Doet eens vertellen waarom je steun kan gebruikenquote:Op zondag 19 oktober 2014 08:20 schreef Zeester het volgende:
Hier nog een die niet meer meedoet omdat de sfeer me niet bevalt. Terwijl ik er altijd heel veel aan heb gehad. En wel weer beetje steun kan gebruiken. Maar ja...
Als je echt steun kan gebruiken moet je toch proberem te postenquote:Op zondag 19 oktober 2014 08:20 schreef Zeester het volgende:
Hier nog een die niet meer meedoet omdat de sfeer me niet bevalt. Terwijl ik er altijd heel veel aan heb gehad. En wel weer beetje steun kan gebruiken. Maar ja...
Hier wordt het stralend weer met 20 graden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 08:56 schreef Qwea het volgende:
[..]tof!
Doe je wel voorzichtig?het gaat (hier iig) regenen.. En je moet niks breken
Veel plezier!quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:15 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Hier wordt het stralend weer met 20 graden.![]()
Maar voorzichtig doe ik zeker!
Brightside, het is maar 3/4 kilo. Het had ook 10 kunnen zijn. Desalniettemin, ruk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:06 schreef Zeester het volgende:
Dieet-technisch gaat t bagger. Ik denk dat ik er het laatste half jaar 3/4 kilo bij heb gegeten. Ik heb een weegschaal gekocht, maar nog geen batterijen.
Wat gebruik je?quote:Al bedacht ik me dat ik misschien me vreet-technisch ook niet goed kan inhouden omdat ik weer begonnen ben met hormonale anticonceptie. Ik heb namelijk wel t idee dat de cravings en honger erger zijn dan een tijdje terug. Dus ga denk ik maar weer stoppen, want de reden van de anticonceptie is toch al weer weg. En heb nu m'n menstruatie en had echt pijn zoals ik in maanden niet gehad heb, dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen.
Gas, krampen, opgezette buik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 07:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt? Wat gebeurd er als ke spinazie e.d eet? Diarree? Wel balen
Oiquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gas, krampen, opgezette buik.Het echt horen knappen. Ik ga het nog een keer proberen te eten, maar het was de laatste paar keer erg opvallend.
Ja, maar dat is tegelijkertijd het verneukeratieve, 4 kilo heb ik er zo af weet ik, maar dan moet je wel de teugels aantrekken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Brightside, het is maar 3/4 kilo. Het had ook 10 kunnen zijn. Desalniettemin, ruk.
[..]
Wat gebruik je?
Was het verse?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Na problemen met kaneel ben ik ook intolerant geworden voor spinazie lijkt het.Overdaad schaadt.
Verder heb ik me wel aardig aan mijn planning voor vandaag gehouden, daar ben ik blij om.
Ja, werkte heel goed, maar dan moet je er wel heen gaan. De klad kwam er een beetje in omdat ik naar een andere werkvestiging verhuisde en dan moest ik langs m'n huis om naar de WW te gaan. Na 10 uur werk en met enorme honger. Dan won de zin om thuis te gaan eten altijd, heel gekquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:39 schreef douche-eendje het volgende:
Zeesterzit je ook nog bij de Ww? Dat werkte toch zo goed voor jou?
Sommige anticonceptiva kun je wat van aankomen, aantal anderen juist niet. Maar dat moet je met je huisarts eens bespreken
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef Patoshik het volgende:
Zo, dat was een obstakel run. Leuk.![]()
[ afbeelding ]
Niet zo'n snelle tijd vanwege de obstakels en het wachten er voor. Dat was wel een beetje jammer. Zo moesten we bijna 2 minuten wachten om een bak water in te gaan..
Klinkt als funquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef Patoshik het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo'n snelle tijd vanwege de obstakels en het wachten er voor. Dat was wel een beetje jammer. Zo moesten we bijna 2 minuten wachten om een bak water in te gaan..
Nicequote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef Patoshik het volgende:
[ afbeelding ]
veel succes morgen (voor ik het vergeet)!quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, daar ben ik weer.
Laatste 6 weken even een schijt aan alles mentaliteit gehad. Veel vrije tijd, dan ga ik eten..
Maar goed, ik weet hoe het komt. Komt wel weer goedVanaf nu weer netjes eten, vanaf volgende week weer rustig aan opbouwen met sporten. Morgen laatste bestraling
O: 450 gram yoghurt, 1 banaan
T: 1 appel
L: Kom Chinese tomatensoep, 2 boterhammen
T: 250 gram Optimel yoghurt Griekse stijl kers
D: Kip Siam
T: 1 glas magere melk
Die spierpijn is vrijwel zeker eenmaligquote:Op maandag 20 oktober 2014 08:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Fitnessgekkies (Qwea, Timmos, oa) wat kan ik doen om de spierpijn na de tijd wat te verminderen? Ik ben vandaag bijna van mijn spierpijn van donderdag af, heb geen zin om dit elke keer te hebben
Dat. Goeie warming-up en goeie cooling down. Doe ook na je kt en cooling down goed strekken!quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die spierpijn is vrijwel zeker eenmaligEerste keer dat ik krachttraining deed in mei heb ik onwijs last gehad van mijn armen. Die kon ik niet meer buigen. Dat was na een dag of 5 weg en daarna nooit meer last gehad.
Zorg wel voor een goeie warmingup en coolingdown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |