quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:17 schreef Myraela het volgende:
Eten jullie wel allemaal braaf gewoon magere kwark? Of gaan jullie ook voor de smaakjes?
Ik doe nooit met smaakje. Gooi er gewoon wat honing en muesli door.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:17 schreef Myraela het volgende:
Eten jullie wel allemaal braaf gewoon magere kwark? Of gaan jullie ook voor de smaakjes?
2kg is ook wel debiel hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 150 gram kwark per dag.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:20 schreef Qwea het volgende:
Als je nou je adres per PM dropt, dan stuur ik je wat whey shake toe. Naturel. Probeer je het eerst, voordat je het koopt. Is het echt niks heb je geld bespaard
Dat dus hequote:Dus, al met al neem je te weinig rust als ik het zo zie. Want elke dag fiets je idd een compleet stuk. Dan daarnaast nog sportschool, wandelen, ect. Je hebt geen enkele dag dat je helemaal niks doet zodat je spieren kunnen herstellen.
Als je helemaal geen enkele dag rust kan nemen, zou ik 2x per week een hersteltraining inplannen. Dus wel naar je werk fietsen, maar op een lagere intensiteit. Ik zou persoonlijk 1x per week lui zijn en de auto pakken naar het werk. Maar ik moet niet zeiken, want als puntje bij paaltje komt en ik heb een rustdag ben ik bloed chago
MAgere kwark met muesli of diepvries-fruitquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:17 schreef Myraela het volgende:
Whahahahahaquote:
Je kan het altijd proberen. Lost het niet je probleem op, dan ga je weer terug naar je oude schema. Graag gedaan. En als je die whey poeder wil dan zie ik je PM wel verschijnenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat dus heIk heb wel eens dagen dat ik niet met de fiets kom (zoals vandaag) en dat merk ik toch gelijk
Maar.....ik ga eens met de planning schuiven en dan toch een paar echte rustdagen inlassen
Thanks voor de tips
Ik vind die melbatoastjes zo schraal. Krijg je dat wel weg?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:29 schreef Tink89 het volgende:
Ik doe eens een lijstje
O: 3 volkoren. 1 gehakt, 1 cervelaat, 1 halvajam. 200 ml lv yoghurt met aardbeien, 1 plak ontbijtkoek.
T: Banaan.
L: Kop groentesoep, 1/3 stokbrood met oude kaas en 1/2 puntpaprika van de gril. 1/3 komkommer.
T: Pakje melbatoastjes.
D: Geen idee nog. Gaan na m'n werk boodschappen doen, dus beslissen dan wat we de hele week willen eten.
T: Niets, late D i.v.m. de boodschappen.
Shoot!
Thanksquote:
Daar doe ik sowieso niet aanquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
Daarom heb ik idd de taart-decoratie-hype aan me voorbij laten gaan.
Mwjah...dat deed ik ook een tijdje. Toen begonnen ze me feeder te noemenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:56 schreef Myraela het volgende:
Ik gebruik elk excuus om te bakken.En vaak gaat het gewoon naar de collega's van m'n vriend. Alleen ik vind dat er dan wel genoeg voor iedereen moet zijn dus moest een recept vaak dubbel maken. In plaats van dat te doen maak ik gewoon meerdere verschillende baksels in één weekend. Dan is er voor iedereen wat en kan ik toch lekker een beetje experimenteren.
P.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat ik nu toch een beetje mee-post even de achtergrond-info. Niet dat jullie denken dat ik zit te trollen of zo
Op 1 januari 157.5 kg bij een lengte van 1m95. Al een 1,5 jaar onder controle bij huisarts vanwege zwaar verhoogde suikerwaardes. Eind december eindelijk de knop omgekregen. Ik ben een luie IT-er dus de nodige apps en gadgets tegenaan gegooid en ik zit nu, na ruim 9 maanden kcals tellen, op 124.3 kg.
In de loop van de maanden begonnen met wandelen, vervolgens 1-2 dagen op de fiets naar kantoor, vervolgens 4-5 dagen op de fiets naar kantoor, vervolgens 2-3x per week naar de sportschool erbij (ondanks mijn uitspraak dat ik never nooit meer naar een sportschool zou gaan).
Ik vind dat zo awesome om te doen he. Als ik me verveel of stress heb ga ik of sporten of bakken. De taart komt iedereen zijn strot uitquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
Daarom heb ik idd de taart-decoratie-hype aan me voorbij laten gaan.
Serieus, je ziet echt het verschil. Mooi breed bovenlichaam ook!quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:17 schreef Timmos het volgende:
Damn, zo rustig als het normaal is in het weekend in dit topic.....
Ook veel foto's erbij gekomen zie ik, die van Patoshik moet toch wel de perfecte motivatie zijn voor iedereen, en die van Qwea dat je toch juist niet moet gaan crashen denk ik..
Heb een 1 jaar verschil foto online staan, maar diegene die die willen zien mogen een berichtje sturen.
Ik heb nooit fullbody gepakt. Omdat ik dan a) te lang in de sportschool ben en b) halverwege kapot ben.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
P.![]()
Je weet me te vinden voor sport advies.. Al zou ik weer zeggen dat als je begint een fullbody 3x in de week goed is om te beginnen.. Maar ik durf Qwea ook weer niet tegen te spreken
![]()
..
En als je wilt heb ik ook nog zo'n proef ding hazelnoot nutella, kan ik ook wel opsturen..
Timquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
P.![]()
Je weet me te vinden voor sport advies.. Al zou ik weer zeggen dat als je begint een fullbody 3x in de week goed is om te beginnen.. Maar ik durf Qwea ook weer niet tegen te spreken
![]()
..
En als je wilt heb ik ook nog zo'n proef ding hazelnoot nutella, kan ik ook wel opsturen..
Dank!quote:
Body en fit?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:37 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dank!
Het meeste hou ik zelfs nog van FB af haha , ben meer een instagrammer geworden..
Maar mocht je zo'n zakje whey willen dan hoor ik het wel.. In november/december gaat er weer een gigantische bestelling uit denk ik dus dan heb ik er nog wel meer voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |