abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145269652
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:42 schreef Mylene het volgende:
Even nogmaals een huishoudelijke mededeling. Een vriendelijk doch dringend verzoek om deze reeks te houden zoals hij ooit bedoeld is. Voor krachttrainen, gewichtheffen en wheyshakes zijn er andere topics waar men terecht kan. We ontvangen namelijk veel klachten van users die het demotiverend vinden om hier nog langer te posten.
Dus wij moeten het maar op de manier doen zoals anderen dat willen? Het werkt bij iedereen op een andere manier..

Misschien de OP dan toch maar aanpassen, blijkbaar mag je niet sporten en supplementen gebruiken als je aan het afvallen bent en een BMI hebt van boven de 27..
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:50:28 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145269683
STom!! Ik dacht dus voor Tink een kookboek met recepten zonder lactose binnen te hengelen.. Doe ik alles glutenvrij :')
Sorry Tink :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145270188
quote:
Even nogmaals een huishoudelijke mededeling. Een vriendelijk doch dringend verzoek om deze reeks te houden zoals hij ooit bedoeld is. Voor krachttrainen, gewichtheffen en wheyshakes zijn er andere topics waar men terecht kan. We ontvangen namelijk veel klachten van users die het demotiverend vinden om hier nog langer te posten.
Afvallen = eten
Afvallen = sporten
Afvallen = eten + sporten

Het kan op allerlei manieren en dit is er eentje en ik vind niet dat die 'verbannen' moet worden.

Maar oke. Als hier mensen zitten die alleen maar willen afvallen door een tekort aan calorieën creëren door minder te eten en niet te sporten (en dan bedoel ik krachttraining) en steeds commentaar hebben op de mensen die het wel zo doen (en dus misschien wel eens wat vertellen over shakes, gewichten en weet ik veel wat, maar ik leer er wel van en vind het wel interessant) weet ik niet of ik hier nog wel tussen die bekrompen mensen wil posten. Want ik ben dat gezeik de laatste tijd echt meer dan beu. Je kunt er ook overheen lezen he mensen.
pi_145270449
Inhakend op de huishoudelijke mededeling.

Ja het gaat soms een paar berichten wat inhoudelijk over shakes, fitness in de extreme vorm, grotere lijstjes, etc. Maar meestal is dit naar aanleiding van gestelde vragen. Persoonlijk deel ik de mening van, vind je het niet interresant --> scroll maar doooor.

De mensen die ik dit zie doen, dragen ook enorm bij op de andere vlakken en methodes. Ze zijn niet aan het lobbyen om iedereen over te halen.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145270761
Ik zie het probleem ook niet, het hoort gewoon voor veel mensen bij een dieet. En nu gaat iedereen roepen dat Qwea niet meer wil afvallen. Maar er zitten er genoeg die met die dingen bezig zijn en wel gewoon nog willen afvallen.

En daarbij begint het onderwerp telkens vanuit andere. Dus blijkbaar is er wel gewoon vraag naar. Het is juist fijn dat er mensen tussen zitten die zich in deze manier hebben verdiept.

En demotiveren? Ik weet van mezelf dat ik waarschijnlijk nooit op zo'n manier met sport bezig zal zijn, maar kan er juist alleen maar enorm veel motivatie uit halen dat mensen zo'n grote stap hebben gemaakt van een ongezonde leefstijl naar een enorm gezonde.
pi_145271096
over de huishoudelijke mededeling, ik ben daar ook mee bezig maar probeer het tot een minimum te beperken in dit topic.. wel wil ik eerlijk blijven in mijn lijstjes.. Ook vind ik persoonlijk dat alle manieren van afvallen hier toch welkom zijn?

"crash" lijstjes zou ik ook demotiverend kunnen vinden.. of niet vinden kunnen passen hier.. maar daar kunnen we ook gewoon een discussie over hebben en als het nergens op uitloopt lees ik gewoon vanaf dat moment over die user "heen"... kijk zou het hier nou alleen nog over fitness gaan maar dat is toch niet zo?
pi_145271117
quote:
Waar moeten 'we' dan wel zijn? Ik hoor namelijk niet thuis in gym/fitness/bodybuilding want dat is mijn tak der sport niet en de shakes horen inmiddels gewoon bij mijn voedingspatroon.

[ Bericht 3% gewijzigd door douche-eendje op 06-10-2014 21:30:49 ]
pi_145271444
Dat is ook precies de reden dat ik niet meer post. Elke keer komt er weer gezeur op.
Maar ik zou niet weten in welk topic ik dan wel thuis hoor :/
Kunnen we niet een nieuw topicreeks beginnen met mensen die willen afvallen en ook sporten enzo? Wel beetje flauw, maarja als het zo moet.....
pi_145271763
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:24 schreef xuryah het volgende:
Dat is ook precies de reden dat ik niet meer post. Elke keer komt er weer gezeur op.
Maar ik zou niet weten in welk topic ik dan wel thuis hoor :/
Kunnen we niet een nieuw topicreeks beginnen met mensen die willen afvallen en ook sporten enzo? Wel beetje flauw, maarja als het zo moet.....
Laten we dan ook topic aanmaken voor mensen afvallen en die dan hardlopen, paardrijden, buikdansen, bootcampen, zumba'en en weet ik veel wat.

-en ik bedoel dit niet op jou, maar je snapt vast m'n punt. :P -
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:35:50 #260
467 Creep
Here we go again!
pi_145272101
Misschien tijd voor een 3e topic, "obesitas", in de dieeetclub/gezondslank reeks? Of dieetclub hernoemen naar obesitas en dan wat nu dieetclub geworden is (niet alleen de problemen van overgewicht bespreken maar ook aanverwante zaken als sport/voeding) mergen met gezondslank (dat topic heeft dan ook een andere naam nodig lijkt me, gezondslank dekt dan de lading niet echt meer)

Ik begrijp het probleem wel en niet, de makkelijke oplossing zou zijn als iedereen gaat posten gezondslank, wat deels al gebeurd. De klachten lijken vooral te komen uit een wat ongemakkelijke spagaat door deels niet stigmatiserend te willen zijn "dieetclub, waar de echt dikke mens post" maar waar het anderzijds, begrijpelijk, pijnlijk is geconfronteerd te worden met mensen die nog steeds hard werken aan hun lichaam waar jij alleen van kunt dromen.
pi_145272323
Huh? Het gaat er toch niet om dat de mensen die hier niet aan sport etc. doen ervan dromen om zo'n lichaam als persoon X te krijgen? :') Het gezever over shakes en whatever is simpelweg onzinnig en past meer in een echt sport-topic thuis, dan een DIEEt topic. Beetje lullen over sport is prima, maar pagina's lang over shakes en blabla.. dan schiet een topic z'n doel voorbij.
pi_145272529
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:06 schreef CrunchySelf het volgende:
Inhakend op de huishoudelijke mededeling.

Ja het gaat soms een paar berichten wat inhoudelijk over shakes, fitness in de extreme vorm, grotere lijstjes, etc. Maar meestal is dit naar aanleiding van gestelde vragen. Persoonlijk deel ik de mening van, vind je het niet interresant --> scroll maar doooor.

De mensen die ik dit zie doen, dragen ook enorm bij op de andere vlakken en methodes. Ze zijn niet aan het lobbyen om iedereen over te halen.
Het hele topic gaat bijna over shakes.
pi_145272690
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef Yaaar het volgende:

[..]

En het vorige over jouw crash? dieet.. Zo krijgt elk topic wel zijn eigen draai..
pi_145272716
quote:

[..]

Je kan het ook overdrijven...
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145272765
quote:

[..]

Nee topics vol over het uitleggen waarom crashen slecht is is fijn. :')
pi_145272851
Deze discussie is nu ook al een paar keer geweest, kunnen we hier niet een apart reeks voor maken. "Feedback voor de [Dieetclub] - Waar iedereen het over iets anders wil hebben".

Want na een paar keer hierover lullen en wat modbreaks verder. Uiteindelijk zijn we nergens verder gekomen.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145272856
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:45 schreef Timmos het volgende:

[..]

En het vorige over jouw crash? dieet.. Zo krijgt elk topic wel zijn eigen draai..
Oh echt? Ik doe niet aan een crash dieet. Nooit gedaan ook.
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:48:32 #268
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145272858
quote:

[..]

:D wat voor cijfer had je voor het vak overdrijven?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145272893
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:39 schreef Yaaar het volgende:
Huh? Het gaat er toch niet om dat de mensen die hier niet aan sport etc. doen ervan dromen om zo'n lichaam als persoon X te krijgen? :') Het gezever over shakes en whatever is simpelweg onzinnig en past meer in een echt sport-topic thuis, dan een DIEEt topic. Beetje lullen over sport is prima, maar pagina's lang over shakes en blabla.. dan schiet een topic z'n doel voorbij.
Shakes, eiwitten en weet ik veel wat horen bij een 'sport dieet' waarbij de meesten hiermee willen afvallen/'finetunen'.

Lijkt me prima te passen in het dieet topic. :)
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:49:07 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145272909
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:48 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Oh echt? Ik doe niet aan een crash dieet. Nooit gedaan ook.
Uhhuuuuu tuulk niet. Onze fout. Carry on.
pi_145273058
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:46 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Je kan het ook overdrijven...
Sorry, maar het is gewoon zo. Iets met magische whey shakes ofzo. En crashen doe ik niet aan, heb ik ook nooit over gepraat want het boeit me niet en is mn intentie niet. Ik val gewoon op een gezonde manier af, ik loop bij een diëtist en als 1500 kcal al een crash dieet is voor jullie: tsja.
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:53:05 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145273160
Magische wheyshakes ook. Waar kan ik die halen?
  Licht Ontvlambaar maandag 6 oktober 2014 @ 21:53:27 #273
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145273190
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:48 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Shakes, eiwitten en weet ik veel wat horen bij een 'sport dieet' waarbij de meesten hiermee willen afvallen/'finetunen'.

Lijkt me prima te passen in het dieet topic. :)
nou mooi, dan lijkt me dat we verder niet moeten zeuren, toch?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_145273204
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:51 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Sorry, maar het is gewoon zo. Iets met magische whey shakes ofzo. En crashen doe ik niet aan, heb ik ook nooit over gepraat want het boeit me niet en is mn intentie niet. Ik val gewoon op een gezonde manier af, ik loop bij een diëtist en als 1500 kcal al een crash dieet is voor jullie: tsja.
Ho, ik heb geen opmerking gemaakt over het crashen. Maar ik zal een ander voorbeeld. Zie de discussie over de supplementen dieet. Ging ook een paar pagina's door, maar ja daar valt weer niemand over... Zo zijn er nog wel meer onderwerpen "wel/of niet crashen", ik laat de mening achterwege maar de discussie was wel aan de gang, weer wat pagina's. Zijn vast mensen die beide onderwerpen niet interessant vinden en gewoon lekker doorscrollen en hun eigen ding posten.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145273219
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:51 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af of er één of meerdere personen op jouw account posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')