Met en zonder. Zonder heb je alleen geen hartslag-meting.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat met of zonder borstband? Ik weiger echt met een borstband te lopen
Meh. Niet wat ik zoek dusquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met en zonder. Zonder heb je alleen geen hartslag-meting.
Hoe kan het dat je in zo'n korte tijd zoveel afvalt? Wat eet je zoal op een dag?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef RoelerMF het volgende:
Na veel mislukte pogingen heb ik de hulp ingeschakeld van een afvalcoach. Een stok achter de ceur, vreemde ogen die dwinge, psychische druk, geef het naam, maar ik heb dat gewoon nodig. Ben nu anderhalve week bezig en zit ruim 6 kilo eraf. Een vliegende start dus! Hopelijk blijft het nog even zo! In totaal mag er voor kerst nog wel een kilo of 15 a 20 vanaf.
Wauw, dat is zeker een vliegende start.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef RoelerMF het volgende:
Na veel mislukte pogingen heb ik de hulp ingeschakeld van een afvalcoach. Een stok achter de ceur, vreemde ogen die dwinge, psychische druk, geef het naam, maar ik heb dat gewoon nodig. Ben nu anderhalve week bezig en zit ruim 6 kilo eraf. Een vliegende start dus! Hopelijk blijft het nog even zo! In totaal mag er voor kerst nog wel een kilo of 15 a 20 vanaf.
Ik zit te zoeken in dit topic, zie ik geen foto'squote:Op zondag 5 oktober 2014 20:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wat mooi om al die verschillen te zien op de foto's.
Hier staan foto's van Tink en BE, die van Tink staat onder een spoiler. De andere in het vorige deeltje.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:53 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken in dit topic, zie ik geen foto's
Als je al zoveel mislukte pogingen hebt gehad, lijkt het me vooral goed om te beginnen met het besef dat het niet snel hoeft te gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef RoelerMF het volgende:
combinatie van factoren denk ik. Om te beginnen is mijn BMI ruim 44, veel te zwaar dus. Weekend voor ik begon ben ik op het oktoberfest in München geweest. En ondanks dat ik geen bier drink in 4 dagen ongeveer 14 liter cola weggedronken. En de dag voor ik begon had ik nog een event op het werk met o.a.een BBQ. Daar zal de vliegende start dus wel door komen. Hield zelf rekening met ongeveer 2 a 3 kilo na het eerste weegmoment, het werden er 5,5.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:32 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je in zo'n korte tijd zoveel afvalt? Wat eet je zoal op een dag?
Ik wilde het eigk niet gaan zeggenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:43 schreef Myraela het volgende:
Je gaat jezelf dus uithongeren met een dieet waarmee je nog steeds niet leert hoe je gezond moet eten, klinkt als een goed plan.
Ditquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:43 schreef Myraela het volgende:
Je gaat jezelf dus uithongeren met een dieet waarmee je nog steeds niet leert hoe je gezond moet eten, klinkt als een goed plan.
Nee, nog nooit gemaakt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:46 schreef Qwea het volgende:
Zeg, bakgodin... Heb je toevallig een recept voor gevuld speculaas?
Voor mij een belangrijke reden om met fysio te trainen en niet iemand met een LOI certificaatjequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit
Ik ben zo allergisch voor van die vrije beroepen als 'coach'. Meestal zijn het enorme beunhazen
Voor mijzelf zie ik geen heil in werken met voedingssuplementen en dergelijke, maar niet iedereen is hetzelfde... Een vriend van me is er ook 30+ mee kwijt geraakt en is nu al een hele tijd netjes stabiel. Voor iedereen werkt iets anders maar ik geloof wel dat om stabiel te blijven je wel een gezond eetpatroon moet leren, dat heeft hij ook moeten doen. Je gaat die pillen namelijk niet je hele leven slikken en je hele leven dit dieet volgen. Ik hoop dus ook dat je coach net als bij hem je daar ook mee gaat helpen.quote:
niks voor mij.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
Een vriendin van mij doet elke 2 jaar of zo een of ander crashdieet met poeders
Ze is dan echt zo 20 kilo kwijt. Die ze er daarna weer aan eet. Dus dan begint ze weer opnieuw
Dat is toch ook super kut voor je garderobe!quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef Ole het volgende:
[..]
niks voor mij.
Maar sommigen kunnen dat.
Wow, heel erg knap! Brighteyes en Think (of Pink?) ook! Moest even goed lezen maar heb de foto's gevonden in dit topic.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef Karstman het volgende:
Oud pak aangetrokken:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts heb ik een paar centimeter broek, overhemd en jasje over. Helemaal rechts ook maar even een wat recenter pak, die zit iets netter
Netjes.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef Karstman het volgende:
Oud pak aangetrokken:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts heb ik een paar centimeter broek, overhemd en jasje over. Helemaal rechts ook maar even een wat recenter pak, die zit iets netter
Nicequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef Karstman het volgende:
Oud pak aangetrokken:
[ afbeelding ]
Vetvrij eten ja? Hoe kom je dan aan je essentiële vetzuren?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef RoelerMF het volgende:
Het dieet is hun eigen methode waarbij je s morgens en s middags 2 crackers eet met respectievelijk in 25 en 50 gram eiwitten. Avondeten bepaal je zelf, maar is suiker en vetvrij. Om te helpen hebben ze flink wat recepten op de website staan. Ideaal hulpmiddel. Je mag 3x per dag fruit en 3x per dsh zuivel. Zef te bepalen. Ook opkikker mag, net zoals tafelzuren. Om het hongergevoel te stillen krijg je een voedingssupplument met eiwitten en amonizuren. Dat laatste is ook om je spierweefsels te beschermen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gemaakt.Staat nog wel op de planning, want mijn vriend is er gek op.
Ik lust het zelf niet.
Ik moest zo lachen. Iemand kwam bij me:quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:50 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik zou ook afvallen als ik zou moeten op 2 x 2 crackers per dag en een avondmaaltijd, lol.
Moet je veel voor betalen zeker, die supplementen?
Ja prachtig is dat. Of met van die shakesquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
Een vriendin van mij doet elke 2 jaar of zo een of ander crashdieet met poeders
Ze is dan echt zo 20 kilo kwijt. Die ze er daarna weer aan eet. Dus dan begint ze weer opnieuw
Daarom gaat die hele claim van "spieren beschermen" ook niet op want dat is meer dan enkel eiwitten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Vetvrij eten ja? Hoe kom je dan aan je essentiële vetzuren?
Lol, dus je wil de rest van je leven vetarm koken? Heb je bedacht dat je op bovenstaande manier je bmr naar de knoppen helpt? En dat als je normaal gaat eten je lichaam de klappen vanzelf krijgt?quote:Het bereiden van je avondeten op basis van vetarm koken leer je nu natuurlijk al, dus in die zin leer ik mij eet en kookgewoontes wel aan te passen
Tell me!quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
Maar er zijn toch ook gezonde/beter onderlegde dwingende ogen?
Maar daar zijn ook andere opties voor dan dit. Er bestaan simpelweg geen wonderpillen/supplementen die je helpen met afvallen, als het zo makkelijk was geweest was dit topic ook niet nodig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:33 schreef RoelerMF het volgende:
Ik begrijp de belerende vingertjes wel en ga ze niet verdedigen. Toen die vriend mij begon reageerde ik exact zo. Ik ben niet achterlijk natuurlijk en weet echt wel hoe je gezond moet eten, maar ik heb momenteel gewoon het steuntje in de rug nodig. De druk om ergens te wegen en niet voor lul te staan zijn voor mij belangrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door douche-eendje op 05-10-2014 23:41:34 ]
Eigenlijk zeg je: Ik heb alles geprobeerd, niks werkte, dit werkt wel. Maar het besef dat afvallen wel lukt, als je het maar op de juiste manier doet, is dat niet genoeg winst van deze methode? Ik bedoel, je weet nu dat het kan, zou je het nu niet willen doen zonder magisch pilletje en magische lijstjes waar je x van mag als de maan van Jupiter in het verlengde van mars staat? Installeer een app als fatsecret of welke calorieën teller dan ook, zorg dat je dag gemiddelde onder x blijft, profit, dat is eigenlijk alles dat nodig is. Je zou er zelfs op kunnen letten dat je genoeg eiwit/vet (en koolhydraten, maar ik denk dat de meeste mensen makkelijker teveel ipv te weinig eten) eet via een site als http://iifym.com/)quote:
Zo hee!quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef Karstman het volgende:
Oud pak aangetrokken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
*Een 'kruidig omeletdingetje' uit Iran volgens mn nieuwe kookboek. Een omelet met 3 eieren, paar bosuitjes, platte peterselie, koriander, fenegriek, geroosterde pijnboompitten en een klein beetje bloem en bakpoeder. Dat ding was gewoon groen van de hoeveelheid groen erin en zo lekker![]()
-editje-Klinkt lekker, bedoel je fenegriekzaad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hello nurse! wat een verschil, geweldig!"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar daar zijn ook andere opties voor dan dit. Er bestaan simpelweg geen wonderpillen/supplementen die je helpen met afvallen, als het zo makkelijk was geweest was dit topic ook niet nodig.
M.i. is afvallen vooral het veranderen van je levensstijl naar een die vol te houden is dieettechnisch, en dan niet iets voor de komende weken maar op lange termijn. Maar ach, wie ben ik dan he![]()
Zal ik er maar eens een lijstje ingooien dan?
O: magere yoghurt met muesli
S: Bootcamp
L: Kookoo Sabzi* met een volkoren boterham
T: Vijg, appel
D: Linzenprutje, bietenpuree en een komkommer-granaatappelsalade
T: Schaaltje chips. Ow yeah
*Een 'kruidig omeletdingetje' uit Iran volgens mn nieuwe kookboek. Een omelet met 3 eieren, paar bosuitjes, platte peterselie, koriander, fenegriek, geroosterde pijnboompitten en een klein beetje bloem en bakpoeder. Dat ding was gewoon groen van de hoeveelheid groen erin en zo lekker![]()
-editje-Lekker wijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Crash dieeten zijn gewoon niet gezond. Waarom ga je idd niet gewoon dagelijks bijhouden hoeveek kcal je eet? Doe dat 3 dagen, dan kijk je hoeveel je eet, dan bereken je uit de losse pols je BMR en dat ga je eten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:18 schreef RoelerMF het volgende:
Ik had na twaalf jaar op FOK moeten weten dat het woord supplement in een dieet topic als een rode vlag voor een stier zou zijn. Ik heb niet de behoefte om mij volledig te verantwoorden, maar ik wilde in de eerste plaats mijn enthousiasme dat ik eindelijk óók eens resultaat heb geboekt delen op een leuke manier, maar jammer genoeg kan dat niet meer zodra je begint over methodes die niet in lijn zijn met wat de rest doet in dit topic. Enfin, jullie punt is duidelijkLet's agree to disagree.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |