abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:35:28 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145250064
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:30 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Van jou lijstjes krijg ik een hartverzakking, maar daar zit een goede reden achter :D. Gezien jou resultaat, komt dat ook wel goed.

Ik ga al verhogen, dus ben benieuwd. Maar moet vandaag ff roeien met de riemen die ik heb :).
Ik krijg van mijn lijstjes ook een hartverzakking :')

En een keer te veel of te weinig is niet boeiend hoor. Vandaag gaat hem voor mij ook niet worden, jammer dan.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145250188
Dat zal vast ook wel wat meevallen. Zolang ik maar bij de McDonalds en tankstation wegblijf is er voor mij niet zoveel loos :').
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:53:43 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145250575
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:13 schreef applemoose het volgende:

[..]

pavlovreactie :D ik ga al kwijlen bij het idee van al het lekkere eten in Singapore.
Nou he, dat is idd een van de redenen waarom ik er zo blij mee ben. Ik heb wrsch maar 1 dag voor mezelf en ik heb al een hele food-trip uitgestippeld de stad door. :D
Wat zeker gaat gebeuren is een bezoek aan Chin Chin, maar ik kan alleen nog niet kiezen tussen Kung Pao Chicken of Char Kway Teow. :9~
Dus heeeeeeeeeel mss, bestel ik ze beide en eet dan een beetje van allebei. :@
pi_145250682
Char Kway Teow! Duidelijk Char Kway Teow. En Teh Tarik. En Roti Canai. En doe er ook maar een portie laksa bij

Wij zijn aan het kijken of we aankomend jaar naar die regio kunnen. Maar we willen ook misschien met kerst naar de azoren. Twijfels, twijfels, twijfels.
pi_145250716
Ik ben mijn planning behoorlijk door de war aan het schoppen. :') Maar op een goede manier denk ik.

Als lunch had ik twee boterhammen met kaas op de planning staan, maar dat werden twee boterhammen met een blikje tonijn, augurk en komkommer.

Ik had alweer zo vroeg trek in m'n lunch, ik hoopte dat iets met meer eiwitten ervoor zou zorgen dat ik wat langer vol zit. Ben benieuwd.

En voor mijn avondeten kwam ik nog prei en paprika tegen die eigenlijk op moeten, dus met één van de twee of beide even iets verzinnen.
pi_145250774
En ( sorry, ik heb niet teruggelezen) kwark erbij? Dat zorgt voor mij altijd voor een plof. Je boteham met tonijn klinkt wel goed, trouwens!

En in een quiche kun je beide stoppen.
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:59:57 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145250782
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mijn planning behoorlijk door de war aan het schoppen. :') Maar op een goede manier denk ik.

Als lunch had ik twee boterhammen met kaas op de planning staan, maar dat werden twee boterhammen met een blikje tonijn, augurk en komkommer.

Ik had alweer zo vroeg trek in m'n lunch, ik hoopte dat iets met meer eiwitten ervoor zou zorgen dat ik wat langer vol zit. Ben benieuwd.

En voor mijn avondeten kwam ik nog prei en paprika tegen die eigenlijk op moeten, dus met één van de twee of beide even iets verzinnen.
Ooooooohhhhh tonijn! Ik heb dat ook nog O+ thnx, ik eet vis vanaaf :D

Paprika :9
pi_145250958
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:59 schreef applemoose het volgende:
En ( sorry, ik heb niet teruggelezen) kwark erbij? Dat zorgt voor mij altijd voor een plof. Je boteham met tonijn klinkt wel goed, trouwens!
Kwark was mijn ontbijt. :D Al moet ik eerlijk zeggen dat ik altijd Optimel kwark eet, en dan is geen echte kwark. Heeft minder dan de helft van de eiwitten van normale magere Franse kwark. Maar Optimel vind ik lekker. :@

En boterhammetjes met tonijn is erg lekker! Had ik zelf niet eens verwacht. At het vroeger ook wel eens, maar dan met een lading mayonaise. Maar zonder mayonaise is het ook best lekker.
pi_145251000
Almhof kwark :9
pi_145251006
Wat is het positieve aan vasten eigenlijk precies?

Kennen jullie de documentaire 'sick, fat and nearly dead' eigenlijk? Leeft alleen maar op groenten en fruit smoothies. Stiekem wil ik dat ook wel proberen, maar dat moet ik eens doen als ik vakantie heb en geen fuck te doen :') :D
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:06:39 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145251012
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:

Ik vond je halve bak kwark wat mager vanmorgen, maar wilde niet zeuren, maar als je idd zo snel weer trek hebt is dat mss wel een optie? Wat meer nemen 's ochtends?
Oh wacht, ik lees nu van de optimel. Half-half een idee? Of mss een gekookt eitje erbij?

Jongens, een echt first world problem hier. :@
Ik wilde voor mijn lange vlucht volgende week voor vegetarisch gaan, daar zit vaak geen brownie oid als toetje bij, maar iets van yoghurt of zo, maar toen zag ik ineens dat ze nog veel meer opties hebben:

Eerst zag ik deze, hmmm... best een optie:
Diabetic: Excluded foods are sugars, syrups, jams, cakes and chocolate, unless they're specific diabetic varieties to help you manage your blood sugar levels.

Maar kijk nou, je kan zelfs kiezen voor low calorie of low fat! :o
Low calorie: A meal which is low in fat and sugar with a reduced portion of protein.
Low fat: A high fibre meal with reduced fat.

Maar nu weet ik dus niet wat te kiezen. :') :@
pi_145251052
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik vond je halve bak kwark wat mager vanmorgen, maar wilde niet zeuren, maar als je idd zo snel weer trek hebt is dat mss wel een optie? Wat meer nemen 's ochtends?

Ik wilde voor mijn lange vlucht volgende week voor vegetarisch gaan, daar zit vaak geen brownie oid als toetje bij, maar iets van yoghurt of zo, maar toen zag ik ineens dat ze nog veel meer opties hebben:

Diabetic: Excluded foods are sugars, syrups, jams, cakes and chocolate, unless they're specific diabetic varieties to help you manage your blood sugar levels.

Low calorie: A meal which is low in fat and sugar with a reduced portion of protein.

Ik ging altijd voor Asian Veg voordat ik mn sesamallergie had. Gekruid smaakvol eten ipv flauwe hap :P en toetjes zijn over het algemeen fruit bij de vega-maaltijden.
Vlieg je met Singapore Airlines? :P
pi_145251074
Tonijn op je boterham :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik boek altijd aziatisch vegetarisch richting azie
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:08:11 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145251077
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Almhof kwark :9
O+ Senoble! O+
Ze hebben het bij de Jumbo uit het assortiment gehaald. -O- Dus nu rij ik er speciaal voor om naar een andere supermarkt. :')
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:09:43 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145251136
Asian Veg is idd ook wel een goeie idd, maar dit is voor de vlucht naar Vegas, met British Airways.
Voor de vlucht naar Singapore weet ik nog niet wat ik vlieg, ik ben 'guest' en zij regelen mijn vlucht. Maar is in combi met de Singapore Tourism Board, dus zou best goed met Singapore Airlines kunnen zijn ja. O+
pi_145251184
kun je echt uitkiezen wat je mag eten? Mijn guilty pleasure website is deze : airline meals website
pi_145251212
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik krijg van mijn lijstjes ook een hartverzakking :')

En een keer te veel of te weinig is niet boeiend hoor. Vandaag gaat hem voor mij ook niet worden, jammer dan.
Hoeveel kwark eet jij op een dag? Just curious.

Ik ben inmiddels geleidelijk aan van bijna geen activiteit naar bijna dagelijks fietsen, 1-2x per week flinke afstanden wandelen en 2-3x per week krachttraining in de sportschool gegaan en ik merk dat mijn spieren wat issues beginnen te vertonen nu. Vooral een continue vermoeidheid. Een van de gedachtes was om meer eiwit binnen te krijgen. Maar om nou elke dag 2 bakken kwark te eten lijkt me ook weer niets :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_145251330
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Asian Veg is idd ook wel een goeie idd, maar dit is voor de vlucht naar Vegas, met British Airways.
Voor de vlucht naar Singapore weet ik nog niet wat ik vlieg, ik ben 'guest' en zij regelen mijn vlucht. Maar is in combi met de Singapore Tourism Board, dus zou best goed met Singapore Airlines kunnen zijn ja. O+
Ik vlieg in November/December met Singapore Airlines, ben benieuwd. Vond Etihad al een beleving.
pi_145251340
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh wacht, ik lees nu van de optimel. Half-half een idee? Of mss een gekookt eitje erbij?

Ja ik moet eigenlijk gewoon bij m'n havermout blijven met ontbijt, is net wat meer en beter dan een beetje kwark. Maar daar had ik gewoon even geen trek in. :@ Normaal eet ik zo'n halve bak eerder als laatste T dan als maaltijd. :Y

Ik heb nog nooit gevlogen, laat staan gegeten in een vliegtuig. Ik zou denk ik voor low kcal gaan, verwacht stiekem dat je dan nog meer groenten krijgt dan bij een vegetarische optie.
pi_145251430
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:06 schreef Yaaar het volgende:
Wat is het positieve aan vasten eigenlijk precies?

Kennen jullie de documentaire 'sick, fat and nearly dead' eigenlijk? Leeft alleen maar op groenten en fruit smoothies. Stiekem wil ik dat ook wel proberen, maar dat moet ik eens doen als ik vakantie heb en geen fuck te doen :') :D
Gezien en vond het best interessant, maar ik hou alleen vloeibaar eten niet vol. Te weinig variatie, te veel suikers.
pi_145251843
Jongens ik ben enorm aan het zondigen :D
Ik kwam langs een snoepwinkeltje dus ik heb voor 50 cent snoepjes gekocht en die ben ik aan het oppeuzelen :D Sorry ik vind het hilarisch

Ik heb wel het lekkerste snoepje laten vallen ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145251868
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gezien en vond het best interessant, maar ik hou alleen vloeibaar eten niet vol. Te weinig variatie, te veel suikers.
Ik vond het ook interessant, vooral de positieve resultaten. Maar uiteindelijk snapte ik niet waarom hij (dat hoorde je uiteindelijk toen hij weer mocht eten) bijvoorbeeld geen thee meer drinkt. Dat is toch juist wel gezond? Maar goed, wel interessant en leuk om te zien. Ik weet niet of ik het vol zou kunnen houden, ik heb het eigenlijk niet zo op smoothies enzo. :P
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:37:21 #173
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145251932
quote:
Ik zou niet de lactosevrije nemen iig. Da's goor brood, heel veel rijst en vaak iets van vis. Meestal krijgen de vegan-mensen dezelfde maaltijd of andersom. Ik zou zelf voor minder carbs gaan, dan krijg je wrs minder rijst enzo en dus meer groente.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_145252019
Besloten om met sushi te lunchen :9
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:42:19 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145252079
quote:
BA O+ Ik vind BA zo'n toffe maatschappij he
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:44:59 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145252147
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hoeveel kwark eet jij op een dag? Just curious.
Bijna 2 kg :')

quote:
Ik ben inmiddels geleidelijk aan van bijna geen activiteit naar bijna dagelijks fietsen, 1-2x per week flinke afstanden wandelen en 2-3x per week krachttraining in de sportschool gegaan en ik merk dat mijn spieren wat issues beginnen te vertonen nu. Vooral een continue vermoeidheid. Een van de gedachtes was om meer eiwit binnen te krijgen. Maar om nou elke dag 2 bakken kwark te eten lijkt me ook weer niets :X
Pak eiwitshakes :Y Vooral na de training. Doe ik ook. Ik moet minderen met die kwark, maar ik heb vandaag niet echt de tijd om uit te zoeken door wat ik dat ga vervangen :P Neem je voldoende rust tussen je trainingen? Zeker in het begin is dat best belangrijk. En nooit dezelfde spiergroep na elkaar trainen. Dus als je op Maandag je armen hebt gepakt, train je die dinsdag niet. Sowieso minimaal 24u per spiergroep rust ertussen :Y
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:45:47 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145252163
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens ik ben enorm aan het zondigen :D
Ik kwam langs een snoepwinkeltje dus ik heb voor 50 cent snoepjes gekocht en die ben ik aan het oppeuzelen :D Sorry ik vind het hilarisch

Ik heb wel het lekkerste snoepje laten vallen ;(
Wavoor snoepjes :o Kikkers? :9 Welke heb je laten vallen? :{
pi_145252213
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Pak eiwitshakes :Y Vooral na de training. Doe ik ook. Ik moet minderen met die kwark, maar ik heb vandaag niet echt de tijd om uit te zoeken door wat ik dat ga vervangen :P Neem je voldoende rust tussen je trainingen? Zeker in het begin is dat best belangrijk. En nooit dezelfde spiergroep na elkaar trainen. Dus als je op Maandag je armen hebt gepakt, train je die dinsdag niet. Sowieso minimaal 24u per spiergroep rust ertussen :Y
Ben je toch maar van je geloof gevallen en shakes gaan nemen Q? :P Ik vind het ook nog altijd prettig, vooral na een zware training merk ik wel verschil als ik het niet neem. Gisteren ipv een shake een omelet-unit met 3 eieren gegeten, dan is die shake ook wel overbodig maar dat zie ik mezelf niet 3x in de week eten _O-
pi_145252245
quote:

[..]

Wat de fuck.
pi_145252304
Voor wie het mocht gaan afvragen.
Ik kom er vandaag achter dat na een weekje vakantie ik dit topic niet echt meer mis.
Op het moment heb ik niets aan dit topic helaas en moet ik over 90% van de posts heen scannen en dat is ook niet leuk.

Dus wie weet tot later :W wanneer ik ook toe ben aan zoveel sporten, krachtraining en wheyshakes.
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:51:20 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145252316
quote:
17s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ben je toch maar van je geloof gevallen en shakes gaan nemen Q?
Ik nam al sowieso shakes, na de training. :Y Al een half jaar ofzo. Net een nieuwe 4kg emmer aangeschaft :P

quote:
:P Ik vind het ook nog altijd prettig, vooral na een zware training merk ik wel verschil als ik het niet neem. Gisteren ipv een shake een omelet-unit met 3 eieren gegeten, dan is die shake ook wel overbodig maar dat zie ik mezelf niet 3x in de week eten _O-
Nou ja, ik eet dus naast die shake die kwark nog. En ik heb dat eens allemaal lopen uitrekenen, en no way dat mijn lichaam zooooooveel eiwitten gebruikt :P Dus die kwark kan weg. Waarschijnlijk ga ik dat vervangen door KH's of vetten.

Heb jij nog steeds smaakjes shake? Ik heb naturel weer gekocht :Y
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:51:54 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145252333
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat de fuck.
Ja :') 4 bakken van 500gr. Bijna. Zeg 3.75. Kwark komt af en toe mijn strot uit :P
pi_145252373
quote:

[..]

[..]

2 kg :o Dat haal ik op weekbasis :') En eiwitshakes vind ik echt heel vies :X :X :X

Qua rust: ik fiets bijna elke dag ruim een uur op en neer naar kantoor met gemiddeld zo'n 20km/u en krachttraining is bij mij op dit moment nog een full body workout met apparaten. Dat schijn ik te moeten aanpassen naar losse gewichten, maar ik ben er nog niet achter of dat mijn ding is eigenlijk :@

Die rust tussen workouts is niet echt heel mogelijk dus. Tenzij ik minder naar kantoor ga fietsen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_145252380
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik nam al sowieso shakes, na de training. :Y Al een half jaar ofzo. Net een nieuwe 4kg emmer aangeschaft :P

[..]

Nou ja, ik eet dus naast die shake die kwark nog. En ik heb dat eens allemaal lopen uitrekenen, en no way dat mijn lichaam zooooooveel eiwitten gebruikt :P Dus die kwark kan weg. Waarschijnlijk ga ik dat vervangen door KH's of vetten.

Heb jij nog steeds smaakjes shake? Ik heb naturel weer gekocht :Y
Ja ik had naturel ook in een proefverpakking maar dat was echt ranzigheid tot niveau :r Ik heb nu de lemon ice en die is prima te doen. Mn pot chocolade is nog altijd niet leeg maar dat kwam ook mn neus wel uit.

Verder probeer ik nu nog wat vaker (huhuu, volgens sommigen sport ik al teveel :') ) te sporten. 2x in de week bootcamp + 1x hardlopen, andere week 3x bootcamp 1x hardlopen. :s)
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:55:30 #185
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145252442
Mensen die naast je hamburgers gaan eten als je trek hebt. ;(

Ze smaken naar karton en in de trein ga ik lunchen, maar die lucht! :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:56:36 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145252470
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

2 kg :o Dat haal ik op weekbasis :') En eiwitshakes vind ik echt heel vies :X :X :X
Dat vond ik ook! Maar ik heb nu naturel. Dan doe ik fruit in de blender, met 200gr yoghurt. Daar knal ik een schep whey door, bleden en dan heb je smoothie! Proef je niks van die eiwitten! Aanrader is rood fruit. Of banaan. Of ananas!

quote:
Qua rust: ik fiets bijna elke dag ruim een uur op en neer naar kantoor met gemiddeld zo'n 20km/u en krachttraining is bij mij op dit moment nog een full body workout met apparaten. Dat schijn ik te moeten aanpassen naar losse gewichten, maar ik ben er nog niet achter of dat mijn ding is eigenlijk :@

Die rust tussen workouts is niet echt heel mogelijk dus. Tenzij ik minder naar kantoor ga fietsen.
Maar dat fietsen is niet zo boeiend. Ik fiets ook gewoon elke dag. Maar waarom pak je elke keer een fullbody workout? Waarom doe je niet de ene dag je bovenlichaam (armen, benen, borst, buik) en de andere dag je benen? Losse gewichten zijn veel beter dan apparaten IMHO. Je pakt er net ff je spieren wat beter mee.

Ik zou een schema maken, waarop je ook rustdagen pakt. Wat doe je in het weekend? Want als jij na je werk sport... pak je sowieso 1 rustdag in het weekend waarop je ook even de grote afstanden met de fiets laat staan bijvoorbeeld.
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:59:43 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145252584
quote:
17s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:53 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja ik had naturel ook in een proefverpakking maar dat was echt ranzigheid tot niveau :r Ik heb nu de lemon ice en die is prima te doen. Mn pot chocolade is nog altijd niet leeg maar dat kwam ook mn neus wel uit.

Verder probeer ik nu nog wat vaker (huhuu, volgens sommigen sport ik al teveel :') ) te sporten. 2x in de week bootcamp + 1x hardlopen, andere week 3x bootcamp 1x hardlopen. :s)
Ik vervloek iedereen die nu kan hardlopen.

Ik. Wil. Ook.

Je bent lekker bezig :D Ik had laatst bounty nog wattes :r gooooooor.
pi_145252605
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vervloek iedereen die nu kan hardlopen.

Ik. Wil. Ook.

Je bent lekker bezig :D Ik had laatst bounty nog wattes :r gooooooor.
Ja ik had zo'n proefverpakking een tijd terug. Lemon ice is echt lekker :Y de rest was mwah.
pi_145252684
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wavoor snoepjes :o Kikkers? :9 Welke heb je laten vallen? :{
Ik heb de witte winegum die ik zorgvuldig uit het bakje had gevist laten vallen ;(

Ik had iets van een yoghurt snoepje, winegums, zo'n haai en een paddestoel :9 nomnom
Dat yoghurtding was ook echt heerlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:03:58 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145252711
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb de witte winegum die ik zorgvuldig uit het bakje had gevist laten vallen ;(

Ik had iets van een yoghurt snoepje, winegums, zo'n haai en een paddestoel :9 nomnom
Dat yoghurtding was ook echt heerlijk
Die paddenstoel, das die roze toch? :9

Ik heb in ene zin in truffels :')
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:04:27 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145252721
quote:
17s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja ik had zo'n proefverpakking een tijd terug. Lemon ice is echt lekker :Y de rest was mwah.
Maar, in die lemon e.d zit aspartaam toch?
pi_145252839
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die paddenstoel, das die roze toch? :9

Ik heb in ene zin in truffels :')
Ja zo'n roze met witte :9

Ik vond het echt leuk met mijn zakje snoep
En ik denk dat het tussen de 100 en 200 calorieën geweest moet zijn? Dat vind ik te overzien
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:08:46 #193
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145252876
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja zo'n roze met witte :9

Ik vond het echt leuk met mijn zakje snoep
En ik denk dat het tussen de 100 en 200 calorieën geweest moet zijn? Dat vind ik te overzien
Lekker belangrijk voor een keer. Heb je er van genoten? Ja? Nou, mooi!
pi_145252908
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lekker belangrijk voor een keer. Heb je er van genoten? Ja? Nou, mooi!
Ja dat bedoelde ik
Het was jummie en fun *O*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145253028
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat vond ik ook! Maar ik heb nu naturel. Dan doe ik fruit in de blender, met 200gr yoghurt. Daar knal ik een schep whey door, bleden en dan heb je smoothie! Proef je niks van die eiwitten! Aanrader is rood fruit. Of banaan. Of ananas!
Dat klinkt als een oplossing :)

quote:
Maar dat fietsen is niet zo boeiend. Ik fiets ook gewoon elke dag. Maar waarom pak je elke keer een fullbody workout? Waarom doe je niet de ene dag je bovenlichaam (armen, benen, borst, buik) en de andere dag je benen? Losse gewichten zijn veel beter dan apparaten IMHO. Je pakt er net ff je spieren wat beter mee.

Ik zou een schema maken, waarop je ook rustdagen pakt. Wat doe je in het weekend? Want als jij na je werk sport... pak je sowieso 1 rustdag in het weekend waarop je ook even de grote afstanden met de fiets laat staan bijvoorbeeld.
Dat fietsen veroorzaakt nu volgens mij het probleem :') En die beweging is voor mij wel essentieel :@

De krachttraining doe ik in de sportschool onder begeleiding. Iets met veel herhalingen en een wat lager gewicht dus niet echt gericht op spiergroei maar op fitness (werd mij verteld?)

Ik sportte eerst op dinsdagavond en donderdagavond. Maandag en dinsdagavond zijn echter belabberd druk in de sportschool. Zelfs als je vroeg gaat :{ Dus daarom nu op donderdag en zaterdag of zondag als vaste dag.

Verder heb ik op maandagavond nog een wandeltraining van 1,5 uur (niet lachen :P Is gericht op duurloop en intervaltraining) en in het weekend de langere wandelingen (15+ km) gepland.

Ik ga toch eens kijken naar die losse gewichten dan :)
pi_145253083
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja :') 4 bakken van 500gr. Bijna. Zeg 3.75. Kwark komt af en toe mijn strot uit :P
Kom ik aan met mijn 150 gram kwark per dag.
pi_145253177
Eten jullie wel allemaal braaf gewoon magere kwark? Of gaan jullie ook voor de smaakjes? :@
pi_145253195
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:17 schreef Myraela het volgende:
Eten jullie wel allemaal braaf gewoon magere kwark? Of gaan jullie ook voor de smaakjes? :@
Ik had laatst de magere van optimel met smaakjes want die was in de bonus
Was kei lekker
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145253216
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar, in die lemon e.d zit aspartaam toch?
Ja in alles geloof ik, helaas. Maar die naturel is gewoon niet te nassen.
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:20:29 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145253253
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat klinkt als een oplossing :)[/Quote]
Als je nou je adres per PM dropt, dan stuur ik je wat whey shake toe. Naturel. Probeer je het eerst, voordat je het koopt. Is het echt niks heb je geld bespaard ;)

quote:
Dat fietsen veroorzaakt nu volgens mij het probleem :') En die beweging is voor mij wel essentieel :@

De krachttraining doe ik in de sportschool onder begeleiding. Iets met veel herhalingen en een wat lager gewicht dus niet echt gericht op spiergroei maar op fitness (werd mij verteld?)

Ik sportte eerst op dinsdagavond en donderdagavond. Maandag en dinsdagavond zijn echter belabberd druk in de sportschool. Zelfs als je vroeg gaat :{ Dus daarom nu op donderdag en zaterdag of zondag als vaste dag.

Verder heb ik op maandagavond nog een wandeltraining van 1,5 uur (niet lachen :P Is gericht op duurloop en intervaltraining) en in het weekend de langere wandelingen (15+ km) gepland.

Ik ga toch eens kijken naar die losse gewichten dan :)
Dus, al met al neem je te weinig rust als ik het zo zie. Want elke dag fiets je idd een compleet stuk. Dan daarnaast nog sportschool, wandelen, ect. Je hebt geen enkele dag dat je helemaal niks doet zodat je spieren kunnen herstellen.

Als je helemaal geen enkele dag rust kan nemen, zou ik 2x per week een hersteltraining inplannen. Dus wel naar je werk fietsen, maar op een lagere intensiteit. Ik zou persoonlijk 1x per week lui zijn en de auto pakken naar het werk. Maar ik moet niet zeiken, want als puntje bij paaltje komt en ik heb een rustdag ben ik bloed chago :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')