Instagram heb ik je ook opquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:37 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dank!
Het meeste hou ik zelfs nog van FB af haha , ben meer een instagrammer geworden..
Maar mocht je zo'n zakje whey willen dan hoor ik het wel.. In november/december gaat er weer een gigantische bestelling uit denk ik dus dan heb ik er nog wel meer voor je
Wait, Whut? Nutella chocomelk?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef Myraela het volgende:
Mijn tussendoortje werd een paar slokken Nutella chocolademelk.Moest het gewoon wel even proeven.
Is de tomaatbasilicum-variant van de AH. Smaakt serieus wel primaquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Superknap P!!!
Sarabi, jammer joh! Maar ik snap wel een beetje wat je zegt.
[..]
Ik vind die melbatoastjes zo schraal. Krijg je dat wel weg?
Verder op zich weinig aan te merken, maar zou mijn D niet te mager aanhouden gezien geen T meer.
Of althans, zorgen dat je iig genoeg eet dan.
Lepel Nutella, glas melk, aan de kook brengen. Roeren. Slagroom en spekjes erop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lepel Nutella, glas melk, aan de kook brengen. Roeren. Slagroom en spekjes erop.Fuck you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*morgen nutella gaat kopen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Wie? Ik? Waarom zou ik iets bewaren?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:38 schreef Tink89 het volgende:
Waarom? Bewaar het dan voor een keer een speciale gelegenheid of een gepland moment.
Iemand een lekker recept voor quiche? Wat ik kan vinden is allemaal ontzettend ingewikkeld.
Ik gooi er nog smarties op heb ik bedachtquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:41 schreef Myraela het volgende:
Ik maakte het vooral voor m'n blog even. Ook niet helemaal op, maar kreeg het niet over m'n hart om weg te gooien zonder te proeven.
Ingewikkelde quiche, wat is er dan ingewikkeld aan?
Wat was het dat je ging maken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:43 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat mn avondeten grandioos gaat mislukken he
Lactosevrij is het nog best ingewikkeld. Ik wil iig niet allerlei groente moeten roosteren en uren wachten of tien verschillende kruiden en specerijen nodig hebben. Gewoon, een goed basis recept dus. Ik mag overigens wel bladerdeeg/deeg voor hartige taart, maar geen kaas (muv oude kaas) en dus ook geen slagroom en crème fraiche enzo...quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:41 schreef Myraela het volgende:
Ik maakte het vooral voor m'n blog even. Ook niet helemaal op, maar kreeg het niet over m'n hart om weg te gooien zonder te proeven.
Ingewikkelde quiche, wat is er dan ingewikkeld aan?
Oh natuurlijk, dat vergeet ik telkens, sorry.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lactosevrij is het nog best ingewikkeld. Ik wil iig niet allerlei groente moeten roosteren en uren wachten of tien verschillende kruiden en specerijen nodig hebben. Gewoon, een goed basis recept dus. Ik mag overigens wel bladerdeeg/deeg voor hartige taart, maar geen kaas (muv oude kaas) en dus ook geen slagroom en crème fraiche enzo...
Maghluba, omgekeerde rijst.quote:
Eet ik het wel op, wat maakt mij het uit hoe het op mijn bord ligtquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maghluba, omgekeerde rijst.
Ik denk alleen dat het zo'n situatie gaat worden van de zooi omkeren > overal eten ipv in de schaal. Het zal wel te eten zijn hoor, maar het ging ook even om de idiote techniek en multitasken in de keuken. Nou ja, nog 45 minuten en dan weet ik of het is gelukt
Ow kom maar hoor, het is toch veeeeel te veel vrees ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Eet ik het wel op, wat maakt mij het uit hoe het op mijn bord ligt
Vervangen door sojaroom/sojamelk? Als ik zoek op veganistische quiche komt er bijvoorbeeld tevoorschijn omhoog:quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lactosevrij is het nog best ingewikkeld. Ik wil iig niet allerlei groente moeten roosteren en uren wachten of tien verschillende kruiden en specerijen nodig hebben. Gewoon, een goed basis recept dus. Ik mag overigens wel bladerdeeg/deeg voor hartige taart, maar geen kaas (muv oude kaas) en dus ook geen slagroom en crème fraiche enzo...
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lepel Nutella, glas melk, aan de kook brengen. Roeren. Slagroom en spekjes erop.wow nice, die bewaar ik voor kerst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.»» Democracy is so overrated »»
Eer ik in de buurt ben zit ik vol van mn andere maaltijdenquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow kom maar hoor, het is toch veeeeel te veel vrees ik
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Misschien kan ik je helpen! Ik heb een lichte lactose intolerantie.. dus mss heb je niks aan mijn tips..maar hier is mijn "basis" voor een hartige taartquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |