abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145228925
Tom tom multi sport cardio ^O^ Vriend van me geeft hem erg fijn ding.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145229716
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Is dat met of zonder borstband? Ik weiger echt met een borstband te lopen
Met en zonder. Zonder heb je alleen geen hartslag-meting.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:14:13 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145230331
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Met en zonder. Zonder heb je alleen geen hartslag-meting.
Meh. Niet wat ik zoek dus :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145230549
Myraela, Strawberry, Tink, Qwea, Brighteyes, wat een geweldige foto's _O_ O+ stelletje helden!
Pathosik, ik vind jou ook een held hoor, maar ga je maar niet om de foto's vragen, om als man via internet aan een dame foto's in ondergoed te vragen vind ik...ehm... lastig :)

Sarabi gefeliciteerd, super die tweede plek!

Lijstje voor de zondag
O: sinaasappel banaan
T: libanees brood met wat humus
L: tomatensoepje en paar stukjes sushi
T: paar pruimen en eierkoek
D: Salade met gerookte kip en paprika en libanees brood met humus (het moet op :D)
T: yoghurtje ofzo

Ben wel geinspireerd door de foto's met oude kledingstukken. Ik heb nog een oud pak liggen boven die ga ik zo even aan doen en een foto maken, plaats ik straks even.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:19:48 #55
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145230620
Na veel mislukte pogingen heb ik de hulp ingeschakeld van een afvalcoach. Een stok achter de ceur, vreemde ogen die dwinge, psychische druk, geef het naam, maar ik heb dat gewoon nodig. Ben nu anderhalve week bezig en zit ruim 6 kilo eraf. Een vliegende start dus! Hopelijk blijft het nog even zo! In totaal mag er voor kerst nog wel een kilo of 15 a 20 vanaf.
»» Democracy is so overrated »»
pi_145231330
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef RoelerMF het volgende:
Na veel mislukte pogingen heb ik de hulp ingeschakeld van een afvalcoach. Een stok achter de ceur, vreemde ogen die dwinge, psychische druk, geef het naam, maar ik heb dat gewoon nodig. Ben nu anderhalve week bezig en zit ruim 6 kilo eraf. Een vliegende start dus! Hopelijk blijft het nog even zo! In totaal mag er voor kerst nog wel een kilo of 15 a 20 vanaf.
Hoe kan het dat je in zo'n korte tijd zoveel afvalt? Wat eet je zoal op een dag?

Ik ben dit weekend helemaal de fout ingegaan. Veel drank, patat, chips, chocolade :'). Tsja.
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:36:47 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145231593
quote:
Wauw, dat is zeker een vliegende start.
Hou er in je hoofd wel een beetje rekening mee dat je met de volgende anderhalve week niet weer 6kilo kwijt bent wrsch. ;)
Fijn dat die coach zo goed helpt!
  Manager PR/Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 20:50:35 #58
269689 crew  Viv
pi_145232409
Wat mooi om al die verschillen te zien op de foto's. *O*
pi_145232585
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wat mooi om al die verschillen te zien op de foto's. *O*
Ik zit te zoeken in dit topic, zie ik geen foto's ;(
pi_145233214
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:53 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik zit te zoeken in dit topic, zie ik geen foto's ;(
Hier staan foto's van Tink en BE, die van Tink staat onder een spoiler. De andere in het vorige deeltje.
Whiskyplankje
pi_145233625
quote:
Als je al zoveel mislukte pogingen hebt gehad, lijkt het me vooral goed om te beginnen met het besef dat het niet snel hoeft te gaan.
pi_145233948
Definitief lijstje vandaag. :)

O: havermout met magere melk en banaan
L: 2 spelt met gebakken ei
T: kwark met muesli, appel
D: gebakken scholletje, doperwten en veel worteltjes
T: aardbeien :9

Ongeveer 1500 kcal.
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:29:44 #63
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145234846
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:32 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Hoe kan het dat je in zo'n korte tijd zoveel afvalt? Wat eet je zoal op een dag?

combinatie van factoren denk ik. Om te beginnen is mijn BMI ruim 44, veel te zwaar dus. Weekend voor ik begon ben ik op het oktoberfest in München geweest. En ondanks dat ik geen bier drink in 4 dagen ongeveer 14 liter cola weggedronken. En de dag voor ik begon had ik nog een event op het werk met o.a.een BBQ. Daar zal de vliegende start dus wel door komen. Hield zelf rekening met ongeveer 2 a 3 kilo na het eerste weegmoment, het werden er 5,5.

Het dieet is hun eigen methode waarbij je s morgens en s middags 2 crackers eet met respectievelijk in 25 en 50 gram eiwitten. Avondeten bepaal je zelf, maar is suiker en vetvrij. Om te helpen hebben ze flink wat recepten op de website staan. Ideaal hulpmiddel. Je mag 3x per dag fruit en 3x per dsh zuivel. Zef te bepalen. Ook opkikker mag, net zoals tafelzuren. Om het hongergevoel te stillen krijg je een voedingssupplument met eiwitten en amonizuren. Dat laatste is ook om je spierweefsels te beschermen.

Ik weet dat een aantal nu zullen zeggen dat die supplementen geen zuivere koek zijn, maar een vriend heeft een aantal jaar geleden dit dieet ook gedaan en de pil laten testen en bevat inderdaad alleen eiwitten en aminozuren.

Omdat bovenstaand nogal op reclame lijkt en daar geen gedoe over wil kan je meer info krijgen via PM.

Ik ben vooral blij dat ik eindelijk wat meer structuur en begeleiding heb, jullie kunnen mijn vorige halve pogingen nog wel terugvinden in deze reeks. Ik hoop zelf een kilo per week te verliezem, dan ben ik tevreden. Die vriend verloor in 7 maanden 54 kilo, dat ging echt abnormaal hard. De bedoeling is in ieder geval om volgend jaar mei een stuk skanker te trouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door RoelerMF op 05-10-2014 21:44:28 ]
»» Democracy is so overrated »»
pi_145235551
Je gaat jezelf dus uithongeren met een dieet waarmee je nog steeds niet leert hoe je gezond moet eten, klinkt als een goed plan.
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:44:50 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145235604
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:43 schreef Myraela het volgende:
Je gaat jezelf dus uithongeren met een dieet waarmee je nog steeds niet leert hoe je gezond moet eten, klinkt als een goed plan.
Ik wilde het eigk niet gaan zeggen :D

Plus dat die pilzooi echt niet je spieren gaat beschermen.
pi_145235638
En de pillen zijn misschien niet slecht, op zo'n manier eten is dat wel.
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:46:23 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145235691
Zeg, bakgodin... Heb je toevallig een recept voor gevuld speculaas? :+
pi_145235698
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:43 schreef Myraela het volgende:
Dit

Ik ben zo allergisch voor van die vrije beroepen als 'coach'. Meestal zijn het enorme beunhazen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator / Miss SHO zondag 5 oktober 2014 @ 21:46:59 #69
22592 crew  Ole
pi_145235716
Komt op mij eerlijk gezegd ook niet over als een lange termijn gezonde manier van leven.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_145235721
Noem dat trouwens ook geen afvalcoach. Is gewoon een verkoper die zijn eigen producten wilt verkopen en helemaal niet bezig is met begeleiden.
pi_145235784
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:46 schreef Qwea het volgende:
Zeg, bakgodin... Heb je toevallig een recept voor gevuld speculaas? :+
Nee, nog nooit gemaakt. ;( Staat nog wel op de planning, want mijn vriend is er gek op. :D Ik lust het zelf niet. :@
  Moderator / Miss SHO zondag 5 oktober 2014 @ 21:49:33 #72
22592 crew  Ole
pi_145235853
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit

Ik ben zo allergisch voor van die vrije beroepen als 'coach'. Meestal zijn het enorme beunhazen
Voor mij een belangrijke reden om met fysio te trainen en niet iemand met een LOI certificaatje
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_145235886
Ik zou ook afvallen als ik zou moeten op 2 x 2 crackers per dag en een avondmaaltijd, lol.
Moet je veel voor betalen zeker, die supplementen?
Mokkel met stuntstok
pi_145235999
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Voor mijzelf zie ik geen heil in werken met voedingssuplementen en dergelijke, maar niet iedereen is hetzelfde... Een vriend van me is er ook 30+ mee kwijt geraakt en is nu al een hele tijd netjes stabiel. Voor iedereen werkt iets anders maar ik geloof wel dat om stabiel te blijven je wel een gezond eetpatroon moet leren, dat heeft hij ook moeten doen. Je gaat die pillen namelijk niet je hele leven slikken en je hele leven dit dieet volgen. Ik hoop dus ook dat je coach net als bij hem je daar ook mee gaat helpen.
Whiskyplankje
pi_145236116
Een vriendin van mij doet elke 2 jaar of zo een of ander crashdieet met poeders
Ze is dan echt zo 20 kilo kwijt. Die ze er daarna weer aan eet. Dus dan begint ze weer opnieuw
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')