abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2014 @ 08:59:52 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145692180
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 08:20 schreef Zeester het volgende:
Hier nog een die niet meer meedoet omdat de sfeer me niet bevalt. Terwijl ik er altijd heel veel aan heb gehad. En wel weer beetje steun kan gebruiken. Maar ja...
Doet eens vertellen waarom je steun kan gebruiken :) als je wil
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145692182
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 08:20 schreef Zeester het volgende:
Hier nog een die niet meer meedoet omdat de sfeer me niet bevalt. Terwijl ik er altijd heel veel aan heb gehad. En wel weer beetje steun kan gebruiken. Maar ja...
Als je echt steun kan gebruiken moet je toch proberem te posten O+
Daar zou het toch om moeten gaan.
pi_145692270
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 08:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O_ tof!

Doe je wel voorzichtig? :@ het gaat (hier iig) regenen.. En je moet niks breken :o
Hier wordt het stralend weer met 20 graden. :D
Maar voorzichtig doe ik zeker!
  zondag 19 oktober 2014 @ 09:37:17 #279
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145692455
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 09:15 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Hier wordt het stralend weer met 20 graden. :D
Maar voorzichtig doe ik zeker!
Veel plezier!
pi_145692735
Dieet-technisch gaat t bagger. Ik denk dat ik er het laatste half jaar 3/4 kilo bij heb gegeten. Ik heb een weegschaal gekocht, maar nog geen batterijen ;).

Al bedacht ik me dat ik misschien me vreet-technisch ook niet goed kan inhouden omdat ik weer begonnen ben met hormonale anticonceptie. Ik heb namelijk wel t idee dat de cravings en honger erger zijn dan een tijdje terug. Dus ga denk ik maar weer stoppen, want de reden van de anticonceptie is toch al weer weg ;). En heb nu m'n menstruatie en had echt pijn zoals ik in maanden niet gehad heb, dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen.
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:40:58 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145694015
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 10:06 schreef Zeester het volgende:
Dieet-technisch gaat t bagger. Ik denk dat ik er het laatste half jaar 3/4 kilo bij heb gegeten. Ik heb een weegschaal gekocht, maar nog geen batterijen ;).
Brightside, het is maar 3/4 kilo. Het had ook 10 kunnen zijn. Desalniettemin, ruk.

quote:
Al bedacht ik me dat ik misschien me vreet-technisch ook niet goed kan inhouden omdat ik weer begonnen ben met hormonale anticonceptie. Ik heb namelijk wel t idee dat de cravings en honger erger zijn dan een tijdje terug. Dus ga denk ik maar weer stoppen, want de reden van de anticonceptie is toch al weer weg ;). En heb nu m'n menstruatie en had echt pijn zoals ik in maanden niet gehad heb, dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen.
Wat gebruik je?
pi_145694425
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 07:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Echt? Wat gebeurd er als ke spinazie e.d eet? Diarree? Wel balen :{
Gas, krampen, opgezette buik. :{ Het echt horen knappen. Ik ga het nog een keer proberen te eten, maar het was de laatste paar keer erg opvallend.
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:01:13 #283
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145696253
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gas, krampen, opgezette buik. :{ Het echt horen knappen. Ik ga het nog een keer proberen te eten, maar het was de laatste paar keer erg opvallend.
Oi :{
pi_145698954
O: 2 sneetjes eiwitbrood ofzo met op de 1 roomboter met gekookt eitje/rucola/peterselie en de ander smeerkaas met weer wat groen.
M: rijstwafels, 1 met pindakaas en 1 met speculoos.
A: gevulde paprika met griekse yoghurt en maak wel een salade.
T: appel met kaneel.

Redelijk netjes I guess?
pi_145699804
quote:
14s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Brightside, het is maar 3/4 kilo. Het had ook 10 kunnen zijn. Desalniettemin, ruk.

[..]

Wat gebruik je?
Ja, maar dat is tegelijkertijd het verneukeratieve, 4 kilo heb ik er zo af weet ik, maar dan moet je wel de teugels aantrekken.

En ik gebruik de nuvaring. Het kan ook bullshit zijn hoor, dat het geen invloed heeft, maar ik dacht opeens van 'misschien is t niet alleen dat ik de wilskracht niet heb, maar is het meer dan dat.'
  zondag 19 oktober 2014 @ 15:37:56 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145701101
In de bijsluiter staat dat je een verhoogde eetlust er van kam krijgen :Y
  zondag 19 oktober 2014 @ 15:38:49 #287
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145701126
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Na problemen met kaneel ben ik ook intolerant geworden voor spinazie lijkt het. ;( Overdaad schaadt.

Verder heb ik me wel aardig aan mijn planning voor vandaag gehouden, daar ben ik blij om. :)
Was het verse?
Ik heb serieus nooit buikissues, ik kan een kg spruiten met 3 uien en een rode peper eten maar nergens last van.
Maar van 500 gr. verse spinazie (wel lekker roergebakken) krijg ik inderdaad ook buikissues, voornamelijk dat ik dan bijna 3 dagen niet kan poepen.
Geen idee hoe het komt trouwens
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145702912
Zeester :* zit je ook nog bij de Ww? Dat werkte toch zo goed voor jou?
Sommige anticonceptiva kun je wat van aankomen, aantal anderen juist niet. Maar dat moet je met je huisarts eens bespreken
pi_145703127
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 16:39 schreef douche-eendje het volgende:
Zeester :* zit je ook nog bij de Ww? Dat werkte toch zo goed voor jou?
Sommige anticonceptiva kun je wat van aankomen, aantal anderen juist niet. Maar dat moet je met je huisarts eens bespreken
Ja, werkte heel goed, maar dan moet je er wel heen gaan. De klad kwam er een beetje in omdat ik naar een andere werkvestiging verhuisde en dan moest ik langs m'n huis om naar de WW te gaan. Na 10 uur werk en met enorme honger. Dan won de zin om thuis te gaan eten altijd, heel gek ;). Neem me elke week voor om te gaan maar drempel wordt steeds hoger.
  zondag 19 oktober 2014 @ 16:57:28 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145703474
Owww Zeester.... die drempel.. vreselijk!
Moeten wij je soort "pushen" deze week of vind je dat vreselijk?

Als je gaat dan steek ik (hele lichte hoor) veren in je kont O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145703768
Zo, dat was een obstakel run. Leuk. *O*

Niet zo'n snelle tijd vanwege de obstakels en het wachten er voor. Dat was wel een beetje jammer. Zo moesten we bijna 2 minuten wachten om een bak water in te gaan..

[ Bericht 8% gewijzigd door Patoshik op 19-10-2014 17:21:33 ]
pi_145703895
Zeester, maak die afspraak met jezelf :* wanneer zou je komende week kunnen gaan?
Je was juist zo goed bezig, op een manier die voor jou heel goed werkt!
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:35:45 #293
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145706566
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef Patoshik het volgende:

[ afbeelding ]

Niet zo'n snelle tijd vanwege de obstakels en het wachten er voor. Dat was wel een beetje jammer. Zo moesten we bijna 2 minuten wachten om een bak water in te gaan..
:D leuk man! Ik kan vanaf volgende week donderdag ook gaan trainen voor de mijne :D
pi_145706608
quote:

[ afbeelding ]

Klinkt als fun ^O^ En lekker weer voor een bak water 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145712900
quote:

[ afbeelding ]

Nice :)

In het kader van de sportieve prestaties dit weekend: 37km gewandeld in 8u20 verspreid over 2 dagen. Heerlijk wandelweekend. Schitterend weer ook :9 Behalve de laatste 300 meter toen het zo nodig moest gaan regenen :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_145723690
Nou, daar ben ik weer.
Laatste 6 weken even een schijt aan alles mentaliteit gehad. Veel vrije tijd, dan ga ik eten..

Maar goed, ik weet hoe het komt. Komt wel weer goed 8-) Vanaf nu weer netjes eten, vanaf volgende week weer rustig aan opbouwen met sporten. Morgen laatste bestraling :)

O: 450 gram yoghurt, 1 banaan
T: 1 appel
L: Kom Chinese tomatensoep, 2 boterhammen
T: 250 gram Optimel yoghurt Griekse stijl kers
D: Kip Siam
T: 1 glas magere melk
pi_145723800
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 08:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, daar ben ik weer.
Laatste 6 weken even een schijt aan alles mentaliteit gehad. Veel vrije tijd, dan ga ik eten..

Maar goed, ik weet hoe het komt. Komt wel weer goed 8-) Vanaf nu weer netjes eten, vanaf volgende week weer rustig aan opbouwen met sporten. Morgen laatste bestraling :)

O: 450 gram yoghurt, 1 banaan
T: 1 appel
L: Kom Chinese tomatensoep, 2 boterhammen
T: 250 gram Optimel yoghurt Griekse stijl kers
D: Kip Siam
T: 1 glas magere melk
veel succes morgen (voor ik het vergeet)!

mijn lijstje vandaag :

O: ontbijtkoek
T: yoghurt met fruit (frambozen)
L: 3 boterhammen met kalkoen en een ei
T: liga
D: aardappelen/groente/vlees
S: cardio/KT en buikspierkwartier

gewicht nu : 79,6
pi_145723922
Goedemorgen,

Weekend weer voorbij :'(

Lijstje:
O: Smoothie;
T: Nootjes + moet nog iets bij;
L: Yoghurt+muesli en moet nog iets bij;
T: niks;
D: agv;
S: Fitness *O*

Fitnessgekkies (Qwea, Timmos, oa) wat kan ik doen om de spierpijn na de tijd wat te verminderen? Ik ben vandaag bijna van mijn spierpijn van donderdag af, heb geen zin om dit elke keer te hebben -O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145724299
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 08:24 schreef CrunchySelf het volgende:

Fitnessgekkies (Qwea, Timmos, oa) wat kan ik doen om de spierpijn na de tijd wat te verminderen? Ik ben vandaag bijna van mijn spierpijn van donderdag af, heb geen zin om dit elke keer te hebben -O-
Die spierpijn is vrijwel zeker eenmalig :Y Eerste keer dat ik krachttraining deed in mei heb ik onwijs last gehad van mijn armen. Die kon ik niet meer buigen. Dat was na een dag of 5 weg en daarna nooit meer last gehad.

Zorg wel voor een goeie warmingup en coolingdown.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 20 oktober 2014 @ 09:05:19 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145724377
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die spierpijn is vrijwel zeker eenmalig :Y Eerste keer dat ik krachttraining deed in mei heb ik onwijs last gehad van mijn armen. Die kon ik niet meer buigen. Dat was na een dag of 5 weg en daarna nooit meer last gehad.

Zorg wel voor een goeie warmingup en coolingdown.
Dat. Goeie warming-up en goeie cooling down. Doe ook na je kt en cooling down goed strekken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')