Rip aan de nabestaandenquote:
Ik heb dat ook en dan ook alleen in de periode ervoor inderdaad. Moet ook wel zeggen dat ik iets makkelijker ben in de periodequote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Krijgen jullie ook echt gewoon meer honger als je maandelijkse periode er aan komt?
Ik wel namelijk... Ik luister er maar naar omdat mijn lichaam het vast wel weet maar ik vind het echt ellende
Ik zit altijd al zo vol hormonale zelfhaat op dit soort momenten
Ik vind die totale uitputting altijd ZO lekker voelenquote:
Nee, heb ik eigenlijk niet. Best uitzonderlijk volgens mij als ik naar de meeste vrouwen kijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Krijgen jullie ook echt gewoon meer honger als je maandelijkse periode er aan komt?
Ik wel namelijk... Ik luister er maar naar omdat mijn lichaam het vast wel weet maar ik vind het echt ellende
Dat moment dat je kapot bent en je prompt bedenkt dat je nog naar weetikwaar moet. Op de fiets.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind die totale uitputting altijd ZO lekker voelentenzij ik nog dingen moet dan natuurlijk, dan is het kut.
Nooit geprobeerd maar klinkt okquote:
Hooiiiii. Hoeveel weeg je en hoeveel wil je kwijt?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kom me maar weer hier melden in de hoop tog vet kwijt te raken
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:33 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hooiiiii. Hoeveel weeg je en hoeveel wil je kwijt?
Ik ben ook uitgeput als ik niet sportquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind die totale uitputting altijd ZO lekker voelentenzij ik nog dingen moet dan natuurlijk, dan is het kut.
Checkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat moment dat je kapot bent en je prompt bedenkt dat je nog naar weetikwaar moet. Op de fiets.
Geen idee, ik word niet ongesteldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Roomboter erop, en dan oude kaas. OMFGquote:
Toen ik nog met de auto naar de sportschool ging (quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat moment dat je kapot bent en je prompt bedenkt dat je nog naar weetikwaar moet. Op de fiets.
Ja dan pak je tenminste nog wat voordelen meequote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ook uitgeput als ik niet sportDus dan kan ik net zo goed gaan sporten
Ik kon net niet eens mijn whey in mijn shake beker doen en shaken. Dat heb ik de fysio maar laten doenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen ik nog met de auto naar de sportschool ging (), zat ik soms zo uitgeput in de auto dat ik mn armen niet eens meer omhoog kon houden voor het stuur
True storyquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dan pak je tenminste nog wat voordelen mee
Jep.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:16 schreef Qwea het volgende:
Echt. Kennen jullie dat? Dat je iets bedenkt, dat je vervolgens dat wilt noteren gelijk zodat je het niet vergeet en het dan weer vergeten bent? Er zat echt 2 sec tussen het bedenken en papier pakkenDat heb ik zooooo vaak
![]()
Die zitten hier.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik zou er 15 kwijt moeten, maar wil het liefst toch 20 afvallen.
Ik zoek lotgenoten
Checkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:16 schreef Qwea het volgende:
Echt. Kennen jullie dat? Dat je iets bedenkt, dat je vervolgens dat wilt noteren gelijk zodat je het niet vergeet en het dan weer vergeten bent? Er zat echt 2 sec tussen het bedenken en papier pakkenDat heb ik zooooo vaak
![]()
quote:
Ooh, mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |