oeh ik wil weten of crazy wat is!! Ik wilde hem ook kopen evt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:39 schreef xuryah het volgende:
[..]
Omdat ik even geen tijd had om een lunch klaar te maken en ik snel die bar pakte.
Ik heb crazy van B&F trouwens.
Die van mij uiteindelijk 680 kcal voor 500 gramquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voortaan beter eten gedurende de dag dus! En, ter referentie, "mijn" lasagne komt op ongeveer 900 kcal per portie uit, met overdosis kaas.
1 scoop deed niet veel. Morgen 2 proberenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
oeh ik wil weten of crazy wat is!! Ik wilde hem ook kopen evt.
Nog een beetje te eten ook?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die van mij uiteindelijk 680 kcal voor 500 gramis van de lidl
Jaaaaaaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Daar ben ik trouwens wel fan van, die receptinvoeroptie van mfp. Ingredienten erin gooien en dan aangeven voor hoeveel personen het is, dus hoeveel er in één serving zit. Handig!
Voor een kant-en-klaar maaltijd is het best lekker jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog een beetje te eten ook?
Daar ben ik trouwens wel fan van, die receptinvoeroptie van mfp. Ingredienten erin gooien en dan aangeven voor hoeveel personen het is, dus hoeveel er in één serving zit. Handig!
's Avonds probeer ik zo min mogelijk aan eten te denken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:09 schreef xuryah het volgende:
Waarom is het hier s avonds altijd zo dood?
Hahaha, lolllquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
's Avonds probeer ik zo min mogelijk aan eten te denken.
Nah, zullen wel de werktijdfokkerts ook zijn.Ik sog vooral, dus aan geen tijd gebonden.
En ik twijfelde eerst of ik morgen ging hardlopen of vrijdag, want vandaag net m'n haar gewassen, kom ik er net achter dat m'n haar nog steeds een vettige plek heeftVoordeel: ik kan gewoon morgen hardlopen.
Netjes! Ik heb dat 1 keer, heel kort, getest. Voelt net als je benen te snel draaien voor het lichaamquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:39 schreef Qwea het volgende:
Dat moment dat je gepusht wordt om voluit te gaan en 39 km/u fiets voor 30 min lang
[ afbeelding ]
Mijn benen zijn verzuuuuuurdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb dat 1 keer, heel kort, getest. Voelt net als je benen te snel draaien voor het lichaam
Lekker danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn benen zijn verzuuuuuurden ik moet zo nog een uur KT
Doe je nog snel!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:21 schreef douche-eendje het volgende:
O: wheyshake met ultrafine oats. Verslapen, had 2 minuten tijd voor een ontbijt
T banaan
L 3 volkoren kaas, leftover salade van gisteren
T appel
D nog geen idee
En misschien nog bootcamp vanavond. Zit nog te twijfelen....
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:39 schreef Qwea het volgende:
Dat moment dat je gepusht wordt om voluit te gaan en 39 km/u fiets voor 30 min lang
[ afbeelding ]
Echte honger niet, wel cravings.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Krijgen jullie ook echt gewoon meer honger als je maandelijkse periode er aan komt?
Ik wel namelijk... Ik luister er maar naar omdat mijn lichaam het vast wel weet maar ik vind het echt ellende
Ik zit altijd al zo vol hormonale zelfhaat op dit soort momenten
Dat dusquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echte honger niet, wel cravings.
Roggebrood met smeerkaasquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat dus
Verder ben ik de laatste week echt inspiratieloos als het om tussendoortjes gaat![]()
Sta zelfs op het punt om ontbijtkoek te kopen om maar iets anders als T te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |