abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2014 @ 07:57:41 #101
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145244581
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 07:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Crash dieeten zijn gewoon niet gezond. Waarom ga je idd niet gewoon dagelijks bijhouden hoeveek kcal je eet? Doe dat 3 dagen, dan kijk je hoeveel je eet, dan bereken je uit de losse pols je BMR en dat ga je eten.

Heb je uberhaubt de moeite genomen om al mijn vorige reacties te lezen? Zoals ik al zei; het woord supplement in een dieet topic is als een rode vlag voor een stier in dit topic. Het is geen crash dieet, de calorie inname ligt op gemiddeld 1200 calorieen. Ja, dat is laag, maar niet té laag. Ik eet ruim voldoende, alleen mijn koolhydraat inname is beperkt tot 100 gram bij het avondeten. Ik eet ruim voldoende groentes en rauwkost overdag om alle vitamines e.d. binnen te krijgen. Zelfs zonder dat supplement zou het dieet nog prima vol te houden zijn omdat je over de gehele dag voldoende eet gezonde momentjes hebt. Maar het enige dat men wilt lezen is dat je een supplement inneemt. Maar in plaats van dat ik elke dag aardappels of witmeel pasta's eet, eet ik nu volkorenpasta's, zilvervliesrijst of speltpasta's. In plaats van twee witte boterhammen bij het ontbijt zijn het nu twee volkoren crackers. Idem met de lunch. En in plaats van een evergreen als tussendoortje eet ik nu een extra stuk fruit. In plaats van cup a soup een opkikker. In plaats de grote melkbekers met halfvolle melk een kleine beker met magere melk. Kleine veranderingen in mijn bestaande eetpatroon die er wel voor zorgen dat het allemaal gezonder is, ik het goed kan volhouden en mijn calorie inname flink keldert en desondanks voldoende eet. Als je het mij vraagt is je blindstaren op je calorie inname is net zo kortzichtig en slecht als dat men nu beweerd over dat supplement.

Je hoeft mij niet uit te leggen hoe het afvallen werkt, over de jaren ben ik al 70 kilo afgevallen denk ik, maar nooit in 1 rechte streep. Wat voor mij nu het belangrijkste is, is dat ik een stok achter de deur heb waar ik heen kan, om advies kan vragen als ik er behoefte aan heb en wekelijks mijn vorderingen mee kan bespreken. Ik ben geen pillenslikker, ik vergeet dat ding zelfs regelmatig en neem hem dan achteraf in. Enfin, begin ik mijzelf alsnog te verdedigen en daar paste ik voor. Ieder z'n ding en ik voel mij hier goed bij. Afvallen is zoals een weg naar Rome, tientallen manieren om er te komen en allemaal beweren we dat we de beste route hebben.
»» Democracy is so overrated »»
pi_145244647
1200 cal voor een man en dan gedurende dag alleen wortels knagen is een crashdieet... sorry hoor
Dat staat los van die pillen

Mensen reageren ook niet zo omdat je pillen slikt maar omdat onverantwoord is en geen blijvende resultaten gaat geven
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 6 oktober 2014 @ 08:08:46 #103
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145244665
Wortels mogen niet ;)
pi_145244681
Karstman, en douche eendje, ook netjes!!

Ik zal eens kijken of ik mijn maar 3 kilo maar veel cm foto's ook even geschikt kan maken voor online publicatie. Hopelijk geeft dat hier ook weer even de motivatie om de boel weer helemaal netjes op te pakken.
  maandag 6 oktober 2014 @ 08:23:22 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145244763
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 07:57 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Heb je uberhaubt de moeite genomen om al mijn vorige reacties te lezen? Zoals ik al zei; het woord supplement in een dieet topic is als een rode vlag voor een stier in dit topic. Het is geen crash dieet, de calorie inname ligt op gemiddeld 1200 calorieen. Ja, dat is laag, maar niet té laag.
Lol :') Ja, dat is wel te laag :')

quote:
Ik eet ruim voldoende, alleen mijn koolhydraat inname is beperkt tot 100 gram bij het avondeten. Ik eet ruim voldoende groentes en rauwkost overdag om alle vitamines e.d. binnen te krijgen. Zelfs zonder dat supplement zou het dieet nog prima vol te houden zijn omdat je over de gehele dag voldoende eet gezonde momentjes hebt.
:') Weet je überhaupt wat BMR betekend? Je hebt een bepaald aantal kcal nodig om je lichaam IN LEVEN te houden. Ook al doe je geen ene moer, je hebt nog kcal nodig. 1200 is gewoon absurd en is een crashdieet. Met of zonder kwakzalfpillen.

quote:
Maar het enige dat men wilt lezen is dat je een supplement inneemt.
Nee hoor, die neem ik ook in. Ik zit dagelijks aan de eiwitshakes :9

quote:
Maar in plaats van dat ik elke dag aardappels of witmeel pasta's eet, eet ik nu volkorenpasta's, zilvervliesrijst of speltpasta's. In plaats van twee witte boterhammen bij het ontbijt zijn het nu twee volkoren crackers. Idem met de lunch.
Dat je dat ontbijt of lunch durft te noemen ook :X Nogmaals, ga naar een dietiste en stel een normaal voedingsplan op.

quote:
En in plaats van een evergreen als tussendoortje eet ik nu een extra stuk fruit. In plaats van cup a soup een opkikker. In plaats de grote melkbekers met halfvolle melk een kleine beker met magere melk. Kleine veranderingen in mijn bestaande eetpatroon die er wel voor zorgen dat het allemaal gezonder is, ik het goed kan volhouden en mijn calorie inname flink keldert en desondanks voldoende eet. Als je het mij vraagt is je blindstaren op je calorie inname is net zo kortzichtig en slecht als dat men nu beweerd over dat supplement.
Lol :') 1200 is niet voldoende. Maar wat jij wil joh.

quote:
Je hoeft mij niet uit te leggen hoe het afvallen werkt, over de jaren ben ik al 70 kilo afgevallen denk ik, maar nooit in 1 rechte streep.
Nou, dan moet ik je dus wel dingen uitleggen over hoe afvallen werkt want anders was het er wel afgebleven he?

quote:
Wat voor mij nu het belangrijkste is, is dat ik een stok achter de deur heb waar ik heen kan, om advies kan vragen als ik er behoefte aan heb en wekelijks mijn vorderingen mee kan bespreken.
Dietist.

quote:
Ik ben geen pillenslikker, ik vergeet dat ding zelfs regelmatig en neem hem dan achteraf in. Enfin, begin ik mijzelf alsnog te verdedigen en daar paste ik voor. Ieder z'n ding en ik voel mij hier goed bij. Afvallen is zoals een weg naar Rome, tientallen manieren om er te komen en allemaal beweren we dat we de beste route hebben.
Doe lekker wat jij wil. Maar kom achteraf niet zeggen dat het niet werkt en dat je toch weer bent aangekomen he. Je bent stronteigenwijs. Prima, lekker zijn. NIet mekkeren dan.

Carry on.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Vis een optie? maandag 6 oktober 2014 @ 08:29:18 #106
70532 loveli
N
pi_145244820
Ik ga ff wakker worden met een flinke kop koffie en ga het dan opnemen voor een crashdieet. Met linkdumpjes naar wetenschappelijk onderzoek. En dan duik ik snel weg voor ik een shitload aan kritiek over me heen krijg.
crap in = crap out
  maandag 6 oktober 2014 @ 08:29:23 #107
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145244822
Prima, zoals ik al zei; agree to disagree. Jouw kerk is niet heilig, de mijne ook niet.
  maandag 6 oktober 2014 @ 08:31:42 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145244834
Afijn, omdat ik wel klaar ben met de discussie een lijstje :

O: 4x spelt 2 met gerookte zalm 2 met oude kaas, 1 gekookt ei, banaantje.
S: PT met de fysio
L: 4x spelt, 2 met oude kaas, 1 met filet, 1 met zalm. Bak kwark, whey shake. Gekookt eitje
T: Havermout pannenkoek met rood fruit ofzo, bak kwark
D: Varkenshaas, boontjes, aardappels, jus, vla
T: 5 Handjes noten, spelt met oude kaas, pasta leftover van van de week :9
pi_145245077
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 08:31 schreef Qwea het volgende:

L: 4x spelt, 2 met oude kaas, 1 met filet, 1 met zalm. Bak kwark, whey shake. Gekookt eitje
Da's nog best een aardig lijstje zeg :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Miss SHO maandag 6 oktober 2014 @ 09:14:46 #110
22592 crew  Ole
pi_145245378
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 08:29 schreef RoelerMF het volgende:
Prima, zoals ik al zei; agree to disagree. Jouw kerk is niet heilig, de mijne ook niet.
en zo is dat! Blijf naar je lichaam luisteren!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:16:06 #111
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_145245403
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 08:31 schreef Qwea het volgende:

whoah dat eet ik in een week :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_145245496
Vandaag eindelijk weer terug in een normaal ritme O+
Eens kijken hoe veel er nog af kan dit jaar.
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:25:05 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145245569
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 08:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Da's nog best een aardig lijstje zeg :o
Lol. En dan zit ik nog niet eens aan wat ik moet
pi_145245608
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Pffffff :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:32:23 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145245716
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Pffffff :X
Ik heb iig geen honger :P
pi_145245843
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

whoah dat eet ik in een week :D
Zo'n beetje wel :D
pi_145245943
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoeveel kcal is dit lijstje dan?

Mijn lijstje voor vandaag:
O: halve bak kwark
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met oude kaas en komkommer
T: wortelsoep
D: kleine pan pizza met champignons
pi_145246002
Sporten O+ veel mogen eten O+

Ik ga mij niet mengen in de crash dieet discussie, een paar topics terug heb ik mij er al over uitgelaten en daar laat ik het bij..

Ik ben terug van mijn weekendje België en heb daar eigenlijk mij prima kunnen inhouden.. heb een paar lekkere belgische frieten op maar dat waren er echt max 10 en verder lekker en gezond gegeten! Stiekem wel al op de weegschaal gestaan ipv morgen en ik kan denk ik nog een week stilstand opschrijven.. hoe het komt weet ik ook niet precies.. maar ik ga mij er niet door uit het veld laten slaan. Ik voel mij wel slanker en sterker dus dat is waar het om gaat! Wel jammer dat ik dus op het randje van een gezond BMI blijf hangen (nog maar 2kg voor een gezond bmi! *O* )

lijstje voor vandaag:

O: 250gr Kwark met muesli en banaan
T: tarwegras met appelsap en een appel. + Een glas frambozen limonade
L: Salade met ham, ei, tomaat, mais, komkommer en krulsla
T: Smartbar, rauwkost, hardgekookt ei
D: Wraps met kip, avocado, chilli saus, spinazie, komkommer, tomaat en oude kaas.
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:47:06 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145246033
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoeveel kcal is dit lijstje dan?

Mijn lijstje voor vandaag:
O: halve bak kwark
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met oude kaas en komkommer
T: wortelsoep
D: kleine pan pizza met champignons
Rond de 3800
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:00:05 #120
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145246314
Goeiemorgen! :W

Ik heb dit weekend eindelijk iets van verbetering gemerkt bij mij knieën *O*
Eerst zaterdag een uur gewandeld, gewoon lekker rustig tempo (zulk lekker weer ook O+ )
En daarna een foute party waarbij ik heel de avond gestaan heb en de laatste 3 uur ook lekker heb staan dansen. Had geen pijn, dus ook een beetje voorzichtig meegesprongen op sommige liedjes. Resultaat: spierpijn in mijn kuiten want die zijn niks meer gewend _O- Maar geen last van mijn knieën *O*

Dus manlief geïnstrueerd om vooral geen lekkere koeken en pepernoten mee te nemen met de boodschappen. Als ie koeken voor de visite op voorraad wil hebben, moet ik maar van die saaie zandkoekjes nemen of zo. Die zijn best te pruimen, maar die daar wordt mijn eventuele snaaizin niet door getriggerd :9 Verder een weeklijst met fatsoenlijk eten en zaterdag als 'zondigdagje' met lasagne. En kijken wanneer ik van de week weer wat wandelen in kan plannen.

Lijst voor vandaag:

O: beker melk; kom yoghurt met granola
T: stuk fruit, als ik voor 12 uur trek krijg
L: 2 volkoren bth kipfilet met komkommer, kop soep uit de kantine
T: banaan of druiven
D: grote salade (sla/komkommer/tomaat/ei/augurk/zilveruitjes) met beetje dressing & stukje vlees
pi_145246713
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Rond de 3800
Vreetzak! :P Je doet zeker niks anders meer dan sporten en eten jij.

Mn lijstje voor vandaag is nu in de planning zoiets:

O: magere yoghurt met muesli, vijg (werk ik nu naar binnen :P )
L: volkorenbrood met beleg
T: Fruit
D: Ik wil vanavond proberen een Maghluba te maken, volgens mn kookboek is het zoiets :9
T: ? nog geen idee, zie ik vanavond wel

Ik kocht vrijdag namelijk dit kookboek:

En het staat echt vol met fantastische, gezonde gerechten (ok, op de afdeling toetjes na dan :+). Voor mij weer een hele nieuwe, smaakvolle reeks recepten om te maken!
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:18:56 #122
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145246767
quote:
17s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:16 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

D: Ik wil vanavond proberen een Maghluba te maken, volgens mn kookboek is het zoiets :9

[ link | afbeelding ]
En het staat echt vol met fantastische, gezonde gerechten (ok, op de afdeling toetjes na dan :+). Voor mij weer een hele nieuwe, smaakvolle reeks recepten om te maken!
Ik moet nog steeds een keer door jouw kookboeken bladeren. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_145246786
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik moet nog steeds een keer door jouw kookboeken bladeren. :9
Het worden er nu alleen maar meer :+
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:20:28 #124
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145246806
quote:
17s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:19 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Het worden er nu alleen maar meer :+
Hoarder!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_145246813
quote:

[ link | afbeelding ]
Vegetarisch en midden-oosterig eten :9~
pi_145246849
Misschien gooi ik mijn lijstje van vandaag toch nog maar helemaal om. Want ik wilde zowel de wortelsoep als de pan pizza op mijn blog zetten, maar als het zo grauw blijft de rest van de dag kan ik geen fatsoenlijke foto's maken. :')

Dan zal mijn avondeten iets worden als rijst, wortel, boontjes en een halve tilapia filet.
pi_145246851
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
ooeeh die wil ik!
Op het lijstje voor de sint (ik begin altijd vroeg met ideeën verzamelen)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145246898
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ooeeh die wil ik!
Op het lijstje voor de sint (ik begin altijd vroeg met ideeën verzamelen)
Je hebt wel een toko in de buurt nodig voor sommige dingen hoor :P Ik heb het geluk dat hier in de stad een Turkse supermarkt zit, hoef ik maar 1x op pad voor alle rare dingen :D
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:48:22 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145247421
Oeh, dat boek ziet er interessant uit! :Y

Vandaag een vast-dag, netjes begonnen waar ik vrijdag ook op begon, dus geen weekend schade! *O*
Morgen vlieg ik naar Berlijn voor 1 dag, moet om 07.00 al op Schiphol zijn. :O -O-
Dus ik neem mijn speltboterhammetjes maar mee om in het vliegtuig te ontbijten. Dan daar lekker iets lunchen, 2 appels in mijn tas stoppen voor tussendoor en dan ben ik als het goed is om 18.45 weer terug op Schiphol en dan doe ik thuis een restje boerenkool. :9 :D

En dan de rest van de week even heel netjes doen want volgende week zit ik in Vegas en dan zal het wel even flink lastig worden weer met een weekje hotelvoer en etentjes. :+
pi_145247812
Zo weekend weer voorbij. Op zich niet verkeerd, maar ook niet om te vieren als een top weekend qua voedsel.

Zaterdag overdag gewoon normaal, maar in de avond een (groot) tentfeest. Ik was bob, maar alsnog wel wat biertjes (max 2!) en veel fris genuttigd. Zondag dus uitgeslapen en verlaat ontbijt/lunch, in de middag verjaardag van de dochter van mn zus (alleen taart). Rest weer normaal.

Al met al, denk ik niet zo verkeerd.

Deze week zal het wel normaal zijn, alleen morgen ff cheaten. Dan ben ik jarig en mag er van mezelf vast nog wel een stukje taart af.

Vandaag wordt:
- O: smoothie, niks veranderd;
- T: handje nootjes;
- L: bakje volle yoghurt met aarbei saus en muesli (z'n combi bakje van de Appie) + peer.
- T: ik denk niks.
- D: agv

Ik had me zaterdag weer gewogen en resultaat deze week -1 kg. Ben benieuwd als het nu wat stabiliseert, ben nu ongeveer 7 weken achter elkaar 2kg plus per week afgevallen, volgens mij is dat te snel. Dus toch mn voeding even wat uitbreiden, zodat het met een kilo per week eraf gaat. Dan ben ik heel erg tevreden.

Die foto's motiveren wel, dus keep um coming.

Ik moet eigenlijk nu nog gaan sporten, want ik doe naast het klussen niks.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145248187
2kg per week vind ik niet gek met zo'n karig lijstje. Maar je gaat uitbreiden dus. :Y
pi_145248234
Omdat de halve bevolking van dit topic met enige regelmaat aan de havermout zit dacht ik gister laat ik dat ook eens kopen. Vanochtend voor het eerst als ontbijt (met melk uit de magnetron) en het voelt een beetje als een blok op m'n maag. Morgen wat fruit erdoor want ik vond het nogal flauw.

O: havermout dus
L: 2 boterham bio ham, rauwkostsalade
T: komkommer, appel, boterham OA35+
D: ehm.... denk dat ik een pastasaus voor een paar dagen ga maken, dat dus met volkoren fusilli
T: yoghurt met banaan, klein blokje pure chocolade
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_145248263
Net even op de weegschaal gestaan en dat was zeker niet slecht na de vakantie *O*
Nu nog een doel voor het eind van het jaar verzinnen.
Twijfel nog tussen 80 en 82. 80 is waarschijnlijk net te ver weg dus dat motiveert dan ook niet.
Dus denk dat ik het op 82 voor het eind van het jaar hou en 80 voor mijn verjaardag (februari).
pi_145248330
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:30 schreef Karstman het volgende:
Omdat de halve bevolking van dit topic met enige regelmaat aan de havermout zit dacht ik gister laat ik dat ook eens kopen. Vanochtend voor het eerst als ontbijt (met melk uit de magnetron) en het voelt een beetje als een blok op m'n maag. Morgen wat fruit erdoor want ik vond het nogal flauw.

D: ehm.... denk dat ik een pastasaus voor een paar dagen ga maken, dat dus met volkoren fusilli
Zonder fruit zou ik havermout ook niet lekker vinden. Al begin ik m'n diepvries bosvruchten ook wel een beetje zat te raken. Het is wel lekker, maar ik word altijd helemaal gek van al die pitjes tussen m'n tanden. :')

Zit nu te twijfelen om het fruit door de blender en daarna door een zeef te halen. :')
pi_145248360
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zonder fruit zou ik havermout ook niet lekker vinden. Al begin ik m'n diepvries bosvruchten ook wel een beetje zat te raken. Het is wel lekker, maar ik word altijd helemaal gek van al die pitjes tussen m'n tanden. :')

Zit nu te twijfelen om het fruit door de blender en daarna door een zeef te halen. :')
Ja vervelend is dat he!
Een zeef is nog best een goed idee dan.
pi_145248401
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:08 schreef CrunchySelf het volgende:

Ik had me zaterdag weer gewogen en resultaat deze week -1 kg. Ben benieuwd als het nu wat stabiliseert, ben nu ongeveer 7 weken achter elkaar 2kg plus per week afgevallen, volgens mij is dat te snel. Dus toch mn voeding even wat uitbreiden, zodat het met een kilo per week eraf gaat. Dan ben ik heel erg tevreden.
Je hebt de reacties op crashdiëten hierboven gelezen neem ik aan :) 2kg per week is teveel, gewoon een te grote schok voor je lichaam. Ik snap dat je snel wil, dat wilde ik ook maar in goed overleg met de dietiste ging het bij mij de eerste paar maanden met ongeveer een kilo in de week, dat is al veel maar bij mij ging dat goed en het daalde naarmate de tijd vorderde langzaam naar een halve kilo in de week. Het lijkt me ook in jouw geval een prima streven.

En ja op je verjaardag mag je taart c_/ *O* gefeliciteerd alvast!
Whiskyplankje
pi_145248413
quote:

[..]

Heb ook zo'n pakje bij de AH gehaald, morgen proberen! Ik begin er net mee dus ben het nog niet zat :)
Whiskyplankje
pi_145248528
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:30 schreef Karstman het volgende:

Ik vind het lekkerder om het even te koken in een pannetje. Blijft er wel aan plakken, maar in de magnetron neemt de havermout toch iets minder op. :P En met een banaan erdoor. _O_
pi_145248657
quote:

[..]

ik maak het altijd met bosvruchten (uit de vriezer).
Ik zet het de avond van te voren al in de koelkast (kwark, amandelmelk, havermout, bosvruchten, soms wat kaneel).
Met een meidenkwartet
pi_145248716
Ik vind overnight niet lekker, dan krijg je niet echt zo'n dikke pap. Ik laat de havermout waarschijnlijk ook te lang in de magnetron staan, ik wil hem graag goed dik. :D
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:57:15 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145249030
quote:

[..]

Vreetzak! :P
Guilty :P
pi_145249109
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, dat boek ziet er interessant uit! :Y

Vandaag een vast-dag, netjes begonnen waar ik vrijdag ook op begon, dus geen weekend schade! *O*
Morgen vlieg ik naar Berlijn voor 1 dag, moet om 07.00 al op Schiphol zijn. :O -O-
Dus ik neem mijn speltboterhammetjes maar mee om in het vliegtuig te ontbijten. Dan daar lekker iets lunchen, 2 appels in mijn tas stoppen voor tussendoor en dan ben ik als het goed is om 18.45 weer terug op Schiphol en dan doe ik thuis een restje boerenkool. :9 :D

En dan de rest van de week even heel netjes doen want volgende week zit ik in Vegas en dan zal het wel even flink lastig worden weer met een weekje hotelvoer en etentjes. :+
wtf doe jij eigenlijk voor werk :D

En ik heb een turkse, Aziatische en caribische supermarkt in de buurt O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:04:30 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145249289
Ik organiseer een congres, elk jaar in een ander land, dus veel verschillende trips naar verschillende landen. :Y En samen met een bedrijf uit Berlijn, dus vandaar die trip morgen. ;)

Had ik al verteld dat ik in de laatste week van deze maand naar O+ Singapore O+ ga?
Daar ben ik echt zoooooo blij mee! Had niet gedacht daar ooit nog te komen, maar kreeg zo'n mooie kans nu. Ik slaap zelfs weer in dat hele toffe hotel met infitiy pool op het dak! Marina Bay Sands
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:04:54 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145249305
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:36 schreef Karstman het volgende:

[..]

Heb ook zo'n pakje bij de AH gehaald, morgen proberen! Ik begin er net mee dus ben het nog niet zat :)
goedkoper dan diepvriesfruit : Echt fruit in de vriezer :Y Moet ff weer een shitload aan aardbeien vd markt scoren Zaterdag en invriezen :9
pi_145249506
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik organiseer een congres, elk jaar in een ander land, dus veel verschillende trips naar verschillende landen. :Y En samen met een bedrijf uit Berlijn, dus vandaar die trip morgen. ;)

Had ik al verteld dat ik in de laatste week van deze maand naar O+ Singapore O+ ga?
Daar ben ik echt zoooooo blij mee! Had niet gedacht daar ooit nog te komen, maar kreeg zo'n mooie kans nu. Ik slaap zelfs weer in dat hele toffe hotel met infitiy pool op het dak! Marina Bay Sands
pavlovreactie :D ik ga al kwijlen bij het idee van al het lekkere eten in Singapore.

Na een vakantie met kiespijn, twee antibioticakuren en een rommelende maag verder staat de stand nu op -5 voor deze maand. Gemengde gevoelens hierover. Met strak aan mijn dieet houden lukt het niet, met een slecht gevoel wel.

o : banaan en kwark
l : drie boterhammen met sandwichspread
t : appel
d : Of aubergine met parmezaansekaas, of aardappeltjes uit de oven met viskoekjes gemaakt van de tonyn van de vegetarische slager.
t : Chai Latte en een stukje pure Tony met meringue en kers.
pi_145249644
Ik eet altijd brood als ontbijt etc, maar ben er nu echt zat van. Havermout, yoghurt etc. vind ik alleen om van te kokhalzen (letterlijk helaas) dus ben druk op zoek naar alternatieven. Brood vind ik inmiddels ook meh.
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:19:59 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145249680
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:18 schreef Yaaar het volgende:
Ik eet altijd brood als ontbijt etc, maar ben er nu echt zat van. Havermout, yoghurt etc. vind ik alleen om van te kokhalzen (letterlijk helaas) dus ben druk op zoek naar alternatieven. Brood vind ik inmiddels ook meh.
Uitsmijters/omelet zonder brood? Smoothie? Crackers? Beschuit? Genoeg alternatieven.

Ik hou echt van brood :o O+ *laatste broodje wegwerkt
pi_145249837
@aardbei en @karstman.

Gemiddeld was het per dag 1500 kcal, das te weinig. Volgens fatsecret heb ik een ADH van 2850 kcal.

Ik wil wel uitbreiden, het voelt alleen zo enorm tegenstrijdig. Je wilt afvallen dus de automatische gedachte is minderen. Maar nu heb ik teveel geminderd en vind ik het "eng" om te verhogen.

Ach zal allemaal ook wel wat loslopen, het heeft lang geduurd om het eraan te eten dus zal een paar weken iets veranderen niet zo gek gaan.

Moest toch naar de AH, dus lunch even uitgebreid met een kaiserbroodje.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:28:58 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145249904
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:26 schreef CrunchySelf het volgende:
@aardbei en @karstman.

Gemiddeld was het per dag 1500 kcal, das te weinig. Volgens fatsecret heb ik een ADH van 2850 kcal.

Ik wil wel uitbreiden, het voelt alleen zo enorm tegenstrijdig. Je wilt afvallen dus de automatische gedachte is minderen. Maar nu heb ik teveel geminderd en vind ik het "eng" om te verhogen.

Ach zal allemaal ook wel wat loslopen, het heeft lang geduurd om het eraan te eten dus zal een paar weken iets veranderen niet zo gek gaan.

Moest toch naar de AH, dus lunch even uitgebreid met een kaiserbroodje.
Ik vind het ook nog steeds eng om te verhogen, trust me, verhoog nou maar. :Y
pi_145249934
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind het ook nog steeds eng om te verhogen, trust me, verhoog nou maar. :Y
Van jou lijstjes krijg ik een hartverzakking, maar daar zit een goede reden achter :D. Gezien jou resultaat, komt dat ook wel goed.

Ik ga al verhogen, dus ben benieuwd. Maar moet vandaag ff roeien met de riemen die ik heb :).
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')