SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mord_Sith op 18-10-2014 13:23:25 ]He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Lijkt me sterk. Juist dan zie je veel sporters echter toevoegingen nemen, dat lees ik hier ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
Dieet goeroe's...
Ik hoorde net mensen in de sportschool zeggen dat je een uur na het sporten niet moet eten omdat je dan nog aan het verbranden bent. Klopt dit?
Andersom klinkt 'ie aannemelijker.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
Dieet goeroe's...
Ik hoorde net mensen in de sportschool zeggen dat je een uur na het sporten niet moet eten omdat je dan nog aan het verbranden bent. Klopt dit?
Complete bullshit. Als je KT doet, MOET je zelfs eten na het trainen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
Dieet goeroe's...
Ik dacht laatst na het eten van mijn D wel gelijk te kunnen sporten. Als in, eten op, oke doei. Ik heb de hele avond de bonen kunnen herkauwenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andersom klinkt 'ie aannemelijker.
quote:Dag 3 van de 3 weken streng.
Ontbijt:gekookte eieren (3) met rookvlees.
Tussendoor:schijfjes komkommer en plakjes worst.
Lunch:eiersalade met ijsbergsla.
Tussendoor:palingworst met augurk.Handjevol ongebrande cashewnootjes.
Diner:hema rookworst (ook voor Joelle )met rauwkost.
Ik heb 2 liter water gedronken en 4 kopjes thee.
Vanavond sporten xco,combat en grit
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:23 schreef Qwea het volgende:
Weten we nog dat ik in het vorig topic het had over die persoon met die 3 weken streng doen?
[..]![]()
Heerlijk gevoel is dat, ik sport echt veel liever voor mijn eten. Sterker nog, hardlopen kan ik echt niet binnen een uur na eten, bij zwaarder voedsel liefst niet binnen twee uur. Komt er drie keer zo hard uit dan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht laatst na het eten van mijn D wel gelijk te kunnen sporten. Als in, eten op, oke doei. Ik heb de hele avond de bonen kunnen herkauwen
Ik moet ook max 2 uur voor sporten eten! Hardlopen en groepslessen doe ik voor het eten anders komt het eruit! Zwemmen en gewoon fitness doe ik na het eten (heb ik minder last van ofzo)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel is dat, ik sport echt veel liever voor mijn eten. Sterker nog, hardlopen kan ik echt niet binnen een uur na eten, bij zwaarder voedsel liefst niet binnen twee uur. Komt er drie keer zo hard uit dan.
Nou na het eten kan prima bij mij... maar ik moet wel ff een uur wachtenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel is dat, ik sport echt veel liever voor mijn eten. Sterker nog, hardlopen kan ik echt niet binnen een uur na eten, bij zwaarder voedsel liefst niet binnen twee uur. Komt er drie keer zo hard uit dan.
Gewichten is geen probleem een uurtje na het eten, maar hardlopen...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou na het eten kan prima bij mij... maar ik moet wel ff een uur wachten
Misschien heeft ze wel hele grote handen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:23 schreef Qwea het volgende:
Weten we nog dat ik in het vorig topic het had over die persoon met die 3 weken streng doen?
[..]![]()
Sneeuwscheppen jonguh.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel hele grote handen?
Het oogt als weinig, hoeveel krijg je ermee binnen zo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef xuryah het volgende:
Ik doe eigenlijk geen cardio op de sportschool de laatste dagen. Heb ik echt een hekel aan.
Vind het fietsen er heen en de trappen lopen daar genoeg warming upgaat gewoon prima.
Ben wel van plan weer cardio te gaan doen NA mn KT.
Vanaf vandaag ga ik ook pre workout gebruiken dus even kijken hoe dat werkt
Sporten hier gaat wel goed, maar mn lijstjes..... :/
Wat vinden jullie er van? Ik heb echt het gevoel dat ik hele slechte dingen eet de laatste dagen.
O: klein restje volkoren pasta met tomaten puree, champignons en rauwe ham
L: proteinen bar
T: chai latte ♥
S: kracht (en pre workout shake)
T: whey shake
D: heb trek in iets als lasagne of iets anders met koolhydraten en veel eiwitten... weet nog niet precies wat, want heb t idee dat lasagne dan weer zo slecht is.. dat zie ik als een cheat eigenlijk
Omdat ik even geen tijd had om een lunch klaar te maken en ik snel die bar pakte.quote:
Ik kom met alles uit op 1200 kcal.. :/ en 96 gram eiwitten, 50 gram vet en 90 gram koolhydraten...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het oogt als weinig, hoeveel krijg je ermee binnen zo?
Zonder D dan neem ik aan? Valt me mee, maar ook geen exacte waarden van repen in mijn hoofd verder.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik kom met alles uit op 1200 kcal.. :/ en 96 gram eiwitten, 50 gram vet en 90 gram koolhydraten...
Ohnee, ik was de chai latte vergeten dus ik kom iets hoger uit in eiwitten en vooral koolhydraten.
Nee met D erbij! Maar ik weet niet kf dat klopt in fatsecret, vond t zelf beetje weinig en was al verbaasd maar t was met alle lasagnes die ik kon vinden evenveel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder D dan neem ik aan? Valt me mee, maar ook geen exacte waarden van repen in mijn hoofd verder.
Voortaan beter eten gedurende de dag dus! En, ter referentie, "mijn" lasagne komt op ongeveer 900 kcal per portie uit, met overdosis kaas.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:05 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee met D erbij! Maar ik weet niet kf dat klopt in fatsecret, vond t zelf beetje weinig en was al verbaasd maar t was met alle lasagnes die ik kon vinden evenveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |