abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145228925
Tom tom multi sport cardio ^O^ Vriend van me geeft hem erg fijn ding.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145229716
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Is dat met of zonder borstband? Ik weiger echt met een borstband te lopen
Met en zonder. Zonder heb je alleen geen hartslag-meting.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:14:13 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145230331
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Met en zonder. Zonder heb je alleen geen hartslag-meting.
Meh. Niet wat ik zoek dus :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145230549
Myraela, Strawberry, Tink, Qwea, Brighteyes, wat een geweldige foto's _O_ O+ stelletje helden!
Pathosik, ik vind jou ook een held hoor, maar ga je maar niet om de foto's vragen, om als man via internet aan een dame foto's in ondergoed te vragen vind ik...ehm... lastig :)

Sarabi gefeliciteerd, super die tweede plek!

Lijstje voor de zondag
O: sinaasappel banaan
T: libanees brood met wat humus
L: tomatensoepje en paar stukjes sushi
T: paar pruimen en eierkoek
D: Salade met gerookte kip en paprika en libanees brood met humus (het moet op :D)
T: yoghurtje ofzo

Ben wel geinspireerd door de foto's met oude kledingstukken. Ik heb nog een oud pak liggen boven die ga ik zo even aan doen en een foto maken, plaats ik straks even.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:19:48 #55
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145230620
Na veel mislukte pogingen heb ik de hulp ingeschakeld van een afvalcoach. Een stok achter de ceur, vreemde ogen die dwinge, psychische druk, geef het naam, maar ik heb dat gewoon nodig. Ben nu anderhalve week bezig en zit ruim 6 kilo eraf. Een vliegende start dus! Hopelijk blijft het nog even zo! In totaal mag er voor kerst nog wel een kilo of 15 a 20 vanaf.
»» Democracy is so overrated »»
pi_145231330
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef RoelerMF het volgende:
Na veel mislukte pogingen heb ik de hulp ingeschakeld van een afvalcoach. Een stok achter de ceur, vreemde ogen die dwinge, psychische druk, geef het naam, maar ik heb dat gewoon nodig. Ben nu anderhalve week bezig en zit ruim 6 kilo eraf. Een vliegende start dus! Hopelijk blijft het nog even zo! In totaal mag er voor kerst nog wel een kilo of 15 a 20 vanaf.
Hoe kan het dat je in zo'n korte tijd zoveel afvalt? Wat eet je zoal op een dag?

Ik ben dit weekend helemaal de fout ingegaan. Veel drank, patat, chips, chocolade :'). Tsja.
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:36:47 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145231593
quote:
Wauw, dat is zeker een vliegende start.
Hou er in je hoofd wel een beetje rekening mee dat je met de volgende anderhalve week niet weer 6kilo kwijt bent wrsch. ;)
Fijn dat die coach zo goed helpt!
  Manager PR/Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 20:50:35 #58
269689 crew  Viv
pi_145232409
Wat mooi om al die verschillen te zien op de foto's. *O*
pi_145232585
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wat mooi om al die verschillen te zien op de foto's. *O*
Ik zit te zoeken in dit topic, zie ik geen foto's ;(
pi_145233214
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:53 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik zit te zoeken in dit topic, zie ik geen foto's ;(
Hier staan foto's van Tink en BE, die van Tink staat onder een spoiler. De andere in het vorige deeltje.
Whiskyplankje
pi_145233625
quote:
Als je al zoveel mislukte pogingen hebt gehad, lijkt het me vooral goed om te beginnen met het besef dat het niet snel hoeft te gaan.
pi_145233948
Definitief lijstje vandaag. :)

O: havermout met magere melk en banaan
L: 2 spelt met gebakken ei
T: kwark met muesli, appel
D: gebakken scholletje, doperwten en veel worteltjes
T: aardbeien :9

Ongeveer 1500 kcal.
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:29:44 #63
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145234846
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:32 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Hoe kan het dat je in zo'n korte tijd zoveel afvalt? Wat eet je zoal op een dag?

combinatie van factoren denk ik. Om te beginnen is mijn BMI ruim 44, veel te zwaar dus. Weekend voor ik begon ben ik op het oktoberfest in München geweest. En ondanks dat ik geen bier drink in 4 dagen ongeveer 14 liter cola weggedronken. En de dag voor ik begon had ik nog een event op het werk met o.a.een BBQ. Daar zal de vliegende start dus wel door komen. Hield zelf rekening met ongeveer 2 a 3 kilo na het eerste weegmoment, het werden er 5,5.

Het dieet is hun eigen methode waarbij je s morgens en s middags 2 crackers eet met respectievelijk in 25 en 50 gram eiwitten. Avondeten bepaal je zelf, maar is suiker en vetvrij. Om te helpen hebben ze flink wat recepten op de website staan. Ideaal hulpmiddel. Je mag 3x per dag fruit en 3x per dsh zuivel. Zef te bepalen. Ook opkikker mag, net zoals tafelzuren. Om het hongergevoel te stillen krijg je een voedingssupplument met eiwitten en amonizuren. Dat laatste is ook om je spierweefsels te beschermen.

Ik weet dat een aantal nu zullen zeggen dat die supplementen geen zuivere koek zijn, maar een vriend heeft een aantal jaar geleden dit dieet ook gedaan en de pil laten testen en bevat inderdaad alleen eiwitten en aminozuren.

Omdat bovenstaand nogal op reclame lijkt en daar geen gedoe over wil kan je meer info krijgen via PM.

Ik ben vooral blij dat ik eindelijk wat meer structuur en begeleiding heb, jullie kunnen mijn vorige halve pogingen nog wel terugvinden in deze reeks. Ik hoop zelf een kilo per week te verliezem, dan ben ik tevreden. Die vriend verloor in 7 maanden 54 kilo, dat ging echt abnormaal hard. De bedoeling is in ieder geval om volgend jaar mei een stuk skanker te trouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door RoelerMF op 05-10-2014 21:44:28 ]
pi_145235551
Je gaat jezelf dus uithongeren met een dieet waarmee je nog steeds niet leert hoe je gezond moet eten, klinkt als een goed plan.
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:44:50 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145235604
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:43 schreef Myraela het volgende:
Je gaat jezelf dus uithongeren met een dieet waarmee je nog steeds niet leert hoe je gezond moet eten, klinkt als een goed plan.
Ik wilde het eigk niet gaan zeggen :D

Plus dat die pilzooi echt niet je spieren gaat beschermen.
pi_145235638
En de pillen zijn misschien niet slecht, op zo'n manier eten is dat wel.
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:46:23 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145235691
Zeg, bakgodin... Heb je toevallig een recept voor gevuld speculaas? :+
pi_145235698
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:43 schreef Myraela het volgende:
Dit

Ik ben zo allergisch voor van die vrije beroepen als 'coach'. Meestal zijn het enorme beunhazen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator / Miss SHO zondag 5 oktober 2014 @ 21:46:59 #69
22592 crew  Ole
pi_145235716
Komt op mij eerlijk gezegd ook niet over als een lange termijn gezonde manier van leven.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_145235721
Noem dat trouwens ook geen afvalcoach. Is gewoon een verkoper die zijn eigen producten wilt verkopen en helemaal niet bezig is met begeleiden.
pi_145235784
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:46 schreef Qwea het volgende:
Zeg, bakgodin... Heb je toevallig een recept voor gevuld speculaas? :+
Nee, nog nooit gemaakt. ;( Staat nog wel op de planning, want mijn vriend is er gek op. :D Ik lust het zelf niet. :@
  Moderator / Miss SHO zondag 5 oktober 2014 @ 21:49:33 #72
22592 crew  Ole
pi_145235853
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit

Ik ben zo allergisch voor van die vrije beroepen als 'coach'. Meestal zijn het enorme beunhazen
Voor mij een belangrijke reden om met fysio te trainen en niet iemand met een LOI certificaatje
pi_145235886
Ik zou ook afvallen als ik zou moeten op 2 x 2 crackers per dag en een avondmaaltijd, lol.
Moet je veel voor betalen zeker, die supplementen?
Mokkel met stuntstok
pi_145235999
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Voor mijzelf zie ik geen heil in werken met voedingssuplementen en dergelijke, maar niet iedereen is hetzelfde... Een vriend van me is er ook 30+ mee kwijt geraakt en is nu al een hele tijd netjes stabiel. Voor iedereen werkt iets anders maar ik geloof wel dat om stabiel te blijven je wel een gezond eetpatroon moet leren, dat heeft hij ook moeten doen. Je gaat die pillen namelijk niet je hele leven slikken en je hele leven dit dieet volgen. Ik hoop dus ook dat je coach net als bij hem je daar ook mee gaat helpen.
Whiskyplankje
pi_145236116
Een vriendin van mij doet elke 2 jaar of zo een of ander crashdieet met poeders
Ze is dan echt zo 20 kilo kwijt. Die ze er daarna weer aan eet. Dus dan begint ze weer opnieuw
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145236173
Oud pak aangetrokken:

Van links naar rechts heb ik een paar centimeter broek, overhemd en jasje over. Helemaal rechts ook maar even een wat recenter pak, die zit iets netter :D
Whiskyplankje
  Moderator / Miss SHO zondag 5 oktober 2014 @ 21:55:52 #77
22592 crew  Ole
pi_145236180
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ze is dan echt zo 20 kilo kwijt. Die ze er daarna weer aan eet. Dus dan begint ze weer opnieuw
niks voor mij.
Maar sommigen kunnen dat.
pi_145236356
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef Ole het volgende:

[..]

niks voor mij.
Maar sommigen kunnen dat.
Dat is toch ook super kut voor je garderobe!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145236378
quote:
2s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef Karstman het volgende:
Oud pak aangetrokken:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts heb ik een paar centimeter broek, overhemd en jasje over. Helemaal rechts ook maar even een wat recenter pak, die zit iets netter :D
Wow, heel erg knap! Brighteyes en Think (of Pink?) ook! Moest even goed lezen maar heb de foto's gevonden in dit topic. :P
pi_145236586
quote:
Oud pak aangetrokken:
[ afbeelding ]
Netjes. :D
pi_145236788
quote:
Oud pak aangetrokken:
[ afbeelding ]
Nice :D Leuk zijn dat soort dingen :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Manager PR/Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 22:09:23 #82
269689 crew  Viv
pi_145236855
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef RoelerMF het volgende:
Het dieet is hun eigen methode waarbij je s morgens en s middags 2 crackers eet met respectievelijk in 25 en 50 gram eiwitten. Avondeten bepaal je zelf, maar is suiker en vetvrij. Om te helpen hebben ze flink wat recepten op de website staan. Ideaal hulpmiddel. Je mag 3x per dag fruit en 3x per dsh zuivel. Zef te bepalen. Ook opkikker mag, net zoals tafelzuren. Om het hongergevoel te stillen krijg je een voedingssupplument met eiwitten en amonizuren. Dat laatste is ook om je spierweefsels te beschermen.
Vetvrij eten ja? Hoe kom je dan aan je essentiële vetzuren?
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:18:19 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145237305
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, nog nooit gemaakt. ;( Staat nog wel op de planning, want mijn vriend is er gek op. :D Ik lust het zelf niet. :@
;( *huilt
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:19:40 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145237370
quote:
15s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:50 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik zou ook afvallen als ik zou moeten op 2 x 2 crackers per dag en een avondmaaltijd, lol.
Moet je veel voor betalen zeker, die supplementen?
Ik moest zo lachen. Iemand kwam bij me:
"Ja jij hebt toch crohn??? Ik heb iets wat je er vanaf helpt! Werkt ook tegen kanker! Juice plus!"

Toen heb ik hem bijna voor zijn bek geslagen :')
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:21:14 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145237451
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ja prachtig is dat. Of met van die shakes :') en dan moeten leven op 3 shakes per dag.
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:23:12 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145237568
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:09 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Vetvrij eten ja? Hoe kom je dan aan je essentiële vetzuren?
Daarom gaat die hele claim van "spieren beschermen" ook niet op want dat is meer dan enkel eiwitten.
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:33:00 #87
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145237975
Ik begrijp de belerende vingertjes wel en ga ze niet verdedigen. Toen die vriend mij begon reageerde ik exact zo. Ik ben niet achterlijk natuurlijk en weet echt wel hoe je gezond moet eten, maar ik heb momenteel gewoon het steuntje in de rug nodig. De druk om ergens te wegen en niet voor lul te staan zijn voor mij belangrijk.

Ik heb ook lang getwijfeld of dit de juiste weg is. En de twee crackers is inderdaad geen mega maaltijd, maar de tussendoortjes van zuivel en fruit op regelmatige basis zorgen ervoor dat ik mijzelf niet uithonger.

Zodra ik overigens op streefgewicht zit stoppen de supplementen en blijf je nog enkele weken langs gaan om samen de juiste balans te vinden in je ontbijt en lunch en ga je crackers weer door volkorenbrood vervangen en dergelijke. Samen zoek je dan naar de juiste mix. Het bereiden van je avondeten op basis van vetarm koken leer je nu natuurlijk al, dus in die zin leer ik mij eet en kookgewoontes wel aan te passen.

Mijn grootste probleem is de suikerverslaving, het snaaien van koekjes en candy bars. Ik heb nu al maximale winst doordat ik totaal geen behoefte meer aan dat soort toegevoegde suikers heb. En voor mij is dat een gevoel waarvan ik geeneens wist dat het kon :)
pi_145238468
Maar er zijn toch ook gezonde/beter onderlegde dwingende ogen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:45:37 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145238605
quote:
Het bereiden van je avondeten op basis van vetarm koken leer je nu natuurlijk al, dus in die zin leer ik mij eet en kookgewoontes wel aan te passen
Lol, dus je wil de rest van je leven vetarm koken? Heb je bedacht dat je op bovenstaande manier je bmr naar de knoppen helpt? En dat als je normaal gaat eten je lichaam de klappen vanzelf krijgt?

Beter dump je die "coach" en ga je naar een dieetist. Even puur uit nieuwsgierigheid... Wat betaal je?
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:57:51 #90
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145239246
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
Maar er zijn toch ook gezonde/beter onderlegde dwingende ogen?
Tell me! :) Ik weet het namelijk niet. Heb vorig jaar maanden staan zweten in de sportschool met begeleiding. Resultaat was 3 kilo eraf. Maar wel een fortuin aan eiwitrijke shakes gekocht die ik na elke training moest drinken. Een dieetist is geen coach. Ze geeft mij de handvaten, maar moet zelf leren rijden. En ik kom er niet wekelijks terug. Weight watchers geprobeerd. Ik had zoveel punten over elke week dat ik op zondag zonder problemen naar de snackbar kon (bij wijze van).

Nu is er iemand waar ik wekelijks langs ga, ik s morgens een avondrecept uitkies en kan klaar maken. Zelfs al zouden die supplementen hol zijn, het psychische effect ervan werkt momenteel voor mij. Het is geen koolhydraat en vetvrij dieet, maar wel suiker en vetarm. Ik kan wekelijks nog steeds brood en aardappels eten, maar wel in beperkte maten. En witmeel is uit den boze, voorlopig is alles volkoren. Ik heb niet de indruk dat dit een afbraak dieet ondanks de geringe hoeveelheid bij het ontbijt en de lunch. Ik krijg alle voedings en bouwstoffen nog steeds prima binnen :)
pi_145239371
Je kunt toch prima wekelijks naar een diëtist? Zolang jij betaald...En dan doe je toch weight watchers met minder punten? Of je kaart het aan bij degene die daar de leiding heeft
Of op zijn minst een coach die je niet ook nog producten verkoopt. Of iemand bij een sportschool die dat niet doet

Ik ben vorige week ook naar de knakker bij de sportschool gegaan voor advies en ik heb niets hoeven kopen :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:04:41 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145239532
En als jij zoals je zegt maanden in de sportschool hebt gestaan en staan zweten en maar 3kg bent afgevallen, heb je teveel naar binnen lopen schuiven.

En ik weet het niet, maar een dietist geeft je juist de handvaten van een gezonde voeding icm bewegen. Een goeie althans.
pi_145239702
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:33 schreef RoelerMF het volgende:
Ik begrijp de belerende vingertjes wel en ga ze niet verdedigen. Toen die vriend mij begon reageerde ik exact zo. Ik ben niet achterlijk natuurlijk en weet echt wel hoe je gezond moet eten, maar ik heb momenteel gewoon het steuntje in de rug nodig. De druk om ergens te wegen en niet voor lul te staan zijn voor mij belangrijk.
Maar daar zijn ook andere opties voor dan dit. Er bestaan simpelweg geen wonderpillen/supplementen die je helpen met afvallen, als het zo makkelijk was geweest was dit topic ook niet nodig.
M.i. is afvallen vooral het veranderen van je levensstijl naar een die vol te houden is dieettechnisch, en dan niet iets voor de komende weken maar op lange termijn. Maar ach, wie ben ik dan he :+

Zal ik er maar eens een lijstje ingooien dan? :P
O: magere yoghurt met muesli
S: Bootcamp
L: Kookoo Sabzi* met een volkoren boterham
T: Vijg, appel
D: Linzenprutje, bietenpuree en een komkommer-granaatappelsalade
T: Schaaltje chips. Ow yeah :')

*Een 'kruidig omeletdingetje' uit Iran volgens mn nieuwe kookboek. Een omelet met 3 eieren, paar bosuitjes, platte peterselie, koriander, fenegriek, geroosterde pijnboompitten en een klein beetje bloem en bakpoeder. Dat ding was gewoon groen van de hoeveelheid groen erin en zo lekker :9

-editje-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door douche-eendje op 05-10-2014 23:41:34 ]
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:27:50 #94
467 Creep
Here we go again!
pi_145240395
* Creep speelt lurker hier, maar nu ff niet (wat het posten van een vrij extreem crash dieet al niet teweeg brengt...)
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:57 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg je: Ik heb alles geprobeerd, niks werkte, dit werkt wel. Maar het besef dat afvallen wel lukt, als je het maar op de juiste manier doet, is dat niet genoeg winst van deze methode? Ik bedoel, je weet nu dat het kan, zou je het nu niet willen doen zonder magisch pilletje en magische lijstjes waar je x van mag als de maan van Jupiter in het verlengde van mars staat? Installeer een app als fatsecret of welke calorieën teller dan ook, zorg dat je dag gemiddelde onder x blijft, profit, dat is eigenlijk alles dat nodig is. Je zou er zelfs op kunnen letten dat je genoeg eiwit/vet (en koolhydraten, maar ik denk dat de meeste mensen makkelijker teveel ipv te weinig eten) eet via een site als http://iifym.com/)

(Imho staat sport niet gelijk aan afvallen sport is voor betere conditie/fysiek (en als bonus verbrand het wat calorieën), dus ook zeker gaan sporten, voel je je alleen maar beter van, maar (zoals je gemerkt hebt) het is onrealistisch te verwachten dat van een paar keer zweten in de sportschool je afvalt)
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:42:16 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145240882
quote:
Oud pak aangetrokken:
[ afbeelding ]
Zo hee! _O_ *tussen tanden fluit... Nice hoor!

:o En nog een keer voor douche-eendje! Mooi! O+

[ Bericht 12% gewijzigd door BE op 05-10-2014 23:47:24 ]
pi_145241245
quote:
17s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:08 schreef douche-eendje het volgende:

*Een 'kruidig omeletdingetje' uit Iran volgens mn nieuwe kookboek. Een omelet met 3 eieren, paar bosuitjes, platte peterselie, koriander, fenegriek, geroosterde pijnboompitten en een klein beetje bloem en bakpoeder. Dat ding was gewoon groen van de hoeveelheid groen erin en zo lekker :9

-editje-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt lekker, bedoel je fenegriekzaad?

En hello nurse! wat een verschil, geweldig!
Whiskyplankje
  maandag 6 oktober 2014 @ 07:09:45 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145244318
quote:
17s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Maar daar zijn ook andere opties voor dan dit. Er bestaan simpelweg geen wonderpillen/supplementen die je helpen met afvallen, als het zo makkelijk was geweest was dit topic ook niet nodig.
M.i. is afvallen vooral het veranderen van je levensstijl naar een die vol te houden is dieettechnisch, en dan niet iets voor de komende weken maar op lange termijn. Maar ach, wie ben ik dan he :+

Zal ik er maar eens een lijstje ingooien dan? :P
O: magere yoghurt met muesli
S: Bootcamp
L: Kookoo Sabzi* met een volkoren boterham
T: Vijg, appel
D: Linzenprutje, bietenpuree en een komkommer-granaatappelsalade
T: Schaaltje chips. Ow yeah :')

-editje-

SPOILER
Lekker wijf! _O_
  maandag 6 oktober 2014 @ 07:18:13 #98
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145244356
Ik had na twaalf jaar op FOK moeten weten dat het woord supplement in een dieet topic als een rode vlag voor een stier zou zijn. Ik heb niet de behoefte om mij volledig te verantwoorden, maar ik wilde in de eerste plaats mijn enthousiasme dat ik eindelijk óók eens resultaat heb geboekt delen op een leuke manier, maar jammer genoeg kan dat niet meer zodra je begint over methodes die niet in lijn zijn met wat de rest doet in dit topic. Enfin, jullie punt is duidelijk :) Let's agree to disagree. :)
  maandag 6 oktober 2014 @ 07:33:39 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145244432
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 07:18 schreef RoelerMF het volgende:
Ik had na twaalf jaar op FOK moeten weten dat het woord supplement in een dieet topic als een rode vlag voor een stier zou zijn. Ik heb niet de behoefte om mij volledig te verantwoorden, maar ik wilde in de eerste plaats mijn enthousiasme dat ik eindelijk óók eens resultaat heb geboekt delen op een leuke manier, maar jammer genoeg kan dat niet meer zodra je begint over methodes die niet in lijn zijn met wat de rest doet in dit topic. Enfin, jullie punt is duidelijk :) Let's agree to disagree. :)
Crash dieeten zijn gewoon niet gezond. Waarom ga je idd niet gewoon dagelijks bijhouden hoeveek kcal je eet? Doe dat 3 dagen, dan kijk je hoeveel je eet, dan bereken je uit de losse pols je BMR en dat ga je eten.

Je kan nog zoveel dieeten volgen, met nog zoveel pillen e.d, maar het wordt er niet beter op. Je moet leren dat je je levensstijl moet aanpassen. Dus minder troep en kcal eten, meer gezond en meer bewegen. En dan val je af.

Wat je nu gaat doen, val je ook af... Maar het is zoooo niet gezond. Dit is echt zo'n jojo dieet.

Ga lekker naar de sportschool (of doe wat anders wat je leuk vind) besteed daar wat tijd, stel met de dietiste vast wat je gaat eten desnoods, voila.

Heb je geen crashdieet of niks voor nodig.

maandag 6 oktober 2014 @ 07:47:14 #100
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145244516
Karstman, douche-eend, be... Wow!

Ik heb vanochtend, na een weekend met een bruiloft, bbq en pepernoten even op de weegschaal gestaan. 75,9. Das een kilo of vier te veel. Nieuw doel: voor kerst die vier kilo kwijt zijn.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')