuuu tuulk niet. Onze fout. Carry on.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Oh echt? Ik doe niet aan een crash dieet. Nooit gedaan ook.
Sorry, maar het is gewoon zo. Iets met magische whey shakes ofzo. En crashen doe ik niet aan, heb ik ook nooit over gepraat want het boeit me niet en is mn intentie niet. Ik val gewoon op een gezonde manier af, ik loop bij een diëtist en als 1500 kcal al een crash dieet is voor jullie: tsja.quote:
nou mooi, dan lijkt me dat we verder niet moeten zeuren, toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:48 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Shakes, eiwitten en weet ik veel wat horen bij een 'sport dieet' waarbij de meesten hiermee willen afvallen/'finetunen'.
Lijkt me prima te passen in het dieet topic.
Ho, ik heb geen opmerking gemaakt over het crashen. Maar ik zal een ander voorbeeld. Zie de discussie over de supplementen dieet. Ging ook een paar pagina's door, maar ja daar valt weer niemand over... Zo zijn er nog wel meer onderwerpen "wel/of niet crashen", ik laat de mening achterwege maar de discussie was wel aan de gang, weer wat pagina's. Zijn vast mensen die beide onderwerpen niet interessant vinden en gewoon lekker doorscrollen en hun eigen ding posten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:51 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Sorry, maar het is gewoon zo. Iets met magische whey shakes ofzo. En crashen doe ik niet aan, heb ik ook nooit over gepraat want het boeit me niet en is mn intentie niet. Ik val gewoon op een gezonde manier af, ik loop bij een diëtist en als 1500 kcal al een crash dieet is voor jullie: tsja.
Ik vraag me wel eens af of er één of meerdere personen op jouw account posten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:51 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Sorry, maar het is gewoon zo. Iets met magische whey shakes ofzo. En crashen doe ik niet aan, heb ik ook nooit over gepraat want het boeit me niet en is mn intentie niet. Ik val gewoon op een gezonde manier af, ik loop bij een diëtist en als 1500 kcal al een crash dieet is voor jullie: tsja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |