Ik krijg van mijn lijstjes ook een hartverzakkingquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Van jou lijstjes krijg ik een hartverzakking, maar daar zit een goede reden achter. Gezien jou resultaat, komt dat ook wel goed.
Ik ga al verhogen, dus ben benieuwd. Maar moet vandaag ff roeien met de riemen die ik heb.
Nou he, dat is idd een van de redenen waarom ik er zo blij mee ben. Ik heb wrsch maar 1 dag voor mezelf en ik heb al een hele food-trip uitgestippeld de stad door.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:13 schreef applemoose het volgende:
[..]
pavlovreactieik ga al kwijlen bij het idee van al het lekkere eten in Singapore.
Ooooooohhhhh tonijn! Ik heb dat ook nogquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mijn planning behoorlijk door de war aan het schoppen.Maar op een goede manier denk ik.
Als lunch had ik twee boterhammen met kaas op de planning staan, maar dat werden twee boterhammen met een blikje tonijn, augurk en komkommer.
Ik had alweer zo vroeg trek in m'n lunch, ik hoopte dat iets met meer eiwitten ervoor zou zorgen dat ik wat langer vol zit. Ben benieuwd.
En voor mijn avondeten kwam ik nog prei en paprika tegen die eigenlijk op moeten, dus met één van de twee of beide even iets verzinnen.
Kwark was mijn ontbijt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:59 schreef applemoose het volgende:
En ( sorry, ik heb niet teruggelezen) kwark erbij? Dat zorgt voor mij altijd voor een plof. Je boteham met tonijn klinkt wel goed, trouwens!
Ik vond je halve bak kwark wat mager vanmorgen, maar wilde niet zeuren, maar als je idd zo snel weer trek hebt is dat mss wel een optie? Wat meer nemen 's ochtends?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mijn planning behoorlijk door de war aan het schoppen.Maar op een goede manier denk ik.
Als lunch had ik twee boterhammen met kaas op de planning staan, maar dat werden twee boterhammen met een blikje tonijn, augurk en komkommer.
Ik had alweer zo vroeg trek in m'n lunch, ik hoopte dat iets met meer eiwitten ervoor zou zorgen dat ik wat langer vol zit. Ben benieuwd.
En voor mijn avondeten kwam ik nog prei en paprika tegen die eigenlijk op moeten, dus met één van de twee of beide even iets verzinnen.
Ik ging altijd voor Asian Veg voordat ik mn sesamallergie had. Gekruid smaakvol eten ipv flauwe hapquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vond je halve bak kwark wat mager vanmorgen, maar wilde niet zeuren, maar als je idd zo snel weer trek hebt is dat mss wel een optie? Wat meer nemen 's ochtends?
Jongens, een echt first world problem hier.
Ik wilde voor mijn lange vlucht volgende week voor vegetarisch gaan, daar zit vaak geen brownie oid als toetje bij, maar iets van yoghurt of zo, maar toen zag ik ineens dat ze nog veel meer opties hebben:
Eerst zag ik deze, hmmm... best een optie:
Diabetic: Excluded foods are sugars, syrups, jams, cakes and chocolate, unless they're specific diabetic varieties to help you manage your blood sugar levels.
Maar kijk nou, je kan zelfs kiezen voor low calorie of low fat!
Low calorie: A meal which is low in fat and sugar with a reduced portion of protein.
Low fat: A high fibre meal with reduced fat.
Maar nu weet ik dus niet wat te kiezen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik boek altijd aziatisch vegetarisch richting azie
quote:
Hoeveel kwark eet jij op een dag? Just curious.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg van mijn lijstjes ook een hartverzakking![]()
En een keer te veel of te weinig is niet boeiend hoor. Vandaag gaat hem voor mij ook niet worden, jammer dan.
Ik vlieg in November/December met Singapore Airlines, ben benieuwd. Vond Etihad al een beleving.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Asian Veg is idd ook wel een goeie idd, maar dit is voor de vlucht naar Vegas, met British Airways.
Voor de vlucht naar Singapore weet ik nog niet wat ik vlieg, ik ben 'guest' en zij regelen mijn vlucht. Maar is in combi met de Singapore Tourism Board, dus zou best goed met Singapore Airlines kunnen zijn ja.
Ja ik moet eigenlijk gewoon bij m'n havermout blijven met ontbijt, is net wat meer en beter dan een beetje kwark. Maar daar had ik gewoon even geen trek in.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vond je halve bak kwark wat mager vanmorgen, maar wilde niet zeuren, maar als je idd zo snel weer trek hebt is dat mss wel een optie? Wat meer nemen 's ochtends?
Oh wacht, ik lees nu van de optimel. Half-half een idee? Of mss een gekookt eitje erbij?
Jongens, een echt first world problem hier.
Ik wilde voor mijn lange vlucht volgende week voor vegetarisch gaan, daar zit vaak geen brownie oid als toetje bij, maar iets van yoghurt of zo, maar toen zag ik ineens dat ze nog veel meer opties hebben:
Eerst zag ik deze, hmmm... best een optie:
Diabetic: Excluded foods are sugars, syrups, jams, cakes and chocolate, unless they're specific diabetic varieties to help you manage your blood sugar levels.
Maar kijk nou, je kan zelfs kiezen voor low calorie of low fat!
Low calorie: A meal which is low in fat and sugar with a reduced portion of protein.
Low fat: A high fibre meal with reduced fat.
Maar nu weet ik dus niet wat te kiezen.![]()
Gezien en vond het best interessant, maar ik hou alleen vloeibaar eten niet vol. Te weinig variatie, te veel suikers.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:06 schreef Yaaar het volgende:
Wat is het positieve aan vasten eigenlijk precies?
Kennen jullie de documentaire 'sick, fat and nearly dead' eigenlijk? Leeft alleen maar op groenten en fruit smoothies. Stiekem wil ik dat ook wel proberen, maar dat moet ik eens doen als ik vakantie heb en geen fuck te doen![]()
Ik vond het ook interessant, vooral de positieve resultaten. Maar uiteindelijk snapte ik niet waarom hij (dat hoorde je uiteindelijk toen hij weer mocht eten) bijvoorbeeld geen thee meer drinkt. Dat is toch juist wel gezond? Maar goed, wel interessant en leuk om te zien. Ik weet niet of ik het vol zou kunnen houden, ik heb het eigenlijk niet zo op smoothies enzo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezien en vond het best interessant, maar ik hou alleen vloeibaar eten niet vol. Te weinig variatie, te veel suikers.
Ik zou niet de lactosevrije nemen iig. Da's goor brood, heel veel rijst en vaak iets van vis. Meestal krijgen de vegan-mensen dezelfde maaltijd of andersom. Ik zou zelf voor minder carbs gaan, dan krijg je wrs minder rijst enzo en dus meer groente.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Asian Veg is idd ook wel een goeie idd, maar dit is voor de vlucht naar Vegas, met British Airways.
Voor de vlucht naar Singapore weet ik nog niet wat ik vlieg, ik ben 'guest' en zij regelen mijn vlucht. Maar is in combi met de Singapore Tourism Board, dus zou best goed met Singapore Airlines kunnen zijn ja.
BAquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Bijna 2 kgquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoeveel kwark eet jij op een dag? Just curious.
Pak eiwitshakesquote:Ik ben inmiddels geleidelijk aan van bijna geen activiteit naar bijna dagelijks fietsen, 1-2x per week flinke afstanden wandelen en 2-3x per week krachttraining in de sportschool gegaan en ik merk dat mijn spieren wat issues beginnen te vertonen nu. Vooral een continue vermoeidheid. Een van de gedachtes was om meer eiwit binnen te krijgen. Maar om nou elke dag 2 bakken kwark te eten lijkt me ook weer niets
Wavoor snoepjesquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens ik ben enorm aan het zondigen
Ik kwam langs een snoepwinkeltje dus ik heb voor 50 cent snoepjes gekocht en die ben ik aan het oppeuzelenSorry ik vind het hilarisch
Ik heb wel het lekkerste snoepje laten vallen
Ben je toch maar van je geloof gevallen en shakes gaan nemen Q?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bijna 2 kg
[..]
Pak eiwitshakesVooral na de training. Doe ik ook. Ik moet minderen met die kwark, maar ik heb vandaag niet echt de tijd om uit te zoeken door wat ik dat ga vervangen
Neem je voldoende rust tussen je trainingen? Zeker in het begin is dat best belangrijk. En nooit dezelfde spiergroep na elkaar trainen. Dus als je op Maandag je armen hebt gepakt, train je die dinsdag niet. Sowieso minimaal 24u per spiergroep rust ertussen
Ik nam al sowieso shakes, na de training.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ben je toch maar van je geloof gevallen en shakes gaan nemen Q?
Nou ja, ik eet dus naast die shake die kwark nog. En ik heb dat eens allemaal lopen uitrekenen, en no way dat mijn lichaam zooooooveel eiwitten gebruiktquote:Ik vind het ook nog altijd prettig, vooral na een zware training merk ik wel verschil als ik het niet neem. Gisteren ipv een shake een omelet-unit met 3 eieren gegeten, dan is die shake ook wel overbodig maar dat zie ik mezelf niet 3x in de week eten
Jaquote:
2 kgquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bijna 2 kg
[..]
Pak eiwitshakesVooral na de training. Doe ik ook. Ik moet minderen met die kwark, maar ik heb vandaag niet echt de tijd om uit te zoeken door wat ik dat ga vervangen
Neem je voldoende rust tussen je trainingen? Zeker in het begin is dat best belangrijk. En nooit dezelfde spiergroep na elkaar trainen. Dus als je op Maandag je armen hebt gepakt, train je die dinsdag niet. Sowieso minimaal 24u per spiergroep rust ertussen
Ja ik had naturel ook in een proefverpakking maar dat was echt ranzigheid tot niveauquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik nam al sowieso shakes, na de training.Al een half jaar ofzo. Net een nieuwe 4kg emmer aangeschaft
[..]
Nou ja, ik eet dus naast die shake die kwark nog. En ik heb dat eens allemaal lopen uitrekenen, en no way dat mijn lichaam zooooooveel eiwitten gebruiktDus die kwark kan weg. Waarschijnlijk ga ik dat vervangen door KH's of vetten.
Heb jij nog steeds smaakjes shake? Ik heb naturel weer gekocht
Dat vond ik ook! Maar ik heb nu naturel. Dan doe ik fruit in de blender, met 200gr yoghurt. Daar knal ik een schep whey door, bleden en dan heb je smoothie! Proef je niks van die eiwitten! Aanrader is rood fruit. Of banaan. Of ananas!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
2 kgDat haal ik op weekbasis
En eiwitshakes vind ik echt heel vies
![]()
![]()
Maar dat fietsen is niet zo boeiend. Ik fiets ook gewoon elke dag. Maar waarom pak je elke keer een fullbody workout? Waarom doe je niet de ene dag je bovenlichaam (armen, benen, borst, buik) en de andere dag je benen? Losse gewichten zijn veel beter dan apparaten IMHO. Je pakt er net ff je spieren wat beter mee.quote:Qua rust: ik fiets bijna elke dag ruim een uur op en neer naar kantoor met gemiddeld zo'n 20km/u en krachttraining is bij mij op dit moment nog een full body workout met apparaten. Dat schijn ik te moeten aanpassen naar losse gewichten, maar ik ben er nog niet achter of dat mijn ding is eigenlijk![]()
Die rust tussen workouts is niet echt heel mogelijk dus. Tenzij ik minder naar kantoor ga fietsen.
Ik vervloek iedereen die nu kan hardlopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik had naturel ook in een proefverpakking maar dat was echt ranzigheid tot niveauIk heb nu de lemon ice en die is prima te doen. Mn pot chocolade is nog altijd niet leeg maar dat kwam ook mn neus wel uit.
Verder probeer ik nu nog wat vaker (huhuu, volgens sommigen sport ik al teveel) te sporten. 2x in de week bootcamp + 1x hardlopen, andere week 3x bootcamp 1x hardlopen.
Ja ik had zo'n proefverpakking een tijd terug. Lemon ice is echt lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vervloek iedereen die nu kan hardlopen.
Ik. Wil. Ook.
Je bent lekker bezigIk had laatst bounty nog wattes
gooooooor.
Ik heb de witte winegum die ik zorgvuldig uit het bakje had gevist laten vallenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wavoor snoepjesKikkers?
Welke heb je laten vallen?
Die paddenstoel, das die roze toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb de witte winegum die ik zorgvuldig uit het bakje had gevist laten vallen
Ik had iets van een yoghurt snoepje, winegums, zo'n haai en een paddestoelnomnom
Dat yoghurtding was ook echt heerlijk
Maar, in die lemon e.d zit aspartaam toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik had zo'n proefverpakking een tijd terug. Lemon ice is echt lekkerde rest was mwah.
Ja zo'n roze met wittequote:Op maandag 6 oktober 2014 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die paddenstoel, das die roze toch?
Ik heb in ene zin in truffels
Lekker belangrijk voor een keer. Heb je er van genoten? Ja? Nou, mooi!quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja zo'n roze met witte
Ik vond het echt leuk met mijn zakje snoep
En ik denk dat het tussen de 100 en 200 calorieën geweest moet zijn? Dat vind ik te overzien
Ja dat bedoelde ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lekker belangrijk voor een keer. Heb je er van genoten? Ja? Nou, mooi!
Dat klinkt als een oplossingquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat vond ik ook! Maar ik heb nu naturel. Dan doe ik fruit in de blender, met 200gr yoghurt. Daar knal ik een schep whey door, bleden en dan heb je smoothie! Proef je niks van die eiwitten! Aanrader is rood fruit. Of banaan. Of ananas!
Dat fietsen veroorzaakt nu volgens mij het probleemquote:Maar dat fietsen is niet zo boeiend. Ik fiets ook gewoon elke dag. Maar waarom pak je elke keer een fullbody workout? Waarom doe je niet de ene dag je bovenlichaam (armen, benen, borst, buik) en de andere dag je benen? Losse gewichten zijn veel beter dan apparaten IMHO. Je pakt er net ff je spieren wat beter mee.
Ik zou een schema maken, waarop je ook rustdagen pakt. Wat doe je in het weekend? Want als jij na je werk sport... pak je sowieso 1 rustdag in het weekend waarop je ook even de grote afstanden met de fiets laat staan bijvoorbeeld.
Kom ik aan met mijn 150 gram kwark per dag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja4 bakken van 500gr. Bijna. Zeg 3.75. Kwark komt af en toe mijn strot uit
Ik had laatst de magere van optimel met smaakjes want die was in de bonusquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:17 schreef Myraela het volgende:
Eten jullie wel allemaal braaf gewoon magere kwark? Of gaan jullie ook voor de smaakjes?
Ja in alles geloof ik, helaas. Maar die naturel is gewoon niet te nassen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, in die lemon e.d zit aspartaam toch?
Dat klinkt als een oplossingquote:
Dus, al met al neem je te weinig rust als ik het zo zie. Want elke dag fiets je idd een compleet stuk. Dan daarnaast nog sportschool, wandelen, ect. Je hebt geen enkele dag dat je helemaal niks doet zodat je spieren kunnen herstellen.quote:Dat fietsen veroorzaakt nu volgens mij het probleemEn die beweging is voor mij wel essentieel
![]()
De krachttraining doe ik in de sportschool onder begeleiding. Iets met veel herhalingen en een wat lager gewicht dus niet echt gericht op spiergroei maar op fitness (werd mij verteld?)
Ik sportte eerst op dinsdagavond en donderdagavond. Maandag en dinsdagavond zijn echter belabberd druk in de sportschool. Zelfs als je vroeg gaatDus daarom nu op donderdag en zaterdag of zondag als vaste dag.
Verder heb ik op maandagavond nog een wandeltraining van 1,5 uur (niet lachenIs gericht op duurloop en intervaltraining) en in het weekend de langere wandelingen (15+ km) gepland.
Ik ga toch eens kijken naar die losse gewichten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |