Het is voornamelijk wat jouw afvalstijl is. Sluit dat aan, kan je van haar leren. Sluit het niet aan, dan niet. Maar goed: als je echt van alles wil leren dan ga je toch naar een diėtist toe? Neem je desnoods een personal trainer? Maar dan ga je toch niet van alles klakkeloos aannemen van iemand op een forum die jouw lichaam niet ziet, jouw gewicht/lengte niet weet, etc?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Qwea voldoet misschien niet aan de BMI regeltjes, maar is een ervaringsdeskundige waar velen van kunnen leren.. Andere mensen die zichzelf zo noemen zijn wel welkom in dit topic, maar die klagen wellicht ook tegen Qwea..
Ik was overigens al zo voordat ik überhaupt wist wie Qwea was, en zal zelf nooit een BMI van 25 hebben denk ik
O dat is toch al best veel! Vind ik dan. Maar hoe lang hield je het altijd vol ongeveer?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vandaag begonnen met mn poging weer. Vorige pogingen verliepen rot. Ben namelijk een emotie etervanaf maandag begin ik weer met fietsen naar t werk ipv de auto
totaal maar 16 km maar toch.
Hehe, daar ben ik ook naar op zoek. Je hebt wel eens foodblogs waar gezonde dingen op staan voor het ontbijt, maar weet zo even niet uit mn hoofd welke.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:43 schreef summer2bird het volgende:
Hey, een vraagje even hč
Alleen over het ontbijt.
Ik eet nu steeds cruesly met yoghurt, maar wat is nog meer gezond.
Iets anders dan brood, want daar hou ik niet zo van.
Ik wil het de diėtist wel vragen maar die is op vakantie
Even tussendoor over diėten in plaats van over het topic over diėtenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:43 schreef summer2bird het volgende:
Hey, een vraagje even hč
Alleen over het ontbijt.
Ik zou de cruesli vervangen door muesli. Verder kun je havermout, kwark en brood proberen. Of volkoren crackers .quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:43 schreef summer2bird het volgende:
Hey, een vraagje even hč
Alleen over het ontbijt.
Neem een abo, kun je vriendjes en vijandjes in je uitzonderingen gooien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En er over heen lezen kan maar is erg lastig met de postfrequentie van Qwea.
Ik vind zelf overnight oats met fruit ook erg prettig als ontbijt. Hoeveel tijd heb je om een ontbijt klaar te maken? Ik maak er zelf in het weekend altijd wat meer tijd voor vrij als het mogelijk is, doordeweeks is het bij mij vaak yoghurt of kwark met muesli of een broodje. Als ontbijt-brood heb ik ook nog wel eens volkorenbrood met noten & rozijnen van de Ekoplaza, niet goedkoop maar zo zonder beleg al heerlijk om te eten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:43 schreef summer2bird het volgende:
Hey, een vraagje even hč
Alleen over het ontbijt.
Heb je foto van je outfit?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Neem een abo, kun je vriendjes en vijandjes in je uitzonderingen gooien.. Wat een discussie weer zeg
[..]
Ik vind zelf overnight oats met fruit ook erg prettig als ontbijt. Hoeveel tijd heb je om een ontbijt klaar te maken? Ik maak er zelf in het weekend altijd wat meer tijd voor vrij als het mogelijk is, doordeweeks is het bij mij vaak yoghurt of kwark met muesli of een broodje. Als ontbijt-brood heb ik ook nog wel eens volkorenbrood met noten & rozijnen van de Ekoplaza, niet goedkoop maar zo zonder beleg al heerlijk om te eten.
Lijstje gisteren:
O: magere yoghurt met muesli
T: banaan
L: 3 volkoren met kaas, stuk komkommer, halve paprika, cherrytomaatjes
T: appel & speltsquares
En toen bedrijfsuitje. Paar chipjes met guacemole, geitenkaassalade (lang leven BBQ en vegetariėr zijn, ik kreeg redelijk gezond voer). 3 kaasstengels van het bitterganituur. 2 bitter lemon, 2 cassis en een paar spa rood.
En 4 uur op de dansvloer gestaan in mn foute 80's/90's outfit met hysterische makeup en kuif
Vandaag:
Oomhalf1: 2 volkoren boterhammen met komijnkaas, banaan
T: speltsquares
Zo een appel, als avondeten staat er nog risotto van donderdag klaar en zal vanavond nog wel een T bij de thee komen.
Ik sta vast wel op de honderdduizenden foto's van collega's die dinsdag op werk wel op intranet staanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je foto van je outfit?aan bedoel ik he!
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Neem een abo, kun je vriendjes en vijandjes in je uitzonderingen gooien.. Wat een discussie weer zeg
Geen dankquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Maar wat over wat verschillende mods zeiden en het beleid?
Volgens mij was ik niet diegene die de discussie begon.
Rijstmelk met havervlokken en lijnzaad is mijn basis. En dan afwisselend nog wat ander zaad (huhuquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
Eendje, hoe maak jij je overnight?
Ik heb het eens gemaakt maar vond de structuur van de havermout nog niet fijn. Maar dat was in melk.
Je kan ook yoghurt proberen, maar ik ben bang dat de structuur dan toch ook hetzelfde blijft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
Eendje, hoe maak jij je overnight?
Ik heb het eens gemaakt maar vond de structuur van de havermout nog niet fijn. Maar dat was in melk.
Ik dacht inderdaad eens met een dikker iets proberen zoals yoghurt. Maar betwijfel het eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kan ook yoghurt proberen, maar ik ben bang dat de structuur dan toch ook hetzelfde blijft.
Je kan misschien nog in de hoeveelheid havermout variėren.
Havermoutpannekoekjes?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:43 schreef summer2bird het volgende:
Hey, een vraagje even hč
Alleen over het ontbijt.
Echt? Wat gebeurd er als ke spinazie e.d eet? Diarree? Wel balenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Na problemen met kaneel ben ik ook intolerant geworden voor spinazie lijkt het.Overdaad schaadt.
Verder heb ik me wel aardig aan mijn planning voor vandaag gehouden, daar ben ik blij om.
Zeesterrie! Jou miste ik hier alquote:Op zondag 19 oktober 2014 08:20 schreef Zeester het volgende:
Hier nog een die niet meer meedoet omdat de sfeer me niet bevalt. Terwijl ik er altijd heel veel aan heb gehad. En wel weer beetje steun kan gebruiken. Maar ja...
quote:Op zondag 19 oktober 2014 08:34 schreef Patoshik het volgende:
Vanmiddag m'n eerste 'hardloopwedstrijd' met m'n bootcamp clubje. 6,6 km over obstakels etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |